In het centrum is het meeste wel open iig, maar ze moeten niet open dus je kan altijd een keer misgrijpen natuurlijk.quote:Vanaf zondag 24 februari 2013 mogen alle winkels in heel Utrecht op zon- en feestdagen geopend zijn tussen 10.00 uur en 19.00 uur.
Hmm... volgende keer dan maar weerquote:Op zondag 17 maart 2013 14:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
Engel:
[..]
In het centrum is het meeste wel open iig, maar ze moeten niet open dus je kan altijd een keer misgrijpen natuurlijk.
quote:
Zou best kunnen ja.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... volgende keer dan maar weeren dan pak ik gelijk een filmpje mee
oe minimeet kan ook dan
fluiterdefluit ........quote:Op zondag 17 maart 2013 14:46 schreef Barbusse het volgende:
But enniehoes, in het kader van de TT:
[ afbeelding ]
Wat is het?quote:Op zondag 17 maart 2013 12:59 schreef E.B.A.H. het volgende:
Straks even van dit spul halen
[ afbeelding ]
![]()
quote:
Een aversie tegen Utrecht. Die heb ik nog steeds trouwens.quote:
Arme jijquote:Op zondag 17 maart 2013 14:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een aversie tegen Utrecht. Die heb ik nog steeds trouwens.
De dame die mij wel gezelschap hield heeft jouw gemis ruimschoots gecompenseerd.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:53 schreef Evie het volgende:
Arme jij![]()
Had je me ook nog eens gemist dinsdag.. geen wonder
De gehele 180 kilo? That must have been one hell of a woman.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De dame die mij wel gezelschap hield heeft jouw gemis ruimschoots gecompenseerd.
Verwacht je ook maar iets anders mij van mij dan vrouwen uitzoeken die aan dat profiel voldoen?quote:Op zondag 17 maart 2013 14:55 schreef Barbusse het volgende:
De gehele 180 kilo? That must have been one hell of a woman.
quote:
Hoe kan je dat nou weten?quote:Op zondag 17 maart 2013 14:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De dame die mij wel gezelschap hield heeft jouw gemis ruimschoots gecompenseerd.
quote:Op zondag 17 maart 2013 14:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De gehele 180 kilo? That must have been one hell of a woman.
Zo hee......quote:Op zondag 17 maart 2013 14:56 schreef Barbusse het volgende:
Maar goed, St. Paddy's day dus:
[ afbeelding ]
Ik verwacht van jou een exemplaar dat hoofden doet omdraaien en daarna weer wegkijkend van jaloezie en schaamtevolle lust. Ik weet niet of je daar 180 kilo voor nodig hebt. Maar ieder zijn ding natuurlijkquote:Op zondag 17 maart 2013 14:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verwacht je ook maar iets anders mij van mij dan vrouwen uitzoeken die aan dat profiel voldoen?
Omdat de dame in kwestie, i.t.t. tot jou, niet te schijterig is om ff hallo te zeggen op Utrecht Centraal.quote:
Check.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:58 schreef Barbusse het volgende:
Ik verwacht van jou een exemplaar dat hoofden doet omdraaien en daarna weer wegkijkend van jaloezie en schaamtevolle lust. Ik weet niet of je daar 180 kilo voor nodig hebt. Maar ieder zijn ding natuurlijk
Daar rekende ik op jaquote:
Ik krijg een smsje,quote:
Afkomstig van een mannelijk collega die getrouwd is en weet dat ik een vriendin hebquote:Talk dirty to me, tell me you want me now
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik krijg een smsje,
[..]
Afkomstig van een mannelijk collega die getrouwd is en weet dat ik een vriendin heb![]()
![]()
Luck 'o the Irish, zullen we maar zeggen.
Dit is echt niet voor mij bedoeld, volgens mij was mijn nummer welke hij het laatste had gebeld. Enniehoes, daar gaan we hem morgen maar even mee confronteren terwijl zijn kater op z'n hoogtepunt isquote:Op zondag 17 maart 2013 15:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]... misschien denkt ie dat ie t naar een vriendin/vrouw stuurt????
of is ie gayish???
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is echt niet voor mij bedoeld, volgens mij was mijn nummer welke hij het laatste had gebeld. Enniehoes, daar gaan we hem morgen maar even mee confronteren terwijl zijn kater op z'n hoogtepunt is
Of ik sms hem nu terug met het bericht "I was waiting so long for you to say this!"quote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Of ik sms hem nu terug met het bericht "I was waiting so long for you to say this!"
Nog betere optie.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:12 schreef Barbusse het volgende:
Of ik sms hem nu terug met het bericht "I was waiting so long for you to say this!"
Maar ik wil hem niet. Ik wil zo met mijn meisje en haar twee sexy vriendinnen op stapquote:Op zondag 17 maart 2013 15:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
niet zo kinderachtig doen, gewoon terugsturen dat je hem wil
ik wil gewoon daar zijnquote:Op zondag 17 maart 2013 15:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ik wil hem niet. Ik wil zo met mijn meisje en haar twee sexy vriendinnen op stap
Cool, dan heb ik 4 sexy dames om mee aan de rol te gaanquote:
5quote:Op zondag 17 maart 2013 15:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Cool, dan heb ik 4 sexy dames om mee aan de rol te gaan
quote:
quote:
You all jelly much?quote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Cool, dan heb ik 4 sexy dames om mee aan de rol te gaan
Dat zegt iedereen, maar tot nu toe is alleen -Engel- op komen dagenquote:Op zondag 17 maart 2013 15:31 schreef Murdera het volgende:
[..]ik kom vakantie bij je vieren kerel.
Wat een heldin is het tochquote:Op zondag 17 maart 2013 15:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen, maar tot nu toe is alleen -Engel- op komen dagen
Lijkt me oprecht wel heel erg tof eigenlijk.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
True thatquote:Op zondag 17 maart 2013 15:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het was geweldig..... lekker weer, relaxed, mooi uitzicht, cultuur, goed eten en zeer goed gezelschapquote:
Dat weet ikquote:
Het is hier best gezellig jaquote:Op zondag 17 maart 2013 15:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lijkt me oprecht wel heel erg tof eigenlijk.
quote:
quote:
Je gaat een kast wordenquote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat de dame in kwestie, i.t.t. tot jou, niet te schijterig is om ff hallo te zeggen op Utrecht Centraal.
quote:
Doen!!!!quote:Op zondag 17 maart 2013 15:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kan je zeker wel kopen in utrechtquote:Op zondag 17 maart 2013 15:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kan je het daar in Utrecht kopen of moet ik t proberen zelf te maken???
O yeah babyquote:Op zondag 17 maart 2013 15:47 schreef Barbusse het volgende:
Ik voel weer wat aankomen, -Engel-
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit iets concreets gevraagd, anders dan 'wanneer gaan we meeten?'. Wat had jij dan in gedachten, direct een wine, dine, 69?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:46 schreef Evie het volgende:
Sjah dat vraag je me niet.. moet je ook niet zeggen dat ik schijterig ben
Ik mag best eisen stellen vind ik.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
volgens mij wil hij alleen schone deernes als engel.
Ja, zoiets vermoedde ik ook alquote:Op zondag 17 maart 2013 15:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
volgens mij wil hij alleen schone deernes als engel.
Dit is de gentleman-versie van wham bam thank you ma'm?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets concreets gevraagd, anders dan 'wanneer gaan we meeten?'. Wat had jij dan in gedachten, direct een wine, dine, 69?
Dat jij die niet kent als womanizer.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:54 schreef Barbusse het volgende:
Dit is de gentleman-versie van wham bam thank you ma'm?
Ok. Dan heb je mij dus niet nodig.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet wetende dat wij binnen 3 seconden omringt zijn door prachtige jonge dames.
Ik heb dat soort dingen nog nooit uit hoeven spreken.quote:
Suuuuuure.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:56 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb dat soort dingen nog nooit uit hoeven spreken.
Either way, ik denk ook niet dat ik erg succesvol zou zijn met zulke uitsprakenquote:
Nee, dat denk ik ook niet, maar ik heb je het ook nog nooit horen gebruikenquote:Op zondag 17 maart 2013 16:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Either way, ik denk ook niet dat ik erg succesvol zou zijn met zulke uitspraken
Dan was je volgens mij gillend weggerendquote:Op zondag 17 maart 2013 16:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik ook niet, maar ik heb je het ook nog nooit horen gebruiken
Wss wel jaquote:Op zondag 17 maart 2013 16:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan was je volgens mij gillend weggerend
"How you doin'?"quote:
hehehehequote:Op zondag 17 maart 2013 16:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"How you doin'?"
"HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Peachy, dear lady. Just peachy.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehehe
Good, very well
And you sirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |