Meer een soort van 'kinderen geen bezwaar' maar dan met bijdehante tienerpuber meisjes en geëmancipeerde part-time hobbymoeders.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
Moest die bagger geen Roseanne (waar ik ook nooit weg van was maar dat terzijde) voorstellen?.
Jaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
Moest die bagger geen Roseanne (waar ik ook nooit weg van was maar dat terzijde) voorstellen?.
Nou het is net als dat andere programma destijds dat op Everybody loves Raymond gebaseerd was, op een andere Amerikaanse sitcom, Roseanne dus gebaseerd.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:44 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Meer een soort van 'kinderen geen bezwaar' maar dan met bijdehante tienerpuber meisjes en geëmancipeerde part-time hobbymoeders.
Van die Linda de Mol producties zeker.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou het is net als dat andere programma destijds dat op Everybody loves Raymond gebaseerd was, op een andere Amerikaanse sitcom, Roseanne dus gebaseerd.
Alleen die voorstukjes alleen al, man, man, wat krijgen ze geleerd in de Nederlandse acteerscholen. Het is altijd zó slecht. Krampachtig, duidelijk uit het script.
Topic waardig!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:47 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Van die Linda de Mol producties zeker.
quote:
RTL 4 brengt in het voorjaar een remake van de hitserie Roseanne. Bij ons genaamd Aaf!
Aaf staat aan het hoofd van het ultieme middenklas gezin. Het gezin bestaande uit moeder Aaf, vader Ton en de puberende kinderen Marie en Jozefien, en de kleine Bennie. De herkenbaarheid van de alledaagse zorgen, het huwelijk met de daarbij horende familie, eeuwige strijd over het huishouden en de familieliefde die alles bij elkaar houdt, staan centraal in deze gloednieuwe RTL 4- serie.
Annet Malherbe, bekend van onder andere‘Gooische Vrouwen, neemt de hoofdrol voor haar rekening en kruipt in de huid van Aaf.'
Aaf, vanaf zaterdag 16 maart natuurlijk bij RTL 4.
Zal ongetwijfeld een Mol bij betrokken zijn ja.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:47 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Van die Linda de Mol producties zeker.
O nee daar zitten we op te wachten.... jezus wat een verzameling van slechte substanties ditquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:57 schreef penny-wise het volgende:
[..]
De volgende remake misschien...
Van Velzen heeft dan al een hoofdrol.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:44 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Meer een soort van 'kinderen geen bezwaar' maar dan met bijdehante tienerpuber meisjes en geëmancipeerde part-time hobbymoeders.
Ik lees de laatste keer vaak comments van je dat je het niet goed kan lezen.quote:
InhetVeld of Getrouwd met kinderen, of Proost....quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:45 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ja![]()
Sowieso al die Amerikaanse remakes Iedereen is gek op Jack/everybody loves Raymond.
Straks doen ze ook nog Two and a half man en gaat dat twee en een half man worden.
Roseanne wel een toffe naam.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
En dan vervolgen ook nog aankomen met dit soort gore bagger.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:18 schreef Catkiller het volgende:
Ook gewoon toegeven dat het een remake is van, hoe goedkoop.
Oh ik heb het niet gekeken dus daar kan ik niet over oordelen maar zoals het origineel of beter zijn remakes toch bijna nooit. En gezien die goede remakes die ze al hebben gedaan zal dit daar ook wel bij horen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:20 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
En dan vervolgen ook nog aankomen met dit soort gore bagger.In plaats iets moois te maken
Sheldon is te uniek, alleen Jim Parsons kan dat personage spelen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:25 schreef NotYou het volgende:
Ik kan niet wachten op de Nederlandse the Big Bang Theory remake.
Onzin, Ferry Doedens zou een prima Sheldon zijn.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:33 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Sheldon is te uniek, alleen Jim Parsons kan dat personage spelen.
nee man, gelaserd en top ogenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:04 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Ik lees de laatste keer vaak comments van je dat je het niet goed kan lezen.
Is het misschien tijd voor een oogmeting?
Echt niet, want Sheldon heeft een iq van 187 en is de nieuwe Einstein. Zijn kennis over het heelal en de wetenschap kent ogenschijnlijk geen limieten.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:33 schreef NotYou het volgende:
[..]
Onzin, Ferry Doedens zou een prima Sheldon zijn.
Nee man die heeft zoveel swag dat zijn strikje er van scheef hangtquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:33 schreef NotYou het volgende:
[..]
Jij anders ook, knappe blonde man.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:38 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nee man die heeft zoveel swag dat zijn strikje er van scheef hangt
Van wat ik heb gezien (FOK! filmpjes over die premiere) zou die gast stelselmatig van de beeldbuis geweerd moeten worden.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:33 schreef NotYou het volgende:
[..]
Moest Roseanne ook een middenklasse gezin in Amerika voorstellen? Vond het meer een tokkiefamiliequote:
Je maakte die post over TBBT alleen in de hoop dat iemand zou reageren en je dit kon zeggen zeker?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:33 schreef NotYou het volgende:
[..]
wat de vliegende fuck is dezen?!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:58 schreef Fascination het volgende:
Hertenkamp is voor zover ik weet de enige leuke Nederlandse comedy.
Kwaliteitstv.quote:
kaddenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:54 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Niet op de hoogte zijn van veranderd Nederlands taalgebruik op FOK!Wees eens op de hoogte.
sop jij daar op, op die jonge georgina?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kwaliteitstv.![]()
Vooral dit stuk vind ik geweldig:
"Hey, draag jij geen bh?"
- "Nee, dat knelt zo vind ik."
"God, het is niet te zien. Ik wist niet dat je van die stevige borstjes had."![]()
!
Hmm, nee, niet echt. Jij wel?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:12 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
sop jij daar op, op die jonge georgina?
Beschamend slecht dit. "Yolo!"quote:20 leugens, 4 ouders en een scharrelei
Telefilm (KRO)
Dylan lijkt een doodnormale, lastige puber. Hij heeft twee moeders, die na een vervelend incident blij zijn dat de biologische vader Sjors weer eens van zich laat horen.
Gelukkig hebben we binnenkort NPO, die lost alles opquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:18 schreef NotYou het volgende:
Nederlandse televisie heeft deze avond een nieuw dieptepunt bereikt:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1331616
[..]
Beschamend slecht dit. "Yolo!"
Lekker vindbaar op de ipad en smarttv toch?!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:21 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we binnenkort NPO, die lost alles op
Die vent snapte er echt helemaal niks van die het uitlegdequote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:25 schreef NotYou het volgende:
[..]
Lekker vindbaar op de ipad en smarttv toch?!Nu hebben we helemaal geen drielettercombinatie om onder die icoontjes te zetten, binnenkort wel en dat mag best wat kosten.
dit!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:26 schreef krullenbolletje het volgende:
Kinderen geen bezwaar vond ik wel leuk maar dit
En te zien op uitzendinggemist.nlquote:
Sam Sam vond ik vroeger erg leuk, maar toen was ik 10 ofzo. Misschien als ik het nu zie dat er geen fuck aan is.quote:Op zondag 17 maart 2013 05:14 schreef arjan1212 het volgende:
een goeie nederlandse comedy serie pff...
ja...
ehh..
Mijn vader en ik ?
Sam Sam is nog steeds velen malen beter dan de huidige middelmaat. Welke Nederlandse komedies er wat mij betreft hier ook nog boven uitsteken zijn:quote:Op zondag 17 maart 2013 05:15 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Sam Sam vond ik vroeger erg leuk, maar toen was ik 10 ofzo. Misschien als ik het nu zie dat er geen fuck aan is.
Maar waarom dan? Toegegeven, ik ken haar alleen van TV. Maar ze is nu nooit echt bij me overkomen als een geweldig of een heel goed actrice.quote:Op zondag 17 maart 2013 11:10 schreef SonicVolcano het volgende:
Terwijl ik Malherbe hoog heb zitten.
Juffrouw Jannie speelde zij toch?quote:Op zondag 17 maart 2013 11:10 schreef SonicVolcano het volgende:
Verschrikkelijk slecht ja. Terwijl ik Malherbe hoog heb zitten. Zo geforceerd geacteerd.
Het niveau van de jaren 90 wordt toch nooit meer bereikt.
Ze speelde goed in Gooische Vrouwen (ha gaaaaayquote:Op zondag 17 maart 2013 13:05 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Toegegeven, ik ken haar alleen van TV. Maar ze is nu nooit echt bij me overkomen als een geweldig of een heel goed actrice.
Ouiquote:Op maandag 18 maart 2013 09:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Juffrouw Jannie speelde zij toch?
Tja, jammer genoeg is dat de meest overschatte serie ooit, daarom scoorde dat hier ook zo lekker.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:39 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ze speelde goed in Gooische Vrouwen (ha gaaaaay)
Will Smith is ook geen prins maar zo noemt hij zichzelf in de showquote:Op maandag 18 maart 2013 13:14 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Nee, dan een echte prins, Friso of zo....
Oh nee, wacht..
No shitquote:Op maandag 18 maart 2013 13:18 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Will Smith is ook geen prins maar zo noemt hij zichzelf in de show
Kijkers die het origineel niet kennen, zullen het wel prachtig vinden.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:02 schreef Pulzzar het volgende:
Verschrikkelijk!
Een verkrachting van het origineel.
Een verkrachting van de Nederlandse TV.
Een verkrachting van de Nederlandse creativiteit.
Een verkrachting van onze ogen.
Ik heb het niet gezien, maar die voorstukjes gaven al aan dat het tenenkrommend slecht was. En ik wist nog niet eens dat het de zoveelste remake was!
Roseanne vond ik wel boeiend. Alleen die zogenaamd grappige opmerkingen van Roseanne zelf vond ik irritant.
Wat zal de volgende remake worden? Seinfeld? Met Jeroen van Koningsbrugge in de hoofdrol?![]()
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:33 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ja, dat is dus wat me zo ergert aan veel dingen op de Nederlandse TV. Neem dat Aaf, vre-se-lijke serie, maar wie besluit er dan ook dat het een goed idee is om een remake te maken van fucking Roseanne, die serie was al niet grappig toen ie uitkwam.
Zelfde met Danni Lowinski, het is dat die het hier in Nederland speelt veel lekkerder is, anders had die hele productie geen nut
Wauw, een cross-quote. Wat een eer.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |