SPOILER: seizoen 12/132Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Seizoen 11/122Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Het volledige speelschema2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Willen jullie allemaal even lachen mensen, het begint namelijk nogal zielig te worden.quote:
VI uitspraken na gaan pratenquote:Op zondag 17 maart 2013 14:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Willen jullie allemaal even lachen mensen, het begint namelijk nogal zielig te worden.
net te hardquote:
Ah joh moet je een koek??!quote:
quote:
Eenzijdige haat van AZ-fans naar Ajax.quote:
Seedorfquote:
kan me nog een beschamend momentje herinneren met Seedorf in de Arena jaren geledenquote:
Ja, dat zou ajax publiek nooit doen bij een willekeurige speler als Seedorf bijvoorbeeld.quote:
Liesveld heeft een seizoenskaart bij Utrecht.quote:
Wel voor blind met zijn wanhopige controlequote:
Dat gun je niemand.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liesveld heeft een seizoenskaart bij Utrecht.
wat een onzinquote:Op zondag 17 maart 2013 14:43 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Wel voor blind met zijn wanhopige controle
Paulquote:
Weten jullie ook een keer hoe het voelt om de scheids tegen je te hebbenquote:
Hij fluit niet tegen, gewoon slecht. Beide kanten opquote:Op zondag 17 maart 2013 14:44 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Weten jullie ook een keer hoe het voelt om de scheids tegen je te hebben
Voor het Ajax-spel zeker weten.quote:
Oh fluit ie een keer niet in het voordeel van feyenoord?quote:
Willem?quote:
quote:
Dit seizoen heeft Feyenoord overwegend de scheids mee inderdaad. Was vorig seizoen wel anders.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:44 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Weten jullie ook een keer hoe het voelt om de scheids tegen je te hebben
Volgens mij bedoelde hij Willem Janssen.quote:
Allemaal kleine treurwilgjesquote:Op zondag 17 maart 2013 14:45 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Oh fluit ie een keer niet in het voordeel van feyenoord?
quote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 14:43 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Wel voor blind met zijn wanhopige controle
quote:
Zeer realistische paint van Jan van Halstquote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 14:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dit seizoen heeft Feyenoord overwegend de scheids mee inderdaad. Was vorig seizoen wel anders.
Zeer leuke plaatjes man.quote:
Het is er maar één. Maar bedankt.quote:
Oh dan moet hij geel krijgen.quote:
Jij kijkt Feyenoord? Verrassend.quote:
op eredivisie live go jaquote:
Gisteren kwam hij ook al voorbij, dat bedoel ik eigenlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop