abonnement Unibet Coolblue
pi_124902166
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 18:03 schreef zwartemarktplaats het volgende:

[..]

Ik zou in ieder geval geen goedkope fast fashion kopieen dragen van ontwerpen van Balmain, Givenchy , Wang etc.
Wat dan wel? Designer? Vintage? Merkkleding? Alles tailor made? :p

Fast fashion is niet perse slecht in mijn ogen, mits het met mate gedragen wordt.

Overigens maken ketens als primark de markt voor mooie, duurzame kleding kapot maar dat is weer een heel ander verhaal
pi_124902289
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 10:37 schreef Renn het volgende:

[..]

Crystallic?
Yes! Goed gezien ;)
Mijn personal style blog: Red Reiding Hood
pi_124902547
Wauw, ik zie net dat hier een hele discussie gaande is geweest.

Ehm, waar te beginnen? Allereerst dat ik het begrijp dat niet de hele wereld het mooi vindt wat ik draag, en dat hoeft ook zeker niet. Als we allemaal dezelfde stijl hadden zou het maar saai zijn. Ik zie bij andere bloggers ook wel 's dingen die ik zelf niet zo leuk vind, maar dan heb ik er wel weer respect voor dat zij een eigen stijl hebben.
In ieder geval vind ik, en toch ook velen met mij, het mooi wat ik draag en dat is wat voor mij telt.

Verder vind ik het een enorm vreemde gedachte dat je als fashion blogger persé dit of dat moet dragen en geen fast fashion zou mogen dragen. Blogs zijn juist zo populair omdat het zo 'echt' is. Niet iedereen, ik ook zeker niet, kan zich designer veroorloven en dat vind ik bovendien ook niet nodig. Ik vind het doodzonde om voor iets wat één seizoen meegaat honderden euro's neer te tellen. Dan haal ik liever iets soortgelijks (en ook moois) bij de H&M en nog tientallen andere kledingstukken. Maar goed, ook dat is ieder voor zich. Natuurlijk zou ik best wel eens een designertas of iets dergelijks willen, maar zelfs als ik al het geld van de wereld had zou ik H&M, Zara et cetera niet uitbannen.

Ik vind het wel leuk om te zien dat iedereen een totaal eigen mening heeft, lekker houden zo :)
Ik blijf in ieder geval lekker dragen waar ik me goed in voel en blogger zijn maakt dat niet anders voor mij. Mensen volgen mij vanwege mijn eigen stijl die zij toevallig leuk vinden. Degenen die meer van de roze jurkjes of iets dergelijks zijn zullen sneller op andere blogs kijken. Prima :)
Mijn personal style blog: Red Reiding Hood
  vrijdag 5 april 2013 @ 02:20:48 #254
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_124903958
Je outfits tonen een zekere eigenheid en fleuren het saaie straatbeeld goed op. Je weet wat je staat en hebt oog voor kleur, vorm en karakter maar alles is heel veilig.

Wat mij tegen het zere been stoont is self-proclaimed fashion blogger titel. Een blog bouwen rondom jouw outfits is als een autoblog starten die puur gaat over Kia Picanto's en andere fletse auto's.De kunstprints bij de IKEA in tegenstelling tot een meesterwerk van Rothko.

Je kleding ensembles zijn inoffensief en redelijk generiek. Je catert naar de massa maar beweert dat tevens niet te doen. Er zitten geen interessante combinaties in waar je speelt met materiaal, textuur en vorm want alles is gemaakt goedkoop katoen/polyster combinaties en nep-leer. . Het is low-brow en makkelijk. Waar natuurlijk niks mis mee is maar in je presentatie komt zoveel pretentie naar voren en een behoefte aan aandacht omdat je jezelf zo in de spotlight zet. Op je site geeft iedereen elkaar netjes complimentjes en alles is 'leuk', 'lief' en 'schattig. Kritisch valt het niet te noemen, kritiek is wat je nodig hebt om te verbeteren. Maar je hele comment systeem ontmoedigt dat juist.

Het grootste mankement is dat de 'trends' die jij volgt het resultaat zijn van een designer die iets eigens presenteert zoals Tisci's rotweiller tee's. Via allerlei kanalen druppelt dat door naar de H&M en Zara waar het eindigt als een lage kwaliteits print op een dun polyster t-shirt. Iets unieks wordt omgevormd tot een makkelijk te behappen product voor de massa.

Ik heb nog passant mode gestudeerd voor de overstap naar grafisch ontwerp, het eerste jaar wordt je compleet kapot gemaakt. Vervelend, maar zo blijf je jezelf verbeteren. Zo ga je op zoek naar nieuwe dingen, zo kijk je kritisch en leer je. Zo creëer je een eigen identiteit en wordt je de Ferrari. Gecreëerd met passie en een kritisch oog.

Je roept ook een kritischer oordeel op omdat je gehele presentatie en blog oproepen dat je er verstand van hebt. Je wordt dan gemeten met een verschillende maat en er zit een groot verscheel tussen hetgene wat je uitdraagt en de daadwerkelijk kwaliteit.

:)

No hard feelings, just my two cents. Het is een beetje een onsamenhangend verhaal, het is laat. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
  vrijdag 5 april 2013 @ 09:14:09 #255
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_124905710
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 00:41 schreef RedReidingHood het volgende:
Wauw, ik zie net dat hier een hele discussie gaande is geweest.

Ehm, waar te beginnen? Allereerst dat ik het begrijp dat niet de hele wereld het mooi vindt wat ik draag, en dat hoeft ook zeker niet. Als we allemaal dezelfde stijl hadden zou het maar saai zijn. Ik zie bij andere bloggers ook wel 's dingen die ik zelf niet zo leuk vind, maar dan heb ik er wel weer respect voor dat zij een eigen stijl hebben.
In ieder geval vind ik, en toch ook velen met mij, het mooi wat ik draag en dat is wat voor mij telt.

Verder vind ik het een enorm vreemde gedachte dat je als fashion blogger persé dit of dat moet dragen en geen fast fashion zou mogen dragen. Blogs zijn juist zo populair omdat het zo 'echt' is. Niet iedereen, ik ook zeker niet, kan zich designer veroorloven en dat vind ik bovendien ook niet nodig. Ik vind het doodzonde om voor iets wat één seizoen meegaat honderden euro's neer te tellen. Dan haal ik liever iets soortgelijks (en ook moois) bij de H&M en nog tientallen andere kledingstukken. Maar goed, ook dat is ieder voor zich. Natuurlijk zou ik best wel eens een designertas of iets dergelijks willen, maar zelfs als ik al het geld van de wereld had zou ik H&M, Zara et cetera niet uitbannen.

Ik vind het wel leuk om te zien dat iedereen een totaal eigen mening heeft, lekker houden zo :)
Ik blijf in ieder geval lekker dragen waar ik me goed in voel en blogger zijn maakt dat niet anders voor mij. Mensen volgen mij vanwege mijn eigen stijl die zij toevallig leuk vinden. Degenen die meer van de roze jurkjes of iets dergelijks zijn zullen sneller op andere blogs kijken. Prima :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 02:20 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Je outfits tonen een zekere eigenheid en fleuren het saaie straatbeeld goed op. Je weet wat je staat en hebt oog voor kleur, vorm en karakter maar alles is heel veilig.

Wat mij tegen het zere been stoont is self-proclaimed fashion blogger titel. Een blog bouwen rondom jouw outfits is als een autoblog starten die puur gaat over Kia Picanto's en andere fletse auto's.De kunstprints bij de IKEA in tegenstelling tot een meesterwerk van Rothko.

Je kleding ensembles zijn inoffensief en redelijk generiek. Je catert naar de massa maar beweert dat tevens niet te doen. Er zitten geen interessante combinaties in waar je speelt met materiaal, textuur en vorm want alles is gemaakt goedkoop katoen/polyster combinaties en nep-leer. . Het is low-brow en makkelijk. Waar natuurlijk niks mis mee is maar in je presentatie komt zoveel pretentie naar voren en een behoefte aan aandacht omdat je jezelf zo in de spotlight zet. Op je site geeft iedereen elkaar netjes complimentjes en alles is 'leuk', 'lief' en 'schattig. Kritisch valt het niet te noemen, kritiek is wat je nodig hebt om te verbeteren. Maar je hele comment systeem ontmoedigt dat juist.

Het grootste mankement is dat de 'trends' die jij volgt het resultaat zijn van een designer die iets eigens presenteert zoals Tisci's rotweiller tee's. Via allerlei kanalen druppelt dat door naar de H&M en Zara waar het eindigt als een lage kwaliteits print op een dun polyster t-shirt. Iets unieks wordt omgevormd tot een makkelijk te behappen product voor de massa.

Ik heb nog passant mode gestudeerd voor de overstap naar grafisch ontwerp, het eerste jaar wordt je compleet kapot gemaakt. Vervelend, maar zo blijf je jezelf verbeteren. Zo ga je op zoek naar nieuwe dingen, zo kijk je kritisch en leer je. Zo creëer je een eigen identiteit en wordt je de Ferrari. Gecreëerd met passie en een kritisch oog.

Je roept ook een kritischer oordeel op omdat je gehele presentatie en blog oproepen dat je er verstand van hebt. Je wordt dan gemeten met een verschillende maat en er zit een groot verscheel tussen hetgene wat je uitdraagt en de daadwerkelijk kwaliteit.

:)

No hard feelings, just my two cents. Het is een beetje een onsamenhangend verhaal, het is laat. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
Shit zeg :') :'(
[PICS ONLY]
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_124905775
Wat een gezeik zeg, er zijn tegenwoordig duizenden blogs over allerlei soorten dingen. RedReidingHood heeft gewoon een 'personal style blog' gestart waar ze haar outfits op post, en waar ze soms de term fashion gebruikt. Nou wat een big deal zeg, ze mag het woord fashion niet gebruiken omdat haar definitie niet overeenkomt met die van andere fokkers?
BlaBlaBla
  vrijdag 5 april 2013 @ 09:23:42 #257
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_124905871
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 02:20 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Je outfits tonen een zekere eigenheid en fleuren het saaie straatbeeld goed op. Je weet wat je staat en hebt oog voor kleur, vorm en karakter maar alles is heel veilig.

Wat mij tegen het zere been stoont is self-proclaimed fashion blogger titel. Een blog bouwen rondom jouw outfits is als een autoblog starten die puur gaat over Kia Picanto's en andere fletse auto's.De kunstprints bij de IKEA in tegenstelling tot een meesterwerk van Rothko.

Je kleding ensembles zijn inoffensief en redelijk generiek. Je catert naar de massa maar beweert dat tevens niet te doen. Er zitten geen interessante combinaties in waar je speelt met materiaal, textuur en vorm want alles is gemaakt goedkoop katoen/polyster combinaties en nep-leer. . Het is low-brow en makkelijk. Waar natuurlijk niks mis mee is maar in je presentatie komt zoveel pretentie naar voren en een behoefte aan aandacht omdat je jezelf zo in de spotlight zet. Op je site geeft iedereen elkaar netjes complimentjes en alles is 'leuk', 'lief' en 'schattig. Kritisch valt het niet te noemen, kritiek is wat je nodig hebt om te verbeteren. Maar je hele comment systeem ontmoedigt dat juist.

Het grootste mankement is dat de 'trends' die jij volgt het resultaat zijn van een designer die iets eigens presenteert zoals Tisci's rotweiller tee's. Via allerlei kanalen druppelt dat door naar de H&M en Zara waar het eindigt als een lage kwaliteits print op een dun polyster t-shirt. Iets unieks wordt omgevormd tot een makkelijk te behappen product voor de massa.

Ik heb nog passant mode gestudeerd voor de overstap naar grafisch ontwerp, het eerste jaar wordt je compleet kapot gemaakt. Vervelend, maar zo blijf je jezelf verbeteren. Zo ga je op zoek naar nieuwe dingen, zo kijk je kritisch en leer je. Zo creëer je een eigen identiteit en wordt je de Ferrari. Gecreëerd met passie en een kritisch oog.

Je roept ook een kritischer oordeel op omdat je gehele presentatie en blog oproepen dat je er verstand van hebt. Je wordt dan gemeten met een verschillende maat en er zit een groot verscheel tussen hetgene wat je uitdraagt en de daadwerkelijk kwaliteit.

:)

No hard feelings, just my two cents. Het is een beetje een onsamenhangend verhaal, het is laat. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
Wat een verhaal. Je moet dragen waarin je je fijn voelt punt.
pi_124905899
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 09:17 schreef Soldier2000 het volgende:
Wat een gezeik zeg, er zijn tegenwoordig duizenden blogs over allerlei soorten dingen. RedReidingHood heeft gewoon een 'personal style blog' gestart waar ze haar outfits op post, en waar ze soms de term fashion gebruikt. Nou wat een big deal zeg, ze mag het woord fashion niet gebruiken omdat haar definitie niet overeenkomt met die van andere fokkers?
QFT
  vrijdag 5 april 2013 @ 09:34:21 #259
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_124906048
Kan er ook een [COMMENT ONLY] gestart worden?
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_124906896
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 09:34 schreef Daywalk3r het volgende:
Kan er ook een [COMMENT ONLY] gestart worden?
Is er. Deze stond een tijd in de OP.

Anyway, ik zit in dubio over welke kleur blazer en welke schoenen.
  vrijdag 5 april 2013 @ 10:16:05 #261
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_124906954
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 april 2013 10:13 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Is er. Deze stond een tijd in de OP.

Anyway, ik zit in dubio over welke kleur blazer en welke schoenen.
[ afbeelding ]
Converse > Linedance laarsjes
:7
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 5 april 2013 @ 10:18:58 #262
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_124907023
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 april 2013 10:13 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Is er. Deze stond een tijd in de OP.

Anyway, ik zit in dubio over welke kleur blazer en welke schoenen.
[ afbeelding ]
Rechterblazer en allstars ^O^
pi_124907075
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 10:16 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Converse > Linedance laarsjes
:7
linedance _O-

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 10:18 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Rechterblazer en allstars ^O^
Okeoke dit wordt 'm dan.
pi_124908444
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 09:17 schreef Soldier2000 het volgende:
Wat een gezeik zeg, er zijn tegenwoordig duizenden blogs over allerlei soorten dingen. RedReidingHood heeft gewoon een 'personal style blog' gestart waar ze haar outfits op post, en waar ze soms de term fashion gebruikt. Nou wat een big deal zeg, ze mag het woord fashion niet gebruiken omdat haar definitie niet overeenkomt met die van andere fokkers?
Haha dankjewel! ;) Ik ga er verder ook maar niet meer op in, want inderdaad 'pics only'.
Mijn personal style blog: Red Reiding Hood
  vrijdag 5 april 2013 @ 13:02:41 #265
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_124911862
Misschien kunnen we het inderdaad in het andere topic hebben over de discussie tussen streetfashion en Haute Couture want daar gaat deze discussie volgens mij voornamelijk om :P
En ja dat zijn gewoon verschillende dingen.
吴 曼 迪
pi_124912034
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 april 2013 10:13 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Is er. Deze stond een tijd in de OP.

Anyway, ik zit in dubio over welke kleur blazer en welke schoenen.
[ afbeelding ]
ik zou wel voor de eerste gaan of helemaal andere als je deze blazers houdt omdat ik het anders zo... boven chique, onder sportief vind? alsof het 2 helften zijn, en die eerste schoenen maken er dan meer 1 geheel van :P

Of je moet een andere broek aan haha
pi_124912659
Ik zie echt levensgroot [PICS ONLY] in de OP staan maar dat geld zeker alleen voor bepaalde mensen :')
Whatever you're about to discover we off that.
pi_124912880
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 april 2013 10:13 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Is er. Deze stond een tijd in de OP.

Anyway, ik zit in dubio over welke kleur blazer en welke schoenen.
[ afbeelding ]
Je blazer O+ Echt een lief kleurtje (de rechter dus)
Je schoen dilemma kan ik je niet bij helpen, ben geen fan van indianenlaarsjes en ook nie van chucks :P
Whatever you're about to discover we off that.
  vrijdag 5 april 2013 @ 15:35:50 #269
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_124916988
Speciaal voor Gorzalka, zoals beloofd O+ En tegelijk voor aight1 én Chloro :D


Nieuw binnengekregen vandaag, blij!

[ Bericht 50% gewijzigd door VeerEli op 05-04-2013 15:55:41 ]
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_124917212
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 15:35 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]

Nieuw binnengekregen vandaag, blij!
O+ ! erg mooi.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_124917434
Staat je goed :) schattig hoesje haha
  vrijdag 5 april 2013 @ 15:56:22 #272
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_124917837
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 15:41 schreef Miniem het volgende:

[..]

O+ ! erg mooi.
Thanks O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 15:46 schreef Nezhi het volgende:
Staat je goed :) schattig hoesje haha
Jaaa leuk he :D
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_124919525
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:27 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Leuk en ehm...

[ afbeelding ]
Dit, sodeju :9~
  vrijdag 5 april 2013 @ 17:43:40 #274
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_124921671
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 15:35 schreef VeerEli het volgende:
Speciaal voor Gorzalka, zoals beloofd O+ En tegelijk voor aight1 én Chloro :D
[ afbeelding ]

Nieuw binnengekregen vandaag, blij!
Dat ass :D!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 5 april 2013 @ 17:51:38 #275
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_124921951
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 15:35 schreef VeerEli het volgende:
Speciaal voor Gorzalka, zoals beloofd O+ En tegelijk voor aight1 én Chloro :D
[ afbeelding ]

Nieuw binnengekregen vandaag, blij!
:9 staat je goed
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')