Ik vind ze allebei niet zo vreselijk eigenlijk. Internationaal Recht is wel een stuk moeilijker - vind ik - omdat onder andere bij EU-recht alle stof vrij logisch geordend is, je geen last hebt van diplomatie en de regels voor doorwerking heel simpel zijn. Internationaal recht is echt een doolhof van verdragen, afspraken, losse regels, gewoonterechtquote:Op zondag 17 maart 2013 15:12 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Het is bij ons trouwens gecombineerd met internationaal recht, is dat ook zo vreselijk?
Omdat het afgeleid is van het Franse abonner (afbakenen, limiteren), wat weer gebaseerd is op bodina (grenspaal)quote:
ja. Vreselijk vakquote:Op zondag 17 maart 2013 15:12 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Het is bij ons trouwens gecombineerd met internationaal recht, is dat ook zo vreselijk?
Wij gebruiken Kern van het Internationaal Publiekrecht van A. Nollkaemper.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:23 schreef TvhN het volgende:
Welk boek is aan te raden m.b.t. internationaal recht?
Hier Internationaal Publiekrecht in Vogelvlucht.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:23 schreef TvhN het volgende:
Welk boek is aan te raden m.b.t. internationaal recht?
Aha, dank je!quote:Op zondag 17 maart 2013 15:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat het afgeleid is van het Franse abonner (afbakenen, limiteren), wat weer gebaseerd is op bodina (grenspaal)
In Utrecht gebruiken ze ook dit boek, zelf vind ik het wel een fijn boek.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wij gebruiken Kern van het Internationaal Publiekrecht van A. Nollkaemper.
Daar hadden wij Kelk.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:33 schreef solo020 het volgende:
[..]
In Utrecht gebruiken ze ook dit boek, zelf vind ik het wel een fijn boek.Fijner dan De Hullu van materieel strafrecht.
Ja.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:12 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat Groningen ook niet om aan te zien was. Tering, wat slecht. 0-3 is de uitslag van een leuke wedstrijd doorgaans maar dit is een grote uitzondering.quote:
Klappersquote:Op zondag 17 maart 2013 18:41 schreef Etsu het volgende:
Ties, we hebben toch zo'n klapper voor elementair belastingrecht? Ik zie hem nergens staan op die klapperwinkeltjesite
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |