WO Rechtsgeleerdheid natuurlijk ook voor fiscaal recht & notarieel rechtDe mooiste studie verdient het mooiste topic van dit forum. Logisch! Hier verder keuvelen over je scriptie, je tentamens, de JB, de UB en niet te vergeten:
SOGgen!![2wcmj2w.png]()
Enne.. afgestudeerd zijn for the win!
HAHA ARBEIDERS
De afgestudeerde helden van dit topic• Sovereign
• _-rally-_
• Thisbe
• Pool
• Smash-it
• flubub
• Argento
• Sessy
• GDPP
• Maharbal (2x: Fiscaal en Notarieel)
• Yashaaaaa
• Eriksd
Ook leuk: de studenten, op aflopende
tofheid van de universiteit:
Universiteit van Amsterdam• Dreamzk
• Tchock
• Yreal - Vermogensrecht
• Pascaltjuh
• Sideshowbobbie (Novietenhoeder I)
• Snax
• Monnet
• Polacco
Erasmus Universiteit Rotterdam• Phaelanx_NL
• Mandal
• IkeDubaku99
• Dr.Cooper
• Keyos
• VonBallusseck
• N0rah
• Rummikub
• NotGuilty
• meneerRaab
Radboud Universiteit• Morendo
• Actaeon (Novietenhoeder II)
• Boterbartje
• Tostitomaatkaas
Universiteit Leiden• -Trinity-
• RobertoCarlos
• Nailpolish
• Dhaha
• KOG
• De_Fietser
• Studeur
Universiteit Utrecht• solo020
Universiteit Maastricht• Duderd
• GeneraalAdmiraal
Universiteit van Tilburg• Complexiteit
Open Universiteit• SpotlessMind00
Rijksuniversiteit Groningen• Ties02
• Valid
• Etsu
• Paxcon (mr. dr. LaPo)
• Joosie200
• Giku
• Letstalk
• Bruce_Cutler
• Doctor_Neo_Cortex
• Argelos
• Fratles
Dit is
WO rechten: geen cursisten gaarne!
Ook voor 1ejaars geldt: sluit je het topic, dan open je een nieuwe
Ben je ook rechtenstudent, post je graag mee en staat je naam nog niet in het lijstje? Meld het dan even in dit topic, dan word je toegevoegd. Of niet. Maar dan kun je bezwaar maken. En in beroep. En vast ook nog wel in cassatie bij Danny, al weet die kerel waarschijnlijk niet wat dat betekent.
![2cmkzeh.jpg]()
![495px-Advokat%2C_Fransk_advokatdräkt%2C_Nordisk_familjebok.png]()
![13_1.JPG]()
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
SPOILER
quote:
Ik vind het onzinnige grondstoffen-, geld- en energieverspilling.

Daar kun je moeilijk iets tegenin brengen volgens mij
quote:
Op zaterdag 16 maart 2013 17:20 schreef Tchock het volgende:[..]
Ik vind het onzinnige grondstoffen-, geld- en energieverspilling.

Daar kun je moeilijk iets tegenin brengen volgens mij

Ik ben daar sowieso niet zo mee bezig. Dus ook niet met betrekking tot wetbundels. Ik beschouw die dingen echt nooit op zo'n manier.
Yreal
henk..!
quote:
Op zaterdag 16 maart 2013 17:21 schreef Actaeon het volgende:[..]
Ik ben daar sowieso niet zo mee bezig. Dus ook niet met betrekking tot wetbundels. Ik beschouw die dingen echt nooit op zo'n manier.

We moeten wel een beetje zuinig zijn op onze wereld hoor acta
NotGuilty
Cuéntamelo
quote:
Speciaal voor jou een ondernemingsrecht TT.
NotGuilty
Cuéntamelo
quote:
Ik zal gewoon eerlijk toegeven dat ik helemaal niet echt bezig ben met dergelijke zaken. Het zit gewoon niet echt in mijn denksysteem zeg maar.
Yreal
henk..!
Yreal
henk..!
SaulGoodman
Better call Saul!
quote:
Op zaterdag 16 maart 2013 17:12 schreef Tchock het volgende:[..]
Wat is nou je punt? Hoezo 'achteruitgang'?

Je linkt naar een radicaal islamitische bron die vrouwen geen gelijke rechten toekent, maar dat deden ze tien jaar geleden ook niet hoor.
Met alle respect. Je ziet niet wat er gaande is wat betreft vrouwen en minderheden in Egypte door de Arabische lente? Ik vind het schokkend. Radicaal islamitisch, hoe kom je erbij? Dit is gewoon islamitisch, het betreft hier de moslimbroederschap.
quote:
Het is ook vrij oud. 1913 of 1914 geloof ik.

En het is een specifiek NV-arrest.
quote:
Op zaterdag 16 maart 2013 17:27 schreef SaulGoodman het volgende:[..]
Met alle respect. Je ziet niet wat er gaande is wat betreft vrouwen en minderheden in Egypte door de Arabische lente? Ik vind het schokkend. Radicaal islamitisch, hoe kom je erbij? Dit is gewoon islamitisch, het betreft hier de moslimbroederschap.
Ik zie wat er gaande is wat betreft vrouwen en minderheden in Egypte. Full stop. Mijns inziens staat dat los van de Arabische Lente of welke partij dan ook. Vķķr de revolutie hoorde je net zulke afschuwelijke berichten uit die streek over vrouwen-, homo- en mensenrechten in het algemeen.
Yreal
henk..!
SaulGoodman
Better call Saul!
quote:
Op zaterdag 16 maart 2013 17:29 schreef Tchock het volgende:[..]
Ik zie wat er gaande is wat betreft vrouwen en minderheden in Egypte. Full stop. Mijns inziens staat dat los van de Arabische Lente of welke partij dan ook. Vķķr de revolutie
hoorde je net zulke afschuwelijke berichten uit die streek over vrouwen-, homo- en mensenrechten in het algemeen.
Dat staat dus helemaal niet los van de Arabische lente en hoe kan dit nou losstaan van de moslimpartij? Het is immers die partij die dit beleid voert. Tussen horen en uitvoeren is een groot verschil. Zij waren toen immers geen beleidsbepaler en nu wel. Hoe komt dat? Arabische lente.
quote:
De twee hebben natuurlijk ook best wat overeenkomsten. Al is het nu natuurlijk een stuk minder dan voorheen. Maar het is wel handig wat te weten van beide rechtsvormen zeker nu er meer verschillen zijn. En wellicht is de ene vorm net wat geschikter voor bepaalde doeleinden dan de ander. En vergeet niet dat de NV-regeling het model was voor de BV-regeling toen die destijds gemaakt en ingevoerd werd!
Ook al zijn er maar een paar honderd NV's in Nederland.
Ik vind trouwens ook de NV veel boeiender/leuker/interessanter dan de BV.
Yreal
henk..!
quote:
Op zaterdag 16 maart 2013 17:34 schreef Actaeon het volgende:[..]
De twee hebben natuurlijk ook best wat overeenkomsten. Al is het nu natuurlijk een stuk minder dan voorheen. Maar het is wel handig wat te weten van beide rechtsvormen zeker nu er meer verschillen zijn. En wellicht is de ene vorm net wat geschikter voor bepaalde doeleinden dan de ander. En vergeet niet dat de NV-regeling het model was voor de BV-regeling toen die destijds gemaakt en ingevoerd werd!
Ook al zijn er maar een paar honderd NV's in Nederland.

Binnen het estate wereldje heb je mensen die roepen dat het regime van de nv nu een stuk voordeliger is dan de bv's. Waarom ontgaat mij een beetje
quote:
Op zaterdag 16 maart 2013 17:38 schreef Yreal het volgende:[..]
Binnen het estate wereldje heb je mensen die roepen dat het regime van de nv nu een stuk voordeliger is dan de bv's. Waarom ontgaat mij een beetje

Je hebt het niet gevraagd?