PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile like you mean it
www.wefut.com
Ik ga eens kijken hoe ik dat (mooi) kan oplossen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:05 schreef Tim86 het volgende:
Wel jammer dat je hier niet kan zien waar de comment is gemaakt (zonder erop te klikken)
[ afbeelding ]
Mierrenneukerij hoorquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:07 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken hoe ik dat (mooi) kan oplossen.
Jij bent hier niet meer welkomquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:09 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik die coins zou hebben hè
Dit kan je echt niet maken. Letterlijk en figuurlijk.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:09 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik die coins zou hebben hè
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:08 schreef ThadCastle het volgende:
Bij player search waar kan je op positie van speler zoeken?
quote:
Lamela is kutquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:12 schreef Jonnsie het volgende:
Wat vinden jullie van deze dan:
[ afbeelding ]
De IF kan niet scorenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:13 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Echt? Las hier juist allemaal positieve verhalen over hem!
Die CB's moeten iets lager zie ik nu.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:12 schreef Jonnsie het volgende:
Wat vinden jullie van deze dan:
[ afbeelding ]
Ik vond hem wel goed spelen hoor, fantastisch, niet van de bal te krijgen als je naar binnen trektquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:13 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Echt? Las hier juist allemaal positieve verhalen over hem!
Geen idee hoe hij isquote:
Topquote:
Klopt idd nietquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vond hem wel goed spelen hoor, fantastisch, niet van de bal te krijgen als je naar binnen trekt
Maar Aimar haalt die Chemistry toch niet?
Volgens WEFut wel, ik had ook mijn twijfels hoor!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vond hem wel goed spelen hoor, fantastisch, niet van de bal te krijgen als je naar binnen trekt
Maar Aimar haalt die Chemistry toch niet?
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dus jij zit mannetjes te downvoten? Voel je je nu een grote jongen?
Gezien de hoeveelheid teams die ik maakquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:16 schreef Reemi het volgende:
Ik ben blij met jullie reacties.Hoop wel dat jullie het ook echt blijven gebruiken.
Klopt inderdaad niet. O MY GODDquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:16 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Volgens WEFut wel, ik had ook mijn twijfels hoor!
Anders suggesties dan? Alles mag omgegooid worden, zolang de voorhoede + Mouthino maar blijven staan!
al mijn squads gaan daar gemaakt worden, wil ook best wel mensen erover vertellen hoorquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:16 schreef Reemi het volgende:
Ik ben blij met jullie reacties.Hoop wel dat jullie het ook echt blijven gebruiken.
Pascal maakt de positiezoeker.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:19 schreef ThadCastle het volgende:
Twee dingen: Bij de squadbuilder als je El Ghanassy erin zet, gaat zijn naam op en neer
Bij player search kun je niet op positie zoeken (3x dat ik het zeg maar weet niet of Reemi/Pascal het gelezen hebben door al die Puush spam)
en kun je bij een squad ook de prijs ervan zien?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:20 schreef Reemi het volgende:
[..]
Pascal maakt de positiezoeker.Van Ghanassy komt doordat z'n naam net te lang is voor de kaart en net te kort voor een scrolbalkje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |