SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Ze had ook gewoon kunnen zeggen dat ik mega gezellig ben ofzoquote:Op zondag 17 maart 2013 02:40 schreef Murdera het volgende:
Haha blijhkbaar heb je geen ovallend grote lul ofzo
oja, dat kon ook.quote:Op zondag 17 maart 2013 02:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ze had ook gewoon kunnen zeggen dat ik mega gezellig ben ofzo
Zat er niet in blijkbaarquote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 02:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zat er niet in blijkbaarwat een vervelend mens is het ook
Lekker late reactiequote:Op zondag 17 maart 2013 02:47 schreef Viro het volgende:
@KG: Ja ik ben ook hier. Mooi om te horen dat je probeert te stoppen met roken. Ik ben sinds nieuwjaarsdag flink aan het zuipen en amper thuisOndertussen wel op zoek naar werk.
quote:Op zondag 17 maart 2013 02:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nou ik ga slapen, ik kom morgen wel weer ff kijkenCiao
![]()
Is die ook nu op tv?quote:
Gewoon stil zijn!!quote:Op zondag 17 maart 2013 08:51 schreef AldoTheApache het volgende:
moguh
F1 gezien lola? of moet ik mijn bek erover houden?
Ja via de decoder... Is zojuist afgelopen. Komt op pebble tv ofzoquote:Op zondag 17 maart 2013 08:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is die ook nu op tv?
Hoe gaat het in huize LoLa met de ziekenboeg?
* AldoTheApache houdt zich stil en nipt van zijn koffiequote:
Die koorts moet omlaag hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 08:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja via de decoder... Is zojuist afgelopen. Komt op pebble tv ofzo
Beide jongens flinke koorts ....
Aldo, ik heb nog niks gezien of gelezen...
Braaf!!quote:Op zondag 17 maart 2013 08:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* AldoTheApache houdt zich stil en nipt van zijn koffie
S. Zit pas op dag 2 en voor K. Is het de eerste dagquote:Op zondag 17 maart 2013 08:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die koorts moet omlaag hoor
[..]
Braaf!!
Balenquote:Op zondag 17 maart 2013 08:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
S. Zit pas op dag 2 en voor K. Is het de eerste dag
Ja Aldo beide ziek.
Dikke kans van wel....we zullen het wel zienquote:Op zondag 17 maart 2013 08:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
BalenNu maar hopen dat ze jullie ook niet aansteken, want kennelijk is het iets vatbaars
Veel fruit etenquote:Op zondag 17 maart 2013 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dikke kans van wel....we zullen het wel zien
Ghehehequote:Op zondag 17 maart 2013 09:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Aldo, ik weet dat je het goed bedoeld enzo maar beter kan je nu gewoon je mond weer houden
ik ga wel weer studerenquote:Op zondag 17 maart 2013 09:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Aldo, ik weet dat je het goed bedoeld enzo maar beter kan je nu gewoon je mond weer houden
Succes met lerenquote:Op zondag 17 maart 2013 09:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ga wel weer studeren
Fijne dag nog allemaal
Voorbeeldje?quote:Op zondag 17 maart 2013 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Ghehe dat programma World's worst mum. Sommige moeders zijn echt te erg
Moeders die zo overbeschermend zijn dat kids van een jaar of 13 niet eens zonder begeleiding op de fiets naar vriendjes 2 straten verderop mogenquote:
Tjeempie. Maar als dat worlds worst is heb ik nog hoop.quote:Op zondag 17 maart 2013 09:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moeders die zo overbeschermend zijn dat kids van een jaar of 13 niet eens zonder begeleiding op de fiets naar vriendjes 2 straten verderop mogen
Verschrikkelijk jaquote:Op zondag 17 maart 2013 09:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moeders die zo overbeschermend zijn dat kids van een jaar of 13 niet eens zonder begeleiding op de fiets naar vriendjes 2 straten verderop mogen
Mjah het is een vage positieve worst ofzo.quote:Op zondag 17 maart 2013 09:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tjeempie. Maar als dat worlds worst is heb ik nog hoop.
Doet me denken aan veel ouders in Emmenquote:
Mn zwarte Bic aansteker die ik van WT had gehad?quote:Op zondag 17 maart 2013 09:35 schreef ErwinRommel het volgende:
Hey Huppelmuts, ik heb iets gevonden wat van jou is
Yepquote:Op zondag 17 maart 2013 09:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn zwarte Bic aansteker die ik van WT had gehad?
quote:
Ik bewaar hemquote:Op zondag 17 maart 2013 09:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Die wil ik wel heel graag terug ja
Joof? Now kiss?quote:Op zondag 17 maart 2013 09:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik bewaar hem
Weet je wie nu op de bank ligt te snurken?
quote:
Vond het bij toeval toen ik Lotusss haar neusspray aan het zoeken was.quote:Op zondag 17 maart 2013 09:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is wel een all time favourite ja
Daarom vind je mij zo tofquote:
Das ikkequote:Op zondag 17 maart 2013 09:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vond het bij toeval toen ik Lotusss haar neusspray aan het zoeken was.
Maar ik zal hem weer teruggeven aan de rechtmatige eigenaresse
Ja ho wiens naam staat er nu op?quote:Op zondag 17 maart 2013 09:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vond het bij toeval toen ik Lotusss haar neusspray aan het zoeken was.
Maar ik zal hem weer teruggeven aan de rechtmatige eigenaresse
Wel eerst een bijzettafeltje over zijn hoofd heenzetten. Als hij dan wakker schrikt en omhoog komt, stoot 'ie ook meteen keihard zijn hoofd.quote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 09:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel eerst een bijzettafeltje over zijn hoofd heenzetten. Als hij dan wakker schrikt en omhoog komt, stoot 'ie ook meteen keihard zijn hoofd.
Je had hem voor mij gemaaktquote:Op zondag 17 maart 2013 09:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja ho wiens naam staat er nu op?
quote:Op zondag 17 maart 2013 09:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel eerst een bijzettafeltje over zijn hoofd heenzetten. Als hij dan wakker schrikt en omhoog komt, stoot 'ie ook meteen keihard zijn hoofd.
I know.quote:
John Doquote:Op zondag 17 maart 2013 09:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja ho wiens naam staat er nu op?
quote:
Wie weet, als je 'm lief aankijkt, wil ER wel ff een foto maken van het aangezicht van een slapende J.quote:
Geef toe, je moest lachen.quote:
hehe, hij was gisteren niet te spreken over de kipfilet, gelijk shoarma toko gebeld en flink tekeergegaan aan de kerel aan de telefeun. Werd nieuwe gebracht, gratieszzquote:
Verbaasd?quote:
Dat eigenlijk nóg erger dan wat wij doen... Shame on you.quote:
Joof die flink tekeer gaat.... hmmmquote:Op zondag 17 maart 2013 09:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehe, hij was gisteren niet te spreken over de kipfilet, gelijk shoarma toko gebeld en flink tekeergegaan aan de kerel aan de telefeun. Werd nieuwe gebracht, gratieszz
Nah niet echtquote:Op zondag 17 maart 2013 09:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat eigenlijk nóg erger dan wat wij doen... Shame on you.
Nee, ikquote:Op zondag 17 maart 2013 09:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Joof die flink tekeer gaat.... hmmm
Oh geweldigquote:Op zondag 17 maart 2013 09:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, ik
En jij kent me wel, als ik pisnijdig ben dan ben ik dat ook echt
... met de kipfilet...quote:
Ghehe nasty inderdaadquote:Op zondag 17 maart 2013 09:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... met de kipfilet...Niet echt een m.i. dat ik wil hebben op de vroege ochtend... of welk moment van de dag ook.
quote:Op zondag 17 maart 2013 09:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... met de kipfilet...Niet echt een m.i. dat ik wil hebben op de vroege ochtend... of welk moment van de dag ook.
Die hebben niks beters te doen? Zondag is toch een rustdagquote:Op zondag 17 maart 2013 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ze komen hier op zondagochtend vuilnis ophalen
Hier idem, en die containers zitten voor onsquote:Op zondag 17 maart 2013 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ze komen hier op zondagochtend vuilnis ophalen
Wat zei je? Wat dacht je van uh: NEEquote:Op zondag 17 maart 2013 09:48 schreef ErwinRommel het volgende:
Mijn Döner kebab was ook waterig, de frites van 2 dagen oud, en Lotusss haar kapsalon was niet goed.
Alles terug, en alles opnieuw gekregen na mijn tiradde aan de telefoon.
Bezorger kwam heel neerbuigend over en 10000x excuses, en of we op internet hen toch maar een goede recentie willen geven hahaha
Het was blijkbaar wel een flinke inspanning, daarom slaapt hij nu nog.quote:
Bij wie was het?quote:Op zondag 17 maart 2013 09:48 schreef ErwinRommel het volgende:
Mijn Döner kebab was ook waterig, de frites van 2 dagen oud, en Lotusss haar kapsalon was niet goed.
Bezorger kwam heel neerbuigend over en 10000x excuses, en of we op internet hen toch maar een goede recentie willen geven hahaha
Een minuut of 15 de herrie van een vrachtwagen is toch heel rustgevend?quote:Op zondag 17 maart 2013 09:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
[..]
Die hebben niks beters te doen? Zondag is toch een rustdag
Je maakt de MI alleen maar ergerquote:Op zondag 17 maart 2013 09:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het was blijkbaar wel een flinke inspanning, daarom slaapt hij nu nog.
Ik heb gezegd dat we dat wel doen, want toen ze onze bestelling opnieuw brachten was ook Joof tevredenquote:Op zondag 17 maart 2013 09:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat zei je? Wat dacht je van uh: NEE
Nog meer kipfilet waar hij zich op kon uitlevenquote:Op zondag 17 maart 2013 09:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat we dat wel doen, want toen ze onze bestelling opnieuw brachten was ook Joof tevreden
Kebabtenten kunnen sowieso geen patat maken.quote:Op zondag 17 maart 2013 09:48 schreef ErwinRommel het volgende:
Zie je hem die kipfilet al spanken terwijl hij 'm van achter berijdt, terwijl hij roept 'who's your daddy now'?quote:
Dat klopt, maar er is verschil van slappe frietjes en oude frietjes.quote:Op zondag 17 maart 2013 09:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kebabtenten kunnen sowieso geen patat maken.
Die hebben volgens mij een nieuwe eigenaar ofzo!quote:
Zo gemeen van die mannen hequote:Op zondag 17 maart 2013 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
he bah
Het beetje geilheid wat er in zat is nu weg.....
Tijd voor wat PEZquote:Op zondag 17 maart 2013 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
he bah
Ha!!! Bezorger zei ook al dat ze een nieuwe kok hadden.quote:Op zondag 17 maart 2013 09:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die hebben volgens mij een nieuwe eigenaar ofzo!
Ik was er van de week ook al niet over te spreken
Een mooie uitdaging voor je kerel om daar wat aan te doen.quote:Op zondag 17 maart 2013 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
he bah
Speklapjes ghegheghequote:Op zondag 17 maart 2013 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
he bah
Die ligt nog te slapenquote:Op zondag 17 maart 2013 09:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een mooie uitdaging voor je kerel om daar wat aan te doen.
Dat hebben die vrouwen die hier vertellen dat ze allemaal geile filmpjes maken van zichzelf, maar die filmpjes vervolgens niet delen, totaal niet verdiend.quote:
Ik was daar van de week, komen er 2 meisjes binnenstappen. Na een minuut of wat ging 1 meid los omdat ze het nieuwe WiFi-wachtwoord wilde hebbenquote:Op zondag 17 maart 2013 09:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ha!!! Bezorger zei ook al dat ze een nieuwe kok hadden.
quote:
Dat ik niet met jou deel wil niet zeggen dat ik helemaal niet deelquote:Op zondag 17 maart 2013 09:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hebben die vrouwen die hier vertellen dat ze allemaal geile filmpjes maken van zichzelf, maar die filmpjes vervolgens niet delen, totaal niet verdiend.
qwhehehe, hoe triest ben je dan ookquote:Op zondag 17 maart 2013 09:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was daar van de week, komen er 2 meisjes binnenstappen. Na een minuut of wat ging 1 meid los omdat ze het nieuwe WiFi-wachtwoord wilde hebben
quote:Op zondag 17 maart 2013 09:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vergeet het bijzettafeltje over zijn hoofd niet.
Zoiets geldt omgekeerd ook. Dat ik hier geen dingen vertel waar je wel geil van kan worden, betekent niet dat ik dat helemaal niet doe.quote:Op zondag 17 maart 2013 09:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat ik niet met jou deel wil niet zeggen dat ik helemaal niet deel
Ik welquote:
Maar blijkbaar wel een beetje....quote:
Ghehe doe maar DMquote:Op zondag 17 maart 2013 09:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan nu wel een hele gemene opmerking maken he?
Dat zijn doorgaans de allerergste.quote:
quote:
Ghehequote:Op zondag 17 maart 2013 09:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben de onschuldige zelve
[..]
Done
Ik ga zo de oven maar eens aanslingeren voor afgebakken broodjesquote:Op zondag 17 maart 2013 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Ik ga zo maar eens sinaasappeltjes persen en een eitje koken... krijg nou wel trek
Lekkerquote:Op zondag 17 maart 2013 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga zo de oven maar eens aanslingeren voor afgebakken broodjes
Sinaasappels persen, daar ben ik ook al moed voor aan het verzamelen. FF mijn koffie opdrinken en dan weer aan de slag.quote:Op zondag 17 maart 2013 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Ik ga zo maar eens sinaasappeltjes persen en een eitje koken... krijg nou wel trek
Ook nomnomquote:
Koffiequote:Op zondag 17 maart 2013 10:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sinaasappels persen, daar ben ik ook al moed voor aan het verzamelen. FF mijn koffie opdrinken en dan weer aan de slag.
Dat dacht ik ook.. vervroegd minipaasontbijtquote:
Ohja ...quote:Op zondag 17 maart 2013 10:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die snoepjes met die coole dispenser.
En dan al zo actief.quote:
Je post op FOK! in een redelijk tempo...quote:Op zondag 17 maart 2013 10:10 schreef LovelyLady het volgende:
Hoe actief? ik zit vanaf half 8 beneden op de bank
Dat is niet echt actief hoor
laptop op schootquote:Op zondag 17 maart 2013 10:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je post op FOK! in een redelijk tempo...
Ook meteen lekker warm.quote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 10:16 schreef AirwiN het volgende:
Schiet die Hup al een beetje op met die broodjes?
Hup!quote:
Bijna jus maken...quote:
Laat geworden gister?quote:Op zondag 17 maart 2013 10:34 schreef -Engel- het volgende:
morguh....
lag ik net zo'n btje echt te slapen.... stampen mijn buren binnenaltijd fijn...
Maar wat komen je buren binnenstampen dan?quote:Op zondag 17 maart 2013 10:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik ging, geloof ik rond 2:15 ofzo slapen, maar had teveel water en thee gedronken
huis binnen... trap op... naar hun verdieping..... dan komen ze langs mijn deuren vandaarquote:Op zondag 17 maart 2013 10:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar wat komen je buren binnenstampen dan?
Briefje ophangen:quote:Op zondag 17 maart 2013 10:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
huis binnen... trap op... naar hun verdieping..... dan komen ze langs mijn deuren vandaar
A nee.....quote:Op zondag 17 maart 2013 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Briefje ophangen:
Wij zijn geen olifanten... maar mensen.. bvd Engel
kusjekroel
Mogge!quote:
Joehoequote:
Toch vervelend welquote:Op zondag 17 maart 2013 10:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
A nee.....zo vaak komt dat niet voor
Ik wist wel dat jij zo'n begroeting zou kunnen waarderenquote:
ik ben sinds een jaar of wat een vrij lichte slaper..... dus dan zouden ze altijd moeten fluisteren en op de tenen door het gebouw moetenquote:
Ah kijk eens aanquote:Op zondag 17 maart 2013 10:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik ben sinds een jaar of wat een vrij lichte slaper..... dus dan zouden ze altijd moeten fluisteren en op de tenen door het gebouw moetenik heb mijn oordopjes weer ingedaan en toen nog een tijdje gepit
Bite mequote:Op zondag 17 maart 2013 10:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij zo'n begroeting zou kunnen waarderen
Erg he!!quote:Op zondag 17 maart 2013 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ah kijk eens aan
Jeesus hoelang kan je uitslapen zeg.... ontbijt wordt bijna lunch
Jij wil te graagquote:
????quote:Op zondag 17 maart 2013 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ah kijk eens aan
Jeesus hoelang kan je uitslapen zeg.... ontbijt wordt bijna lunch
ik ga straks uitgebreid douchen even lekker scrubben enzulks ...quote:Op zondag 17 maart 2013 11:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Erg he!!
Mensen die zolang blijven slapen, snappen ze niet dat wij daar vet jaloers op zijn
Heb je ook je dominante kanten? Dan is het geen probleem toch?quote:
Ja die jaquote:Op zondag 17 maart 2013 11:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
????
ik ben al best een tijdje wakker hoor? of bedoel je je lief in bed?
Die heb ik nietquote:Op zondag 17 maart 2013 11:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je ook je dominante kanten? Dan is het geen probleem toch?
Aww wat liefquote:Op zondag 17 maart 2013 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ga straks uitgebreid douchen even lekker scrubben enzulks ...
K. is inmiddels op de poef in slaap gevallen
Maak me gek.quote:
Nou dan doe je t volgendequote:
* Huppelmuts gooit dr haar losquote:
Uh nee dan heb ik ruzie in de tentquote:Op zondag 17 maart 2013 11:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou dan doe je t volgende
kruipt naast lief op bed..... en bijt hem in zijn nek or what ever waar....of zoiets..... koud en nat washandje werkt ook
![]()
Goedemiddagquote:
ook als je kusjes geeft? ofzo?quote:Op zondag 17 maart 2013 11:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uh nee dan heb ik ruzie in de tent
quote:
* AirwiN trekt aan Hup haar losse haar...quote:
Juist, op zondag heerst er rust dan wordt er niet lief gedaan!quote:Op zondag 17 maart 2013 11:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan, tis zondag.. en dus rustdag
WTFquote:Op zondag 17 maart 2013 11:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooi dan kan je je bed verkopen
Nee natuurlijk niet...
ow.....quote:Op zondag 17 maart 2013 11:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan, tis zondag.. en dus rustdag
quote:Op zondag 17 maart 2013 11:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist, op zondag heerst er rust dan wordt er niet lief gedaan!
Dat kost teveel energie!
dat zei mijn pa altijd...quote:
quote:
Oh, nu snap ik 'm pasquote:Op zondag 17 maart 2013 11:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]precies
[..]
dat zei mijn pa altijd...Want vroeger kon ik nog wel uitslapen
[..]je bent verbaast? Ik ga hem niet wakker maken hoor... hij heeft zijn slaap blijkbaar hard nodig
Tukkies!quote:Op zondag 17 maart 2013 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kan niet uitslapen![]()
Ik ben wel heel goed in middagdutjes doen
Heb ik ook gedaan gisterenquote:Op zondag 17 maart 2013 11:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tukkies!
Gister nog gedaan. Wie weet vandaag ook weer. Heerlijk.
Ik kan dat ook niet ... al heb ik gister wel even mijn ogen dicht gedaan een kwartiertje voor ik eten ging makenquote:Op zondag 17 maart 2013 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kan niet uitslapen![]()
Ik ben wel heel goed in middagdutjes doen
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 17 maart 2013 11:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Heb ik ook gedaan gisteren![]()
Tukkies zijn heerlijk
Lukt mij ook pas sinds Y. een jaar of 11 was hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 11:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan dat ook niet ... al heb ik gister wel even mijn ogen dicht gedaan een kwartiertje voor ik eten ging maken
Dan ga je thee zettenquote:
Goed plan.quote:Op zondag 17 maart 2013 11:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lukt mij ook pas sinds Y. een jaar of 11 was hoor
[..]
Dan ga je thee zetten
Brunchenquote:
Ik kon dat al prima zelf vanaf een jaartje of 16/17 hoor. In het weekend vroeg opstaan om te werken, tukkie doen en dan 's avonds stappen enzo.quote:Op zondag 17 maart 2013 11:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Lukt mij ook pas sinds Y. een jaar of 11 was hoor
Ja, oke maar dan ga ik zelf ook gewoon weer soezelenquote:Op zondag 17 maart 2013 11:11 schreef LovelyLady het volgende:
je bent verbaast? Ik ga hem niet wakker maken hoor... hij heeft zijn slaap blijkbaar hard nodig
Ghehe toen ging ik gewoon eindeloos door, ik kon toen wel goed uitslapenquote:Op zondag 17 maart 2013 11:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kon dat al prima zelf vanaf een jaartje of 16/17 hoor. In het weekend vroeg opstaan om te werken, tukkie doen en dan 's avonds stappen enzo.
Je kerel is voldoende uitgerust om een uitgebreide brunch voor te bereiden, lijkt mij zo.quote:
Goed punt van deze manquote:Op zondag 17 maart 2013 11:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kerel is voldoende uitgerust om een uitgebreide brunch voor te bereiden, lijkt mij zo.
Voor je het weet wordt dat reveille filmpje afgespeeld als je net lekker weggedoezeld bent?quote:Op zondag 17 maart 2013 11:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar een tukkie doen met een kind in de buurt is echt niet handig
Ja hoe graag ik ook zou willen.. ik zit hier met 2 zieke kindjesquote:Op zondag 17 maart 2013 11:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, oke maar dan ga ik zelf ook gewoon weer soezelen
Uhuh.. doe het eventjes voor wellicht kan hij het nadoenquote:Op zondag 17 maart 2013 11:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kerel is voldoende uitgerust om een uitgebreide brunch voor te bereiden, lijkt mij zo.
Samen met mamma in het grote bed?quote:Op zondag 17 maart 2013 11:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ja hoe graag ik ook zou willen.. ik zit hier met 2 zieke kindjes
Daar tref je het niet mee....quote:Op zondag 17 maart 2013 11:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoe graag ik ook zou willen.. ik zit hier met 2 zieke kindjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat het enige dat ik voor moet doen of heeft hij nog meer te leren?quote:Op zondag 17 maart 2013 11:23 schreef LovelyLady het volgende:
Uhuh.. doe het eventjes voor wellicht kan hij het nadoen
Ik weet nog dat ik een keer ziek was en lag te doezelen. Kind was blijkbaar wakker geworden en zn bed uitgeklommen na zn middagdutje. De schat wilde zn moeder niet wakker maken dus hij ging lief in de woonkamer spelen.quote:Op zondag 17 maart 2013 11:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor je het weet wordt dat reveille filmpje afgespeeld als je net lekker weggedoezeld bent?
quote:Op zondag 17 maart 2013 11:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Daar tref je het niet mee....weekend naar de kloteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Subtielquote:Op zondag 17 maart 2013 11:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat het enige dat ik voor moet doen of heeft hij nog meer te leren?
Dan kun je beter dat reveille filmpje hebben.quote:Op zondag 17 maart 2013 11:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik weet nog dat ik een keer ziek was en lag te doezelen. Kind was blijkbaar wakker geworden en zn bed uitgeklommen na zn middagdutje. De schat wilde zn moeder niet wakker maken dus hij ging lief in de woonkamer spelen.
Ik woonde in een flat waar mn badkamer grensde aan mn woonkamer. Op een gegeven moment hoorde ik iets en ik liep de woonkamer in.
Had zoonlief alle flessen douchegel, shampoo, cremespoeling enz gepakt en over de hele vloer gegoten, ook over de hond.
Ik heb toen minstens 25 emmers water moeten gebruiken om die vloer schoon te krijgen want het bleef schuimen.
Koken...quote:Op zondag 17 maart 2013 11:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat het enige dat ik voor moet doen of heeft hij nog meer te leren?
Je weet...quote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 11:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik een keer ziek was en lag te doezelen. Kind was blijkbaar wakker geworden en zn bed uitgeklommen na zn middagdutje. De schat wilde zn moeder niet wakker maken dus hij ging lief in de woonkamer spelen.
Ik woonde in een flat waar mn badkamer grensde aan mn woonkamer. Op een gegeven moment hoorde ik iets en ik liep de woonkamer in.
Had zoonlief alle flessen douchegel, shampoo, cremespoeling enz gepakt en over de hele vloer gegoten, ook over de hond.
Ik heb toen minstens 25 emmers water moeten gebruiken om die vloer schoon te krijgen want het bleef schuimen.
quote:Op zondag 17 maart 2013 11:25 schreef LovelyLady het volgende:
weekend naar de klotealleen nog een paar zondags uurtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij moet wel heeeeeeeeeeeel lief zijn dat je ondanks alles met hem bent getrouwd.quote:
Dat idee heb ik ook jaquote:Op zondag 17 maart 2013 11:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kun je beter dat reveille filmpje hebben.
Je hebt nog nooit het genoegen gehad om zelf met dat filmpje gewekt te worden?quote:
Nopequote:Op zondag 17 maart 2013 11:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit het genoegen gehad om zelf met dat filmpje gewekt te worden?
Heb je er wel es mensen mee wakker gemaakt?quote:Op zondag 17 maart 2013 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Nope![]()
Maar dat is ook best moeilijk aangezien ik eigenlijk altijd als eerste wakker ben
nee, wel met:quote:Op zondag 17 maart 2013 11:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je er wel es mensen mee wakker gemaakt?
Stiekem ben je gewoon best lief.quote:Op zondag 17 maart 2013 11:35 schreef Huppelmuts het volgende:
nee, wel met:
en
en door te springen op het bed, gewoon keihard GOEDEMORGEN te roepen enz.
Maar meestal maak ik mensen wakker met koffie/thee en broodjes op bed
koffiequote:Op zondag 17 maart 2013 11:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nee, wel met:
en
en door te springen op het bed, gewoon keihard GOEDEMORGEN te roepen enz.
Maar meestal maak ik mensen wakker met koffie/thee en broodjes op bed
Heel stiekem wel jaquote:
Jij hebt ook wel eens koffie op bed gehad van mij hequote:
2 x al zelfsquote:Op zondag 17 maart 2013 11:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heel stiekem wel ja
[..]
Jij hebt ook wel eens koffie op bed gehad van mij he
Lief van mij hequote:
Neuken?quote:
Andere keerquote:
quote:
Geen ideequote:Op zondag 17 maart 2013 11:38 schreef Royco1 het volgende:
Of was die ene keer van Evie? Dat weet ik eigenlijk niet meer.
quote:
Hou alvast rekening met extra klappen als het eenmaal zover is.quote:
Maak me gek!!quote:Op zondag 17 maart 2013 11:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hou alvast rekening met extra klappen als het eenmaal zover is.
Getrouwd wait whutquote:Op zondag 17 maart 2013 11:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij moet wel heeeeeeeeeeeel lief zijn dat je ondanks alles met hem bent getrouwd.
quote:Op zondag 17 maart 2013 11:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
weekend naar de kloteNee hoor lieverd, ik vind juist dat je heel goed zorgt voor je gezinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 17 maart 2013 11:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee hoor lieverd, ik vind juist dat je heel goed zorgt voor je gezin.
spoilers spoilers.....quote:Op zondag 17 maart 2013 11:42 schreef Royco1 het volgende:
Godver, waarom open ik nu.nl? Meteen voorop wie er gewonnen heeft in de F1.
Ik moet nog kijken, stelletje hufters.
* AirwiN gooit de zweep los!quote:
Aaawwquote:Op zondag 17 maart 2013 12:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik voel me zoooo verdomd...alleeeen
krijg toch allemaal de klerenquote:Op zondag 17 maart 2013 12:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
kolere oftewel choleraquote:
*knuffel geeft*quote:Op zondag 17 maart 2013 12:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
Pics van je zusjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De horror.quote:
Ze is pas 12, dan mag het. Denk ik.quote:
Oh god I hope notquote:
Is dat nog erger dan Onedirection?quote:
Nederlandse jochies van een jaar of 13 die denken een succesvolle boyband te zijn!!quote:
Dit dusquote:Op zondag 17 maart 2013 13:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nederlandse jochies van een jaar of 13 die denken een succesvolle boyband te zijn!!
Je zusje is 12?!?quote:Op zondag 17 maart 2013 13:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze is pas 12, dan mag het. Denk ik.
The horrorquote:Op zondag 17 maart 2013 13:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nederlandse jochies van een jaar of 13 die denken een succesvolle boyband te zijn!!
Enigszins verlichtende omstandigheden, maar toch... Enige smaak mag je op die leeftijd wel verwachten.quote:
Klopt, mijn zoon is 2,5 jaar ouder dan zijn tantequote:Op zondag 17 maart 2013 13:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je zusje is 12?!?
Tering, dan was ze al tante voordat ze de baarmoeder verlaten had
quote:
je kiest niet de juiste momenten uit.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]en al net zo succesvol als gisteren
Tja... Ik ga maar even douchen. Zo naar Dr. Fishquote:Op zondag 17 maart 2013 15:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
je kiest niet de juiste momenten uit.
That's all
Doe dat!!!!quote:Op zondag 17 maart 2013 15:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Tja... Ik ga maar even douchen. Zo naar Dr. Fish
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Doe dat!!!!
Dr. Fish..... met die uhm visjes????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Ja
Geniet er vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hmmmm lijkt me best lekker iig
![]()
Mij ook, ben benieuwdquote:Op zondag 17 maart 2013 15:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geniet er vanhmmmm lijkt me best lekker iig
Neequote:
tot laterquote:Op zondag 17 maart 2013 15:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mij ook, ben benieuwdTot later
Houden zoquote:Op zondag 17 maart 2013 15:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik heb de cd
Die andere boyband ken ik nog niet. Mainstreet?
helaas welquote:
Youtubequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |