quote:Op zondag 17 maart 2013 14:51 schreef GGMM het volgende:
En ik heb De Jong in m'n Manager.
LittleRabbit.
het is zonder hoofdletter rquote:Op zondag 17 maart 2013 14:51 schreef GGMM het volgende:
En ik heb De Jong in m'n Manager.
LittleRabbit.
Geen rood manquote:Op zondag 17 maart 2013 14:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nope, en de herhaling laat zien dat het ook rood had kunnen zijn
quote:
Ajax is Ajaxquote:
Mwa, het was ongelukkig en pijnlijk.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nope, en de herhaling laat zien dat het ook rood had kunnen zijn
Hij mikte op die enkel man.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:53 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Geen rood man
Geel is wel terecht, maar het was sws dom.
quote:Op zondag 17 maart 2013 14:54 schreef PizzaGeit het volgende:
Tweede penalty door de neus geboord van Feyenoord![]()
quote:Op zondag 17 maart 2013 14:54 schreef PizzaGeit het volgende:
Heel matig dit jaquote:Op zondag 17 maart 2013 14:54 schreef Tyron het volgende:
Ik zat met poep in mn broek voor deze wedstrijd, maar dit AZ
Ja dat zal het zijn inderdaadquote:Op zondag 17 maart 2013 14:54 schreef Ad_Infinitum het volgende:
AZ bakt er geen kut van. Willen ze eigenlijk wel winnen, of hebben ze misschien een afspraakje met Ajax gemaakt? Wij bekerfinale, jullie 3 puntjes?
Hard voor je, gisteren ook 2 gols voor Heracles afgekeurd, hoor je ook niemand over klagenquote:Op zondag 17 maart 2013 14:54 schreef PizzaGeit het volgende:
Gast je gaat nu niet beweren dat dat een strafschop was gekquote:Op zondag 17 maart 2013 14:54 schreef PizzaGeit het volgende:
Denk dat ze graag een paar puntjes willen in Alkmaar op t moment...quote:Op zondag 17 maart 2013 14:54 schreef Ad_Infinitum het volgende:
AZ bakt er geen kut van. Willen ze eigenlijk wel winnen, of hebben ze misschien een afspraakje met Ajax gemaakt? Wij bekerfinale, jullie 3 puntjes?
Ze hebben al genoeg cadeau gehad dit seizoen.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:54 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik had ook al een slecht voorgevoel, maar Ajaxquote:Op zondag 17 maart 2013 14:54 schreef Tyron het volgende:
Ik zat met poep in mn broek voor deze wedstrijd, maar dit AZ
Die Feyenoordspelert maakte een suarezjequote:Op zondag 17 maart 2013 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hard voor je, gisteren ook 2 gols voor Heracles afgekeurd, hoor je ook niemand over klagen
Ach, die pakken ze wel tegen PSV.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:54 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Denk dat ze graag een paar puntjes willen in Alkmaar op t moment...
Heb liesveld voor de wedstrijd geappt dat mijn geld op Utrecht staatquote:Op zondag 17 maart 2013 14:54 schreef PizzaGeit het volgende:
Mwha je hebt er wel een beetje verstand van.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo ziet het er wellicht uit voor mensen die er geen verstand van hebben.
Zo duidelijk dat zelfs Suarez zich er voor zou schamenquote:Op zondag 17 maart 2013 14:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wauw, als jij dat al zegt moet het wel heel duidelijk zijn.
Die gozer maakte zonder een speler in de buurt een pirouetje en liet zich vallenquote:Op zondag 17 maart 2013 14:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wauw, als jij dat al zegt moet het wel heel duidelijk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |