abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124134040

WO Rechtsgeleerdheid
natuurlijk ook voor fiscaal recht & notarieel recht

De mooiste studie verdient het mooiste topic van dit forum. Logisch! Hier verder keuvelen over je scriptie, je tentamens, de JB, de UB en niet te vergeten: SOGgen!

Enne.. afgestudeerd zijn for the win! HAHA ARBEIDERS :+
De afgestudeerde helden van dit topic
• Sovereign
• _-rally-_
• Thisbe
• Pool
• Smash-it
• flubub
• Argento
• Sessy
• GDPP
• Maharbal (2x: Fiscaal en Notarieel)
• Yashaaaaa
• Eriksd

Ook leuk: de studenten, op aflopende tofheid van de universiteit:

Universiteit van Amsterdam
• Dreamzk
• Tchock
• Yreal - Vermogensrecht
• Pascaltjuh
• Sideshowbobbie (Novietenhoeder I)
• Snax
• Monnet
• Polacco

Erasmus Universiteit Rotterdam
• Phaelanx_NL
• Mandal
• IkeDubaku99
• Dr.Cooper
• Keyos
• VonBallusseck
• N0rah
• Rummikub
• NotGuilty
• meneerRaab

Radboud Universiteit
• Morendo
• Actaeon (Novietenhoeder II)
• Boterbartje
• Tostitomaatkaas

Universiteit Leiden
• -Trinity-
• RobertoCarlos
• Nailpolish
• Dhaha
• KOG
• De_Fietser
• Studeur

Universiteit Utrecht
• solo020

Universiteit Maastricht
• Duderd
• GeneraalAdmiraal

Universiteit van Tilburg
• Complexiteit

Open Universiteit
• SpotlessMind00

Rijksuniversiteit Groningen
• Ties02
• Valid
• Etsu
• Paxcon (mr. dr. LaPo)
• Joosie200
• Giku
• Letstalk
• Bruce_Cutler
• Doctor_Neo_Cortex
• Argelos
• Fratles

Dit is WO rechten: geen cursisten gaarne!

Ook voor 1ejaars geldt: sluit je het topic, dan open je een nieuwe
Ben je ook rechtenstudent, post je graag mee en staat je naam nog niet in het lijstje? Meld het dan even in dit topic, dan word je toegevoegd. Of niet. Maar dan kun je bezwaar maken. En in beroep. En vast ook nog wel in cassatie bij Danny, al weet die kerel waarschijnlijk niet wat dat betekent.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_124134058
Dat was lang geleden. :o
pi_124134061
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:19 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Ik vind het nou ook weer niet zo'n ramp? :')
Ik vind het onzinnige grondstoffen-, geld- en energieverspilling. :P Daar kun je moeilijk iets tegenin brengen volgens mij :+
pi_124134092
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:20 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik vind het onzinnige grondstoffen-, geld- en energieverspilling. :P Daar kun je moeilijk iets tegenin brengen volgens mij :+
Ik ben daar sowieso niet zo mee bezig. Dus ook niet met betrekking tot wetbundels. Ik beschouw die dingen echt nooit op zo'n manier. :P
pi_124134109
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:21 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Ik ben daar sowieso niet zo mee bezig. Dus ook niet met betrekking tot wetbundels. Ik beschouw die dingen echt nooit op zo'n manier. :P
We moeten wel een beetje zuinig zijn op onze wereld hoor acta
pi_124134134
Een lapo, een OP en een TT van Acta. Hier moet ik posten. :7
pi_124134151
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:23 schreef NotGuilty het volgende:
Een lapo, een OP en een TT van Acta. Hier moet ik posten. :7
Ga jij eens feesten ofzo , met je vakantie
pi_124134161
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:23 schreef Yreal het volgende:

[..]

Speciaal voor jou een ondernemingsrecht TT.
pi_124134200
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:23 schreef Yreal het volgende:

[..]

Komt goed, ik vertrek morgen voor een week naar een andere stad, waar al het feest op mij wacht ^O^ *O*
pi_124134219
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:22 schreef Yreal het volgende:

[..]

We moeten wel een beetje zuinig zijn op onze wereld hoor acta
Ik zal gewoon eerlijk toegeven dat ik helemaal niet echt bezig ben met dergelijke zaken. Het zit gewoon niet echt in mijn denksysteem zeg maar.
pi_124134222
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:25 schreef NotGuilty het volgende:

[..]

Komt goed, ik vertrek morgen voor een week naar een andere stad, waar al het feest op mij wacht ^O^ *O*
Staphorst?

[ Bericht 0% gewijzigd door Yreal op 16-03-2013 17:33:17 ]
pi_124134231
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:24 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Speciaal voor jou een ondernemingsrecht TT.
Ik ken het niet :+
pi_124134279
Ik heb wat mensen van stage toegevoegd op linkedin, nu verschijnen alle 3.000.000 werknemers bij die toko ineens in het schermpje "ken je deze mensen" :') :')
  zaterdag 16 maart 2013 @ 17:27:32 #14
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_124134283
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:12 schreef Tchock het volgende:

[..]

Wat is nou je punt? Hoezo 'achteruitgang'? :? Je linkt naar een radicaal islamitische bron die vrouwen geen gelijke rechten toekent, maar dat deden ze tien jaar geleden ook niet hoor.
Met alle respect. Je ziet niet wat er gaande is wat betreft vrouwen en minderheden in Egypte door de Arabische lente? Ik vind het schokkend. Radicaal islamitisch, hoe kom je erbij? Dit is gewoon islamitisch, het betreft hier de moslimbroederschap.
pi_124134288
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:26 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ik ken het niet :+
Het is ook vrij oud. 1913 of 1914 geloof ik. :P En het is een specifiek NV-arrest.
pi_124134343
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:27 schreef SaulGoodman het volgende:

[..]

Met alle respect. Je ziet niet wat er gaande is wat betreft vrouwen en minderheden in Egypte door de Arabische lente? Ik vind het schokkend. Radicaal islamitisch, hoe kom je erbij? Dit is gewoon islamitisch, het betreft hier de moslimbroederschap.
Ik zie wat er gaande is wat betreft vrouwen en minderheden in Egypte. Full stop. Mijns inziens staat dat los van de Arabische Lente of welke partij dan ook. Vķķr de revolutie hoorde je net zulke afschuwelijke berichten uit die streek over vrouwen-, homo- en mensenrechten in het algemeen.
pi_124134364
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:27 schreef SaulGoodman het volgende:

[..]

Nouwja, die gasten snappen het tenminste :{ Niks vrouwen in auto's en werken, gewoon schoonmaken en koken met die bende :9 :P
pi_124134452
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:29 schreef Yreal het volgende:

[..]

Nouwja, die gasten snappen het tenminste :{ Niks vrouwen in auto's en werken, gewoon schoonmaken en koken met die bende :9 :P
Zulke vrouwen zijn er nog genoeg hoor
pi_124134457
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:27 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Het is ook vrij oud. 1913 of 1914 geloof ik. :P En het is een specifiek NV-arrest.
Ik heb mij nog amper bezig gehouden met nv's :{ . Ik ben vooral bezig met bv's.
pi_124134484
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:32 schreef NotGuilty het volgende:

[..]

Zulke vrouwen zijn er nog genoeg hoor
Mooizo :P
  zaterdag 16 maart 2013 @ 17:33:14 #21
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_124134501
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:29 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik zie wat er gaande is wat betreft vrouwen en minderheden in Egypte. Full stop. Mijns inziens staat dat los van de Arabische Lente of welke partij dan ook. Vķķr de revolutie hoorde je net zulke afschuwelijke berichten uit die streek over vrouwen-, homo- en mensenrechten in het algemeen.
Dat staat dus helemaal niet los van de Arabische lente en hoe kan dit nou losstaan van de moslimpartij? Het is immers die partij die dit beleid voert. Tussen horen en uitvoeren is een groot verschil. Zij waren toen immers geen beleidsbepaler en nu wel. Hoe komt dat? Arabische lente.
pi_124134556
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:32 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ik heb mij nog amper bezig gehouden met nv's :{ . Ik ben vooral bezig met bv's.
De twee hebben natuurlijk ook best wat overeenkomsten. Al is het nu natuurlijk een stuk minder dan voorheen. Maar het is wel handig wat te weten van beide rechtsvormen zeker nu er meer verschillen zijn. En wellicht is de ene vorm net wat geschikter voor bepaalde doeleinden dan de ander. En vergeet niet dat de NV-regeling het model was voor de BV-regeling toen die destijds gemaakt en ingevoerd werd!

Ook al zijn er maar een paar honderd NV's in Nederland. :+
pi_124134586
Ik vind trouwens ook de NV veel boeiender/leuker/interessanter dan de BV.
pi_124134682
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:34 schreef Actaeon het volgende:

[..]

De twee hebben natuurlijk ook best wat overeenkomsten. Al is het nu natuurlijk een stuk minder dan voorheen. Maar het is wel handig wat te weten van beide rechtsvormen zeker nu er meer verschillen zijn. En wellicht is de ene vorm net wat geschikter voor bepaalde doeleinden dan de ander. En vergeet niet dat de NV-regeling het model was voor de BV-regeling toen die destijds gemaakt en ingevoerd werd!

Ook al zijn er maar een paar honderd NV's in Nederland. :+
Binnen het estate wereldje heb je mensen die roepen dat het regime van de nv nu een stuk voordeliger is dan de bv's. Waarom ontgaat mij een beetje :P
pi_124134763
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:38 schreef Yreal het volgende:

[..]

Binnen het estate wereldje heb je mensen die roepen dat het regime van de nv nu een stuk voordeliger is dan de bv's. Waarom ontgaat mij een beetje :P
Je hebt het niet gevraagd? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')