gogo dit is je kans!quote:Op zondag 17 maart 2013 14:27 schreef -supergirl- het volgende:
ik zou ook wel in zweden willen wonen
@gogosweden mag ik bij je komen logeren om te kijken of het land wat voor me is?
we kunnen ook als blinddate een vakantie boeken naar zweden voor een week.. we zien wel hoe het schip strandquote:Op zondag 17 maart 2013 14:27 schreef -supergirl- het volgende:
ik zou ook wel in zweden willen wonen
@gogosweden mag ik bij je komen logeren om te kijken of het land wat voor me is?
Heb dit serieus een keer gedaan, daarna jaren een relatie met die persoon gehad. Ik zeg: doen!quote:Op maandag 18 maart 2013 09:06 schreef Onnoman het volgende:
[..]
we kunnen ook als blinddate een vakantie boeken naar zweden voor een week.. we zien wel hoe het schip strand
lolquote:
uhmm.. dat is een beetje overdreven denk ik zo..quote:Op maandag 18 maart 2013 09:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Kan erger, in Monaco wonen er 15.000 mensen per vierkante kilometer dacht ik.
Kun je me dat eens precies uitleggen aub?quote:dat houdt in dat als je in het midden van dit vierkant n staat, je als je vrij zicht hebt over 500 meter 400 mensen ziet.
daarom ben ik zo gek op duitsers en zweedsen.. die gasten werken gewoon hardquote:Op maandag 18 maart 2013 09:29 schreef GekkePoes het volgende:
In Zweden zijn ook minder mensen die thuis blijven zittten, terwijl ze gewoon kunnen werken.
doet me denken aan dat verhaal van een relatie die bijna kapot liep..quote:Op maandag 18 maart 2013 10:00 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Heb dit serieus een keer gedaan, daarna jaren een relatie met die persoon gehad. Ik zeg: doen!
de straal van 1km2 is 500 meterquote:Op maandag 18 maart 2013 11:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Kun je me dat eens precies uitleggen aub?
Zie edit hierboven.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:47 schreef Onnoman het volgende:
[..]
de straal van 1km2 is 500 meter
althans.. wanneer 1km2 vierkant is
Ben jij helemaal achterlijk ofzoquote:Op maandag 18 maart 2013 09:06 schreef Onnoman het volgende:
[..]
we kunnen ook als blinddate een vakantie boeken naar zweden voor een week.. we zien wel hoe het schip strand
Ben jij 6?quote:Op maandag 18 maart 2013 12:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ben jij helemaal achterlijk ofzovieze pedo
wtf doe je hier kutkind!quote:
ben je serieus 12?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |