In het centrum is het meeste wel open iig, maar ze moeten niet open dus je kan altijd een keer misgrijpen natuurlijk.quote:Vanaf zondag 24 februari 2013 mogen alle winkels in heel Utrecht op zon- en feestdagen geopend zijn tussen 10.00 uur en 19.00 uur.
Hmm... volgende keer dan maar weerquote:Op zondag 17 maart 2013 14:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
Engel:
[..]
In het centrum is het meeste wel open iig, maar ze moeten niet open dus je kan altijd een keer misgrijpen natuurlijk.
quote:
Zou best kunnen ja.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... volgende keer dan maar weeren dan pak ik gelijk een filmpje mee
oe minimeet kan ook dan
fluiterdefluit ........quote:Op zondag 17 maart 2013 14:46 schreef Barbusse het volgende:
But enniehoes, in het kader van de TT:
[ afbeelding ]
Wat is het?quote:Op zondag 17 maart 2013 12:59 schreef E.B.A.H. het volgende:
Straks even van dit spul halen
[ afbeelding ]
![]()
quote:
Een aversie tegen Utrecht. Die heb ik nog steeds trouwens.quote:
Arme jijquote:Op zondag 17 maart 2013 14:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een aversie tegen Utrecht. Die heb ik nog steeds trouwens.
De dame die mij wel gezelschap hield heeft jouw gemis ruimschoots gecompenseerd.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:53 schreef Evie het volgende:
Arme jij![]()
Had je me ook nog eens gemist dinsdag.. geen wonder
De gehele 180 kilo? That must have been one hell of a woman.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De dame die mij wel gezelschap hield heeft jouw gemis ruimschoots gecompenseerd.
Verwacht je ook maar iets anders mij van mij dan vrouwen uitzoeken die aan dat profiel voldoen?quote:Op zondag 17 maart 2013 14:55 schreef Barbusse het volgende:
De gehele 180 kilo? That must have been one hell of a woman.
quote:
Hoe kan je dat nou weten?quote:Op zondag 17 maart 2013 14:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De dame die mij wel gezelschap hield heeft jouw gemis ruimschoots gecompenseerd.
quote:Op zondag 17 maart 2013 14:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De gehele 180 kilo? That must have been one hell of a woman.
Zo hee......quote:Op zondag 17 maart 2013 14:56 schreef Barbusse het volgende:
Maar goed, St. Paddy's day dus:
[ afbeelding ]
Ik verwacht van jou een exemplaar dat hoofden doet omdraaien en daarna weer wegkijkend van jaloezie en schaamtevolle lust. Ik weet niet of je daar 180 kilo voor nodig hebt. Maar ieder zijn ding natuurlijkquote:Op zondag 17 maart 2013 14:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verwacht je ook maar iets anders mij van mij dan vrouwen uitzoeken die aan dat profiel voldoen?
Omdat de dame in kwestie, i.t.t. tot jou, niet te schijterig is om ff hallo te zeggen op Utrecht Centraal.quote:
Check.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:58 schreef Barbusse het volgende:
Ik verwacht van jou een exemplaar dat hoofden doet omdraaien en daarna weer wegkijkend van jaloezie en schaamtevolle lust. Ik weet niet of je daar 180 kilo voor nodig hebt. Maar ieder zijn ding natuurlijk
Daar rekende ik op jaquote:
Ik krijg een smsje,quote:
Afkomstig van een mannelijk collega die getrouwd is en weet dat ik een vriendin hebquote:Talk dirty to me, tell me you want me now
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik krijg een smsje,
[..]
Afkomstig van een mannelijk collega die getrouwd is en weet dat ik een vriendin heb![]()
![]()
Luck 'o the Irish, zullen we maar zeggen.
Dit is echt niet voor mij bedoeld, volgens mij was mijn nummer welke hij het laatste had gebeld. Enniehoes, daar gaan we hem morgen maar even mee confronteren terwijl zijn kater op z'n hoogtepunt isquote:Op zondag 17 maart 2013 15:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]... misschien denkt ie dat ie t naar een vriendin/vrouw stuurt????
of is ie gayish???
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is echt niet voor mij bedoeld, volgens mij was mijn nummer welke hij het laatste had gebeld. Enniehoes, daar gaan we hem morgen maar even mee confronteren terwijl zijn kater op z'n hoogtepunt is
Of ik sms hem nu terug met het bericht "I was waiting so long for you to say this!"quote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Of ik sms hem nu terug met het bericht "I was waiting so long for you to say this!"
Nog betere optie.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:12 schreef Barbusse het volgende:
Of ik sms hem nu terug met het bericht "I was waiting so long for you to say this!"
Maar ik wil hem niet. Ik wil zo met mijn meisje en haar twee sexy vriendinnen op stapquote:Op zondag 17 maart 2013 15:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
niet zo kinderachtig doen, gewoon terugsturen dat je hem wil
ik wil gewoon daar zijnquote:Op zondag 17 maart 2013 15:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ik wil hem niet. Ik wil zo met mijn meisje en haar twee sexy vriendinnen op stap
Cool, dan heb ik 4 sexy dames om mee aan de rol te gaanquote:
5quote:Op zondag 17 maart 2013 15:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Cool, dan heb ik 4 sexy dames om mee aan de rol te gaan
quote:
quote:
You all jelly much?quote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Cool, dan heb ik 4 sexy dames om mee aan de rol te gaan
Dat zegt iedereen, maar tot nu toe is alleen -Engel- op komen dagenquote:Op zondag 17 maart 2013 15:31 schreef Murdera het volgende:
[..]ik kom vakantie bij je vieren kerel.
Wat een heldin is het tochquote:Op zondag 17 maart 2013 15:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen, maar tot nu toe is alleen -Engel- op komen dagen
Lijkt me oprecht wel heel erg tof eigenlijk.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
True thatquote:Op zondag 17 maart 2013 15:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het was geweldig..... lekker weer, relaxed, mooi uitzicht, cultuur, goed eten en zeer goed gezelschapquote:
Dat weet ikquote:
Het is hier best gezellig jaquote:Op zondag 17 maart 2013 15:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lijkt me oprecht wel heel erg tof eigenlijk.
quote:
quote:
Je gaat een kast wordenquote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat de dame in kwestie, i.t.t. tot jou, niet te schijterig is om ff hallo te zeggen op Utrecht Centraal.
quote:
Doen!!!!quote:Op zondag 17 maart 2013 15:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kan je zeker wel kopen in utrechtquote:Op zondag 17 maart 2013 15:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kan je het daar in Utrecht kopen of moet ik t proberen zelf te maken???
O yeah babyquote:Op zondag 17 maart 2013 15:47 schreef Barbusse het volgende:
Ik voel weer wat aankomen, -Engel-
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit iets concreets gevraagd, anders dan 'wanneer gaan we meeten?'. Wat had jij dan in gedachten, direct een wine, dine, 69?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:46 schreef Evie het volgende:
Sjah dat vraag je me niet.. moet je ook niet zeggen dat ik schijterig ben
Ik mag best eisen stellen vind ik.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
volgens mij wil hij alleen schone deernes als engel.
Ja, zoiets vermoedde ik ook alquote:Op zondag 17 maart 2013 15:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
volgens mij wil hij alleen schone deernes als engel.
Dit is de gentleman-versie van wham bam thank you ma'm?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets concreets gevraagd, anders dan 'wanneer gaan we meeten?'. Wat had jij dan in gedachten, direct een wine, dine, 69?
Dat jij die niet kent als womanizer.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:54 schreef Barbusse het volgende:
Dit is de gentleman-versie van wham bam thank you ma'm?
Ok. Dan heb je mij dus niet nodig.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet wetende dat wij binnen 3 seconden omringt zijn door prachtige jonge dames.
Ik heb dat soort dingen nog nooit uit hoeven spreken.quote:
Suuuuuure.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:56 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb dat soort dingen nog nooit uit hoeven spreken.
Either way, ik denk ook niet dat ik erg succesvol zou zijn met zulke uitsprakenquote:
Nee, dat denk ik ook niet, maar ik heb je het ook nog nooit horen gebruikenquote:Op zondag 17 maart 2013 16:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Either way, ik denk ook niet dat ik erg succesvol zou zijn met zulke uitspraken
Dan was je volgens mij gillend weggerendquote:Op zondag 17 maart 2013 16:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik ook niet, maar ik heb je het ook nog nooit horen gebruiken
Wss wel jaquote:Op zondag 17 maart 2013 16:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan was je volgens mij gillend weggerend
"How you doin'?"quote:
hehehehequote:Op zondag 17 maart 2013 16:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"How you doin'?"
"HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Peachy, dear lady. Just peachy.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehehe
Good, very well
And you sirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:
nope... maar ook niet of ik je op het station wil meetenquote:Op zondag 17 maart 2013 15:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets concreets gevraagd, anders dan 'wanneer gaan we meeten?'. Wat had jij dan in gedachten, direct een wine, dine, 69?
Beter op het station dan achter het station lijkt me.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:29 schreef Evie het volgende:
[..]
nope... maar ook niet of ik je op het station wil meeten
"Zozo, OP het station? Promotie gekregen?"quote:Op zondag 17 maart 2013 16:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Beter op het station dan achter het station lijkt me.
quote:Op zondag 17 maart 2013 16:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Zozo, OP het station? Promotie gekregen?"
quote:Op zondag 17 maart 2013 16:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Beter op het station dan achter het station lijkt me.
quote:Op zondag 17 maart 2013 16:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ownedquote:Op zondag 17 maart 2013 16:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als het antwoord 'nee' is, hoef je geeneens te beginnen over een locatie he.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:29 schreef Evie het volgende:
nope... maar ook niet of ik je op het station wil meeten
en zie je met die 180 kilo maar eens omhoog te neuken.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:41 schreef Barbusse het volgende:
Maar ik begrijp dus dat Evie 180 kilo carrière-tijger is.
quote:Op zondag 17 maart 2013 16:41 schreef Barbusse het volgende:
Maar ik begrijp dus dat Evie 180 kilo carrière-tijger is.
quote:Op zondag 17 maart 2013 16:42 schreef muhahaha het volgende:
Er is extra veel Evie om van te houden.
Dan moet het makkelijk zijn dat glazen plafond te brekenquote:
ben je eindelijk klaar met werkenquote:Op zondag 17 maart 2013 16:51 schreef Barbusse het volgende:
Ja, ik ga maar eens even kijken hoe men zich aan het misdragen is hierEn meedoen
Nu pasquote:Op zondag 17 maart 2013 18:16 schreef Murdera het volgende:
Zo, eindelijk een beetje bij aan het komen.
Wie kan je die voetmassage geven?quote:Op zondag 17 maart 2013 18:42 schreef Samzz het volgende:
Abend. Drukke, maar leuke dag weer.
En nu ben ik zwaar toe aan een voetmassage... Of zal ik een voetenbadje nemen... Dilemma's, joh.
Niemandquote:Op zondag 17 maart 2013 18:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wie kan je die voetmassage geven?
Anders zou ik voor het laatste gaan
Neequote:
okequote:Op zondag 17 maart 2013 18:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee
Tenminste, ik denk niet dat mur er was
Pap, milkshake of smoothies zoiets?quote:Op zondag 17 maart 2013 18:50 schreef Murdera het volgende:
Wat zal ik eens gaan eten, waarbij ik mijn kaken niet al te veel hoef te gebruiken.
Dat vieren voornamelijk de ieren.... Herdenking van St. Patrick >>>quote:Op zondag 17 maart 2013 18:51 schreef Trampoline het volgende:
Wat houdt saint patrick dag eigenlijk in?
Duidelijk, bedankt. Het is dus een heilige?quote:Op zondag 17 maart 2013 18:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat vieren voornamelijk de ieren.... Herdenking van St. Patrick >>>
google:
De populaire legende over hem verteld over hoe hij de slangen uit Ierland verdreef (vandaar dat er geen slangen zijn op het eiland), en hoe hij de shamrock, een op klaver gelijkend gewas met drie bladeren aan één steel, gebruikte als voorbeeld voor de goddelijke Drie-eenheid van het Katholieke geloof. Hij wordt ook voornamelijk afgebeeld met shamrock in zijn hand, en het plantje is ook een embleem voor Ierland (alhoewel de harp het officiële symbool is).
Ja, het is een heilige / patroon voor kuipers, mijnwerkers, smeden en het vee en beschermt hij tegen ongedierte, veeziekte en het kwaad.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:53 schreef Trampoline het volgende:
[..]
Duidelijk, bedankt. Het is dus een heilige?
Hmm wel tof overal zo'n beschermheer voor.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, het is een heilige / patroon voor kuipers, mijnwerkers, smeden en het vee en beschermt hij tegen ongedierte, veeziekte en het kwaad.
Inderdaadquote:Op zondag 17 maart 2013 18:56 schreef Trampoline het volgende:
[..]
Hmm wel tof overal zo'n beschermheer voor.
Maar, een lieve leuke jonge meid in de tijd van der leven. Die moet toch een kerel hebben? Of ben jij een onafhankelijke feminist?quote:
Dank je wel voor t complimentquote:Op zondag 17 maart 2013 18:59 schreef Trampoline het volgende:
[..]
Maar, een lieve leuke jonge meid in de tijd van der leven. Die moet toch een kerel hebben? Of ben jij een onafhankelijke feminist?
Als je ooit wat aandacht zoekt, je weet me te vinden. Of als je eens gezellig wilt praten.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dank je wel voor t compliment
Verder moet ik niks en ben ik ook geen feminist.... over het algemeen ben ik wel redelijk onafhankelijk maar dat is logisch als je alleen woont
Gezelligquote:Op zondag 17 maart 2013 19:02 schreef Trampoline het volgende:
Als je ooit wat aandacht zoekt, je weet me te vinden. Of als je eens gezellig wilt praten.
In de dm kan je me altijd wel vinden.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gezellig
En waar vind ik je danIn je dm/pm? of zoek ik een topic
Ja, dat werkt niet.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]ja of zelf doen ... maar dat is altijd iets minder ontspannend
Kunnen we samen files veroorzaken, terwijl we romantisch in de tractor zitten, met een mestwagen.quote:
Wie is we?quote:Op zondag 17 maart 2013 19:20 schreef Trampoline het volgende:
[..]
Kunnen we samen files veroorzaken, terwijl we romantisch in de tractor zitten, met een mestwagen.
Mijn glazen plafond breekt nietquote:Op zondag 17 maart 2013 16:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet het makkelijk zijn dat glazen plafond te breken
quote:
Typt dan! He, doe niet moeilijk jijijijijquote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 09:36 schreef Barbusse het volgende:
Typt dan! He, doe niet moeilijk jijijijij![]()
Ik ben ook gewoon vrolijkquote:Op maandag 18 maart 2013 09:28 schreef Barbusse het volgende:
Jij klinkt blij zo op de maandagochtend
Dat is altijd goed, vrolijke mensen zijn owkeeequote:
Het scheelt heel erg wanneer je gewoon fatsoenlijk slaaptquote:Op maandag 18 maart 2013 09:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is altijd goed, vrolijke mensen zijn owkeee
Dat heb ik ook.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het scheelt heel erg wanneer je gewoon fatsoenlijk slaapt. Gebroken nachten zijn killing voor m'n humeur, haha.
Arme jij.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.Ze waren hier laatst 's nachts aan het werk aan de weg voor m'n appartement. De volgende ochtend keek ik zo:
[ afbeelding ]
Ja. De chagerijnige rotkop maar niet de snoezigheidquote:
Ik vind die kat helemaal niet snoezig.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. De chagerijnige rotkop maar niet de snoezigheidMaar nu ben ik vrolijk, bijna weekend
![]()
Ik kan er niks aan doen, maar ik vind het echt een schatjequote:Op maandag 18 maart 2013 10:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind die kat helemaal niet snoezig.
Zo kijkt mijn kat ook de hele dag.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.Ze waren hier laatst 's nachts aan het werk aan de weg voor m'n appartement. De volgende ochtend keek ik zo:
[ afbeelding ]
We herdenken in stilte.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:41 schreef shifto het volgende:
Ik wil er even bij stilstaan dat de SC een jaar geleden geboren werd alvorens deze de kop in werd gedrukt door de admins
Oma's met hun verstoorde blik op de waarde van geld.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:56 schreef Cue_ het volgende:
Het geld van m'n oma is er.. en het is meer dan 2 tientjes
Nou deze noemt het een geschenk en dat is het iddquote:Op maandag 18 maart 2013 12:00 schreef Mystikvm het volgende:
Oma's met hun verstoorde blik op de waarde van geld.
Die van mij dacht altijd dat ze mij met een rijksdaalder een klein kapitaal schonk. Krent.
Dat ben je ook, aangezien je de waarde van een klein vorstendom per maand betaalt voor die veredelde bezemkast.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:02 schreef Murdera het volgende:
Ik kreeg van mijn tante 50 voor sinterklaas. Volgens mij denkt ze dat ik heel arm ben nu ik op mezelf woon.
quote:Op maandag 18 maart 2013 12:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat ben je ook, aangezien je een de waarde van een klein vorstendom per maand betaalt voor die veredelde bezemkast.
Is het 1 jaar geleden ja?quote:Op maandag 18 maart 2013 11:41 schreef shifto het volgende:
Ik wil er even bij stilstaan dat de SC een jaar geleden geboren werd alvorens deze de kop in werd gedrukt door de admins
Kan niet wachten, nog dik twee wekenquote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 12:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat ben je ook, aangezien je de waarde van een klein vorstendom per maand betaalt voor die veredelde bezemkast.
Hmm hoor net dat de functie reeds bezet is.. of nouja niet ondertekent, maar dat d emanager nog wel m'n cv en motivatiebrief schijnt te willen hebben. Heb nog niet eens een dag na kunnen denken over wat ik wilquote:Op maandag 18 maart 2013 11:48 schreef Cue_ het volgende:
Een vriend van mij heeft me geinformeerd over een functie die misschien interessant voor me is. Had niet verwacht dat ik nu al over een baanswitch zou moeten denken. Hou niet van enge dingen(lees veranderingen.. lees: autist!!!
)
Gaat wel lekker snel dusquote:Op maandag 18 maart 2013 12:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hmm hoor net dat de functie reeds bezet is.. of nouja niet ondertekent, maar dat d emanager nog wel m'n cv en motivatiebrief schijnt te willen hebben. Heb nog niet eens een dag na kunnen denken over wat ik wil
Lekkerquote:Op maandag 18 maart 2013 13:00 schreef Samzz het volgende:
Lekker paardgereden in de zon. Ik ben zelfs verkleurd.
Ik was onder de indruk dat je paardrijden leuk vind, dus ik zie het probleem van de rode kop door de inspanning niet zoquote:
Ik zei nergens dat die rode kop een probleem wasquote:Op maandag 18 maart 2013 13:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik was onder de indruk dat je paardrijden leuk vind, dus ik zie het probleem van de rode kop door de inspanning niet zo
In de tijd dat je tante jong was kon je voor de huurprijs die jij betaald een kleine villa kopen.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:02 schreef Murdera het volgende:
Ik kreeg van mijn tante 50 voor sinterklaas. Volgens mij denkt ze dat ik heel arm ben nu ik op mezelf woon.
En ik dus ook niet, wat zijn we weer eens eensgezindquote:Op maandag 18 maart 2013 13:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zei nergens dat die rode kop een probleem was.
Appeltje eitjequote:Op maandag 18 maart 2013 13:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ik dus ook niet, wat zijn we weer eens eensgezind
Ohnoesquote:
Nouja zal uiteindelijk wel richting andere functie ofzo dan worden. Eerst maar even bedenken wat ik precies wil.quote:
Vervroegd pensioen?quote:Op maandag 18 maart 2013 14:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eerst maar even bedenken wat ik precies wil.
Ik heb nu een MI van Cue_ die sherry zit te lurken in Benidorm met de andere pensionado's die zichzelf een "Hardwerkende Nederlandertm" noemen.quote:
nog steeds toch.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In de tijd dat je tante jong was kon je voor de huurprijs die jij betaald een kleine villa kopen.
Ik weet niet waarom datquote:
Zo'n lederen diepbruine huid en verrookte stem.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb nu een MI van Cue_ die sherry zit te lurken in Benidorm met de andere pensionado's die zichzelf een "Hardwerkende Nederlandertm" noemen.
Als je niet wilt huilen erom.. probeer je het maar te verbloemen door te lachenquote:Op maandag 18 maart 2013 14:44 schreef Barbusse het volgende:
Ik weet niet waarom datis eerlijk gezegd....
Dan kan ik twents?quote:Op maandag 18 maart 2013 14:44 schreef 100% Tukker het volgende:
Zo'n lederen diepbruine huid en verrookte stem.
Bij het all-inclusive buffet:
"HEP IE ER OOK MAYOOOO BIE, OBER?"
"Que?"
Ik probeer me sterk te houden.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom datis eerlijk gezegd....
Uiteraard gefrituurde huid, èn geblondeerd haar. Verplichte look datquote:Op maandag 18 maart 2013 14:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zo'n lederen diepbruine huid en verrookte stem.
Bij het all-inclusive buffet:
"HEP IE ER OOK MAYOOOO BIE, OBER?"
"Que?"
Met grijze uitgroei. En legging met tijgerprintquote:
Ik blijf wel werkenquote:Op maandag 18 maart 2013 14:51 schreef Barbusse het volgende:
Met grijze uitgroei. En legging met tijgerprint
Je beschrijft mijn tantequote:Op maandag 18 maart 2013 14:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Uiteraard gefrituurde huid, èn geblondeerd haar. Verplichte look dat
Op haar dertigste had ze al een huid als oud leer en rimpelsquote:
Ipv een perzikhuidje een zongedroogde tomaatquote:Op maandag 18 maart 2013 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op haar dertigste had ze al een huid als oud leer en rimpels. Sja, vanaf je 15e iedere dag onder de zonnebank doet niet zoveel goed... En al helemaal niet als je ook nog eens rookt als een ketter en niet aan wat voor lichaamsbeweging dan ook doet
.
Zo zonde is dat. Ik mijd de zonnebank.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op haar dertigste had ze al een huid als oud leer en rimpels. Sja, vanaf je 15e iedere dag onder de zonnebank doet niet zoveel goed... En al helemaal niet als je ook nog eens rookt als een ketter en niet aan wat voor lichaamsbeweging dan ook doet
.
Nee, een oude leren lapquote:Op maandag 18 maart 2013 15:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ipv een perzikhuidje een zongedroogde tomaat
Ik mijd de zonnebank niet, ik gebruik hem met matequote:Op maandag 18 maart 2013 15:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo zonde is dat. Ik mijd de zonnebank.
Natmaken, dan kun je je keukenmessen eraan scherpen.quote:
Ik geef niks om zonnebank. Ook niet echt nodig hierquote:[..]
Ik mijd de zonnebank niet, ik gebruik hem met mate.
Kan ook, ik zie er niet zo heeeel witjes uit van naturequote:Op maandag 18 maart 2013 15:27 schreef Samzz het volgende:
Ik mijd de zonnebank niet, ik gebruik hem met mate.
Ik welquote:Op maandag 18 maart 2013 15:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan ook, ik zie er niet zo heeeel witjes uit van nature.
Ow dat is best langquote:Op maandag 18 maart 2013 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Maar ik heb al dik een jaar niet meer onder de zonnehemel gelegen, dus wat dat betreft...
Mwa, ik vind de zon wel lekker, maar ik lig er nooit lang genoeg in om ook daadwerkelijk bruin te wordenquote:Op maandag 18 maart 2013 16:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow dat is best lang.
Ow wacht, ik herinner me nog een strandfoto van vorig jaar waarop ik nogal 'afstak'. Met het juiste smeermiddel (ik verbrand heel snel) was ik toch vrij goed bijgekleurd.
Hear hear. Buiten een activiteit ontplooien welke in bikini te doen isquote:Op maandag 18 maart 2013 16:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, ik vind de zon wel lekker, maar ik lig er nooit lang genoeg in om ook daadwerkelijk bruin te worden. Geen zin in.
Ik ga echt geen bikini dragen hoorquote:Op maandag 18 maart 2013 16:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hear hear. Buiten een activiteit ontplooien welke in bikini te doen is. Dan bruin je nog het snelst.
Dat zou zwemmen in de zee zijn, echter, Enschede heeft geen zeequote:Op maandag 18 maart 2013 16:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hear hear. Buiten een activiteit ontplooien welke in bikini te doen is. Dan bruin je nog het snelst.
Gelukkig maar want anders zou ik niet meer naar buiten durven.quote:
Nouja, er zijn ook meer dingen die je kunt doen zonder al teveel kleding aanquote:Op maandag 18 maart 2013 16:09 schreef Samzz het volgende:
Dat zou zwemmen in de zee zijn, echter, Enschede heeft geen zee.
Enlighten me. Wat kun je doen in een bikini behalve zwemmen?quote:Op maandag 18 maart 2013 16:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gelukkig maar want anders zou ik niet meer naar buiten durven.
[..]
Nouja, er zijn ook meer dingen die je kunt doen zonder al teveel kleding aan.
Trouwens, hebben jullie daar geen recreatiemeer of plas?quote:Op maandag 18 maart 2013 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Enlighten me. Wat kun je doen in een bikini behalve zwemmen?
Ja, altijd overvol of gesloten want blauwalgquote:Op maandag 18 maart 2013 16:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Trouwens, hebben jullie daar geen recreatiemeer of plas?
Fietsen, wandelen, hond uitlaten, tennis in een tennisoutfit, varen, badminton.
Mijn auto wassen.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom naar 's-Hertogenbosch dan, altijd plek want keuze uit 3 recreatieplassenquote:Op maandag 18 maart 2013 16:16 schreef Samzz het volgende:
Ja, altijd overvol of gesloten want blauwalg.
Het zou kunnen he. Je kunt ook een boek lezen terwijl je in de zon ligtquote:Nah, dat soort dingen doe ik doorgaans niet in bikini.
vegetarisch vooral dan hequote:Op maandag 18 maart 2013 16:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet niet of samzz goed kan koken.
Dan kan ik net zo goed naar de zee gaanquote:Op maandag 18 maart 2013 16:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom naar 's-Hertogenbosch dan, altijd plek want keuze uit 3 recreatieplassen.
[..]
Het zou kunnen he. Je kunt ook een boek lezen terwijl je in de zon ligt.
Ik kan prima kokenquote:Op maandag 18 maart 2013 16:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet niet of samzz goed kan koken.
quote:Op maandag 18 maart 2013 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
Bij gebrek aan vervoer/tijd voldoet zo een plas ookquote:Op maandag 18 maart 2013 16:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed naar de zee gaan. Want de zee
.
Ik kan inderdaad een boek lezen in de zon, maar de reden dat ik niet vaak in de zon lig is omdat ik het dan veel te warm krijg en het niet volhoud.
Kom jij waaiers wapperen?quote:Op maandag 18 maart 2013 16:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bij gebrek aan vervoer/tijd voldoet zo een plas ook. De zee is wel altijd de beste keuze tho
.
Hm kwestie van een koel windje erbij.
Volgens mij staat dat jou wel, twee van die koelie's, eentje die je koelte toewuift met een palmblad en de ander die je druiven voert en drank schenkt.quote:
I like that imagequote:Op maandag 18 maart 2013 16:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij staat dat jou wel, twee van die koelie's, eentje die je koelte toewuift met een palmblad en de ander die je druiven voert en drank schenkt.
Yayquote:Op maandag 18 maart 2013 16:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja hoor, voor jou maak ik een uitzondering.
quote:Op maandag 18 maart 2013 18:37 schreef Barbusse het volgende:
Thuis en weekend![]()
Koken, drinken, uitslapen, seksen, zon opzoeken en nog meer slapen
Wat nou? Tis de eerste keer in een maand dat ik twee dagen achter elkaar vrij ben. Mag ik ook een keer?quote:
Oh, ik dacht dat je doel was jaloezie opwekken, dus ik dacht, ik aim to please en post een 'quote:Op maandag 18 maart 2013 18:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat nou? Tis de eerste keer in een maand dat ik twee dagen achter elkaar vrij ben. Mag ik ook een keer?
Jaloers zijn is een keuze. Anders had ik ook eenquote:Op maandag 18 maart 2013 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je doel was jaloezie opwekken, dus ik dacht, ik aim to please en post een ''.
Oh, ik ben niet jaloers, hoorquote:Op maandag 18 maart 2013 19:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jaloers zijn is een keuze. Anders had ik ook eenmoeten posten toen je postte dat je was wezen paardrijden.
Doe dan dezequote:Op maandag 18 maart 2013 19:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik ben niet jaloers, hoor. Was gewoon als algemene reactie, zeg maar.
quote:
Das waar jaquote:Op maandag 18 maart 2013 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]is niet echt synoniem voor jaloers, vind ik
.
Awesomequote:
En mijn zebrarenslakken hebben eitjes gelegdquote:
Ik heb totaal geen verstand van aquariaquote:Op maandag 18 maart 2013 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
En mijn zebrarenslakken hebben eitjes gelegd. Gelukkig gaan die niet uitkomen.
Nee, hoor. Maar ik hoef niet meer slakken dan ik al heb en ik heb deze soort uitgekozen omdat de eitjes alleen uitkomen in brak water. Dus de eitjes haal ik met de volgende schoonmaakbeurt gewoon wegquote:Op maandag 18 maart 2013 19:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen verstand van aquariaIs het slecht als die uitkomen?
Ach sooo. Ik zag je al bijna een escargot-farm beherenquote:Op maandag 18 maart 2013 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Maar ik hoef niet meer slakken dan ik al heb en ik heb deze soort uitgekozen omdat de eitjes alleen uitkomen in brak water. Dus de eitjes haal ik met de volgende schoonmaakbeurt gewoon weg.
Slakken zijn wel echt heel cool, hoorquote:Op maandag 18 maart 2013 19:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach sooo. Ik zag je al bijna een escargot-farm beheren
Tandjes?!quote:Op maandag 18 maart 2013 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Slakken zijn wel echt heel cool, hoor. Deze schieten m'n hele bak door en als ze op de ruit zitten kan je hun tandjes zien knagen
.
Je moet eens met Kaneel pratenquote:Op maandag 18 maart 2013 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Slakken zijn wel echt heel cool, hoor. Deze schieten m'n hele bak door en als ze op de ruit zitten kan je hun tandjes zien knagen
.
Ja, maar dan andersquote:
Why? Ik praat zo vaak met Kaneelquote:
Hij's een slakkenexpertquote:Op maandag 18 maart 2013 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar dan anders.
[..]
Why? Ik praat zo vaak met Kaneel.
Dat zou kunnen, jaquote:Op maandag 18 maart 2013 22:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jullie kunnen vast heel boeiende gesprekken over slakken hebben
Zoals ik al eerder zei, nee.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Beetje van hetzelfdeMag dus niet klagen.
Kwam je nou ook naar de Wolven meet?
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jullie kunnen vast heel boeiende gesprekken over slakken hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |