Ik had een paar dingen op Facebook gezet. Ik heb geen tijd om iedereen persoonlijk af te gaaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maakt niet uit hooor, ik heb me er al overheen gezet
dit jaquote:
quote:"Als je aan verkering begint zonder dat je wilt trouwen, ben je net een kind dat een nieuw speeltje al snel weer aan de kant gooit"
quote:"Ik heb gevoelens voor iemand van hetzelfde geslacht, wil dat zeggen dat ik homo/lesbisch ben?
Helemaal niet.
Feit: Vaak zijn homoseksuele gevoelens niet meer dan een voorbijgaande fase."
Helemaal mee eens, ik vraag me af waar ik me kan aanmelden.quote:"Hoe kan ik voorkomen dat ik steeds aan seks denk?
Belangrijk: Seksuele gevoelens zijn op zich niet verkeerd. God heeft man en vrouw zo gemaakt dat ze zich sterk tot elkaar aangetrokken voelen, en binnen het huwelijk mogen seksuele verlangens bevredigd worden. Dus als je intense seksuele verlangens hebt, denk dan niet dat je van nature slecht bent of dat je gewoon niet moreel rein kunt blijven."
ik mag hopen dat dit een grapje isquote:
Ik ben serieus.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ik mag hopen dat dit een grapje is
ah joh donderstraal toch een eind opquote:
haterquote:
Zou bijna waar zijn joh.quote:
En hier snap ik geen moer van.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ah joh donderstraal toch een eind op
das toch niet te geloven joh
waar heb je dat ventje vandaan gehaald?
de bewoonde wereld, kutboerquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ah joh donderstraal toch een eind op
das toch niet te geloven joh
waar heb je dat ventje vandaan gehaald?
quote:
Leuk citaatje van ze.quote:Alleen übermenschen van het arische ras met een godsgruwelijk perfect lichaam zijn welkom bij het keurkorps van de journalistiek op het Slachthuis van het Journaille.
het ligt in noord hollandquote:
wel een barkiequote:
prachtige provinciequote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
het ligt in noord holland
het is dat ze het nodig vonden om flevoland op te vissen, anders was het de lelijkste provincie van nederland geweestquote:
van binnen ben ik zwartquote:
gekkerdquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
het is dat ze het nodig vonden om flevoland op te vissen, anders was het de lelijkste provincie van nederland geweest
toch wel een keer of 5 te vaakquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:33 schreef Ezell het volgende:
Hoe vaak ben jij in je hele leven in N-H geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |