Meer een soort van 'kinderen geen bezwaar' maar dan met bijdehante tienerpuber meisjes en geëmancipeerde part-time hobbymoeders.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
Moest die bagger geen Roseanne (waar ik ook nooit weg van was maar dat terzijde) voorstellen?.
Jaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
Moest die bagger geen Roseanne (waar ik ook nooit weg van was maar dat terzijde) voorstellen?.
Nou het is net als dat andere programma destijds dat op Everybody loves Raymond gebaseerd was, op een andere Amerikaanse sitcom, Roseanne dus gebaseerd.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:44 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Meer een soort van 'kinderen geen bezwaar' maar dan met bijdehante tienerpuber meisjes en geëmancipeerde part-time hobbymoeders.
Van die Linda de Mol producties zeker.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou het is net als dat andere programma destijds dat op Everybody loves Raymond gebaseerd was, op een andere Amerikaanse sitcom, Roseanne dus gebaseerd.
Alleen die voorstukjes alleen al, man, man, wat krijgen ze geleerd in de Nederlandse acteerscholen. Het is altijd zó slecht. Krampachtig, duidelijk uit het script.
Topic waardig!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:47 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Van die Linda de Mol producties zeker.
quote:
RTL 4 brengt in het voorjaar een remake van de hitserie Roseanne. Bij ons genaamd Aaf!
Aaf staat aan het hoofd van het ultieme middenklas gezin. Het gezin bestaande uit moeder Aaf, vader Ton en de puberende kinderen Marie en Jozefien, en de kleine Bennie. De herkenbaarheid van de alledaagse zorgen, het huwelijk met de daarbij horende familie, eeuwige strijd over het huishouden en de familieliefde die alles bij elkaar houdt, staan centraal in deze gloednieuwe RTL 4- serie.
Annet Malherbe, bekend van onder andere‘Gooische Vrouwen, neemt de hoofdrol voor haar rekening en kruipt in de huid van Aaf.'
Aaf, vanaf zaterdag 16 maart natuurlijk bij RTL 4.
Zal ongetwijfeld een Mol bij betrokken zijn ja.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:47 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Van die Linda de Mol producties zeker.
O nee daar zitten we op te wachten.... jezus wat een verzameling van slechte substanties ditquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:57 schreef penny-wise het volgende:
[..]
De volgende remake misschien...
Van Velzen heeft dan al een hoofdrol.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:44 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Meer een soort van 'kinderen geen bezwaar' maar dan met bijdehante tienerpuber meisjes en geëmancipeerde part-time hobbymoeders.
Ik lees de laatste keer vaak comments van je dat je het niet goed kan lezen.quote:
InhetVeld of Getrouwd met kinderen, of Proost....quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:45 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ja![]()
Sowieso al die Amerikaanse remakes Iedereen is gek op Jack/everybody loves Raymond.
Straks doen ze ook nog Two and a half man en gaat dat twee en een half man worden.
Roseanne wel een toffe naam.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
En dan vervolgen ook nog aankomen met dit soort gore bagger.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:18 schreef Catkiller het volgende:
Ook gewoon toegeven dat het een remake is van, hoe goedkoop.
Oh ik heb het niet gekeken dus daar kan ik niet over oordelen maar zoals het origineel of beter zijn remakes toch bijna nooit. En gezien die goede remakes die ze al hebben gedaan zal dit daar ook wel bij horen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:20 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
En dan vervolgen ook nog aankomen met dit soort gore bagger.In plaats iets moois te maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |