voor jou of voor de kleine meidquote:
voor mij.. weet je hoe vermoeiend als ik elke 3 uur rond zou moeten gaan sjouwenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor jou of voor de kleine meid
Neequote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
voor mij.. weet je hoe vermoeiend als ik elke 3 uur rond zou moeten gaan sjouwen
zal jou wel eens om de 3 uur een schop geven dat je moet lopen, kun je erna vertellen hoe t isquote:
Jij altijd, je merkt vanzelf of ik wakker benquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oh als ik me verveel kan ik je dus gewoon appen vannacht
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
Jij altijd, je merkt vanzelf of ik wakker ben
Moet vannacht nog voor FOK! aan de slag ook.....Kut Formule 1quote:
och heden wat vervelendquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
Moet vannacht nog voor FOK! aan de slag ook.....Kut Formule 1
dat durf je toch nietquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zal jou wel eens om de 3 uur een schop geven dat je moet lopen, kun je erna vertellen hoe t is
Ik ben heul niet bang voor jouquote:
dat lieg jequote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ben heul niet bang voor jou
bang om besprongen te worden waarschijnlijkquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat lieg je![]()
ik heb het nml wel gemerkt op de halloween meet dat je bang was
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat lieg je![]()
ik heb het nml wel gemerkt op de halloween meet dat je bang was
stuartquote:
huhquote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jä de Echt leuke mensen zijn naar een meet
Er is maar weinig leven bedoel ik dusquote:
Nee hoor, ik ben helemaal niet naar een meetquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jä de Echt leuke mensen zijn naar een meet
Waardeloos als je alles zelf moet doenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou even wat te drinken gaan regelen![]()
want sinds de verbouwing vergeten ze me hier drinken te brengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |