Huhwatwaarquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:22 schreef leeell het volgende:
Je hebt toch wel wat moois van de note gemaakt mortaxx
Ik had 'm verwijderd.quote:
Die heb ik gesloten.quote:
Doen alsof je in een werkgroep bij Frank zit en hij jou wil verleiden is ook niet leuk. Straks leest zijn dinnetje het nog.quote:
Ik dacht dat hij door de misleidende foto niet herkenbaar was, sorry danquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doen alsof je in een werkgroep bij Frank zit en hij jou wil verleiden is ook niet leuk. Straks leest zijn dinnetje het nog.
donequote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:28 schreef ErikT het volgende:
Hallo, kan een modje mijn topic WGR / Vlucht vertraagd maar Transavia geeft geen vergoeding naar WGR verplaatsen?
Bedankt!
Ik denk dat ze in R&P ook niet zo blij zijn met dat verhaalquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:42 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Mortaxx, ik ben even boos op je. Schopje naar R&P had ook gemogen. Ik had het Frank beloofd.![]()
Dat was een belofte die best gebroken had mogen worden.quote:
Wat is er mis met het verhaal? Ben je een homofoob?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in R&P ook niet zo blij zijn met dat verhaal
Wat had je beloofd?
Ja, maar jij zou 'm dicht gooien, niet Mortaxxquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat was een belofte die best gebroken had mogen worden.
Waar baseer je dit nu weer opquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:46 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Wat is er mis met het verhaal? Ben je een homofoob?
Geen idee, snap gewoon totaal niet wat er slecht aan is behalve dat het zo lang isquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waar baseer je dit nu weer opMaar ik ken R&P niet zo goed dus zal even de modjes aldaar om hun mening vragen
Als je dat niet begrijpt kun je maar beter weggaanquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:09 schreef Wotte het volgende:
Waarom moet mijn klacht over sambal op mijn vlabuks gelijk dicht ?
Het kan toch echt gebeurd zijn?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je dat niet begrijpt kun je maar beter weggaan
Is het niet. En je zou eens moeten weten hoe vaak we al een soortgelijk topic hebben gehad. Verzonnen en dan nog niet eens origineel zijn. Ga je schamen.quote:
Dit ja, overkomt me ook vaak.quote:
Ik zal het niet weer doenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:22 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Is het niet. En je zou eens moeten weten hoe vaak we al een soortgelijk topic hebben gehad. Verzonnen en dan nog niet eens origineel zijn. Ga je schamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |