Niet te snel oordelen he, hij zei dat hij een keer nierfalen heeft gehad tijdens een gevecht en zich toen precies hetzelfde voelde als nu.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kevin Casey is wel de grootste pussy ooit in MMA
Was één van de favorieten maar ik ben niet bepaald onder de indruk van z'n fights. En dan nog zo opscheppen ook ever de tweede ronde waarbij hij 5 minuten aan het ground & pounden was op iemand die niks terugdeedquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:21 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
IddDie Bubba is ook een rare vogel
Neen. Aardig wat positieve tests voor marijuana de laatste tijd, ben erg benieuwd naar de test van Nickquote:
Smoesjes zijn het hij kon het gewoon niet bijhoudenquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:14 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Niet te snel oordelen he, hij zei dat hij een keer nierfalen heeft gehad tijdens een gevecht en zich toen precies hetzelfde voelde als nu.
[..]
Was één van de favorieten maar ik ben niet bepaald onder de indruk van z'n fights. En dan nog zo opscheppen ook ever de tweede ronde waarbij hij 5 minuten aan het ground & pounden was op iemand die niks terugdeed
Denk dat ie best baalt dat hij tegen Uriah moet, zit wel weer een 1st round KO aan te komen.
[..]
Neen. Aardig wat positieve tests voor marijuana de laatste tijd, ben erg benieuwd naar de test van Nick
quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Smoesjes zijn het hij kon het gewoon niet bijhouden
quote:Ryron and Rener explore the two most important GSP mysteries: 1) Why can't anyone finish GSP, and 2) Why can't GSP finish anyone? Using several examples from GSP's fight against Nick Diaz to illustrate their points, the Gracie Bros demonstrate the key combat principles that make GSP appear like such an "anti-submission" fighter.
Je zag in de derde ronde tegen Diaz dat GSP compleet uit zijn ritme is als hij een keer geraakt wordt. Als Hendricks een keer zijn linker weet te landen dan kan het nog weleens een fight als de eerste GSP vs. Serra worden.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:40 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik hoop dat GSP snoeihard KO gaat tegen Hendricks. Hendricks zal sowieso een betere TD hebben dan Diaz. Kan hij alleen uit GSP's jab reach blijven?
Tis geen Heidi.quote:
Sowieso gaat GSP het moeilijk krijgen met de snelheid waarmee Hendricks binnen komt vallen. Diaz blijft op veilige afstand en zoekt dichterbij alleen op als hij zekerheid krijgt... Hendricks komt gewoon als een bulldozer naar binnen en slaat om zich heen als een olifant in een porseleinen kastquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:40 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik hoop dat GSP snoeihard KO gaat tegen Hendricks. Hendricks zal sowieso een betere TD hebben dan Diaz. Kan hij alleen uit GSP's jab reach blijven?
quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:32 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Sowieso gaat GSP het moeilijk krijgen met de snelheid waarmee Hendricks binnen komt vallen. Diaz blijft op veilige afstand en zoekt dichterbij alleen op als hij zekerheid krijgt... Hendricks komt gewoon als een bulldozer naar binnen en slaat om zich heen als een olifant in een porseleinen kast
Go Hendricks
quote:
guess nottwitter:LavarJohnson twitterde op vrijdag 01-03-2013 om 04:32:37Thank God, I still have a job with the ufc! reageer retweet
Hendricks komt vanaf de eerste ronde guns blazing. Hij heeft dezelfde mentaliteit als Fedor: "mijn tegenstander probeert brood uit mijn families mond te stelen en probeert mij terug in de armoede te drukken". Je hoorde ook iemand van zijn team zoiets roepen tijdens zijn gevecht met Condit. Hendricks gaat sowieso een aantal keer raak slaan, en GSP was in ronde 3 tegen Diaz na een paar klappen in paniek. Als je dan voor de grap even de stockton slaps van Nick Diaz, inruilt voor die mokerslagen van Hendricks, dan weet je dat GSP in de problemen gaat komen. En dan heb je het alleen nog maar over de standup. Ik denk dat Hendricks de betere worstelaar is van de twee, dus GSP kan nu eens een keer niet ontsnappen met zijn takedowns. GSP aint got shit on Hendricks bitchesquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:32 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Sowieso gaat GSP het moeilijk krijgen met de snelheid waarmee Hendricks binnen komt vallen. Diaz blijft op veilige afstand en zoekt dichterbij alleen op als hij zekerheid krijgt... Hendricks komt gewoon als een bulldozer naar binnen en slaat om zich heen als een olifant in een porseleinen kast
Go Hendricks
kickboks range, my boyquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:07 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Hendricks komt vanaf de eerste ronde guns blazing. Hij heeft dezelfde mentaliteit als Fedor: "mijn tegenstander probeert brood uit mijn families mond te stelen en probeert mij terug in de armoede te drukken". Je hoorde ook iemand van zijn team zoiets roepen tijdens zijn gevecht met Condit. Hendricks gaat sowieso een aantal keer raak slaan, en GSP was in ronde 3 tegen Diaz na een paar klappen in paniek. Als je dan voor de grap even de stockton slaps van Nick Diaz, inruilt voor die mokerslagen van Hendricks, dan weet je dat GSP in de problemen gaat komen. En dan heb je het alleen nog maar over de standup. Ik denk dat Hendricks de betere worstelaar is van de twee, dus GSP kan nu eens een keer niet ontsnappen met zijn takedowns. GSP aint got shit on Hendricks bitches
Hoe nihil Cheals kans ook is om een gevecht te winnen, het zal hem niet weerhouden om zijn waffel wagenwijd op te trekken.quote:
Echt, alleen al door dit voorgedragen gedicht mag Chael van mij winnen!quote:
Jimmy!!! Do it for your kids!!quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:07 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Hij heeft dezelfde mentaliteit als Fedor: "mijn tegenstander probeert brood uit mijn families mond te stelen en probeert mij terug in de armoede te drukken". Je hoorde ook iemand van zijn team zoiets roepen tijdens zijn gevecht met Condit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |