Nog een uurtjequote:
Nee, ze zitten nu al bijna op het vliegtuig richting Zweden en hebben hun training al afgerond, verder beloont de UFC niet echt dat een vechter op het laatste moment invalt, telt gewoon me als een loss, voordat je het weet ontslaan ze je. Dus ik denk dat het main event wordt afgeblazen, bij Sonnen vs Jones was het nl 8 dagen van te voren.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:01 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Zo zuur dit... Las het op een andere site.
Wat denken jullie, nog een vervanger te regelen? Denk dat er maar weinig trek in hebben.
Europese tegenstander: Manuwa of in een noodgeval Prokrajac?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:01 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Zo zuur dit... Las het op een andere site.
Wat denken jullie, nog een vervanger te regelen? Denk dat er maar weinig trek in hebben.
Ik zie het ook niet gebeuren.. pffquote:Op zondag 31 maart 2013 23:11 schreef Fenomeno het volgende:
Glo-Tex?
Kan Gegard meteen die hypetrain ontsporen
Al kan ik me niet voorstellen dat er iemand op een 6 day term in gaat stappen.
het was idd een Jones vs Hendo kaartje, erg zwak van de UFC dit, ik dacht dat ze daar geleerd van haddenquote:Op zondag 31 maart 2013 23:11 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Europese tegenstander: Manuwa of in een noodgeval Prokrajac?
Amerkaanse tegenstander: Kingsbury?
Jezus Christ wat een ellende.. het was al een shitty card en nu dit
Dacht Dana riep dat het na 3 uur uitverkocht was of zoietsquote:
quote:They're letting tickets go at 57 % discount
dana is gek, met zijn zwarte vlekken op ze brains en oorwurmequote:Op zondag 31 maart 2013 23:25 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Dacht Dana riep dat het na 3 uur uitverkocht was of zoiets
[..]
Dana liegt gewoon te vaak, ook met die gast die in de politiecel zat, ja, hij gaat vanavond gegarandeerd vechten, hoor, terwijl er geen timeslot meer over was.quote:Op maandag 1 april 2013 12:26 schreef Tazmaniac het volgende:
4:00 uur Dana White says Alexander Gustafsson vs. Gegard Mousasi is still on for UFC on Fuel 9
7:00 uur Source: Alexander Gustafsson not cleared, UFConFuel TV fight against Gegard Mousasi '100 percent off'
Drama
twitter:TimKennedyMMA twitterde op maandag 01-04-2013 om 17:59:02Gustafsson is out. I'm getting on a plane to Sweden. Gegard Mousasi is going to have one hell of a fight with me. reageer retweet
ook in de USA is het 1 april, dus we houden dit even in reserve.quote:Op maandag 1 april 2013 20:18 schreef Fenomeno het volgende:
Respect voor kennedy. Slechtere matchup voor Mous dan Gus was helaas.
Haha, gaaf! (als het waar is).quote:
Oef.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:15 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Gustavo “Coelho” Franca suffered a gruesome leg injury at Watch Out Combat Show 24 on March 23.
Bewegend beeld:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |