Valt vies tegen hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 14:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Geen wilde fantasieën, ik zie je voor me als een standaard FOK!ster, sorry.
Hoi DVquote:
Ja, topquote:
Ik ben bezig gitaar te leren spelenquote:Op zondag 17 maart 2013 14:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, top![]()
Heb net heerlijk zitten drummenen met jou?
quote:Op zondag 17 maart 2013 14:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben bezig gitaar te leren spelen
quote:Op zondag 17 maart 2013 14:04 schreef Trollscience het volgende:
geheime chat uitgelekt
[ afbeelding ]
of kijken in haar foboquote:Op zondag 17 maart 2013 14:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dan ga ik nu je privacy schenden en je vinden op internet.
Kijk in mijn fobo lamlulquote:Op zondag 17 maart 2013 14:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dv vinden is niet moeilijkquote:Op zondag 17 maart 2013 14:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dit inderdaadquote:
Wel als je een grammy hebt gewonnenquote:Op zondag 17 maart 2013 14:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gaan we samen in een band als ik een frammy heb gewonnen?
oh godquote:
Ik zou je doen als ik licht aangeschoten was.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dit inderdaad
Keek laatst op google zag ik allemaal foto's van 2010 enzogodver wat ben ik veranderd
Ik hoopte dat je erover heen zou kijken, dan kon ik mijn zelf bedachte prijs aan mezelf gevenquote:Op zondag 17 maart 2013 14:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wel als je een grammy hebt gewonnen
bby beiden weten we anders xoquote:Op zondag 17 maart 2013 14:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik zou je doen als ik licht aangeschoten was.
Je hoeft niet eens een grammy te winnen hoor dushiquote:Op zondag 17 maart 2013 14:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik hoopte dat je erover heen zou kijken, dan kon ik mijn zelf bedachte prijs aan mezelf geven
quote:Op zondag 17 maart 2013 14:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
woah nobel prijs voor deze man aub
quote:Op zondag 17 maart 2013 14:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je doet jezelf nu tekort, als ik dronken was zou ik je 10/10 raken, maar aangeschoten moet volstaan.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
bby beiden weten we anders xo
Hey, dit is een prestatie okéquote:Op zondag 17 maart 2013 14:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gelukkig, zonder jou gaat me dat niet lukkenquote:Op zondag 17 maart 2013 14:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je hoeft niet eens een grammy te winnen hoor dushi
quote:Op zondag 17 maart 2013 14:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gelukkig, zonder jou gaat me dat niet lukken![]()
Hou jezelf niet voor de gekquote:Op zondag 17 maart 2013 14:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je doet jezelf nu tekort, als ik dronken was zou ik je 10/10 raken, maar aangeschoten moet volstaan.
[..]
Hey, dit is een prestatie oké
si siquote:
Ja maar dat heb je snel. Ik zou een jurkje kopen met plooien die zo een beetje wijd loopt aan de onderkant. Snap je wat ik bedoel?quote:Op zondag 17 maart 2013 14:12 schreef arachide. het volgende:
Dv. Hoe zou jij deze conbineren?
[ afbeelding ]
Ik heb ze gekocht, maar dan met een strikje. Ik vind ze moeilijk om te combineren, ze balanceren zo tussen awesome en slutty
wat voor panty's?quote:Op zondag 17 maart 2013 13:57 schreef arachide. het volgende:
Ik heb panty's gekocht die er zo tof uitzien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |