abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124133253
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 16:50 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Jawel? Er zijn ook alleen boek 2 BW's (met nieuwe Flex-BV wetgeving) van diverse kantoren.
waar? :o
pi_124133254
Hey Y. koop er een en trek hem zakelijk af.
pi_124133268
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 16:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Hey Y. koop er een en trek hem zakelijk af.
Nou zeg, moet het nou weer vulgair
pi_124133272
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 16:51 schreef Yreal het volgende:

[..]

waar? :o
Uhm ja bij die kantoren? Ik heb weleens mensen gezien die gewoon zoiets hadden. Ik heb gewoon een los BW met RV en ONBW en nieuwe wetgeving erin verwerkt.
pi_124133334
Vorig semester bij de civiele vakken had ongeveer iedereen in mijn werkgroep een los BW+RV.
pi_124133344
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 16:52 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Uhm ja bij die kantoren? Ik heb weleens mensen gezien die gewoon zoiets hadden. Ik heb gewoon een los BW met RV en ONBW en nieuwe wetgeving erin verwerkt.
Ik kan dus nergens zo'n boekje met enkel bw2 vinden. Ik weet dat ze dus bestaan :o
pi_124133368
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 16:55 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ik kan dus nergens zo'n boekje met enkel bw2 vinden. Ik weet dat ze dus bestaan :o
Ja die bestaan :P volgens mij hebben bijvoorbeeld veel Zuidas kantoren er wel eentje waar dan de nieuwe Flex-BV in verwerkt is.
pi_124133384
Maar koop er nou gewoon één/haal er één ergens vandaan :o de wet is al sinds 1-10-2012 ingrijpend veranderd. :X
pi_124133420
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 16:57 schreef Actaeon het volgende:
Maar koop er nou gewoon één/haal er één ergens vandaan :o de wet is al sinds 1-10-2012 ingrijpend veranderd. :X
Dit. En je hebt het hier al veel te vaak gemeld :') Als je niet wil kopen, print er een uit. Als je niet wil printen, koop er een. Easy as that.

Ik heb ook een nieuw wetboek gekocht vorig jaar voor Burgerlijk Procesrecht. Big deal.
pi_124133517
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 16:58 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dit. En je hebt het hier al veel te vaak gemeld :') Als je niet wil kopen, print er een uit. Als je niet wil printen, koop er een. Easy as that.

Ik heb ook een nieuw wetboek gekocht vorig jaar voor Burgerlijk Procesrecht. Big deal.
Nieuw RV stond gewoon in de collegebundels van 2012/13 :{

Maar jongens, kunnen jullie nou niet lezen :D ik kan nergens zo'n bw2 boekje vinden :'(
pi_124133538
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:02 schreef Yreal het volgende:

[..]

Maar jongens, kunnen jullie nou niet lezen :D ik kan nergens zo'n bw2 boekje vinden :'(
Jawel ik kan wel lezen en daarom zeg ik ook dat je ook gewoon een nieuw BW kan halen/zoeken :P is wel handig. De wet is al 5 maanden compleet anders op een bepaald punt. :P
pi_124133543
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:02 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat je ergens een los BW2 moet scoren. Ik zeg in zijn algemeenheid dat je een nieuw BW moet kopen of printen.
pi_124133593
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:03 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat je ergens een los BW2 moet scoren. Ik zeg in zijn algemeenheid dat je een nieuw BW moet kopen of printen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:02 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Jawel ik kan wel lezen en daarom zeg ik ook dat je ook gewoon een nieuw BW kan halen/zoeken :P is wel handig. De wet is al 5 maanden compleet anders op een bepaald punt. :P
Mijn BW is gewoon van september :{ Alleen boek 2 is gewijzigd, dus waarom dan een nieuwe kopen als ik enkel boek 2 wil hebben :{
pi_124133618
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:04 schreef Yreal het volgende:

[..]

[..]

Mijn BW is gewoon van september :{ Alleen boek 2 is gewijzigd, dus waarom dan een nieuwe kopen als ik enkel boek 2 wil hebben :{
Ik geef het op. Desnoods schrijf je een heel nieuw wetboek. :')
pi_124133741
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:04 schreef Yreal het volgende:

[..]

[..]

Je BW is je gereedschap. Dat moet gewoon in orde zijn. En het is niet zomaar één artikel dat anders is. Het is een hele nieuwe afdeling? :X En je kunt het ook gewoon los uitprinten? De doorlopende tekst van Boek 2 nieuw. En dan hou je die erbij. Ben je ook klaar.
pi_124133773
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:09 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Je BW is je gereedschap. Dat moet gewoon in orde zijn. En het is niet zomaar één artikel dat anders is. Het is een hele nieuwe afdeling? :X En je kunt het ook gewoon los uitprinten? De doorlopende tekst van Boek 2 nieuw. En dan hou je die erbij. Ben je ook klaar.
behalve boek 2 is er toch niks gewijzigd in oktober? :?
  zaterdag 16 maart 2013 @ 17:11:27 #292
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_124133792
En dan wordt de achteruitgang van vrouwenrechten in Egypte in één klap duidelijk: http://www.ikhwanweb.com/article.php?id=30731

Hoezo Arabische lente?
pi_124133793
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:10 schreef Yreal het volgende:

[..]

Lekker boeiend? :') Als jij op je stage of op een tentamen iets fout doet omdat je een verouderd artikel gebruikt roep je toch ook niet 'maar de rest van de artikelen is nog hetzelfde hoor!'?

Overigens is RV ook ingrijpend veranderd en de AwB en wetboeken van Strafrecht en -vordering ook. Weet niet in hoeverre je die gebruikt alleen :P
pi_124133819
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:11 schreef SaulGoodman het volgende:
En dan wordt de achteruitgang van vrouwenrechten in Egypte in één klap duidelijk: http://www.ikhwanweb.com/article.php?id=30731

Hoezo Arabische lente?
Wat is nou je punt? Hoezo 'achteruitgang'? :? Je linkt naar een radicaal islamitische bron die vrouwen geen gelijke rechten toekent, maar dat deden ze tien jaar geleden ook niet hoor.
pi_124133840
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:10 schreef Yreal het volgende:

[..]

Maar Boek 2 is toch gewoon ingrijpend gewijzigd? Dat is toch reden genoeg om je BW te vernieuwen door ofwel een nieuwe te kopen of de doorlopende tekst van Boek 2 uit te printen? Of zeg ik nu iets heel raars? :?
pi_124133855
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:13 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Maar Boek 2 is toch gewoon ingrijpend gewijzigd? Dat is toch reden genoeg om je BW te vernieuwen door ofwel een nieuwe te kopen of de doorlopende tekst van Boek 2 uit te printen? Of zeg ik nu iets heel raars? :?
Daarom wil ik ook zo'n bw2 boekje :+
pi_124133909
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:14 schreef Yreal het volgende:

[..]

Daarom wil ik ook zo'n bw2 boekje :+
Dat zeg ik toch ook :P alleen dat je er gewoon iets aan moet doen. Als in actie ondernemen; kun je geen Boek 2 los vinden dan neem je gewoon een nieuw BW. Of print het uit? Waarom print je het niet uit, ben je er gewoon van af en kun je weer verder werken. Je kan niet bezig zijn met ondernemingsrecht en geen nieuwe BV artikelen hebben.

Dus. Doe iets! :P
pi_124133980
Eigenlijk is het best raar dat we in deze tijd nog steeds iedere keer dat gezeik hebben met verouderde wetgeving omdat de drukpers te langzaam werkt. Ik ben absoluut niet voor ieder aspect van digitalisatie van het onderwijs, maar wat betreft de wetten zou het toch wel verdomd handig zijn :')

Dit jaar een nieuwe Kluwer gekocht omdat Sv en RV gewijzigd waren, ik loop er nog geen drie maanden mee rond en de Awb wordt aangepast zodat ik daar weer een los exemplaar van nodig heb. En dan te bedenken dat ik volgend jaar Ondernemingsrecht krijg en dus wéér een nieuwe Kluwer of BW mag aanschaffen. Wat een uitzonderlijke papier- en geldverspilling :')
pi_124134009
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:18 schreef Tchock het volgende:
Eigenlijk is het best raar dat we in deze tijd nog steeds iedere keer dat gezeik hebben met verouderde wetgeving omdat de drukpers te langzaam werkt. Ik ben absoluut niet voor ieder aspect van digitalisatie van het onderwijs, maar wat betreft de wetten zou het toch wel verdomd handig zijn :')

Dit jaar een nieuwe Kluwer gekocht omdat Sv en RV gewijzigd waren, ik loop er nog geen drie maanden mee rond en de Awb wordt aangepast zodat ik daar weer een los exemplaar van nodig heb. En dan te bedenken dat ik volgend jaar Ondernemingsrecht krijg en dus wéér een nieuwe Kluwer of BW mag aanschaffen. Wat een uitzonderlijke papier- en geldverspilling :')
Je moet sowieso elk jaar een nieuwe kopen :+
pi_124134013
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:18 schreef Tchock het volgende:

Ik vind het nou ook weer niet zo'n ramp? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')