PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile like you mean it
www.wefut.com
Ik ga sowieso nog wat banners maken, alleen ik zit nu even zonder Photoshop. En de enige persoon hier die het ook heeft zit achter de tralies.quote:Op zondag 17 maart 2013 12:54 schreef Tim86 het volgende:
Gisteren ook al gezegd, maar ik zou even een mooiere banner + omschrijving maken van de site voor in de OP..nu je toch de TS bent is het helemaal makkelijk
Que?quote:Op zondag 17 maart 2013 12:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ga sowieso nog wat banners maken, alleen ik zit nu even zonder Photoshop. En de enige persoon hier die het ook heeft zit achter de tralies.
Ben je de echte Kenny?quote:Op zondag 17 maart 2013 12:48 schreef KennySteppe het volgende:
Ik speel ook FUT. Heb een team met IF Martinez, zal ik zo ff posten
Google wefut.nl dan krijg je zo'n site met wat gegevens over wefut volgens mijquote:Op zondag 17 maart 2013 12:56 schreef Kamikazie het volgende:
Kunnen jullie ook ergens data zien van het aantal bezoekers? Ben wel benieuwd hoeveel keer het al is bezocht
Kan het niet vinden hoor?quote:Op zondag 17 maart 2013 13:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Google wefut.nl dan krijg je zo'n site met wat gegevens over wefut volgens mij
Dit misschien? http://wefut.nl.allwebsitestats.nl/quote:
Klopt geen zak van.quote:
Alweer? Dat heb ik echt gemist dan. Of is hij opgepakt vanwege zijn minderjarige date?quote:
http://wefut.nl.viewsitestats.nl/quote:
Klopt geen zak van hoor.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
http://wefut.nl.viewsitestats.nl/
geen idee of dat klopt, pascal en reemi zullen wel betere gegevens hebben
Gisteren zijn er iets van 20 accounts aangemaakt, waarvan een paar een onbekende username hadden, dus ik denk dat er wat lurkers ook een account hebben aangemaakt.quote:Op zondag 17 maart 2013 12:56 schreef Kamikazie het volgende:
Kunnen jullie ook ergens data zien van het aantal bezoekers? Ben wel benieuwd hoeveel keer het al is bezocht
Klopt volgens mij niet zoquote:Op zondag 17 maart 2013 13:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
http://wefut.nl.viewsitestats.nl/
geen idee of dat klopt, pascal en reemi zullen wel betere gegevens hebben
quote:Op zondag 17 maart 2013 13:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gisteren zijn er iets van 20 accounts aangemaakt, waarvan een paar een onbekende username hadden, dus ik denk dat er wat lurkers ook een account hebben aangemaakt.
Dat wou ik dus weten jaquote:Op zondag 17 maart 2013 13:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Klopt volgens mij niet zo
Ach ja, over een maand ofzo kan je pas een goed beeld vormen. Is wel leuk om te zien of er alleen die 20/30 FOK!'ers er komen of dat je na een tijdje gewoon 100 + individuele bezoekers per dag hebt.
¤73 my ass, we hebben er al honderden euro's in gestoken.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[ afbeelding ]Zet het op marktplaats.
Als het kan, zal ik het zo verhogen naar 13, speciaal voor jou.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:05 schreef Afhaalchinees het volgende:
Is het al mogelijk om te registreren met een gebruikersnaam van >12 karakters?
/carequote:Op zondag 17 maart 2013 13:05 schreef Afhaalchinees het volgende:
ID's zijn daar geen goede indicatie voor.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:06 schreef Thorb het volgende:
Je kan wel checken hoeveel accounts er zijn, vanochtend waren het er 41
Afhaalchinoquote:Op zondag 17 maart 2013 13:05 schreef Afhaalchinees het volgende:
Wel een Engelstalige party doen dan.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:08 schreef vandermar het volgende:
Ik wil wel eens met DS in een party, met zijn droge opmerkingen.
pricefixen for the winquote:Op zondag 17 maart 2013 13:09 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb even een account of naam van alle regulars aangemaakt. Jullie kunnen ze terugkopen voor 100k FUT coins.
puush gewoon je gifquote:Op zondag 17 maart 2013 13:10 schreef Kamikazie het volgende:
Kan iemand van mijn UI een stilstaand plaatje maken?Wat 60x60 is?
kan weg gehaald worden had het verkeerde mailadres .com in plaats van .nlquote:Op zondag 17 maart 2013 13:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
Klopt het dat jij je account nog niet geactiveerd hebt?
quote:Op zondag 17 maart 2013 13:10 schreef Kamikazie het volgende:
Kan iemand van mijn UI een stilstaand plaatje maken?Wat 60x60 is?
quote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 13:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerste frame dus niet echt een aantrekkelijke houding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ranégie heb ik nu, zo'n speler zoek ik dus.
Even mijn gelijk halenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
2-0, ik zeg het je het wordt 2-0.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |