de media, de kranten, de tv, de radio,reclame.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:32 schreef Tropanzia het volgende:
Mind control?
Hoe zouden ze dat volgens jou willen doen, dan?
En die hebben invloed op iets immaterieels als de geest?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:34 schreef tribalwars het volgende:
[..]
de media, de kranten, de tv, de radio,reclame.
ja volgens mij heel veel. kijk maar naar nederland. iedereen heeft het alleen maar over het nieuws van nos,rtl,sbs,telegraaf,volkskrant,trouw enz.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:36 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
En die hebben invloed op iets immaterieels als de geest?
Wat ben jij voor slappe observeerder?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:37 schreef tribalwars het volgende:
[..]
ja volgens mij heel veel. kijk maar naar nederland. iedereen heeft het alleen maar over het nieuws van nos,rtl,sbs,telegraaf,volkskrant,trouw enz.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:37 schreef tribalwars het volgende:
[..]
ja volgens mij heel veel. kijk maar naar nederland. iedereen heeft het alleen maar over het nieuws van nos,rtl,sbs,telegraaf,volkskrant,trouw enz.
ik kijk nooit meer naar het nieuws. probeer zo min mogelijk van het nieuws op te vatten. probeer zo min mogelijk tv te kijken. lees geen kranten meer. zouden jullie ook moeten dan dan kun je een eigen mening vormen. en geen gevormde mening. en je bent veel kritischer. en het laatste dan kun je de echte waarheid onder ogen zien. en niet de droomwereld waarin je bevindt.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:39 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Wat ben jij voor slappe observeerder?
Hmm, welke droomwereld?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:43 schreef tribalwars het volgende:
[..]
ik kijk nooit meer naar het nieuws. probeer zo min mogelijk van het nieuws op te vatten. probeer zo min mogelijk tv te kijken. lees geen kranten meer. zouden jullie ook moeten dan dan kun je een eigen mening vormen. en geen gevormde mening. en je bent veel kritischer. en het laatste dan kun je de echte waarheid onder ogen zien. en niet de droomwereld waarin je bevindt.
de droom wereld waarin alles wat de media waarheid is. en je een goed leven hebt je gaat 1 a 2 a 3 keer per jaar op vakantie. kijkt lekker tv en doet aan sport. je werkt 50 jaar en daarna ga je met pensioen. en dan denk je nog dat je rijk kan worden door loten te kopen. de echte wereld is zo. corrupte de elite hebben de macht. satan is op tv te zien in muziek clips. je wordt voorgelogen op tv. en tv houdt je bezig zodat je niet over ander dingen gaat nadenken. en dat we langzaam minder privacy krijgen overal camera's. ze houden als bij over burgers dat kunnen ze tegen je gebruiken. de illuminati en vrijmetselaars de rijken hebben al die eeuwen de macht gehad maar jij hebt het niet door omdat de media dat ons niet vertelt. en dat je niet weet dat de antichrist/dajaal over een klein 10 jaar regeert over de wereld. de wereld over 10 jaar is zo. een wereldleider een wereldreligie een munteenheid en vrijheid van meningsuiting bestaat er niet. en je wordt altijd in de gaten gehouden. de wereld kun je ook wel de new world orde noemen.quote:
die ik net beschreven hebquote:
wat bedoel je daarmee?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:43 schreef Ridocar het volgende:
Ik geloof best dat er subtiele manipulatie via de media op het volk wordt losgelaten. De persvrijheid kan soms tegenwerken, maar als de overheid een bepaald onderwerp verpakt in een 'nieuwtje' is dat nauwelijks een drempel.
Je zou eens moeten nadenken over het gebruik van hoofdletters.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:53 schreef tribalwars het volgende:
[..]
je wordt voorgelogen op tv. en tv houdt je bezig zodat je niet over ander dingen gaat nadenken.
Wat is nu het probleem? Je kan toch zelf kiezen?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:53 schreef tribalwars het volgende:
[..]
de droom wereld waarin alles wat de media waarheid is. en je een goed leven hebt je gaat 1 a 2 a 3 keer per jaar op vakantie. kijkt lekker tv en doet aan sport. je werkt 50 jaar en daarna ga je met pensioen. en dan denk je nog dat je rijk kan worden door loten te kopen. de echte wereld is zo. corrupte de elite hebben de macht. satan is op tv te zien in muziek clips. je wordt voorgelogen op tv. en tv houdt je bezig zodat je niet over ander dingen gaat nadenken. en dat we langzaam minder privacy krijgen overal camera's. ze houden als bij over burgers dat kunnen ze tegen je gebruiken. de illuminati en vrijmetselaars de rijken hebben al die eeuwen de macht gehad maar jij hebt het niet door omdat de media dat ons niet vertelt. en dat je niet weet dat de antichrist/dajaal over een klein 10 jaar regeert over de wereld. de wereld over 10 jaar is zo. een wereldleider een wereldreligie een munteenheid en vrijheid van meningsuiting bestaat er niet. en je wordt altijd in de gaten gehouden. de wereld kun je ook wel de new world orde noemen.
Dat je leesvolk in een bepaalde richting kan duwen door als rijk een nieuwsbericht bij ANP te dumpen.quote:
hoezo ben ik verstrooid. omdat ik een hele andere kijk op de wereld heb dan de u.quote:
nee door als rijken bericht vervalsen te vervagen of halve informatie er over geven of geen informatie dat doen ze. de rijken hebben een hele grote invloed op de pers en de media.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:08 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Dat je leesvolk in een bepaalde richting kan duwen door als rijk een nieuwsbericht bij ANP te dumpen.
Murdoch ja. Nederlandse kranten zijn kwalitatief wel prima (ligt beetje aan je voorkeur voor nieuws).quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:23 schreef tribalwars het volgende:
[..]
nee door als rijken bericht vervalsen te vervagen of halve informatie er over geven of geen informatie dat doen ze. de rijken hebben een hele grote invloed op de pers en de media.
klopt ben erg bezig om zoveel mogelijk mensen wakker te schudden. maar het evangelie is niet alleen maar hoop. god waarschuwt ons voor de dajaal/antichistquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Wat is nu het probleem? Je kan toch zelf kiezen?
edit: Je blijft maar wijzen op wereldse zaken, je wijst op de antichrist. Daaruit kun je concluderen dat je gelovig bent maar je bent alleen maar bezig naar de slechte wereld te wijzen(net als de farizeëers)
Het evangelie draag je uit door hoop te geven, niet door te vertellen wat er mis is.
volg niet de oude media(nos,rtl,sbs,telegraaf,volkskrant,telegraaf) wel de nieuwe media.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:35 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe kun je je een mening vormen als je niets hebt om een mening over te vormen, als je niets leest of ziet....?
Welke dan?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:40 schreef tribalwars het volgende:
[..]
volg niet de oude media(nos,rtl,sbs,telegraaf,volkskrant,telegraaf) wel de nieuwe media.
niburu, klokkenluiders.is,wanttoknow,argusoog,wijwordenwakjer,wakeupproject,martijnvrijland enzquote:
Wat is jouw mening over vaccinaties.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:51 schreef tribalwars het volgende:
[..]
niburu, klokkenluiders.is,wanttoknow,argusoog,wijwordenwakjer,wakeupproject,martijnvrijland enz
Wat is de reden dat je dit als betrouwbare bronnen ziet en de meer conventionele media afschildert als achterhaald of foutief?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:51 schreef tribalwars het volgende:
[..]
niburu, klokkenluiders.is,wanttoknow,argusoog,wijwordenwakjer,wakeupproject,martijnvrijland enz
En hoe weet je zo zeker dat die nieuwe media niet 'beinvloed' wordt?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:40 schreef tribalwars het volgende:
[..]
volg niet de oude media(nos,rtl,sbs,telegraaf,volkskrant,telegraaf) wel de nieuwe media.
Complot theorien spreken elkaar ook vaak tegenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:49 schreef tribalwars het volgende:
@ fallen angel snapt het. compot therorie zijn vaak voor het grootste gedeelte waar. maar mensen die in complottheorie geloven worden in de media gek of dom afgebeeld dus de mensen vinden complottheorie te vergezocht omdat de media dat als niet waar omschrijft. en omdat mensen bang zijn voor gek of dom uitgemaakt te worden als ze er wel ingeloven. terwijl complottheorie voor het grootste gedeelt de waarheid zeggen.
ik vind vaccinaties nutteloos hebben weinig effect. en heb het idee dat de overheid hier mee mensen zwak maken. zodat ze ziek worden blijven. zodat ze de mensen meer onder control hebben.quote:Op zondag 17 maart 2013 00:06 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over vaccinaties.
ik vind de meer coventionele media achterhaald en foutief.quote:Op zondag 17 maart 2013 01:20 schreef Thomas2301 het volgende:
[..]
Wat is de reden dat je dit als betrouwbare bronnen ziet en de meer conventionele media afschildert als achterhaald of foutief?
Maar hoe weet je dat zo zeker? De media berichten over zo veel zaken, je kunt niet in alles in expert zijn. Zeker niet op jouw leeftijd.quote:Op zondag 17 maart 2013 09:59 schreef tribalwars het volgende:
[..]
ik vind de meer coventionele media achterhaald en foutief.
Propaganda bestaat ook vandaag de dag nog. Is bovendien vrij eenvoudig te sturen, gezien hoe journalistiek vandaag de dag bedreven wordt, in combinatie met het zeer beperkte aantal persbureau's.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:08 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Dat je leesvolk in een bepaalde richting kan duwen door als rijk een nieuwsbericht bij ANP te dumpen.
De kwaliteit van kranten is flink gedaald sinds de bezuinigingen. Journalisten doen veel minder tot zelfs geen onderzoek meer, maar herschrijven slechts nog persberichten. Het verschilt per krant, maar zelfs bij de grootste kranten is het flink achteruit gegaan. Momenteel heeft alleen de Volkskrant nog een wetenschapsredactie, wat heel wat zegt.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:30 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Murdoch ja. Nederlandse kranten zijn kwalitatief wel prima (ligt beetje aan je voorkeur voor nieuws).
Vroeg het omdat het op een van die sites van je aan bod kwam, vandaar. Denk zelf niet dat de overheid hier mensen bewust mee zwak maakt maar resistentie is natuurlijk altijd wel een probleem als je het over vaccins hebt.quote:Op zondag 17 maart 2013 09:59 schreef tribalwars het volgende:
[..]
ik vind vaccinaties nutteloos hebben weinig effect. en heb het idee dat de overheid hier mee mensen zwak maken. zodat ze ziek worden blijven. zodat ze de mensen meer onder control hebben.
De NRC heeft op zaterdag ook een wetenschapsbijlage, hoe ze die dan vol krijgen weet ik niet. Dat er bezuinigingen zijn, ook bij kranten, dat geloof ik wel, maar ik ben er wel van overtuigd dat er nooit gelogen zal worden in een krant (heb zelf de NRC next + de echte NRC op zaterdag).quote:Op zondag 17 maart 2013 11:20 schreef Gray het volgende:
Momenteel heeft alleen de Volkskrant nog een wetenschapsredactie, wat heel wat zegt.
Dat is zo, al hebben zij dan weer geen aparte redactie hiervoor, zover ik weet. Het is me verder ook onbekend of zij wetenschapsjournalisten in dienst hebben, of überhaupt oud-wetenschappers. Dat maakt de kranten onder andere onbetrouwbaar: ze weten vaak niet waarover ze schrijven en maken dus regelmatig fouten. Afgezien daarvan is het factchecken minimaal, omdat daar geen tijd/geld/mensen voor zijn. Tijdens m'n studie aan factchecken gedaan over een periode van 4 weken, waaruit bleek dat NRC wel de meest correcte was. Is in mijn ogen dan ook de beste kwaliteitskrant van NL, al niet per sé de leukste (Volkskrantquote:Op zondag 17 maart 2013 12:00 schreef Scuidward het volgende:
[..]
De NRC heeft op zaterdag ook een wetenschapsbijlage, hoe ze die dan vol krijgen weet ik niet. Dat er bezuinigingen zijn, ook bij kranten, dat geloof ik wel, maar ik ben er wel van overtuigd dat er nooit gelogen zal worden in een krant (heb zelf de NRC next + de echte NRC op zaterdag).
Hier BNW / BigPharma topic #20 Waar we nieuwe woordjes leren: Schaduwwetenschap kun je ook discussieren over vaccinaties.quote:Op zondag 17 maart 2013 09:59 schreef tribalwars het volgende:
[..]
ik vind vaccinaties nutteloos hebben weinig effect. en heb het idee dat de overheid hier mee mensen zwak maken. zodat ze ziek worden blijven. zodat ze de mensen meer onder control hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het om de muziek wereld gaat, heb ik toch het gevoel dat al die symbolen gewoon een deel marketing zijn. Trekt iig een hoop aandacht, meer aandacht = meer views=meer populairiteit.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:57 schreef tribalwars het volgende:
in de muziek wereld is ook veel mindcontrol.
Ja, dat is gewoon slim gebruik maken van die symbolen. De artiest heeft waarschijnlijk geen idee waarom hij drie vingers op moet steken van de regisseur of een dakje met zijn handen maken of dat soort dingen.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:51 schreef joellsoares het volgende:
[..]
Als het om de muziek wereld gaat, heb ik toch het gevoel dat al die symbolen gewoon een deel marketing zijn. Trekt iig een hoop aandacht, meer aandacht = meer views=meer populairiteit.
Ja t' zijn gewoon pionnen. Ze verdienen bakken met geld dat is het enige dat hun belangrijk vindenquote:Op zondag 17 maart 2013 18:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat is gewoon slim gebruik maken van die symbolen. De artiest heeft waarschijnlijk geen idee waarom hij drie vingers op moet steken van de regisseur of een dakje met zijn handen maken of dat soort dingen.
Maar een overheid staat dus gelijk aan mind control in jouw ogen, waarom anders dat filmpje?quote:Op zondag 17 maart 2013 21:37 schreef tribalwars het volgende:
ze niet dat ik tegen een vorm van overheid ben. maar de huidig vorm van overheid heeft sterke nadelen. en maar een paar voordelen.
de overheid gebruikt mind control om de bevolking onder control te houden. een overheid staat niet gelijk aan mind control maar ze gebruiken het.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:44 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Maar een overheid staat dus gelijk aan mind control in jouw ogen, waarom anders dat filmpje?
Of ik haak af van het onderwerp
De vraag is of een samenleving mogelijk is zonder enige vorm van controle? Ik zou graag wíllen zeggen: ja. Maar in praktijk is dat echter niet mogelijk denk ik, zeker niet vanuit de huidige situatie.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:59 schreef tribalwars het volgende:
[..]
de overheid gebruikt mind control om de bevolking onder control te houden. een overheid staat niet gelijk aan mind control maar ze gebruiken het.
Denk ook niet dat dat mogelijk is.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:32 schreef Gray het volgende:
[..]
De vraag is of een samenleving mogelijk is zonder enige vorm van controle? Ik zou graag wíllen zeggen: ja. Maar in praktijk is dat echter niet mogelijk denk ik, zeker niet vanuit de huidige situatie.
zeg niet dat ik tegen controle ben. maar de mate van control in nederland neemt wel steeds meer toe. ik denk niet dat we dat willen.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:32 schreef Gray het volgende:
[..]
De vraag is of een samenleving mogelijk is zonder enige vorm van controle? Ik zou graag wíllen zeggen: ja. Maar in praktijk is dat echter niet mogelijk denk ik, zeker niet vanuit de huidige situatie.
We zijn er idd nog te lui voor, maar mocht het zover komen dat men daadwerkelijk aan ons spaargeld gaat komen zou het weleens over kunnen zijn met de luiheid .quote:Op maandag 18 maart 2013 19:41 schreef joellsoares het volgende:
Het is juist de fout van het volk om constant de vinger naar de overheid te wijzen, we moeten eens kritisch naar onszelf kijken, het volk is de overheid, en wij zouden zelf verantwoordelijkheid moeten nemen. Maar zoals gray al zei daar zijn we te lui voor helaas
je hebt wel een punt alles mensen minder hebzuchtig zijn. en met mindere dingen tevreden zijn. en aardiger zijn naar de medemens dan bereik je ook meer.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:41 schreef joellsoares het volgende:
Het is juist de fout van het volk om constant de vinger naar de overheid te wijzen, we moeten eens kritisch naar onszelf kijken, het volk is de overheid, en wij zouden zelf verantwoordelijkheid moeten nemen. Maar zoals gray al zei daar zijn we te lui voor helaas
Tenzij een overheid je wilt beroven van je spaargeld. Dan heb je niets aan aardig zijn.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:24 schreef tribalwars het volgende:
[..]
je hebt wel een punt alles mensen minder hebzuchtig zijn. en met mindere dingen tevreden zijn. en aardiger zijn naar de medemens dan bereik je ook meer.
dat is nu het geval. we zouden allemaal een block moeten vormen tegen de overheid. daarmee bedoel ik harde acties voeren met zijn allen niet naar werk of school gaan en dan een week lang. met zo'n 2 a 3 miljoen deelnemers. en nog een actie je gebruikt de euro niet meer als geld je verzint zelf geld zo'n 4 miljoen deelnemers of meer. en je betaalt geen belasting meer. elk dorp of wijk zorgt voor zijn eigen voedsel. vaccinaties hoeven we niet natuurlijk eten werkt veel beter. maar dan moeten de mensen wel massaal wakker worden.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tenzij een overheid je wilt beroven van je spaargeld. Dan heb je niets aan aardig zijn.
In de praktijk is er wel een groeiende groep die het helemaal gehad heeft met de huidige gang van zakenquote:Op zondag 17 maart 2013 22:32 schreef Gray het volgende:
[..]
Stelletje hondsbrutale criminelenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tenzij een overheid je wilt beroven van je spaargeld. Dan heb je niets aan aardig zijn.
Ja man, gaan we per wijk gewoon verbouwen op de huidige grasveldjes en speeltuinen.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:46 schreef tribalwars het volgende:
[..]
dat is nu het geval. we zouden allemaal een block moeten vormen tegen de overheid. daarmee bedoel ik harde acties voeren met zijn allen niet naar werk of school gaan en dan een week lang. met zo'n 2 a 3 miljoen deelnemers. en nog een actie je gebruikt de euro niet meer als geld je verzint zelf geld zo'n 4 miljoen deelnemers of meer. en je betaalt geen belasting meer. elk dorp of wijk zorgt voor zijn eigen voedsel. vaccinaties hoeven we niet natuurlijk eten werkt veel beter. maar dan moeten de mensen wel massaal wakker worden.
quote:tribalwars [tribalwars heeft geen premium account]
jongen 17 jarig
Cityfarming:quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:42 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ja man, gaan we per wijk gewoon verbouwen op de huidige grasveldjes en speeltuinen.![]()
[..]
En daar ga je dat hele blok mee voeden?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:41 schreef Gray het volgende:
[..]
Cityfarming:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met ondersteuning van plaatselijke boerderijen en vertical farms in leegstaande flats (die zijn er zab op t moment) kan dat best. In Scandinavie zijn ze al met de ontwikkeling hiervan bezig.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:13 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En daar ga je dat hele blok mee voeden?
is trouwens ook beter voor de gezondheid van mensen in de stad. want al dat groen zuivert de lucht.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:46 schreef Gray het volgende:
[..]
Met ondersteuning van plaatselijke boerderijen en vertical farms in leegstaande flats (die zijn er zab op t moment) kan dat best. In Scandinavie zijn ze al met de ontwikkeling hiervan bezig.
Dan is het al een ander verhaal jaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:46 schreef Gray het volgende:
[..]
Met ondersteuning van plaatselijke boerderijen en vertical farms in leegstaande flats (die zijn er zab op t moment) kan dat best. In Scandinavie zijn ze al met de ontwikkeling hiervan bezig.
En die boeren werken natuurlijk belangeloos mee en leegstaande flats (ik gok dat je kantoorpanden bedoelt) zijn ook maar zo om te bouwen tot vertical farm, doen we ook wel even met z'n allen. Allemaal in de wijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:46 schreef Gray het volgende:
[..]
Bronvermelding, vriend. http://www.naturalnews.co(...)genics_survivor.htmlquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:18 schreef Thisso het volgende:
"Eliminate the weak"
That this is the desire of the global controllers is no secret. It's not debated. This is what today's politicians, bureaucrats and even some misinformed activists of the "environmental" movement wish to achieve -- the reduction of world population to under one billion people. To them, humanity is seen as a threat to the planet and even to itself.
From one point of view, this analysis may actually be correct. It's difficult to see how today's mindless masses of dumbed-down consumers -- steeped in video games, television and junk food -- can offer any meaningful contributions to the future of human civilization. So, from the point of view of the global controllers, "culling the herd" of humanity is actually a good thing. It makes humanity stronger, they say, in much the same way that culling the weaklings from a herd of wild animals improves the aggregate gene pool of the targeted species as a whole.
The globalists argue that today's human gene pool is stalled. The weak and the stupid reproduce just as much as everybody else -- if not more so. The human gene pool is actually devolving, they say, and the only way to bring it back to a point where we have a species capable of reaching for the stars is to eliminate those who aren't smart enough to deserve a spot in the human gene pool.
The word for this is, of course, eugenics. Adolf Hitler pursued the same philosophy: Improve the human race through genocide. Eliminate the weak, the ugly, the stupid. Fire up the incinerators, disarm the target race to be exterminated, and herd them into gas chambers or open pits.
Modern eugenics
Toda's eugenicists are more subtle. They've learned, through experience, that openly gassing entire populations doesn't win over the hearts and minds of the public. So they've developed covert methods of accomplishing the same thing. These coverts methods include convincing people to eat genetically modified foods -- which promote infertility -- to drink fluoride, take vaccines, use synthetic chemicals, increase abortions and pursue other actions that either kill people outright or drastically reduce rates of reproduction.
The idea behind these is that, first off, the culling of the human race can now be accomplished without all the horrifying images of Nazi Germany's gas chambers. While the Jews in World War II had to be forcibly lined up and herded into railroad cars, today's eugenics victims willfully line up at pharmacies to be injected with flu vaccines containing stealth cancer viruses that accomplish the same thing: Death.
Death by vaccines is just slower and more covert than death by Zyklon B.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:18 schreef Thisso het volgende:
"Eliminate the weak"
That this is the desire of the global controllers is no secret. It's not debated. This is what today's politicians, bureaucrats and even some misinformed activists of the "environmental" movement wish to achieve -- the reduction of world population to under one billion people. To them, humanity is seen as a threat to the planet and even to itself.
From one point of view, this analysis may actually be correct. It's difficult to see how today's mindless masses of dumbed-down consumers -- steeped in video games, television and junk food -- can offer any meaningful contributions to the future of human civilization. So, from the point of view of the global controllers, "culling the herd" of humanity is actually a good thing. It makes humanity stronger, they say, in much the same way that culling the weaklings from a herd of wild animals improves the aggregate gene pool of the targeted species as a whole.
dat hoordt dus bij de plannen van de NWO. vaccinaties gebuiken om de wereld bevolking te redureren. je gaat eerder dood of je krijg geen kinderen meer. denk dat de levelsverwachting niet op de 80 zit. maar eerder een jaartje of 5 lager. denk jullie ook dat ze de levensverwachting manipuleren?
The globalists argue that today's human gene pool is stalled. The weak and the stupid reproduce just as much as everybody else -- if not more so. The human gene pool is actually devolving, they say, and the only way to bring it back to a point where we have a species capable of reaching for the stars is to eliminate those who aren't smart enough to deserve a spot in the human gene pool.
The word for this is, of course, eugenics. Adolf Hitler pursued the same philosophy: Improve the human race through genocide. Eliminate the weak, the ugly, the stupid. Fire up the incinerators, disarm the target race to be exterminated, and herd them into gas chambers or open pits.
Modern eugenics
Toda's eugenicists are more subtle. They've learned, through experience, that openly gassing entire populations doesn't win over the hearts and minds of the public. So they've developed covert methods of accomplishing the same thing. These coverts methods include convincing people to eat genetically modified foods -- which promote infertility -- to drink fluoride, take vaccines, use synthetic chemicals, increase abortions and pursue other actions that either kill people outright or drastically reduce rates of reproduction.
The idea behind these is that, first off, the culling of the human race can now be accomplished without all the horrifying images of Nazi Germany's gas chambers. While the Jews in World War II had to be forcibly lined up and herded into railroad cars, today's eugenics victims willfully line up at pharmacies to be injected with flu vaccines containing stealth cancer viruses that accomplish the same thing: Death.
Death by vaccines is just slower and more covert than death by Zyklon B.
daarom is chavez vermoord omdat hij hele anderen idee had dan de NWO. hij liep in de weg dus hij werd vermoord. wel meerdere mensen die in de weg lopen werden vermoord. bijv. micheal jackson, bob marley,lady die , martin luther king, malcom x enzquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:48 schreef Aloria het volgende:
Ik heb nog zitten zoeken naar de youtube film die ik een aantal maanden geleden heb gezien. Volgens mij over Ron Paul.
De film gaat over de elections in Amerika, de lijstrekkers mogen allemaal praten en worden op tv ook allemaal genoemd op steeds 1 iemand na !
Die man was 1 van de grotere favorieten en werd steeds compleet gedenied op alle grote zenders en kranten. Zelfs ontbrak hij op sommige lijsten
Omdat hij openbaarlijk zijn kritiek uitte op Amerika.
Helaas weet ik niet meer zeker over wie dit ging en kan ik het filmje helaas ook niet zo snel dus vinden op youtube.
Maar dit zou een prima voorbeeld zijn over hoe het nieuws een zeer groot medium is om de mensen te beinvloeden
En hoe weet jij wat de ideeën zijn van de NWO? Moet vrij specifiek zijn aangezien de mensen die je noemt redelijk verschillend in het leven stonden en onderling een compleet ander beeld hebben van de wereld.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:55 schreef tribalwars het volgende:
[..]
daarom is chavez vermoord omdat hij hele anderen idee had dan de NWO. hij liep in de weg dus hij werd vermoord. wel meerdere mensen die in de weg lopen werden vermoord. bijv. micheal jackson, bob marley,lady die , martin luther king, malcom x enz
Die site.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:22 schreef NotYou het volgende:
[..]
Bronvermelding, vriend. http://www.naturalnews.co(...)genics_survivor.html
Is het nu minder waar dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:22 schreef NotYou het volgende:
[..]
Bronvermelding, vriend. http://www.naturalnews.co(...)genics_survivor.html
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:03 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dan is het al een ander verhaal jaDan is het ook niet enkel het dak gebruiken om de mensen in de rest van het gebouw te voeden.
Lijkt me overigens nog steeds een flinke uitdaging...
Je wil niet weten hoe belachelijk simpel dat window farming is. Bij een workshop leerde ik het in 15 minuten. En kost slechts 3 tientjes aan plantjes, lege frisdrankflessen, een pompje met slangetjes, en groeimiddel. Met 5 frisdrankflessen eet je driemaal per week verse, zelfgemaakte sla.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:28 schreef NotYou het volgende:
[..]
En die boeren werken natuurlijk belangeloos mee en leegstaande flats (ik gok dat je kantoorpanden bedoelt) zijn ook maar zo om te bouwen tot vertical farm, doen we ook wel even met z'n allen. Allemaal in de wijk.
heb me er in verdiept. maar het is algemeen bekend dat als je tegen de NWO bent ze tegen werkt. dan wordt je vermoord. of ge zelfmoordquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:05 schreef Awsom het volgende:
[..]
En hoe weet jij wat de ideeën zijn van de NWO? Moet vrij specifiek zijn aangezien de mensen die je noemt redelijk verschillend in het leven stonden en onderling een compleet ander beeld hebben van de wereld.
Maar wat is nou precies hét idee van die NWO en hoe weet je dat zo zeker?quote:Op woensdag 20 maart 2013 08:25 schreef tribalwars het volgende:
[..]
heb me er in verdiept. maar het is algemeen bekend dat als je tegen de NWO bent ze tegen werkt. dan wordt je vermoord. of ge zelfmoord
Googlen is niet hetzelfde als verdiepen, misschien moet je je zolderkamer afkomen en het echte leven eens ondervinden.quote:Op woensdag 20 maart 2013 08:25 schreef tribalwars het volgende:
[..]
heb me er in verdiept. maar het is algemeen bekend dat als je tegen de NWO bent ze tegen werkt. dan wordt je vermoord. of ge zelfmoord
Ik was hier al van plan om (zodra het eindelijk een beetje voorjaarsweer is) hier op het balkon ook een moestuin te starten jaquote:Op woensdag 20 maart 2013 06:45 schreef Gray het volgende:
[..]
[..]
Je wil niet weten hoe belachelijk simpel dat window farming is. Bij een workshop leerde ik het in 15 minuten. En kost slechts 3 tientjes aan plantjes, lege frisdrankflessen, een pompje met slangetjes, en groeimiddel. Met 5 frisdrankflessen eet je driemaal per week verse, zelfgemaakte sla.
kom al genoeg van de zolderkamer af. als in de bus zit zie ik allemaal deze zobies die naar hun werk gaan naar school een krant lezen het nieuws kijken. mind control heeft een hele groot onderschatten invloed op onze maatschappij. de meeste mensen aanvaarden het nieuws als de waarheid . terwijl het vaak niet de waarheid is dat is een feit. en dat feit gaan ze ons niet vertellen. want dat mogen wij niet weten. ze gaan nooit op het nieuws vertellen dat ze ons voorliegen nooit. erg triest om te zien dan mensen zo makkelijk beinvloed worden door de media ook op deze site zitten nog genoeg gebrainwaste mensen. natuurlijk kom ik wel eens buiten. zit echt niet de hele dag thuis.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:22 schreef .SP. het volgende:
[..]
Googlen is niet hetzelfde als verdiepen, misschien moet je je zolderkamer afkomen en het echte leven eens ondervinden.
En wat maakt jou zo bijzonder ongevoelig voor mind control? Misschien wordt je wel gedwongen om zo rebels en opstandig te zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:31 schreef tribalwars het volgende:
[..]
kom al genoeg van de zolderkamer af. als in de bus zit zie ik allemaal deze zobies die naar hun werk gaan naar school een krant lezen het nieuws kijken. mind control heeft een hele groot onderschatten invloed op onze maatschappij. de meeste mensen aanvaarden het nieuws als de waarheid . terwijl het vaak niet de waarheid is dat is een feit. en dat feit gaan ze ons niet vertellen. want dat mogen wij niet weten. ze gaan nooit op het nieuws vertellen dat ze ons voorliegen nooit. erg triest om te zien dan mensen zo makkelijk beinvloed worden door de media ook op deze site zitten nog genoeg gebrainwaste mensen. natuurlijk kom ik wel eens buiten. zit echt niet de hele dag thuis.
ik zeg ook niet dat ik ongevoelig voor mind control ben. ik weet er van dus kijk ik overal veel kritischer naar.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:37 schreef .SP. het volgende:
[..]
En wat maakt jou zo bijzonder ongevoelig voor mind control? Misschien wordt je wel gedwongen om zo rebels en opstandig te zijn.
En mind control is niet zo heel nieuw of bijzonder, het bestaat al sinds de ontwikkeling van religies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |