In het centrum is het meeste wel open iig, maar ze moeten niet open dus je kan altijd een keer misgrijpen natuurlijk.quote:Vanaf zondag 24 februari 2013 mogen alle winkels in heel Utrecht op zon- en feestdagen geopend zijn tussen 10.00 uur en 19.00 uur.
Hmm... volgende keer dan maar weerquote:Op zondag 17 maart 2013 14:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
Engel:
[..]
In het centrum is het meeste wel open iig, maar ze moeten niet open dus je kan altijd een keer misgrijpen natuurlijk.
quote:
Zou best kunnen ja.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... volgende keer dan maar weeren dan pak ik gelijk een filmpje mee
oe minimeet kan ook dan
fluiterdefluit ........quote:Op zondag 17 maart 2013 14:46 schreef Barbusse het volgende:
But enniehoes, in het kader van de TT:
[ afbeelding ]
Wat is het?quote:Op zondag 17 maart 2013 12:59 schreef E.B.A.H. het volgende:
Straks even van dit spul halen
[ afbeelding ]
![]()
quote:
Een aversie tegen Utrecht. Die heb ik nog steeds trouwens.quote:
Arme jijquote:Op zondag 17 maart 2013 14:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een aversie tegen Utrecht. Die heb ik nog steeds trouwens.
De dame die mij wel gezelschap hield heeft jouw gemis ruimschoots gecompenseerd.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:53 schreef Evie het volgende:
Arme jij![]()
Had je me ook nog eens gemist dinsdag.. geen wonder
De gehele 180 kilo? That must have been one hell of a woman.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De dame die mij wel gezelschap hield heeft jouw gemis ruimschoots gecompenseerd.
Verwacht je ook maar iets anders mij van mij dan vrouwen uitzoeken die aan dat profiel voldoen?quote:Op zondag 17 maart 2013 14:55 schreef Barbusse het volgende:
De gehele 180 kilo? That must have been one hell of a woman.
quote:
Hoe kan je dat nou weten?quote:Op zondag 17 maart 2013 14:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De dame die mij wel gezelschap hield heeft jouw gemis ruimschoots gecompenseerd.
quote:Op zondag 17 maart 2013 14:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De gehele 180 kilo? That must have been one hell of a woman.
Zo hee......quote:Op zondag 17 maart 2013 14:56 schreef Barbusse het volgende:
Maar goed, St. Paddy's day dus:
[ afbeelding ]
Ik verwacht van jou een exemplaar dat hoofden doet omdraaien en daarna weer wegkijkend van jaloezie en schaamtevolle lust. Ik weet niet of je daar 180 kilo voor nodig hebt. Maar ieder zijn ding natuurlijkquote:Op zondag 17 maart 2013 14:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verwacht je ook maar iets anders mij van mij dan vrouwen uitzoeken die aan dat profiel voldoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |