Dat riep Fitch ook..quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:07 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Hij heeft dezelfde mentaliteit als Fedor: "mijn tegenstander probeert brood uit mijn families mond te stelen en probeert mij terug in de armoede te drukken".
Fitch is een faker!quote:
Ookal zou dat nog niet goed genoeg zijn. Hij is jong en atletisch genoeg om daar nog aan te werken. Maar denk dat hij wel iets op de grond kan, toen hij uitgleed tegen Bernard en die hem probeerde te ground en pounden pakte hij hem direct met een armbar.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:37 schreef Fenomeno het volgende:
Don't hype a fighter untill their wrestling has been tested.
Ik heb instant een hekel aan die gast, wat een verschrikkelijke maniertjesquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:33 schreef BankAardappel het volgende:
Michael Page die deze week z'n debuut bij Bellator maakte kan nog wel een goede worden denk ik. Qua stijl lijkt hij een beetje op Anderson Silva, erg goed voetenwerk en echt een showvechter.
Lol, die wordt nog wel een keer met beide beentjes op de grond gezet hoor, tegen een echte goeie vechter.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:33 schreef BankAardappel het volgende:
Michael Page die deze week z'n debuut bij Bellator maakte kan nog wel een goede worden denk ik. Qua stijl lijkt hij een beetje op Anderson Silva, erg goed voetenwerk en echt een showvechter.
Maakt niet uit, mooie baas dit, hou wel van dit soort attractieve vechters.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:10 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Lol, die wordt nog wel een keer met beide beentjes op de grond gezet hoor, tegen een echte goeie vechter.
Die actie op 3.37 is wel geniaal![]()
Met de kin van AA denk ik helaas dat het andersom gaat zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |