SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem je keu maar mee naar de meetquote:
Waarom denk ik zo vies altijdquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Neem je keu maar mee naar de meet
Oh plz bitch. Oh bitch, plz!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:31 schreef AldoTheApache het volgende:
Het schijnt dus dat Tammi wereldklasse billen heeft
Ja maar degene die het weten, zeggen er niks over, alleen mensen die het gezien hebben.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, ik vertel alleen maar wat ik heb gehoord
Nou, hup cam aan en je billen showenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja maar degene die het weten, zeggen er niks over, alleen mensen die het gezien hebben.waarom ga ik hier op in
Ik ga op de meet jouw billen wel even goed bestuderen hoorquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja maar degene die het weten, zeggen er niks over, alleen mensen die het gezien hebben.waarom ga ik hier op in
kloptquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:34 schreef Tamashii het volgende:
Ik liep vanmiddag naar buiten en toen ging ik roken. Toen vertelde de zoveelste troll dat ik moest stoppen want slecht dit dat. Ja het is slecht, so what. Van leven ga je dood.
Zuurstof is dodelijkquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
klopt![]()
En van beffen krijg je keelkanker, I like to live dangerously as well
Had je moeten zeggen 'Van roken krijg ik deze mooie billen'quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:34 schreef Tamashii het volgende:
Ik liep vanmiddag naar buiten en toen ging ik roken. Toen vertelde de zoveelste troll dat ik moest stoppen want slecht dit dat. Ja het is slecht, so what. Van leven ga je dood.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Had je moeten zeggen 'Van roken krijg ik deze mooie billen'
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:37 schreef Faxie het volgende:
Sorry ik ben verschrikkelijk geil
Dat krijg ik altijd na een vermoeiende dag op het water
Spetter Spieter Spater,quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:37 schreef Faxie het volgende:
Wel meer dan een druppel hoorquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Spetter Spieter Spater,
lekker in het water,
Ga maar vast naar huis,
Ik kom (hihi ik zei komen) een druppel later
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:37 schreef Faxie het volgende:
Match made in heaven!quote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Had je moeten zeggen 'Van roken krijg ik deze mooie billen'
Trouwen, mehquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Match made in heaven!![]()
Wanneer gaan jullie trouwen?
Kinderenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kunt daarna altijd nog gaan scheiden en haar geld en kinderen afpakken
Volgens mij ben jij dat nonstopquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:37 schreef Faxie het volgende:
Zo had ik het nog niet bekekenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoef je geen vaatwasser te kopen en ze kunnen altijd nog auto duwen, scheelt benzine
Boh, als ik van het water af kom wil ik alleen maar heel veel eten en massagesquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ohai
Tja als ik slaap droom ik over jou
Ow hai therequote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:54 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Boh, als ik van het water af kom wil ik alleen maar heel veel eten en massages
Massages kan geregeld wordenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:54 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Boh, als ik van het water af kom wil ik alleen maar heel veel eten en massages
Lolquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
Als Faxie op vakantie gaat, dan neemt hij mee:
Z'n auto
Z'n keu
En z'n badjas!
En massage-oliequote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
Als Faxie op vakantie gaat, dan neemt hij mee:
Z'n auto
Z'n keu
En z'n badjas!
Een ekte fokker! eet gewoon achter de computer!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:55 schreef Faxie het volgende:
Maar ik ga wel weer even. Douchen en eten enzo
You killed itquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
Iedereen in een brok voedsel gestikt?
What have I done?
Ik ben me aan het verbijten op het feit dat ik het tentamen van vanohctend verneukt heb, en daarnaast sta ik zowaar in de keukenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
Iedereen in een brok voedsel gestikt?
What have I done?
Wat gaat het worden?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben me aan het verbijten op het feit dat ik het tentamen van vanohctend verneukt heb, en daarnaast sta ik zowaar in de keuken
Tentamen op een zaterdag?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben me aan het verbijten op het feit dat ik het tentamen van vanohctend verneukt heb, en daarnaast sta ik zowaar in de keuken
Owja, kut, ik moet nog boodschapjes doenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ah balen.. Maar je staat toch in de keuken?quote:
Dat dit kan in Nederland!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een 5,1dus 0,4 tekort
[..]
Ja
Ik ben er al weer uit, de lasagne staat in de ovenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:29 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Ah balen.. Maar je staat toch in de keuken?
Daar hoort hij thuis, soms klaagt hij net zoveel als een vrouwquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:29 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Ah balen.. Maar je staat toch in de keuken?
My thoughts exactly voor straf heb ik ook niet betaald voor mijn tramritje naar de uniquote:
Wat rebels van jequote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
My thoughts exactly voor straf heb ik ook niet betaald voor mijn tramritje naar de uni
tentamen op zaterdag????quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
tentamen op zaterdag????
lama... spuit 11 ik....
quote:
Succesquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nou snap ik ook waarom je gisteravond geen bier bij mij wilde drinken
ik ga rennen.... anders heb ik straks een boos kijkend nichtje
DAT biedt perspectiefquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, ik zit teveel in ONZ, nou en
quote:
afplakken met een plastic zakje? en waterdichte pleistertapequote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:00 schreef charmed_angel het volgende:
koud
Ik wil in bad, maar mag niet
Ik twijfel of die pleister van de dermal waterdicht is
hquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
afplakken met een plastic zakje? en waterdichte pleistertape
mmmm best slimquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
afplakken met een plastic zakje? en waterdichte pleistertape
nee die heb ik nietquote:
ductape will doquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
h
[..]
mmmm best slim
Ik heb alleen geen waterdichte pleistertape in huis
[..]
nee die heb ik niet
The solution for everythingquote:
Oh noesquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
h
[..]
mmmm best slim
Ik heb alleen geen waterdichte pleistertape in huis
[..]
nee die heb ik niet
Volgens mij ben jij een nog grotere koukleum dan Vin.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga nu mijn badjas aan doen, en daarover een deken
Koukleumquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga nu mijn badjas aan doen, en daarover een deken
Ze wil gewoon dat ik haar warm houd, maar is nog te verlegen om dat te zeggen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een nog grotere koukleum dan Vin.
Ik dacht niet dat dat mogelijk was!
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:10 schreef fietsie het volgende:
*Jeej* al een hele dag normaal dingetjes kunnen eten en drinken
En ik heb het ook niet meer kouder als Vinniiee
*kouder danquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:10 schreef fietsie het volgende:
*Jeej* al een hele dag normaal dingetjes kunnen eten en drinken
En ik heb het ook niet meer kouder als Vinniiee
Dus jij bent al onderweg naar Spijkcity om haar op te warmen?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze wil gewoon dat ik haar warm houd, maar is nog te verlegen om dat te zeggen.
Jouw gemekker over kou afzetten tegen hoe koud ik het hadquote:
Dat was ik, maar ik was de straalkachel vergeten dus toen moest ik weer terug.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus jij bent al onderweg naar Spijkcity om haar op te warmen?
Denken dat jij niet heet genoeg bentquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat was ik, maar ik was de straalkachel vergeten dus toen moest ik weer terug.
Dus jij houdt haar niet warm, maar de straalkachelquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is altijd goed een plan B te hebben.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denken dat jij niet heet genoeg bent
Dat ik het koud vind, zegt niks over hoe koud ik het hebquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jouw gemekker over kou afzetten tegen hoe koud ik het had
Bang dat je anders met ducktape vast wordt gezet, als je het met lichaamswarmte probeert?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Truequote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is altijd goed een plan B te hebben.
Mijn bier is nog niet koud!! Kom eens hier en hou je voeten er eens tegenaan!!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ik het koud vind, zegt niks over hoe koud ik het heb
Mijn voeten zijn warmquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True
[..]
Mijn bier is nog niet koud!! Kom eens hier en hou je voeten er eens tegenaan!!
en houd jequote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True
[..]
Oh, jij hebt bier! Tosso!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True
[..]
Hou mag ook in dezenquote:
Hier gaat iets misquote:
http://www.mijnwoordenboek.nl/werkwoord/houden !!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik hou, hij hout, wij houten. Ja, klinkt goed!
quote:Onvoltooid tegenwoordige tijd (ott)
Deze tijd geeft een handeling weer die op het moment van spreken plaatsvindt.
ik houd; hou
jij houdt
hij houdt
wij houden
jullie houden
zij houden
Hij drinkt wel genoeg? Vocht is nu heel belangrijk he!!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb een persoonlijk kacheltje met 40 graden koorts
Ja maar ik heb niet genoeg om te delenquote:
Beterschap voor K.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
S. is toch ziek?quote:
Ah daar ben ik nou net van verlost.... Maar jij hebt er dus een tot je beschikking, je bent niet zelf de dader?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
Amaai.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar ik heb niet genoeg om te delen
Mensen die niet PI's lezenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
http://www.mijnwoordenboek.nl/werkwoord/houden !!
[..]
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij drinkt wel genoeg? Vocht is nu heel belangrijk he!!
Ik haal tegenwoordig vaak een 6-pack. Gewoon omdat ik een krat sjouwen teveel moeite vindquote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze wil gewoon dat ik haar warm houd, maar is nog te verlegen om dat te zeggen.
Nee de oudste..quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ah daar ben ik nou net van verlost.... Maar jij hebt er dus een tot je beschikking, je bent niet zelf de dader?
Mooi!!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]echt heel veel gedronken vandaag, ook echt een compliment voor gegeven
er staat ook nog een flesje water bij zijn bed en een gewone beker met drinken
Ik denk dan elke keer dat je het over J. hebtquote:
Sterkte vanavond / vannacht dan; hopen dattie inkakt en lekker doorslaapt....quote:
Daar heb je toch een zoon voor?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik haal tegenwoordig vaak een 6-pack. Gewoon omdat ik een krat sjouwen teveel moeite vind
Jij zei het, ik dacht hetquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dan elke keer dat je het over J. hebt
Ik doe mestal boodschappen als hij niet thuis is!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar heb je toch een zoon voor?
Is gewoon griepquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi!!
Dan komt het wel goed met die kanjer!!
die doet niet meequote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dan elke keer dat je het over J. hebt
Gewoon bellen dat als 'ie naar huis komt gelijk effe een kratske meeneemt . . . oh wacht dat gaat niet.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe mestal boodschappen als hij niet thuis is!
Hoe gaat het met je liefje?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik ben een hele erge koukleum ja
[..]![]()
Wanneer gaan we hossen?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik kapot moe
Voor de rest gaat het super hoor
Kom je in mei naar huppelkind zn prinsessenfeestje bij ballorig?quote:
Oooh als het warm is en alles!quote:
Ze was gisteren nog kacheltjelamquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oooh als het warm is en alles!Ik ga je wel missen dan hoor!
Wanneer mag je weer alcohol drinken?
Ik heb dubbellikkers in de vriezer liggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bahquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb dubbellikkers in de vriezer liggen
Zal ik een lekker bak roomijs gaan halen voor je? En slagroom!quote:
Ik las even "dubbelkikkers"quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb dubbellikkers in de vriezer liggen
paast een Raketjequote:
Heb ik weer leuke dingen gemist?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze was gisteren nog kacheltjelam
Vast welquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb ik weer leuke dingen gemist?
JA!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik een lekker bak roomijs gaan halen voor je? En slagroom!
Soft nougatquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik weet niet of ik trek heb in ijs...wat zal ik zo eventjes gaan halen?...moeilijk moeilijk...
Ik heb er nu ook trek in!!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JA!met caramel en extra nougat nootjes
Misschien haal ik wel zo'n klein bakje ijsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huifkardorp.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er nu ook trek in!!
Maar de super hier is net dicht
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik een lekker bak roomijs gaan halen voor je? En slagroom!
OMNOMNOMquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JA!met caramel en extra nougat nootjes
stom gehucht... hier is het tot 21:00 openquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er nu ook trek in!!
Maar de super hier is net dicht
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien haal ik wel zo'n klein bakje ijs
Als het niet vanavond is dan wel morgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:!!!
![]()
Zaterdag? Hier 17:00 voor de gewone winkels, en 20:00 voor beide Jumbo's....quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
stom gehucht... hier is het tot 21:00 open
Moet eigenlijk wel want zo lang ik die slobber hoef ik niet te hoesten.quote:
Ja het is vandaag zaterdag.. Supermarktquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zaterdag? Hier 17:00 voor de gewone winkels, en 20:00 voor beide Jumbo's....
Er is er nog wel 1 open. Aan de andere kant van het dorp. Ik heb geen fietsquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Als het niet vanavond is dan wel morgen
[..]!!!
Nou ik ben deze week zodanig uit de tijd dat ik pas vanmorgen tijdens het koffieleuten met opa doorkreeg dat er een nieuwe paus is....quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja het is vandaag zaterdag.. Supermarkt
Gek genoeg kan zelfs ik het zien.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=497738910290111
Kunnen jullie dat zien? Mad skills
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gek genoeg kan zelfs ik het zien.
Ik ben jaloersquote:
Prinsessen?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom je in mei naar huppelkind zn prinsessenfeestje bij ballorig?
Ik heb gister nog alcohol opquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oooh als het warm is en alles!Ik ga je wel missen dan hoor!
Wanneer mag je weer alcohol drinken?
Ik was in Paddy Murphy'squote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb ik weer leuke dingen gemist?
Ja. Zijn 15de verjaardag gaan we vieren in een kinderspeelparadijs en het thema wordt prinsessen!!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Prinsessen?
[..]
Ik heb gister nog alcohol op
ik win!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Als het niet vanavond is dan wel morgen
[..]!!!
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:52 schreef fietsie het volgende:
*&@)(*#)@(*$@(* eega komt aan met pillen. Opschrift: "Retard capsules"
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja. Zijn 15de verjaardag gaan we vieren in een kinderspeelparadijs en het thema wordt prinsessen!!
Had ie mij maar niet moeten mishandelen vanmiddag
Arme jongen? Mijn neus is nu nog rood door hemquote:
wat heeft hij gedaan danquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Arme jongen? Mijn neus is nu nog rood door hem
Hij ging mij aanvallen!quote:
whehehehehehequote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij ging mij aanvallen!
Hij won! Ik lag op de grond, in de houdgreep, voet van hem op mn borst terwijl hij VICTORIE brulde en in mn neusdopje kneep!
EN DAT DOET VERREKTES PIJN HOOR!!
Tranen sprongen in mn ogenquote:
Probeert dit te combineren met het beeld van een 18+ kerel, een bak ijs en een slagroomspuit...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij ging mij aanvallen!
Hij won! Ik lag op de grond, in de houdgreep, voet van hem op mn borst terwijl hij VICTORIE brulde en in mn neusdopje kneep!
Geen enkel verhaal van mij over mijn zoon mag gecombineerd worden met het beeld van een 18+ kerel, een bak ijs en een slagroomspuitquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Probeert dit te combineren met het beeld van een 18+ kerel, een bak ijs en een slagroomspuit...
Fuck dan heb ik de zinsconstructie vanuit jouw perspectief nie helemaal ehm, adequaat in elkaar gezet.... die hele zoon verdween *poef* als sneeuw voor de zon al uit het basisplaatje....quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen enkel verhaal van mij over mijn zoon mag gecombineerd worden met het beeld van een 18+ kerel, een bak ijs en een slagroomspuit![]()
Surinamer.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb apple tv gekregen
Ben alleen te lui om op te staan en het uit te proberen
Die's cool, die hebben we hier ook. Ook ideaal om iPad beeld naartoe te klonen als kleine uk alleen zit te iPaddenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb apple tv gekregen
Ben alleen te lui om op te staan en het uit te proberen
Groeten zijn sowieso kut. Vraag maar aan Theo voor een uitleg.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Kennen jullie dat?
Dat je zo vriendelijk bent om tegen iemand te zeggen: doe blabla ook de groeten van mij!
En dat dat dan backfired?
Uhuhquote:
Ik wil hem nog jailbreaken. Hoef ik helemaal geen series meer t downloadn geloof ikquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die's cool, die hebben we hier ook. Ook ideaal om iPad beeld naartoe te klonen als kleine uk alleen zit te iPadden
No pun intenteded: maar dat heb ik sowieso al met de meeste dingen die ik tegen jou zeg.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Kennen jullie dat?
Dat je zo vriendelijk bent om tegen iemand te zeggen: doe blabla ook de groeten van mij!
En dat dat dan backfired?
Okquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Groeten zijn sowieso kut. Vraag maar aan Theo voor een uitleg.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
No pun intenteded: maar dat heb ik sowieso al met de meeste dingen die ik tegen jou zeg.
En dat ligt volledig aan mij
Achja, dan issie een generieke mediaspeler. Maar die heb ik al.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil hem nog jailbreaken. Hoef ik helemaal geen series meer t downloadn geloof ik
Jij mag datquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhuh
[..]
Ik wil hem nog jailbreaken. Hoef ik helemaal geen series meer t downloadn geloof ik
Heldquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij ging mij aanvallen!
Deze actie levert hem wel een leuk verjaardagsfeestje op natuurlijkquote:
Bier zuipen en kut roepenquote:
Lukt je toch niet.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Deze actie levert hem wel een leuk verjaardagsfeestje op natuurlijk
Whiskey danquote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lukt je toch niet.
Hij werkt je gewoon weer naar de grond
Ghehe er zijn veel FOK!kers die hun drank kwijt zijnquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat staat bij jou
Ik heb wel raketje
Wie zegt dat ik het 'kwijt' benquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe er zijn veel FOK!kers die hun drank kwijt zijn![]()
Allemaal in mijn kast
Kan zomaar gebeuren dat het op is de volgende keer dat je hier bentquote:
Dat merken we dan wel weerquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan zomaar gebeuren dat het op is de volgende keer dat je hier bent
Die zender sneeuwt toch zo bij jou?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:24 schreef Vinniiee het volgende:
Oh ik ga zo The .. Story oid kijken op RTL5
de wat?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:24 schreef Vinniiee het volgende:
Oh ik ga zo The .. Story oid kijken op RTL5
Succesquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga NU opstaan en mijn apple tv aansluiten
Maar beneden nietquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die zender sneeuwt toch zo bij jou?
Als je blikkies had, zou ie er dan 1 pakken, lek-bijten en leegsoppen?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo stom dat mijn hond geen bier wil gaan pakken voor mij
Max kennende vreet ze eerst de koelkast leeg en vergeet dan alsnog mijn bier voor mij mee te nemenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als je blikkies had, zou ie er dan 1 pakken, lek-bijten en leegsoppen?
Dat deden de rotties van mijn ouders....
Film: The Other Guys (2010) - IMDbquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en dat is een film? Een serie?
aha! Niks voor mijquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Film: The Other Guys (2010) - IMDb
App?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga zo weet ik veel kijken en meedoen als mn app meewerkt
de Weet ik veel appquote:
neequote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat kan. Je Apple TV al aangesloten?
Is zeg maar Triviant ofzoquote:
Je kent triviant nietquote:
No fucking wayquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij nietMisschien als ik het zie
Ik heb van jou gewonnenquote:
Dit gaat te ver!!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij nietMisschien als ik het zie
Grapjas.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit gaat te ver!!
Ik ga jou negeren!!
Heul nietquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toch wel
Ik weet al hoe het komt, is van voor mijn tijd.
Uhm nee, triviant is tijdloos.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toch wel
Ik weet al hoe het komt, is van voor mijn tijd.
Heb jij 20 jaar in een grot in Afghanistan gezeten en ben je pas een week terug in de bewoonde wereld?quote:
Ik heb er een hard hoofd inquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb jij 20 jaar in een grot in Afghanistan gezeten en ben je pas een week terug in de bewoonde wereld?
Ken je bijvoorbeeld wel party&co, risk, cluedo, spookslot of muizenval.
Ik herken de naam, nooit gespeeld.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb jij 20 jaar in een grot in Afghanistan gezeten en ben je pas een week terug in de bewoonde wereld?
Kom je uit een gezin van streng gereformeerde waar je geen enkele vorm van ontspanning mocht hebben en alleen maar de bijbel mag lezen?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik herken de naam, nooit gespeeld.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een zeer bazige FOK!user toch?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je weet wel wat Monopoly is toch?
Dat is die lekkere boiiquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kom je uit een gezin van streng gereformeerde waar je geen enkele vorm van ontspanning mocht hebben en alleen maar de bijbel mag lezen?
Niet streng, maar wel gereformeerd ja. Ik hield nooit van spelletjes.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kom je uit een gezin van streng gereformeerde waar je geen enkele vorm van ontspanning mocht hebben en alleen maar de bijbel mag lezen?
Ik doe Weet ik veel spelenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nu op de radio: DJ Maarten - Dolfijn
Hier gaat iets mis!!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik noem later al mijn kinderen monopoly.
En watertornado.
Dat wel jaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Serieus?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet streng, maar wel gereformeerd ja. Ik hield nooit van spelletjes.
Ik heb het over het spel he, niet over:quote:
quote:
Lolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |