Ik doelde op GSP...quote:Op maandag 18 maart 2013 20:17 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
kzou stockton is achter je aan sturen
zelfs in de standup, selling wolfticketsquote:Op maandag 18 maart 2013 21:15 schreef Geo4kant het volgende:
Nick werd anders hard gedomineerd.. like a lil' bitch
heb ik niet gezien, gif?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:36 schreef McNulty het volgende:
Die "vriendelijke bitchslaps" van Diaz op GSP's gezicht na het gevecht. Blijft een ratje ook he die Diaz
Moet je ff opletten na het eind van het gevecht. Wanneer ze elkaar sportief lopen te groeten. Ik kan niet 1 2 3 een gif ervan vinden.quote:
Ach GSP met zijn schijnheilige gedoe na afloopquote:Op maandag 18 maart 2013 21:36 schreef McNulty het volgende:
Die "vriendelijke bitchslaps" van Diaz op GSP's gezicht na het gevecht. Blijft een ratje ook he die Diaz
Alles onder Middleweight finisht voor geen meter in championship fights.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:49 schreef Lesnar het volgende:
GSP moet eens een keer een gevecht finishen. Het begint nu vervelend te worden.
quote:Op maandag 18 maart 2013 23:00 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Alles onder Middleweight finisht voor geen meter in championship fights.
We moeten er maar mee leren leven vrees ik.
Maar dan moet hij risico lopen!quote:Op maandag 18 maart 2013 22:49 schreef Lesnar het volgende:
GSP moet eens een keer een gevecht finishen. Het begint nu vervelend te worden.
Serra heeft de "rush" uit GSP gehaald. Sindsdien te bang geworden om te verliezen. Voor hem goed, voor ons fans erg jammer. Kan wel jankenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:34 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Maar dan moet hij risico lopen!
tapping to strikes, bitchquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:04 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Serra heeft de "rush" uit GSP gehaald. Sindsdien te bang geworden om te verliezen. Voor hem goed, voor ons fans erg jammer. Kan wel janken
Iddquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kevin Casey is wel de grootste pussy ooit in MMA
Bob Sapp jr.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kevin Casey is wel de grootste pussy ooit in MMA
Vraag me af voor watquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:36 schreef THEFXR het volgende:
GSP ligt weer eens in de lappenmand, 6 maanden herstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |