PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile like you mean it
www.wefut.com
Ik ga eens kijken hoe ik dat (mooi) kan oplossen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:05 schreef Tim86 het volgende:
Wel jammer dat je hier niet kan zien waar de comment is gemaakt (zonder erop te klikken)
[ afbeelding ]
Mierrenneukerij hoorquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:07 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken hoe ik dat (mooi) kan oplossen.
Jij bent hier niet meer welkomquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:09 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik die coins zou hebben hè
Dit kan je echt niet maken. Letterlijk en figuurlijk.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:09 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik die coins zou hebben hè
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:08 schreef ThadCastle het volgende:
Bij player search waar kan je op positie van speler zoeken?
quote:
Lamela is kutquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:12 schreef Jonnsie het volgende:
Wat vinden jullie van deze dan:
[ afbeelding ]
De IF kan niet scorenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:13 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Echt? Las hier juist allemaal positieve verhalen over hem!
Die CB's moeten iets lager zie ik nu.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:12 schreef Jonnsie het volgende:
Wat vinden jullie van deze dan:
[ afbeelding ]
Ik vond hem wel goed spelen hoor, fantastisch, niet van de bal te krijgen als je naar binnen trektquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:13 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Echt? Las hier juist allemaal positieve verhalen over hem!
Geen idee hoe hij isquote:
Topquote:
Klopt idd nietquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vond hem wel goed spelen hoor, fantastisch, niet van de bal te krijgen als je naar binnen trekt
Maar Aimar haalt die Chemistry toch niet?
Volgens WEFut wel, ik had ook mijn twijfels hoor!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vond hem wel goed spelen hoor, fantastisch, niet van de bal te krijgen als je naar binnen trekt
Maar Aimar haalt die Chemistry toch niet?
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dus jij zit mannetjes te downvoten? Voel je je nu een grote jongen?
Gezien de hoeveelheid teams die ik maakquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:16 schreef Reemi het volgende:
Ik ben blij met jullie reacties.Hoop wel dat jullie het ook echt blijven gebruiken.
Klopt inderdaad niet. O MY GODDquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:16 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Volgens WEFut wel, ik had ook mijn twijfels hoor!
Anders suggesties dan? Alles mag omgegooid worden, zolang de voorhoede + Mouthino maar blijven staan!
al mijn squads gaan daar gemaakt worden, wil ook best wel mensen erover vertellen hoorquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:16 schreef Reemi het volgende:
Ik ben blij met jullie reacties.Hoop wel dat jullie het ook echt blijven gebruiken.
Pascal maakt de positiezoeker.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:19 schreef ThadCastle het volgende:
Twee dingen: Bij de squadbuilder als je El Ghanassy erin zet, gaat zijn naam op en neer
Bij player search kun je niet op positie zoeken (3x dat ik het zeg maar weet niet of Reemi/Pascal het gelezen hebben door al die Puush spam)
en kun je bij een squad ook de prijs ervan zien?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:20 schreef Reemi het volgende:
[..]
Pascal maakt de positiezoeker.Van Ghanassy komt doordat z'n naam net te lang is voor de kaart en net te kort voor een scrolbalkje..
Die denkt natuurlijk nu: #SMLENOquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben mijn dagelijkse deals er nu op aan het zetten en 1 speler verkoopt al binnen een minuut
Dit heeft tim zelf getyptquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:22 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm is dit wel zo handig? Dan krijg je een hele lijst met up en downvotes bij de comments?
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:21 schreef TBakkert het volgende:
DarkSonic heeft gereageerd op Thulani Serero;
'BEAST'![]()
Nee hoor, er stonden een aantal goedkoper op maar deze was 4-1-2-1-2quote:
sorry sorry egt sorry was me broertjequote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
begon je net aardig te vinden doe je dit
Iedereen zou dat een voordeel noemen en jij noemt het jammerquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:24 schreef FCsuarez het volgende:
ik zie dat je als guest ook squads kan makendat is dan wel weer een beetje jammer
Enige nadeel is, dat heb ik met de site-die-hier-niet-genoemd-mag-worden weleens gehad, is dat je een team maakt en dan erachter komt dat je niet bent ingelogd.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:24 schreef Reemi het volgende:
[..]
Iedereen zou dat een voordeel noemen en jij noemt het jammer
Misschien dat je ze wel hier weg kan halen hier?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:24 schreef Reemi het volgende:
[..]
Iedereen zou dat een voordeel noemen en jij noemt het jammer
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
en kun je bij een squad ook de prijs ervan zien?
of zou je dat in kunnen bouwen?
Dan ben je gewoon domquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Enige nadeel is, dat heb ik met de site-die-hier-niet-genoemd-mag-worden weleens gehad, is dat je een team maakt en dan erachter komt dat je niet bent ingelogd.
Had ik vanmiddag ook nog jaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Enige nadeel is, dat heb ik met de site-die-hier-niet-genoemd-mag-worden weleens gehad, is dat je een team maakt en dan erachter komt dat je niet bent ingelogd.
okee, ik kijk er naar uit, topsite man, echtquote:
Jij zet mijn F***** squad erop?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon dom
Maar omdat jij het bent, mag je me dan een pm sturen en zet ik hem op jouw naam.
quote:
quote:
Nee, als het je op wefut overkomt.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij zet mijn F***** squad erop?
[..]
[..]
Ja lijkt me ook beter.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien dat je ze wel hier weg kan halen hier?
[ afbeelding ]
Weer mierenneukerij hoor
post eensquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:27 schreef Lastpost het volgende:
Net iemand met m'n Braziliaanse trollsquad laten ragequiten, kreeg wel 10 berichtjes binnen.![]()
Adriano maakte er 2, Ganso 1 en toen Gilberto Silva ook nog eens raak kopte had ie het wel gehad.
58 pace gemiddeld, stond ie dan met Welliton en Emenike voorin.
Had je ook Marcelo en Maicon op CB?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:27 schreef Lastpost het volgende:
Net iemand met m'n Braziliaanse trollsquad laten ragequiten, kreeg wel 10 berichtjes binnen.![]()
Adriano maakte er 2, Ganso 1 en toen Gilberto Silva ook nog eens raak kopte had ie het wel gehad.
58 pace gemiddeld, stond ie dan met Welliton en Emenike voorin.
http://www.futhead.com/fifa/squads/7479970/quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Had je ook Marcelo en Maicon op CB?
LOL!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:29 schreef Lastpost het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/7479970/
Hiermee.
Voegt dat veel toe?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:31 schreef FCsuarez het volgende:
en kan je straks de squads ook liken ?
Anti-pacequote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:29 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Hiermee.
Op futhead geilt men erg op likes en zorgt het wel voor veel extra populariteit denk ik. Maar je moet je afvragen of je je eigen richting op wil gaan of echt een halve kloon wil worden natuurlijk.quote:
Die workrates van je aanvallersquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:29 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Hiermee.
quote:
wazmetjouquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:29 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Hiermee.
quote:
zal ik dan maar IF Jackson doen?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:36 schreef vandermar het volgende:
Ibarbo is kut, moet je niet kopen hoor Bakkert
Het ziet er wel spacend uit bij Ghanassy.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:19 schreef ThadCastle het volgende:
Twee dingen: Bij de squadbuilder als je El Ghanassy erin zet, gaat zijn naam op en neer
Bij player search kun je niet op positie zoeken (3x dat ik het zeg maar weet niet of Reemi/Pascal het gelezen hebben door al die Puush spam)
Jaquote:
http://hsmaker.com/harlemshake.asp?url=http%3A%2F%2Fwefut.nlquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:21 schreef Tim86 het volgende:
Klacht: de site werkt niet met de harlemshakemaker
Moest even wat heruploaden.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:43 schreef ThadCastle het volgende:
Parse error: syntax error, unexpected $end, expecting ')' in /home/fut/domains/wefut.nl/application/controllers/main.php on line 1285
Dit kreeg ik
Die eerste was werkelijk waar een beauty.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:45 schreef Thorb het volgende:
Meteen weer 2 goals met clubs, talent vergaat niet.
free kiek als toetjequote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:46 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Die eerste was werkelijk waar een beauty.
web appquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:48 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg dit, kan geen positie kiezen
wow, wat voel ik me nu doemquote:
echt een lulhoofdquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:48 schreef FCsuarez het volgende:
mertens dacht eindelijk iemand van mijn lengte. die kan ik dan ook eens een elleboog geven.
Hey welkom. Maak ff een account aan op wefut.nl dan kan ik je bannenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:53 schreef stoereboii het volgende:
Hallo, na lang zoeken heb ik dit topic weer gevonden, ik speel graag Fut en hoop hier ervaringen te kunnen uitwisselen met spelers die waarschijnlijk meer ervaren zijn dan mij.
Groetjes
dan ik*quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:53 schreef stoereboii het volgende:
Hallo, na lang zoeken heb ik dit topic weer gevonden, ik speel graag Fut en hoop hier ervaringen te kunnen uitwisselen met spelers die waarschijnlijk meer ervaren zijn dan mij.
Groetjes
Pastore vind ik vrij matig...quote:
MIC KAPOTquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:56 schreef Thorb het volgende:
Lulic
Ga je nog praten Iwan of blijf je stil?
schrikken komt door slecht gewetenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:56 schreef pascal08 het volgende:
Zitten de supporters bij VVV - HER op de microfoon ofzo? Ik schrik me voor de 2e keer de tyfus, omdat het publiek ineens los gaat.
Nee, ik heb een enge buurvrouw.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
schrikken komt door slecht geweten
zeker een site gejat ofzo
oja, UP Pogba moest ik nog eens proberenquote:
Ik zit nog naar een herhaling te kijken ook.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:56 schreef pascal08 het volgende:
Zitten de supporters bij VVV - HER op de microfoon ofzo? Ik schrik me voor de 2e keer de tyfus, omdat het publiek ineens los gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |