SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Ze had ook gewoon kunnen zeggen dat ik mega gezellig ben ofzoquote:Op zondag 17 maart 2013 02:40 schreef Murdera het volgende:
Haha blijhkbaar heb je geen ovallend grote lul ofzo
oja, dat kon ook.quote:Op zondag 17 maart 2013 02:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ze had ook gewoon kunnen zeggen dat ik mega gezellig ben ofzo
Zat er niet in blijkbaarquote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 02:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zat er niet in blijkbaarwat een vervelend mens is het ook
Lekker late reactiequote:Op zondag 17 maart 2013 02:47 schreef Viro het volgende:
@KG: Ja ik ben ook hier. Mooi om te horen dat je probeert te stoppen met roken. Ik ben sinds nieuwjaarsdag flink aan het zuipen en amper thuisOndertussen wel op zoek naar werk.
quote:Op zondag 17 maart 2013 02:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nou ik ga slapen, ik kom morgen wel weer ff kijkenCiao
![]()
Is die ook nu op tv?quote:
Gewoon stil zijn!!quote:Op zondag 17 maart 2013 08:51 schreef AldoTheApache het volgende:
moguh
F1 gezien lola? of moet ik mijn bek erover houden?
Ja via de decoder... Is zojuist afgelopen. Komt op pebble tv ofzoquote:Op zondag 17 maart 2013 08:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is die ook nu op tv?
Hoe gaat het in huize LoLa met de ziekenboeg?
* AldoTheApache houdt zich stil en nipt van zijn koffiequote:
Die koorts moet omlaag hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 08:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja via de decoder... Is zojuist afgelopen. Komt op pebble tv ofzo
Beide jongens flinke koorts ....
Aldo, ik heb nog niks gezien of gelezen...
Braaf!!quote:Op zondag 17 maart 2013 08:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* AldoTheApache houdt zich stil en nipt van zijn koffie
S. Zit pas op dag 2 en voor K. Is het de eerste dagquote:Op zondag 17 maart 2013 08:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die koorts moet omlaag hoor
[..]
Braaf!!
Balenquote:Op zondag 17 maart 2013 08:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
S. Zit pas op dag 2 en voor K. Is het de eerste dag
Ja Aldo beide ziek.
Dikke kans van wel....we zullen het wel zienquote:Op zondag 17 maart 2013 08:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
BalenNu maar hopen dat ze jullie ook niet aansteken, want kennelijk is het iets vatbaars
Veel fruit etenquote:Op zondag 17 maart 2013 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dikke kans van wel....we zullen het wel zien
Ghehehequote:Op zondag 17 maart 2013 09:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Aldo, ik weet dat je het goed bedoeld enzo maar beter kan je nu gewoon je mond weer houden
ik ga wel weer studerenquote:Op zondag 17 maart 2013 09:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Aldo, ik weet dat je het goed bedoeld enzo maar beter kan je nu gewoon je mond weer houden
Succes met lerenquote:Op zondag 17 maart 2013 09:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ga wel weer studeren
Fijne dag nog allemaal
Voorbeeldje?quote:Op zondag 17 maart 2013 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Ghehe dat programma World's worst mum. Sommige moeders zijn echt te erg
Moeders die zo overbeschermend zijn dat kids van een jaar of 13 niet eens zonder begeleiding op de fiets naar vriendjes 2 straten verderop mogenquote:
Tjeempie. Maar als dat worlds worst is heb ik nog hoop.quote:Op zondag 17 maart 2013 09:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moeders die zo overbeschermend zijn dat kids van een jaar of 13 niet eens zonder begeleiding op de fiets naar vriendjes 2 straten verderop mogen
Verschrikkelijk jaquote:Op zondag 17 maart 2013 09:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moeders die zo overbeschermend zijn dat kids van een jaar of 13 niet eens zonder begeleiding op de fiets naar vriendjes 2 straten verderop mogen
Mjah het is een vage positieve worst ofzo.quote:Op zondag 17 maart 2013 09:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tjeempie. Maar als dat worlds worst is heb ik nog hoop.
Doet me denken aan veel ouders in Emmenquote:
Mn zwarte Bic aansteker die ik van WT had gehad?quote:Op zondag 17 maart 2013 09:35 schreef ErwinRommel het volgende:
Hey Huppelmuts, ik heb iets gevonden wat van jou is
Yepquote:Op zondag 17 maart 2013 09:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn zwarte Bic aansteker die ik van WT had gehad?
quote:
Ik bewaar hemquote:Op zondag 17 maart 2013 09:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Die wil ik wel heel graag terug ja
Joof? Now kiss?quote:Op zondag 17 maart 2013 09:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik bewaar hem
Weet je wie nu op de bank ligt te snurken?
quote:
Vond het bij toeval toen ik Lotusss haar neusspray aan het zoeken was.quote:Op zondag 17 maart 2013 09:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is wel een all time favourite ja
Daarom vind je mij zo tofquote:
Das ikkequote:Op zondag 17 maart 2013 09:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vond het bij toeval toen ik Lotusss haar neusspray aan het zoeken was.
Maar ik zal hem weer teruggeven aan de rechtmatige eigenaresse
Ja ho wiens naam staat er nu op?quote:Op zondag 17 maart 2013 09:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vond het bij toeval toen ik Lotusss haar neusspray aan het zoeken was.
Maar ik zal hem weer teruggeven aan de rechtmatige eigenaresse
Wel eerst een bijzettafeltje over zijn hoofd heenzetten. Als hij dan wakker schrikt en omhoog komt, stoot 'ie ook meteen keihard zijn hoofd.quote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 09:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel eerst een bijzettafeltje over zijn hoofd heenzetten. Als hij dan wakker schrikt en omhoog komt, stoot 'ie ook meteen keihard zijn hoofd.
Je had hem voor mij gemaaktquote:Op zondag 17 maart 2013 09:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja ho wiens naam staat er nu op?
quote:Op zondag 17 maart 2013 09:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel eerst een bijzettafeltje over zijn hoofd heenzetten. Als hij dan wakker schrikt en omhoog komt, stoot 'ie ook meteen keihard zijn hoofd.
I know.quote:
John Doquote:Op zondag 17 maart 2013 09:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja ho wiens naam staat er nu op?
quote:
Wie weet, als je 'm lief aankijkt, wil ER wel ff een foto maken van het aangezicht van een slapende J.quote:
Geef toe, je moest lachen.quote:
hehe, hij was gisteren niet te spreken over de kipfilet, gelijk shoarma toko gebeld en flink tekeergegaan aan de kerel aan de telefeun. Werd nieuwe gebracht, gratieszzquote:
Verbaasd?quote:
Dat eigenlijk nóg erger dan wat wij doen... Shame on you.quote:
Joof die flink tekeer gaat.... hmmmquote:Op zondag 17 maart 2013 09:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehe, hij was gisteren niet te spreken over de kipfilet, gelijk shoarma toko gebeld en flink tekeergegaan aan de kerel aan de telefeun. Werd nieuwe gebracht, gratieszz
Nah niet echtquote:Op zondag 17 maart 2013 09:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat eigenlijk nóg erger dan wat wij doen... Shame on you.
Nee, ikquote:Op zondag 17 maart 2013 09:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Joof die flink tekeer gaat.... hmmm
Oh geweldigquote:Op zondag 17 maart 2013 09:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, ik
En jij kent me wel, als ik pisnijdig ben dan ben ik dat ook echt
... met de kipfilet...quote:
Ghehe nasty inderdaadquote:Op zondag 17 maart 2013 09:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... met de kipfilet...Niet echt een m.i. dat ik wil hebben op de vroege ochtend... of welk moment van de dag ook.
quote:Op zondag 17 maart 2013 09:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... met de kipfilet...Niet echt een m.i. dat ik wil hebben op de vroege ochtend... of welk moment van de dag ook.
Die hebben niks beters te doen? Zondag is toch een rustdagquote:Op zondag 17 maart 2013 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ze komen hier op zondagochtend vuilnis ophalen
Hier idem, en die containers zitten voor onsquote:Op zondag 17 maart 2013 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ze komen hier op zondagochtend vuilnis ophalen
Wat zei je? Wat dacht je van uh: NEEquote:Op zondag 17 maart 2013 09:48 schreef ErwinRommel het volgende:
Mijn Döner kebab was ook waterig, de frites van 2 dagen oud, en Lotusss haar kapsalon was niet goed.
Alles terug, en alles opnieuw gekregen na mijn tiradde aan de telefoon.
Bezorger kwam heel neerbuigend over en 10000x excuses, en of we op internet hen toch maar een goede recentie willen geven hahaha
Het was blijkbaar wel een flinke inspanning, daarom slaapt hij nu nog.quote:
Bij wie was het?quote:Op zondag 17 maart 2013 09:48 schreef ErwinRommel het volgende:
Mijn Döner kebab was ook waterig, de frites van 2 dagen oud, en Lotusss haar kapsalon was niet goed.
Bezorger kwam heel neerbuigend over en 10000x excuses, en of we op internet hen toch maar een goede recentie willen geven hahaha
Een minuut of 15 de herrie van een vrachtwagen is toch heel rustgevend?quote:Op zondag 17 maart 2013 09:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
[..]
Die hebben niks beters te doen? Zondag is toch een rustdag
Je maakt de MI alleen maar ergerquote:Op zondag 17 maart 2013 09:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het was blijkbaar wel een flinke inspanning, daarom slaapt hij nu nog.
Ik heb gezegd dat we dat wel doen, want toen ze onze bestelling opnieuw brachten was ook Joof tevredenquote:Op zondag 17 maart 2013 09:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat zei je? Wat dacht je van uh: NEE
Nog meer kipfilet waar hij zich op kon uitlevenquote:Op zondag 17 maart 2013 09:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat we dat wel doen, want toen ze onze bestelling opnieuw brachten was ook Joof tevreden
Kebabtenten kunnen sowieso geen patat maken.quote:Op zondag 17 maart 2013 09:48 schreef ErwinRommel het volgende:
Zie je hem die kipfilet al spanken terwijl hij 'm van achter berijdt, terwijl hij roept 'who's your daddy now'?quote:
Dat klopt, maar er is verschil van slappe frietjes en oude frietjes.quote:Op zondag 17 maart 2013 09:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kebabtenten kunnen sowieso geen patat maken.
Die hebben volgens mij een nieuwe eigenaar ofzo!quote:
Zo gemeen van die mannen hequote:Op zondag 17 maart 2013 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
he bah
Het beetje geilheid wat er in zat is nu weg.....
Tijd voor wat PEZquote:Op zondag 17 maart 2013 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
he bah
Ha!!! Bezorger zei ook al dat ze een nieuwe kok hadden.quote:Op zondag 17 maart 2013 09:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die hebben volgens mij een nieuwe eigenaar ofzo!
Ik was er van de week ook al niet over te spreken
Een mooie uitdaging voor je kerel om daar wat aan te doen.quote:Op zondag 17 maart 2013 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
he bah
Speklapjes ghegheghequote:Op zondag 17 maart 2013 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
he bah
Die ligt nog te slapenquote:Op zondag 17 maart 2013 09:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een mooie uitdaging voor je kerel om daar wat aan te doen.
Dat hebben die vrouwen die hier vertellen dat ze allemaal geile filmpjes maken van zichzelf, maar die filmpjes vervolgens niet delen, totaal niet verdiend.quote:
Ik was daar van de week, komen er 2 meisjes binnenstappen. Na een minuut of wat ging 1 meid los omdat ze het nieuwe WiFi-wachtwoord wilde hebbenquote:Op zondag 17 maart 2013 09:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ha!!! Bezorger zei ook al dat ze een nieuwe kok hadden.
quote:
Dat ik niet met jou deel wil niet zeggen dat ik helemaal niet deelquote:Op zondag 17 maart 2013 09:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hebben die vrouwen die hier vertellen dat ze allemaal geile filmpjes maken van zichzelf, maar die filmpjes vervolgens niet delen, totaal niet verdiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |