Volgens mij stel je je de situatie pre-revolutie veel te rooskleurig voor. Ook toen was 90% van Egypte islamitisch en ook toen waren vrouwen minderwaardig. Dat de moslimpartij nu aan de macht is helpt uiteraard niet met de emancipatie, maar je doet net alsof ze iets kapot maken dat er in werkelijkheid helemaal niet was.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:33 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Dat staat dus helemaal niet los van de Arabische lente en hoe kan dit nou losstaan van de moslimpartij? Het is immers die partij die dit beleid voert. Tussen horen en uitvoeren is een groot verschil. Zij waren toen immers geen beleidsbepaler en nu wel. Hoe komt dat? Arabische lente.
De mensen op de afdeling begonnen in koor te lachen toen ze dat hoorde, dus ik dacht dat het onzin wasquote:
Tja estate planning en Sw gaan praktisch hand in handquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
De mensen op de afdeling begonnen in koor te lachen toen ze dat hoorde, dus ik dacht dat het onzin was![]()
Ik baal inmiddels wel dat ik geen successie wet heb gekozen. Dat hele onderwerp ontgaat mij echt volledig nu, terwijl het ongeveer de hoofdbezigheid is van de afdeling
De planning was om een half jaartje aangiftes te gaan doen ergens, dus ik koos loonbelastingquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:45 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Tja estate planning en Sw gaan praktisch hand in handen het is niet zomaar iets dat je je even eigen maakt. Ook kennis van het erfrecht is wel handig dan.
Ah op die manierquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
De planning was om een half jaartje aangiftes te gaan doen ergens, dus ik koos loonbelasting
Vooral sinds de werkkostenregeling is dat echt absoluut niet boeiend meerquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:46 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ah op die manierWel balen
loonbelasting en estate planning is namelijk ook geen combi.
Lb is tof hoorquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:46 schreef Actaeon het volgende:
Overigens Sw > Lb. Dus had gewoon sowieso Sw gekozen!
Hou toch op zeg. Vrouw met kinderen die zich van de Islam heeft afgekeerd, krijgt nu 14 jaar cel onder het beleid van Morsi de vredelievende Moslim. Onder Mubarak werden deze papieren nog netjes ondertekend door mensen van de rechterlijke macht. Ook die worden nu gestraft. Daarbij kunnen veel mensen nu niet meer de islam verlaten, dat kon eerder dus nog wel. Er veranderen wel degelijk dingen. Wat ik met je eens ben is dat een groot deel van de bevolking dit altijd heeft gewild, ze kregen het alleen niet op deze wijze voor elkaar. Ik leef mee met de minderheden en vrouwen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij stel je je de situatie pre-revolutie veel te rooskleurig voor. Ook toen was 90% van Egypte islamitisch en ook toen waren vrouwen minderwaardig. Dat de moslimpartij nu aan de macht is helpt uiteraard niet met de emancipatie, maar je doet net alsof ze iets kapot maken dat er in werkelijkheid helemaal niet was.
Ik denk eigenlijk dat het protest van de regerende partij uiteindelijk in het voordeel werkt van de vrouwen en homoseksuelen, aangezien er dan veel makkelijker sancties kunnen worden opgelegd uit grond van onder andere het Vrouwenverdrag.
De revolutie verandert praktisch niets in Egypte. For better or worse.
Ik mag hopen dat je hier mee niet insinueert dat ik dat niet doe.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:48 schreef SaulGoodman het volgende:
Ik leef mee met de minderheden en vrouwen.
En, heb je al wat ondernomen tegen al deze vreselijke wantoestanden?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:48 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Hou toch op zeg. Vrouw met kinderen die zich van de Islam heeft afgekeerd, krijgt nu 14 jaar cel onder het beleid van Morsi de vredelievende Moslim. Onder Mubarak werden deze papieren nog netjes ondertekend door mensen van de rechterlijke macht. Ook die worden nu gestraft. Daarbij kunnen veel mensen nu niet meer de islam verlaten, dat kon eerder dus nog wel. Er veranderen wel degelijk dingen. Wat ik met je eens ben is dat een groot deel van de bevolking dit altijd heeft gewild, ze kregen het alleen niet op deze wijze voor elkaar. Ik leef mee met de minderheden en vrouwen.
Doe ik niet. Betreur het wel dat je het verband en de grote negatieve verandering niet ziet.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je hier mee niet insinueert dat ik dat niet doe.
saul, ben je ooit wel eens in een "moslimstaat" geweest?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:50 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Doe ik niet. Betreur het wel dat je het verband en de grote negatieve verandering niet ziet.
Dat gebrek aan avondwerkgroepen is in jouw geval natuurlijk wel weer irritant jaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
Leek mij toendertijd niks. Bovendien ook geen avond werkgroepen
Vind het niet om te lachen. Wat kan ik doen? Die oetlul van een Timmermans voert een waanzinnig beleid.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
En, heb je al wat ondernomen tegen al deze vreselijke wantoestanden?
Het is toentertijd en avondwerkgroepen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
Leek mij toendertijd niks. Bovendien ook geen avond werkgroepen
Denk dat ik hem toch volgend jaar nog wel even mee pak jaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:51 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat gebrek aan avondwerkgroepen is in jouw geval natuurlijk wel weer irritant jaachja je kan het altijd volgend jaar nog volgen.
Een land met overwegend moslims ja.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
saul, ben je ooit wel eens in een "moslimstaat" geweest?
Het is onderdeel van fiscaal recht toch?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
Denk dat ik hem toch volgend jaar nog wel even mee pak ja
Mijn telefoon zijn autocorrect is redelijk triggerhappy met extra spatiesquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is toentertijd en avondwerkgroepen.
welke?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:52 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Een land met overwegend moslims ja.
we moeten lb of sw kiezenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:53 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het is onderdeel van fiscaal recht toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |