SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor een neutrale supporter wel.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
sowieso is dat "van de armoede" gejank van de bovenste plank... Alsof het zo leuk is als een team met 20/30 punten voorsprong wint. Op deze manier is het veel spannender
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Spanning kan me gestolen worden, ik wil goed voetbal zien.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
sowieso is dat "van de armoede" gejank van de bovenste plank... Alsof het zo leuk is als een team met 20/30 punten voorsprong wint. Op deze manier is het veel spannender
![]()
Natuurlijk is het spannender, maar het zegt wel iets over het niveau van de competitiequote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Als PSV de bal achterin heeft is het wel weer heel erg armoedig allemaal.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Lekker boeiend. Kampioen is kampioen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op het moment zelf niet, nee.
Maar ik kijk trotser terug op seizoenen waarin we naast het feit dat we kampioen werden ook nog eens heel goed waren dan op de kampioenschappen "van de armoede".
Ik denk dat de euforie vele malen groter is als je als PSV met een doelpuntje kampioen wordt dan dat je in februari al die schaal omhoog tilt. Juist daar doe je het toch voor als supporter.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ga je nooit meer krijgen in de eredivisie, dus ga maar kijken hoe barca en real elk jaar kampioen worden. Veel plezier.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Spanning kan me gestolen worden, ik wil goed voetbal zien.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Voor de fans van de clubs ook... Of denk je dat het wel spannend is als een club in januari al kampioen isquote:. Rare definitie van "spannend" heb je dan
![]()
Bullshit. Geeft alleen maar de onderlinge verhoudingen weer. Zegt helemaal niets over het niveau van de eredivisie tov andere competities.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Natuurlijk is het spannender, maar het zegt wel iets over het niveau van de competitie![]()
Ik snap wel dat jij er zo over denkt.quote:Dat was ook een unieke hele bijzondere situatie, die er volledig los van staat.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:57 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat de euforie vele malen groter is als je als PSV met een doelpuntje kampioen wordt dan dat je in februari al die schaal omhoog tilt. Juist daar doe je het toch voor als supporter.![]()
ofc xDquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
was maar een garpje hoor xd, je dagt tog niet dat ik het meende ofso? xd xd![]()
leuk garpJ xdquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
was maar een garpje hoor xd, je dagt tog niet dat ik het meende ofso? xd xdAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Lachen, gieren en brullen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:59 schreef GGMM het volgende:
Haha, die achterlijke RKC-speler kopt hem nog even over de achterlijn![]()
Waar heb ik gezegd dat dat mijn definitie was?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Voor de fans van de clubs ook... Of denk je dat het wel spannend is als een club in januari al kampioen is. Rare definitie van "spannend" heb je dan
Kampioen worden op de laatste speeldag is niet zo uniek meer in dit land.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap wel dat jij er zo over denkt.
[..]
Dat was ook een unieke hele bijzondere situatie, die er volledig los van staat.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
nee vertel x)quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ken je de mop van psv die kampioen werd? xPAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Ok als jij dat vindt, ik heb liever dat Ajax in Februari al kampioen is en liever met 90 punten dan met 70 punten kampioen wordtquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Kampioen is kampioen.
Ik denk dat de euforie vele malen groter is als je als PSV met een doelpuntje kampioen wordt dan dat je in februari al die schaal omhoog tilt. Juist daar doe je het toch voor als supporter.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Jij zei "voor de neutrale supporter", daarmee impliceer je dat het voor de fanatiekere aanhang van een club niet zo zou zijnquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat dat mijn definitie was?![]()
Gaat NOOIT meer gebeuren, er gaat nooit meer iemand kampioen worden met 80 punten.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ok als jij dat vindt, ik heb liever dat Ajax in Februari al kampioen is en liever met 90 punten dan met 70 punten kampioen wordtAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
ze zeggen al sinds 2008/2009 dat psv titelfaforiet is xd xd. Derksen dacht ook dat psv kampioen wert hwhahahaahha xd xdquote:![]()
hihihi hahaha hohoho xd xpquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ze zeggen al sinds 2008/2009 dat psv titelfaforiet is xd xd. Derksen dacht ook dat psv kampioen wert hwhahahaahha xd xdAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gaat NOOIT meer gebeuren, er gaat nooit meer iemand kampioen worden met 80 punten.
In die vorm, met 3 clubs is wel degelijk uniek.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:59 schreef Caland het volgende:
Kampioen worden op de laatste speeldag is niet zo uniek meer in dit land.
Maar inderdaad, uberhaupt kampioen worden op de laatste speeldag überhaupt niet, nee. Al is dat geen criterium of het wel of geen goed voetbal was.![]()
CORNER PSV!Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Jep, maar ik zei niet dat het leuker/spannender was als je al in januari kampioen was.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jij zei "voor de neutrale supporter", daarmee impliceer je dat het voor de fanatiekere aanhang van een club niet zo zou zijn"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
okquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hmm, dat corner roepen helpt ook niks.Un dann rettet kein Kavallerie,
Het aantal punten voor een club is ook niet indicatief voor de prestaties van die club qua goed voetbal. Het geeft enkel de onderlinge verhoudingen weerquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
In die vorm, met 3 clubs is wel degelijk uniek.
Maar inderdaad, uberhaupt kampioen worden op de laatste speeldag überhaupt niet, nee. Al is dat geen criterium of het wel of geen goed voetbal was.![]()
Hoe kan dat in godsnaam spannender zijn???quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jep, maar ik zei niet dat het leuker/spannender was als je al in januari kampioen was.![]()
Klopt.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het aantal punten voor een club is ook niet indicatief voor de prestaties van die club qua goed voetbal. Het geeft enkel de onderlinge verhoudingen weer![]()
![]()
Spanning hoeft voor mij niet.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoe kan dat in godsnaam spannender zijn???"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Beetje zoals Man United dit seizoen bezig is lijkt me prima.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Wekenlange spanning dat beloond wordt op het allerlaatste moment of rredelijk koel naar de eindzege. Ik zou altijd voor 1 kiezen. Misschien wat minder voor je hart, maar toch.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ok als jij dat vindt, ik heb liever dat Ajax in Februari al kampioen is en liever met 90 punten dan met 70 punten kampioen wordt
Wellicht dat daar het verschil zit tussen iemand die op internet los gaat als zijn club kampioen is of een supporter die 10 jaar geen succes meer heeft meegemaakt. De waarheid zal ergens in het midden liggen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Vorig seizoen volgens mij maar 1 goal uit cornerquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:04 schreef GGMM het volgende:
Weer geen goal. PSV is niet echt goed uit corners.![]()
![]()
quote:
Daarom. Lekker achter over leunen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Beetje zoals Man United dit seizoen bezig is lijkt me prima.
Ajax is afgelopen twee jaar vanuit het niets kampioen geworden, in 2011 zelfs op de laatste speeldag tegen Twente. Toch had ik véél liever dat ze in Maart al niet meer in te halen waren.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Wekenlange spanning dat beloond wordt op het allerlaatste moment of rredelijk koel naar de eindzege. Ik zou altijd voor 1 kiezen. Misschien wat minder voor je hart, maar toch.
Wellicht dat daar het verschil zit tussen iemand die op internet los gaat als zijn club kampioen is of een supporter die 10 jaar geen succes meer heeft meegemaakt. De waarheid zal ergens in het midden liggen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Laatste corner die ingekopt werd was Edström geloof ik.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:04 schreef GGMM het volgende:
Weer geen goal. PSV is niet echt goed uit corners.Un dann rettet kein Kavallerie,
Nee man. Dat is voor dit seizoen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vorig seizoen volgens mij maar 1 goal uit corner"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Marshelo tegen Twente (uit) kan ik me herinneren.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Laatste corner die ingekopt werd was Edström geloof ik."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Dat moet per ongeluk geweest zijn.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Marshelo tegen Twente (uit) kan ik me herinneren.Un dann rettet kein Kavallerie,
Neequote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerenveen heeft een groot probleem?quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Tegen PSV kunnen ze het in een keer wel.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heerenveen heeft een groot probleem.![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heerenveen heeft een groot probleem?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heerenveen heeft een groot probleem.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tegen PSV kunnen ze het in een keer wel.![]()
![]()
Toch hoor ik Ajacieden die ook naar het stadion gaan altijd over die pot tegen Twente praten, qua sfeer, qua ontlading. Dat zijn toch juist de mooiste dingen om mee te maken.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax is afgelopen twee jaar vanuit het niets kampioen geworden, in 2011 zelfs op de laatste speeldag tegen Twente. Toch had ik véél liever dat ze in Maart al niet meer in te halen waren.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Waarom is zo iets calimero?quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Van Basten. Die wil ajax, dus had het hele seizoen naar de wedstrijd tegen PSV gewerkt. Dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tegen PSV kunnen ze het in een keer wel.Un dann rettet kein Kavallerie,
Natuurlijk is dat fantastisch en een unieke ervaring, maar toch ben ik liever al weken van te voren kampioenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch hoor ik Ajacieden die ook naar het stadion gaan altijd over die pot tegen Twente praten, qua sfeer, qua ontlading. Dat zijn toch juist de mooiste dingen om mee te maken.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Agree to disagree dan maar.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat fantastisch en een unieke ervaring, maar toch ben ik liever al weken van te voren kampioenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Hij speelt alsof hij gisteren door iemand in zijn kont gepakt is in Maaskantje. Vuile homo die hij is.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Heb jij liever ieder jaar saaie competities?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat fantastisch en een unieke ervaring, maar toch ben ik liever al weken van te voren kampioen![]()
Wannehomojohquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij speelt alsof hij gisteren door iemand in zijn kont gepakt is in Maaskantje. Vuile homo die hij is.![]()
Wat is daar saai aan?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij liever ieder jaar saaie competities?![]()
![]()
Blijkbaar wel, blijkbaar is een competitie waarin de spelende clubs qua kwaliteit dicht bij elkaar zitten niet wat hij wil...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij liever ieder jaar saaie competities?![]()
Oke.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat de kampioen in maart al bekend is? daar is veel saai aan.![]()
Is alleen saai voor de clubs die geen kampioen worden.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat de kampioen in maart al bekend is? daar is veel saai aan.Un dann rettet kein Kavallerie,
Dus jij verliest graag regelmatig een wedstrijd zodat de competitie spannend blijftquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat de kampioen in maart al bekend is? daar is veel saai aan.![]()
![]()
Jammer dat bij die uitspraak geen camera stond, had weer een mooie film opgeleverdquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij speelt alsof hij gisteren door iemand in zijn kont gepakt is in Maaskantje. Vuile homo die hij is.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Is toch heerlijk man,quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dus jij verliest graag regelmatig een wedstrijd zodat de competitie spannend blijft
![]()
Ja, was echt lekker voor mijn hart.quote:![]()
Niet te geloven wat Heerenveen altijd met die spitsen heeft
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
oke jan van halstquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
hier moest dries spelen op toivonen.![]()
Wie?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:14 schreef TLC het volgende:
Jammer als die Ijslander na 1 seizoen alweer gaatDit, dus.![]()
Psv
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
quote:![]()
Dat wilde ik ook net typen.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Heerenveen![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Stijn is ook kaal.
Omdat ie nog niet in de puberteit zit.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
hier moest dries spelen op toivonen.
quote:
Van Halst zou nog even wijzen op die 2 man die met hun hand omhoog staan en aangeven dat daar de bal heen moet.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n mooie plek voor een voorzet, geeft ie een baggervoorzet, kan toch nie johanOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n mooie plek voor een voorzet, geeft ie een baggervoorzet, kan toch nie johan
Karel Anker zaad wedstrijd dan.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ronald Waterreus, hoe staat de keeper gepositioneerd?quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Bedankt jan.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
En dan is het tik, tak, pats, boem een doelpunt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Zoet gaf toch wel de simpele aanwijzing door ver naar de tegenovergestelde richting te staan.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ronald Waterreus, hoe staat de keeper gepositioneerd?![]()
Als PSV niet voor rust 2-0 maakt zou het nog wel een leuke wedstrijd kunnen worden. Anders is het gewoon gespeeld en wordt het 4-0.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Ja, ik had niet verwacht dat ze het spel gingen maken in Eindhovenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Doelpunt van Djuricic.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Haak ik af, scoort Heerenveen ineens 2x vlak na elkaar. Wat een enge mannen bij Heerenveen.
Ga je hier de hele avond mee door?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]E
Wie schuift er dan door naar die open plek daar in het midden dan![]()
Laat ik dan de eerste zijnquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niemand klaagt er over, dus het kan![]()
Ik klaag wel degelijk.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hou eens opquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]E
Kappen nuquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die plaatjes van Ajacied![]()
![]()
De begeleiding stopt hem zo onder de wol.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Daar had Toivonen moeten staan. Wat een faalspeler is het toch.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]E
Wat denk je ook? "Ha, wat een leuk fopje, screenshots plaatsen alsof ik een analist ben"?Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
*emmerquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:26 schreef GGMM het volgende:
Het wordt hoog tijd dat RKC de emer dan verdiende gelijkmaker scoort."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
watquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:26 schreef GGMM het volgende:
Het wordt hoog tijd dat RKC de emer dan verdiende gelijkmaker scoort.![]()
Geef ze de tijd op het in te werken.quote:
Van mij mag je doorgaan. Ik vind het verdomd interessant.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een geforceerde haat, zo kan ik nooit peilen hoe serieus jullie zijn.![]()
Alleen hele slechte grappen hebben die tijd nodigquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geef ze de tijd op het in te werken.![]()
Ik zat hardop te laggen, typte het alleen niet.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geef ze de tijd op het in te werken.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Haal dan eens beter internet.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zat hardop te laggen, typte het alleen niet.![]()
Jij bent ook niet objectief.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vond hem grappiger dan al jouw grappen bij elkaar![]()
Sneijder mag blij zijn dat hij mee mag spelen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier, ze begrijpen elkaar allemaal neit, falers.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Hij was meer van het straattheater.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:29 schreef RvLaak het volgende:
Heeft Mertens vroeger de kleinkunstacademie gedaan? Hij acteert zo slechtVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zegt degene die graag u-mad gifjes post.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ga ergens anders vervelend doen, kleuter![]()
Zijn subsidie is stopgezet, dus hij heeft minder tijd om te oefenen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:29 schreef RvLaak het volgende:
Heeft Mertens vroeger de kleinkunstacademie gedaan? Hij acteert zo slechtHoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Kun je er niet pijltjes bij doen, net als Jan van Halst? Anders snap ik het niet.know'm sayin?
word? word.![]()
Jammer dat het het niveau van GTST niet eens haaltquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij was meer van het straattheater.![]()
Wat zuur voor zoet dat hij al een doelpunt tegen heeft.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Moet je verder omhoog kijkenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:30 schreef alors het volgende:
Kun je er niet pijltjes bij doen, net als Jan van Halst? Anders snap ik het niet.
De pijltjes worden gedaan door Stylo, althans dat deed hij eerder deze avond.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:30 schreef alors het volgende:
Kun je er niet pijltjes bij doen, net als Jan van Halst? Anders snap ik het niet.![]()
Haha, dat zijn beide smakenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:31 schreef Keukendrol het volgende:
Wat zuur voor zoet dat hij al een doelpunt tegen heeft.![]()
![]()
Niet zeggen, anders staat hij straks bij zijn ouders te vragen om "zo'n Jan Van Halst computer!!!" en moeten zij hem weer uitleggen dat het niet zijn échte vrienden zijn.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:30 schreef alors het volgende:
Kun je er niet pijltjes bij doen, net als Jan van Halst? Anders snap ik het niet.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
quote:Ohquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De pijltjes worden gedaan door Stylo, althans dat deed hij eerder deze avond.! ik schakel pas net in in dit topic.
know'm sayin?
word? word.![]()
Doet van bommel beter inderdaad.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jammer dat het het niveau van GTST niet eens haaltVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Mooie voorzet van MertensOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Je mocht de keuken uit?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:32 schreef alors het volgende:
[..]
[..]
Oh! ik schakel pas net in in dit topic.
![]()
U vraagt, zij draaienquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:32 schreef Buitendam het volgende:
Slecht psv, man. Fluitconcerten in aantocht, gok ik.![]()
Ik wist wel dat jr dit kon waarderen. Zuurpruim.quote:
Zuur
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Nee, ik heb net een Turks kindje geadopteerd met mijn vriendin, dus daar zijn we nogal druk mee.quote:know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij kijkt nog wat zuur.![]()
![]()
haha xd potquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:33 schreef alors het volgende:
ee, ik heb net een Turks kindje geadopteerd met mijn vriendin, dus daar zijn we nogal druk me![]()
En jij bent de man in de relatie dus. Weten we dat ook weer.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:33 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, ik heb net een Turks kindje geadopteerd met mijn vriendin, dus daar zijn we nogal druk mee.
Ik dacht dat je wel op Turkse zou reageren.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En jij bent de man in de relatie dus. Weten we dat ook weer.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Heerenveen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen ene Nederlandse club kan de Cl inquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:37 schreef Tyron het volgende:
Dit PSV kan echt niet de CL in, één countertje van een beetje goede ploeg en ze staan al achter.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat viel mij ook op, maar dacht dat ik de enige was.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ja, maar dat geldt ook voor Ajax, Feyenoord en Vitessequote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:37 schreef Tyron het volgende:
Dit PSV kan echt niet de CL in, één countertje van een beetje goede ploeg en ze staan al achter.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen enkele Nederlandse club heeft iets te zoeken in de Europese competitiesquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:37 schreef Tyron het volgende:
Dit PSV kan echt niet de CL in, één countertje van een beetje goede ploeg en ze staan al achter.![]()
Nee hoor.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, maar dat geldt ook voor Ajax, Feyenoord en Vitesse![]()
Die hebben toch wel een wat betere verdediging.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, maar dat geldt ook voor Ajax, Feyenoord en Vitesse![]()
Mocro´s praten als Ooijer.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Bedankt voor het intrappen van die open deur.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:40 schreef Buitendam het volgende:
Geen 1 club kan de CL in. Niets te zoeken.![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:40 schreef Buitendam het volgende:
![]()
bedankt Calandquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:40 schreef Buitendam het volgende:
Nee, mocro-ooijer is origineel, jankemmer.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt voor het intrappen van die open deur.Dit, dus.![]()
origineel.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, mocro-ooijer is origineel, jankemmer.![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, mocro-ooijer is origineel, jankemmer.
Dat was geen opmerking van mezelf, ik maakte iemand anders duidelijk dat hij een open deur intrapte.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, mocro-ooijer is origineel, jankemmer.
Maar bedankt dat je dit bevestigt.![]()
![]()
Note, jankemmer gaat echt te ver.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, mocro-ooijer is origineel, jankemmer.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Niet tussen clubs als barca, real en bayern, maar er zitten genoeg mineere clubs in de CL.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:40 schreef Buitendam het volgende:
Geen 1 club kan de CL in. Niets te zoeken.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Haha, daar stond een spelfout.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was geen opmerking van mezelf, ik maakte iemand anders duidelijk dat hij een open deur intrapte.
Maar bedankt dat je dit bevestigt.![]()
Zoals Manchester City.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niet tussen clubs als barca, real en bayern, maar er zitten genoeg mineere clubs in de CL.
![]()
![]()
Ajax
![]()
![]()
Van mij ook dan.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was geen opmerking van mezelf, ik maakte iemand anders duidelijk dat hij een open deur intrapte.
Maar bedankt dat je dit bevestigt.Dit, dus.![]()
kwam hij vanmiddag speciaal verkondigen in het PSV topicquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vindt die dat ook?
Dan ben ik helemaal overtuigd van mijn mening.
sympathieke kerel, al die moeite om jullie op te hoogte te houden van het laatste nieuws![]()
Wat een pleurisjoch van kpn.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
BvB en Real zijn ook slechte ploegenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar wel verkracht worden door Steaua , BVB en Real.![]()
Soms zegt ie wel zinnige dingen. Heel soms.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:43 schreef Adames het volgende:
[..]
kwam hij vanmiddag speciaal verkondigen in het PSV topic
sympathieke kerel, al die moeite om jullie op te hoogte te houden van het laatste nieuwsDit, dus.![]()
Nee man. Topteams.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Verkracht worden, uitgeschakeld worden na penalties en uit nipt verliezen door een doelpunt in de 87e minuut bedoel je.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar wel verkracht worden door Steaua , BVB en Real.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Precies. Ajax werd derde in zwaarste poule op papier. In een mindere poule hadden ze wellicht tweede kunnen worden.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik had er heel wat voor over gehad om mijn club verkracht zien worden door BvB en Realquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar wel verkracht worden door Steaua , BVB en Real.
Dit, dus.![]()
3 keer vernederd worden en een negatief record . Dan hoor je gewoon niet in de CL thuis voorlopigquote:RED ONS HENNIEGOD![]()
Lekker man! San Marco gaat toch nog slagen bij die friezen"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Uit tegen BvB werd het in de 87ste minuut 0-1 en had het ook andersom kunnen zijn, Madrid thuis had ook anders kunnen uitpakken (net zoals vorig jaar overigens) tegen Steau had niks met voetbal te maken maar met mentaliteit, wij hebben het pech gehad dat we weer in een 'doodspoule' zaten in de CL.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
3 keer vernederd worden en een negatief record . Dan hoor je gewoon niet in de CL thuis voorlopig![]()
Zo'n eerste helft waarin de betere ploeg niet kan doordrukken is een prima recept voor een onterecht gelijkspel.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Uit tegen BvB werd het in de 87ste minuut 0-1 en had het ook andersom kunnen zijn, Madrid thuis had ook anders kunnen uitpakken (net zoals vorig jaar overigens) tegen Steau had niks met voetbal te maken maar met mentaliteit, wij hebben het pech gehad dat we weer in een 'doodspoule' zaten in de CL.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Tegen Madrid was Ajax een speelbal van een ploeg die niet eens 100 % gas gaf. En Dortmund uit stond ene Ryan Babel in de spits. Als je geen goals wilt maken moet je vooral hem in de punt van de aanval zettenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Uit tegen BvB werd het in de 87ste minuut 0-1 en had het ook andersom kunnen zijn, Madrid thuis had ook anders kunnen uitpakken (net zoals vorig jaar overigens) tegen Steau had niks met voetbal te maken maar met mentaliteit, wij hebben het pech gehad dat we weer in een 'doodspoule' zaten.RED ONS HENNIEGOD![]()
Oja natuurlijk gaf Madrid geen gas en Manchester City zeker ook niet? Die zijn gewoon vernederd door Ajax.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tegen Madrid was Ajax een speelbal van een ploeg die niet eens 100 % gas gaf. En Dortmund uit stond ene Ryan Babel in de spits. Als je geen goals wilt maken moet je vooral hem in de punt van de aanval zetten![]()
quote:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |