Ik hoor hier anders niemand klagenquote:
ik ben dus niemandquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik hoor hier anders niemand klagen
Heb jij fok met geluidquote:
jij niet danquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heb jij fok met geluid
ik hoor je nl niet praten
oh dan is dat het.. blijf ik wel gelijk hebben dat ik niemand HOOR klagenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij niet dan![]()
![]()
dat komt omdat ik geen microfoon heb
daarom typ ik het maar voor jequote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh dan is dat het.. blijf ik wel gelijk hebben dat ik niemand HOOR klagen
is madelief lief aan het slapenquote:
Nou ik blijf lekker toch zingen puhquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom typ ik het maar voor je
Die ligt zwaar in dromenland en verwacht ik met een uur pas weer voor het buffetquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is madelief lief aan het slapen![]()
of is ze wakker geworden van jouw zingen
alles goed met moe en kid ?quote:
Hangend onder de tapquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Die ligt zwaar in dromenland en verwacht ik met een uur pas weer voor het buffet
boven verwachting goedquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:52 schreef crv het volgende:
[..]
alles goed met moe en kid ?
Wat een schatje hebben jullie gecreerd
Hoi!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetterkrankjorum zingt keihard een liedje "lalalalalalalalalalala"
Jä de Echt leuke mensen zijn naar een meetquote:
jij zit dus ook thuisquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jä de Echt leuke mensen zijn naar een meet
gelukkig geen lopend buffetquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Die ligt zwaar in dromenland en verwacht ik met een uur pas weer voor het buffet
en gelukkig heb je jezelf als voorbeeld genomenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
boven verwachting goedheb dr Ook ruim 8 maand Mn best opgedaan om dr te boetseren tot wat ze is, medunkt dat ze dan goed gelukt mag zijn
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
meet? Maandagavond pasquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |