PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile like you mean it
www.wefut.com
Ik ga sowieso nog wat banners maken, alleen ik zit nu even zonder Photoshop. En de enige persoon hier die het ook heeft zit achter de tralies.quote:Op zondag 17 maart 2013 12:54 schreef Tim86 het volgende:
Gisteren ook al gezegd, maar ik zou even een mooiere banner + omschrijving maken van de site voor in de OP..nu je toch de TS bent is het helemaal makkelijk
Que?quote:Op zondag 17 maart 2013 12:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ga sowieso nog wat banners maken, alleen ik zit nu even zonder Photoshop. En de enige persoon hier die het ook heeft zit achter de tralies.
Ben je de echte Kenny?quote:Op zondag 17 maart 2013 12:48 schreef KennySteppe het volgende:
Ik speel ook FUT. Heb een team met IF Martinez, zal ik zo ff posten
Google wefut.nl dan krijg je zo'n site met wat gegevens over wefut volgens mijquote:Op zondag 17 maart 2013 12:56 schreef Kamikazie het volgende:
Kunnen jullie ook ergens data zien van het aantal bezoekers? Ben wel benieuwd hoeveel keer het al is bezocht
Kan het niet vinden hoor?quote:Op zondag 17 maart 2013 13:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Google wefut.nl dan krijg je zo'n site met wat gegevens over wefut volgens mij
Dit misschien? http://wefut.nl.allwebsitestats.nl/quote:
Klopt geen zak van.quote:
Alweer? Dat heb ik echt gemist dan. Of is hij opgepakt vanwege zijn minderjarige date?quote:
http://wefut.nl.viewsitestats.nl/quote:
Klopt geen zak van hoor.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
http://wefut.nl.viewsitestats.nl/
geen idee of dat klopt, pascal en reemi zullen wel betere gegevens hebben
Gisteren zijn er iets van 20 accounts aangemaakt, waarvan een paar een onbekende username hadden, dus ik denk dat er wat lurkers ook een account hebben aangemaakt.quote:Op zondag 17 maart 2013 12:56 schreef Kamikazie het volgende:
Kunnen jullie ook ergens data zien van het aantal bezoekers? Ben wel benieuwd hoeveel keer het al is bezocht
Klopt volgens mij niet zoquote:Op zondag 17 maart 2013 13:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
http://wefut.nl.viewsitestats.nl/
geen idee of dat klopt, pascal en reemi zullen wel betere gegevens hebben
quote:Op zondag 17 maart 2013 13:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gisteren zijn er iets van 20 accounts aangemaakt, waarvan een paar een onbekende username hadden, dus ik denk dat er wat lurkers ook een account hebben aangemaakt.
Dat wou ik dus weten jaquote:Op zondag 17 maart 2013 13:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Klopt volgens mij niet zo
Ach ja, over een maand ofzo kan je pas een goed beeld vormen. Is wel leuk om te zien of er alleen die 20/30 FOK!'ers er komen of dat je na een tijdje gewoon 100 + individuele bezoekers per dag hebt.
¤73 my ass, we hebben er al honderden euro's in gestoken.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[ afbeelding ]Zet het op marktplaats.
Als het kan, zal ik het zo verhogen naar 13, speciaal voor jou.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:05 schreef Afhaalchinees het volgende:
Is het al mogelijk om te registreren met een gebruikersnaam van >12 karakters?
/carequote:Op zondag 17 maart 2013 13:05 schreef Afhaalchinees het volgende:
ID's zijn daar geen goede indicatie voor.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:06 schreef Thorb het volgende:
Je kan wel checken hoeveel accounts er zijn, vanochtend waren het er 41
Afhaalchinoquote:Op zondag 17 maart 2013 13:05 schreef Afhaalchinees het volgende:
Wel een Engelstalige party doen dan.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:08 schreef vandermar het volgende:
Ik wil wel eens met DS in een party, met zijn droge opmerkingen.
pricefixen for the winquote:Op zondag 17 maart 2013 13:09 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb even een account of naam van alle regulars aangemaakt. Jullie kunnen ze terugkopen voor 100k FUT coins.
puush gewoon je gifquote:Op zondag 17 maart 2013 13:10 schreef Kamikazie het volgende:
Kan iemand van mijn UI een stilstaand plaatje maken?Wat 60x60 is?
kan weg gehaald worden had het verkeerde mailadres .com in plaats van .nlquote:Op zondag 17 maart 2013 13:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
Klopt het dat jij je account nog niet geactiveerd hebt?
quote:Op zondag 17 maart 2013 13:10 schreef Kamikazie het volgende:
Kan iemand van mijn UI een stilstaand plaatje maken?Wat 60x60 is?
quote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 13:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerste frame dus niet echt een aantrekkelijke houding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ranégie heb ik nu, zo'n speler zoek ik dus.
Even mijn gelijk halenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
2-0, ik zeg het je het wordt 2-0.
quote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 13:14 schreef StijnDa het volgende:
Gezocht; Zilver spits van 1m90+, sterk, goed koppen, 60+ pace en nog een redelijk schot. Balcontrole en dribbling zouden ook prettig zijn.
Lukaku kan ik niet betalen, Benteke misschien maar wordt net gepricefixed geloof ik.MlapaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ranégie heb ik nu, zo'n speler zoek ik dus.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Gezocht; Zilver spits van 1m90+, sterk, goed koppen, 60+ pace en nog een redelijk schot. Balcontrole en dribbling zouden ook prettig zijn.
Lukaku kan ik niet betalen, Benteke misschien maar wordt net gepricefixed geloof ik.Di Santo dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ranégie heb ik nu, zo'n speler zoek ik dus.
http://www.futhead.com/fifa/players/6354/
http://wefut.nl/player/6155
Alleen zijn jumping is minder. Gurbuh is wel fan van hem geloof ik.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Il Fenomenoquote:
Lukaku kan ik niet betalen, Benteke misschien maar wordt net gepricefixed geloof ik.piemel mlapa dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ranégie heb ik nu, zo'n speler zoek ik dus.
Niet wefut gebruiken.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Di Santo dus
Alleen zijn jumping is minder. Gurbuh is wel fan van hem geloof ik.
Dan kan je niet meer serieus spelen omdat je zo moet lachenquote:Op zondag 17 maart 2013 13:08 schreef vandermar het volgende:
Ik wil wel eens met DS in een party, met zijn droge opmerkingen.
hahaha faillllllllllllquote:
Lukaku kan ik niet betalen, Benteke misschien maar wordt net gepricefixed geloof ik.Lukaku, BukharovSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ranégie heb ik nu, zo'n speler zoek ik dus.Smile like you mean it
www.wefut.com
quote:Op zondag 17 maart 2013 13:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bronze ieren voor 150en dan Mcgeady en Longcox erbij en eerst offline en daarna online ff toernooitje winnen
Is UP Viatri niks ?quote:Op zondag 17 maart 2013 13:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Di Santo dus
Ik zal je eerlijk zeggen, als ik speel dan concentreer ik mij niet ergens anders op. De kans is groot dat ik niets hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 13:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan kan je niet meer serieus spelen omdat je zo moet lachen
Geen 1.90. Tenzij ze zijn lengte ook geupped hebben.quote:
185 lang genoegquote:Op zondag 17 maart 2013 13:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen 1.90. Tenzij ze zijn lengte ook geupped hebben.
Voldoet niet aan de eisenquote:
Dank je.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:18 schreef laucas het volgende:
Mooie site jongons.
Squad builder werkt nice
Hij vroeg toch om 1.90m of langerquote:
Nu welquote:Op zondag 17 maart 2013 13:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen 1.90. Tenzij ze zijn lengte ook geupped hebben.
UP Viatri zit ook niet in wefut btw
Tjaahquote:
Zo iets bedoel ik inderdaadquote:Op zondag 17 maart 2013 13:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Di Santo dus
Voldoet niet aan de voorwaarden houdoe en bedanktquote:
Bukharov is ook wel een goede inderdaadquote:
ultimatedb niet kennenquote:Op zondag 17 maart 2013 13:21 schreef KennySteppe het volgende:
Mooie site, kende voorheen alleen Futhead
[ afbeelding ]
Dan doe je net alsof het UP Il Fenomeno is.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
Voldoet niet aan de voorwaarden houdoe en bedankt
[..]
Bukharov is ook wel een goede inderdaad
POTS is bij NAC denk ik? En dan snel naar huis voor het wielrennen. Toefjes is aan het boksen en daarna moet hij aan de wedstrijdvoorbereiding beginnen.quote:
Aan het vechten bij Oosterhoutquote:
Hij is baasquote:
Is Pascal vergeten inderdaad, wordt toegevoegd.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:26 schreef StijnDa het volgende:
Veel goede opties![]()
Toevoeging voor WeFut.nl; kunnen zoeken op lengte
En hyperlinks aanklikbaar maken in de comments als je dan toch bezig bent.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
Is Pascal vergeten inderdaad, wordt toegevoegd.
Pascal is wel slordig zegquote:Op zondag 17 maart 2013 13:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
Is Pascal vergeten inderdaad, wordt toegevoegd.
quote:Op zondag 17 maart 2013 13:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als het kan, zal ik het zo verhogen naar 13, speciaal voor jou.
Moet je hem maar toepasbaar maken op mijn kleine laptopquote:
Donequote:Op zondag 17 maart 2013 13:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En hyperlinks aanklikbaar maken in de comments als je dan toch bezig bent.
Ben er mee bezig.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:29 schreef detennismaster het volgende:
Ik vind dat niet kunnen navigeren met de pijltjestoetsen wel echt jammer.Pascal jij een oplossing, ik denk dat dat de site echt veel beter maakt.
Ik snap trouwens de squadbuilder, ik wist eerst niet dat je kon stapelen. Dat is echt tof.
Bij clubs heeft het direct effect op je stats, bij FUT is dat dus al meegerekend als je de stats ziet.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:28 schreef BDIL het volgende:
Hebben lengte en gewicht van een speler ook effect op zijn versnelling en dribbel in FUT? Iemand kan toch 80 dribbel hebben maar als hij lang en zwaar is dan lijkt mij dribbelen en versnellen in kleine ruimtes haast onmogelijk... ( zie prof clubs)
quote:Op zondag 17 maart 2013 13:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als ik Reemi was zou ik het verkopen en alle 73 euro zelf houden...
Daar zie ik echt het nut niet van in..gebruik je geen muis ofzo?quote:Op zondag 17 maart 2013 13:29 schreef detennismaster het volgende:
Ik vind dat niet kunnen navigeren met de pijltjestoetsen wel echt jammer.Pascal jij een oplossing, ik denk dat dat de site echt veel beter maakt.
Ik snap trouwens de squadbuilder, ik wist eerst niet dat je kon stapelen. Dat is echt tof.
Is bij iedereenquote:Op zondag 17 maart 2013 13:30 schreef Lindgren. het volgende:
De registratiemail kwam trouwens in mijn spambox.
wefut.nl maakt alles leukquote:Op zondag 17 maart 2013 13:30 schreef StijnDa het volgende:
Ik ga eens kijken of er met Bukharov iets leuks valt te bouwen
Nee ik speel ff met die Ieren en kijk tegelijk EL. Anders kan mijn internet het niet aanquote:
Bij mij niet (gmail).quote:Op zondag 17 maart 2013 13:30 schreef Lindgren. het volgende:
Maar toch zitten er wel echt verschillen in de snelheid van spelers met dezelfde pace voor mijn gevoel hoor. Al ligt het ook weer aan dribbel etc. Heb ook weleens gelezen dat spelers met een hoge dribbel stat minder snel zijn in verhouding omdat ze de bal vaker raken.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij clubs heeft het direct effect op je stats, bij FUT is dat dus al meegerekend als je de stats ziet.
Als je de CPU kan laten ragequitten dan ben je echt goedquote:
Grote spelers vangen meer wind, dus meer weerstand dus zijn ze wel sneller maar toch trager.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar toch zitten er wel echt verschillen in de snelheid van spelers met dezelfde pace voor mijn gevoel hoor. Al ligt het ook weer aan dribbel etc. Heb ook weleens gelezen dat spelers met een hoge dribbel stat minder snel zijn in verhouding omdat ze de bal vaker raken.
Dan zijn ze met de bal wat langzamer ja, mee eens. Dat is echter iets anders dan wanneer je met pro clubs je mannetje dikker/zwaarder maakt hij langzamer wordt.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar toch zitten er wel echt verschillen in de snelheid van spelers met dezelfde pace voor mijn gevoel hoor. Al ligt het ook weer aan dribbel etc. Heb ook weleens gelezen dat spelers met een hoge dribbel stat minder snel zijn in verhouding omdat ze de bal vaker raken.
EA statement.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je de CPU kan laten ragequitten dan ben je echt goed
Bij iedereen ja. Vreemd, want ik had juist de code zo aangepast dat 'ie in ieder geval bij hotmail niet in de spamfolder kwam. Kost wel veel tijd om al die filters te omzeilen, dus die fix zal voorlopig niet komen.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:30 schreef Lindgren. het volgende:
Preciesquote:Op zondag 17 maart 2013 13:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien handig om het even te benadrukken bij registratie? Of stond het er al?quote:Op zondag 17 maart 2013 13:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Bij iedereen ja. Vreemd, want ik had juist de code zo aangepast dat 'ie in ieder geval bij hotmail niet in de spamfolder kwam. Kost wel veel tijd om al die filters te omzeilen, dus die fix zal voorlopig niet komen.
Misschien wel slim om bij registratie erbij te zetten dat mensen ook even hun spam folder moeten checken? Weet niet of dat mogelijk is hoor is maar een ideequote:Op zondag 17 maart 2013 13:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Bij iedereen ja. Vreemd, want ik had juist de code zo aangepast dat 'ie in ieder geval bij hotmail niet in de spamfolder kwam. Kost wel veel tijd om al die filters te omzeilen, dus die fix zal voorlopig niet komen.
quote:Op zondag 17 maart 2013 13:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Misschien wel slim om bij registratie erbij te zetten dat mensen ook even hun spam folder moeten checken? Weet niet of dat mogelijk is hoor is maar een idee
GMTAquote:Op zondag 17 maart 2013 13:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien handig om het even te benadrukken bij registratie? Of stond het er al?
Goed idee.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Misschien wel slim om bij registratie erbij te zetten dat mensen ook even hun spam folder moeten checken? Weet niet of dat mogelijk is hoor is maar een idee
Ja, maar dan 16 sec later.quote:
Dat klopt, we hebben hier thuis alleen maar Macbooks, geen desktops.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar zie ik echt het nut niet van in..gebruik je geen muis ofzo?
quote:Op zondag 17 maart 2013 13:34 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat klopt, we hebben hier thuis alleen maar Macbooks, geen desktops.
quote:Op zondag 17 maart 2013 13:34 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat klopt, we hebben hier thuis alleen maar Macbooks, geen desktops.
Familie van hem zit bij mij in het team.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:36 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Moet een beest zijn![]()
High - Low workrates, 4* weakfoot, 81 finishing, 84 attack positioning, 76 acceleration, 79 Strength.
proficiatquote:Op zondag 17 maart 2013 13:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Familie van hem zit bij mij in het team.
Best ziek ja, jammer van zijn skill en dribblingquote:Op zondag 17 maart 2013 13:36 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Moet een beest zijn![]()
High - Low workrates, 4* weakfoot, 81 finishing, 84 attack positioning, 76 acceleration, 79 Strength.
Dat is niet te doen, helaas.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:35 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb misschien wel een goede toevoeging, Pascal. Misschien is het een idee om bij de squadbuiler vanuit de dropdown te kunnen slepen. Nu moet je eerst de speler aanklikken en dan vanuit het vakje naar de positie slepen.
Tankjes van Damascus?quote:Op zondag 17 maart 2013 13:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Familie van hem zit bij mij in het team.
Naar welke stats kijk jij voor de LF- RF ?quote:Op zondag 17 maart 2013 13:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Best ziek ja, jammer van zijn skill en dribbling
Dan heb je ook vast gezien dat je plaatje niet klopt.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zapte vannacht langs die film en echt een paar seconden later kwam die scene
Hij zei inderdaad niet wellquote:Op zondag 17 maart 2013 13:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dan heb je ook vast gezien dat je plaatje niet klopt.
Jij denkt dat vandermar de tv ziet ?quote:Op zondag 17 maart 2013 13:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dan heb je ook vast gezien dat je plaatje niet klopt.
Hij zegt dat niet eens letterlijk, quote klopt nietquote:Op zondag 17 maart 2013 13:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zapte vannacht langs die film en echt een paar seconden later kwam die scene
JA DAT ZEG IK TOCH GODVERRRRRRRDOMME NET TIM.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij zegt dat niet eens letterlijk, quote klopt niet
Kwam ik gisteren achter door dit filmpje
Heb dit jaar niet zo heel veel met een RF/LF gespeeld en degene die ik heb gebruikt kende ik allemaal al..dus eigenlijk let ik nergens op. Ik wil wel heel graag minimaal 4 star weak foot in ieder geval. Helaas heeft Hulk dat nietquote:Op zondag 17 maart 2013 13:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Naar welke stats kijk jij voor de LF- RF ?
Ik was even paracetamol halen en heb even op bed de paracetamol 2 uurtjes in laten werken. Kater is nu wegquote:
Gaat het weer?quote:Op zondag 17 maart 2013 13:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik was even paracetamol halen en heb even op bed de paracetamol 2 uurtjes in laten werken. Kater is nu weg
Hulk heeft geen WF nodig. Die ramt met links alles erinquote:Op zondag 17 maart 2013 13:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb dit jaar niet zo heel veel met een RF/LF gespeeld en degene die ik heb gebruikt kende ik allemaal al..dus eigenlijk let ik nergens op. Ik wil wel heel graag minimaal 4 star weak foot in ieder geval. Helaas heeft Hulk dat niet
quote:Op zondag 17 maart 2013 13:41 schreef Lindgren. het volgende:
Ben ik de enige die het gek vind dat je alleen je avatar kunt uploaden bij Settings en niet bij Profile?
Hij was laatst nog een stuk duurder toen ik hem verkochtquote:
Jupquote:Op zondag 17 maart 2013 13:41 schreef Lindgren. het volgende:
Ben ik de enige die het gek vind dat je alleen je avatar kunt uploaden bij Settings en niet bij Profile?
Censuur.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:44 schreef Lindgren. het volgende:
Oh, en waarom doet de â het niet in Wefut?
Nja, als dat de grootste big deal van de site is ben ik tevreden.quote:
Jup.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:47 schreef BDIL het volgende:
Is het normaal dat de naam van een speler heen en weer beweegt in de squadbuilder ?
Ja, natuurlijk. Dan kun je zijn volledige naam zien.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:47 schreef BDIL het volgende:
Is het normaal dat de naam van een speler heen en weer beweegt in de squadbuilder ?
El Ghanassy zeker?quote:Op zondag 17 maart 2013 13:47 schreef BDIL het volgende:
Domme vragenquote:Op zondag 17 maart 2013 13:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Dan kun je zijn volledige naam zien.
Vertel?quote:Op zondag 17 maart 2013 13:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met mij gaat het uitstekend. Grootste klapper gemaakt in mijn FUT geschiedenis
Komt het nog goed tussen jou en POTS?quote:Op zondag 17 maart 2013 13:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jaquote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 10:32 schreef Thorb het volgende:
Daarom sturen ThadCastle en TimmyTurner ook altijd eerst een dm voordat ze iets doen
Had 170 SIF Altidores voor rond de 12 a 13K gekocht. Later een paar voor 15K om de prijs wat op te drijven. Verkopen nu als warme broodjes voor 18-22Kquote:
Ik ben op zich niet boos hoor, het heeft alleen geen zin meer om zaken te doen.quote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 13:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als er met een pricefix die niet loopt geen gezeik is weet je dat het goed is. Wel apart dat er gezeik is bij een pricefix waar je je handelswaar aan de lopende band verkoopt
Is er een nieuw toernooi?quote:Op zondag 17 maart 2013 13:53 schreef StijnDa het volgende:
Al die nationaliteiten maken het wel moeilijk in de RPL. En gewoon matige spelers op sommige posities.
Bij mij gaat de verkoop nu ook snel.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Amerikanen..quote:Op zondag 17 maart 2013 13:56 schreef DePresident. het volgende:
Vanwaar opeens die grote vraag naar Altidore's dan?
Gewoon een Russisch team bouwen dan. Genoeg goede spelers op elke positie.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:54 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee, maar ik probeerde een team te maken met Bukharov.
Geen idee. Ik denk ook een groepje die m naar 30K willen pricefixen ofzo.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:56 schreef DePresident. het volgende:
Vanwaar opeens die grote vraag naar Altidore's dan?
quote:Op zondag 17 maart 2013 13:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had 170 SIF Altidores voor rond de 12 a 13K gekocht. Later een paar voor 15K om de prijs wat op te drijven. Verkopen nu als warme broodjes voor 18-22K
[..]
Ik ben op zich niet boos hoor, het heeft alleen geen zin meer om zaken te doen.
Had ik ook last van jaquote:Op zondag 17 maart 2013 13:58 schreef Thorb het volgende:
Zelfde probleem als Iwan
[ afbeelding ]
dan gebeurt er niets als je klikt
Verdomme altijd fijn als er zo'n filmpje komt van iemand die je pricefixtquote:Op zondag 17 maart 2013 13:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit is de reden dat Altidore ineens zo gewild is:
Daar dacht ik ook net aan ja.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit is de reden dat Altidore ineens zo gewild is:
Mwa dat vind ik dus tegenvallen. Ik kom ook niet echt leuke spelers tegen ondertussen.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
Gewoon een Russisch team bouwen dan. Genoeg goede spelers op elke positie.
wat een kutsite zeg.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:01 schreef Reemi het volgende:
Rare tekens gefixt.
Comparen ga ik nu fixen.
Dat zal het zijnquote:Op zondag 17 maart 2013 14:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Verdomme altijd fijn als er zo'n filmpje komt van iemand die je pricefixt
Of een filmpje over een non-shiny silver die ik vaak goedkoop oppik zoals Amsif die een paar weken geleden ineens 3k waard wasquote:Op zondag 17 maart 2013 14:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Verdomme altijd fijn als er zo'n filmpje komt van iemand die je pricefixt
Thanksquote:
Is geen echte foto hoor. Heb ik gemaakt met Paint.quote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 14:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Op de Xbox is SIF Altidore al 25k+ waard en daarom zet iemand hier hem er nu op voor 25k
Oww, daar had je me mooi even bij de spreekwoordelijke neus genomen. Niet mijn echte neus natuurlijk.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is geen echte foto hoor. Heb ik gemaakt met Paint.
Beidequote:Op zondag 17 maart 2013 14:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ga jij voor de IF Ronaldo, of de TOTY versie?
quote:Op zondag 17 maart 2013 14:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oww, daar had je me mooi even bij de spreekwoordelijke neus genomen. Niet mijn echte neus natuurlijk.
Toegevoegdquote:Op zondag 17 maart 2013 14:04 schreef StijnDa het volgende:
Ik mis deze speler in Wefut
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
Als je de mogelijkheid hebt om de hidden stats via de console te bekijken, zou je ze dan hier willen posten?quote:Op zondag 17 maart 2013 14:04 schreef StijnDa het volgende:
Ik mis deze speler in Wefut
[ afbeelding ]
Dat is tof jaquote:Op zondag 17 maart 2013 14:05 schreef Djeetje het volgende:
Wat ik ook handig vind bij wefut is dat bij een IF/TOTY staat wat zijn stat upgrade is dat +4 etc.
Duurt stats invullen lang ?quote:Op zondag 17 maart 2013 14:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als je de mogelijkheid hebt om de hidden stats via de console te bekijken, zou je ze dan hier willen posten?
Die staan wel op futhoofd toch?quote:Op zondag 17 maart 2013 14:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als je de mogelijkheid hebt om de hidden stats via de console te bekijken, zou je ze dan hier willen posten?
Ja dat kan ik wel doen ergens volgende weekquote:Op zondag 17 maart 2013 14:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
11000 spelers, valt reuze mee tochquote:Op zondag 17 maart 2013 14:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Duurt stats invullen lang ?
Want anders ben je in fut 14 weer heel lang bezig.
Ik heb ze al hoor.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja dat kan ik wel doen ergens volgende week
Ik had er eerst ook een hoop, maar ik heb ze te vroeg verkocht.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:06 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
14k winst ofzo, uiteindelijk nooit gebruikt.
De meeste spelers veranderen niet heel veel dus kan je die stats wel opnieuw gebruiken.quote:
Elke stat verandert wel 1 puntje hoor.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
De meeste spelers veranderen niet heel veel dus kan je die stats wel opnieuw gebruiken.
Dat is wel een voordeel, toch ?
Ik heb ook vaak overwogen om ermee te stoppen hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 14:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik had er eerst ook een hoop, maar ik heb ze te vroeg verkocht.Toefjes, je had gelijk.
Nee..je moet toch alles stat voor stat checken en bijna alles verschilt alsnog wel minimaal..dat maakt echt niets uit.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
De meeste spelers veranderen niet heel veel dus kan je die stats wel opnieuw gebruiken.
Hoe haat het me de IF Mahers dan?quote:Op zondag 17 maart 2013 14:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb ook vaak overwogen om ermee te stoppen hoorMaar had ook 30 IF Lamela's met verlies verkocht, waren een week of 3 later 15K meer waard. Wilde dat niet nog een keer meemaken
Nja, ik vond het best leuk om ze alle 12.216 in te voeren hoor.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Kun je ze niet van een andere site kopieren?quote:Op zondag 17 maart 2013 14:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nja, ik vond het best leuk om ze alle 12.216 in te voeren hoor.
Ctrl + C, Ctrl + V.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kun je ze niet van een andere site kopieren?
De laatste keer dat ik keek niet zo best. Maar daar heb ik er maar 19 van. Ook nog 31 IF Salvio's voor 10 a 12K opgepikt. En nog links en rechts een Medel in mn accountsquote:Op zondag 17 maart 2013 14:11 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Hoe haat het me de IF Mahers dan?
EA bewaart geen hidden stats op de server.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:12 schreef Tim86 het volgende:
Die andere sites trekken ze zo bij EA vandaan..dat scheelt wel flnk wat uren..
Hoe komen ze er dan aan? Zelfs al voor de release van het spel?quote:Op zondag 17 maart 2013 14:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
EA bewaart geen hidden stats op de server.
vanavond twaalf uur dacht ikquote:Op zondag 17 maart 2013 14:17 schreef Tim86 het volgende:
Staat er een einddatum bij de St Patricks day cup eigenlijk?
Misschien heeft EA die zelf doorgestuurd? Maar volgens mij waren het gewoon de H2H stats, die bijna hetzelfde zijn als de FUT-stats. En die zijn wel te rippen van de disc.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe komen ze er dan aan? Zelfs al voor de release van het spel?
Thanks. Jammer, kan morgen pas bij de console. Anders had ik alsnog even die offline cup binnengeharkt.quote:
maak je team op wefut.nl en doe een nieuwe pogingquote:Op zondag 17 maart 2013 14:20 schreef Keukendrol het volgende:
Iemand een suggestie voor wisselen van spelers? 20k te besteden.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 maart 2013 14:20 schreef Keukendrol het volgende:
[ afbeelding ]
Op de D drukken en bij de dubbel D's komen, zo werkt het bij mijn porno app.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:20 schreef Thorb het volgende:
Is het bij die filters mogelijk als je bijvoorbeeld Denmark wil zoeken je op de d kan drukken en dan bij het stuk met de d's komt?
mascherano eruit voor TOTY Ramosquote:Op zondag 17 maart 2013 14:20 schreef Keukendrol het volgende:
[ afbeelding ]
5221quote:Op zondag 17 maart 2013 14:20 schreef Djeetje het volgende:
Welke opstelling voor een seria a squad ?
Toevallig net uitgetestquote:Op zondag 17 maart 2013 14:20 schreef Thorb het volgende:
Is het bij die filters mogelijk als je bijvoorbeeld Denmark wil zoeken je op de d kan drukken en dan bij het stuk met de d's komt?
Ja, is al mogelijk.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:20 schreef Thorb het volgende:
Want?quote:Op zondag 17 maart 2013 14:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
maak je team op wefut.nl en doe een nieuwe poging
Handschoenquote:
De vriend van de broer van jouw maat?quote:Op zondag 17 maart 2013 14:22 schreef DePresident. het volgende:
Zeau. Komen even 2 ambu's en een trauma heli voorbij. Kameraad zn broer's vriend is op zn nek gevallen.
Uhu. Tijdens het voetballen.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
De vriend van de broer van jouw maat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |