abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 maart 2013 @ 00:07:35 #241
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_124149592
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:06 schreef Woestijnvos het volgende:
Het zou niet meer doorgaan.
Het protest, nee.

Ik vraag me af waarom niet.
  zondag 17 maart 2013 @ 00:08:21 #242
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_124149617
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:07 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Het protest, nee.

Ik vraag me af waarom niet.
Als je zo las wat er op die facebookpagina geroepen werd krijg je wel een idee.
  zondag 17 maart 2013 @ 00:09:31 #243
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_124149662
quote:
9s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:08 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Als je zo las wat er op die facebookpagina geroepen werd krijg je wel een idee.
Ik weet het niet? Vertel.
  zondag 17 maart 2013 @ 00:20:14 #244
397659 Psycoturko
The Turkish Nationalist
pi_124149926
1. Turkije gaat niet en WILT niet de eu in.
2. Het is schandalig dat jeugdzorg kinderen van turks komaf niet plaatst in een normaal (islamitisch) pleeggezin maar bij een lesbisch stel. Dan vraag je om problemen..
3. Demonstreren heeft geen nut :')
General M.Kemal Atatürk:"Men, I am not ordering you to attack. I am ordering you to die! In the time that it takes us to die, other forces and commanders can come and take our place." During the gallipoli war, 1915
  Redactie Frontpage zondag 17 maart 2013 @ 00:23:49 #245
145738 superworm
is erbij
pi_124150016
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:20 schreef Psycoturko het volgende:
2. Het is schandalig dat jeugdzorg kinderen van turks komaf niet plaatst in een normaal (islamitisch) pleeggezin maar bij een lesbisch stel. Dan vraag je om problemen..
1. Goed zo.
2. Fun fact: in Nederland is een islamitisch pleeggezin niet 'normaal', maar een unicum. Dat komt doordat mensen hier niet overwegend islamitisch zijn, maar atheïstisch of agnostisch. Deal with it.
3. Hierover niet nee. Al heeft níet demonstreren meestal nog minder nut.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  zondag 17 maart 2013 @ 00:32:16 #246
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_124150218
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:20 schreef Psycoturko het volgende:
1. http://www.europa-nu.nl/i(...)_de_europese_unie#p6
2. Normaal doet jeugdzorg dat ook. Maar deze mevrouw maakte het blijkbaar zo bond dat er een spoedprocedure moest worden gevolgd en er geen tijd was voor een zorgvuldige afweging. Als mevrouw nou gewoon normaal deed, dan hoefde dit niet te gebeuren.
3. Als je het ergens niet mee eens bent kun je best demonstreren om te laten merken wat je vindt. Dat werkt beter dan achter je computer huilen.
  zondag 17 maart 2013 @ 00:32:59 #247
397659 Psycoturko
The Turkish Nationalist
pi_124150243
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 23:49 schreef TweeGrolsch het volgende:
Die advocaat bij pauw en witteman vergelijkt het de hele tijd met Nederlanders die in het buitenland zitten die ook geholpen worden door de Nederlandse overheid. Maar deze vergelijking gaat voor geen meter op aangezien Yunus op de eerste plaats geen Turk is. Hij is geboren in Nederland, opgegroeid in Nederland, gaat naar school in Nederland etc. etc.

Het zijn slechts de achterlijke wetten in Turkije die ervoor zorgen dat al die kinderen tot in het einde der tijd Turkse paspoorten hebben. En dat gedeelte is het eigenlijk probleem, de verziekte invloed die de Turkse staat probeert te houden op personen die eigenlijk helemaal niets met Turkije meer te maken horen te hebben.
Godverdomme man. Waar baseer jij dat op dat hij geen turk is!? Zijn ouders (1ste gen.)zijn allebij in turkije geboren (allochtonen ; turken )
Hij is de 2de gen dus ook allochtoon en aangezien elke geboren kind aangegeven moet worden bij de turkse ambassade binnen 2 maanden ofso wordt tie automatisch TURKSE STAATSBURGER! dus hij is een turk.punt uit!

En wat jij ziek vind is voor iemand anders vanzelfsprekend. Turkije pakt het goed aan dat betreft. Een turk blijft uiteindelijk een turk. Ookal is tie in nl geboren. Waar die geboren is en opgegroeid is maakt geen verschil. En je zegt het heel goed. Personen die niks met turkije te maken HOREN hebben volgens JOU, maar wie ben jij dat jij daarop tegen bent? Uiteindelijk zijn het de turken zelf die voor hun land kiezen en in contact willen blijven met turkije.
General M.Kemal Atatürk:"Men, I am not ordering you to attack. I am ordering you to die! In the time that it takes us to die, other forces and commanders can come and take our place." During the gallipoli war, 1915
pi_124150319
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:32 schreef Psycoturko het volgende:

[..]

Godverdomme man. Waar baseer jij dat op dat hij geen turk is!? Zijn ouders (1ste gen.)zijn allebij in turkije geboren (allochtonen ; turken )
Hij is de 2de gen dus ook allochtoon en aangezien elke geboren kind aangegeven moet worden bij de turkse ambassade binnen 2 maanden ofso wordt tie automatisch TURKSE STAATSBURGER! dus hij is een turk.punt uit!

En wat jij ziek vind is voor iemand anders vanzelfsprekend. Turkije pakt het goed aan dat betreft. Een turk blijft uiteindelijk een turk. Ookal is tie in nl geboren. Waar die geboren is en opgegroeid is maakt geen verschil. En je zegt het heel goed. Personen die niks met turkije HOREN te maken hebben volgens JOU, maar wie ben jij dat jij daarop tegen bent? Uiteindelijk zijn het de turken zelf die voor hun land kiezen en in contact willen blijven met turkije.
Dit getuigt van slechte integratie
  zondag 17 maart 2013 @ 00:35:32 #249
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_124150322
quote:

[..]

En wat jij ziek vind is voor iemand anders vanzelfsprekend. Turkije pakt het goed aan dat betreft. Een turk blijft uiteindelijk een turk. Ookal is tie in nl geboren. Waar die geboren is en opgegroeid is maakt geen verschil. En je zegt het heel goed. Personen die niks met turkije HOREN te maken hebben volgens JOU, maar wie ben jij dat jij daarop tegen bent? Uiteindelijk zijn het de turken zelf die voor hun land kiezen en in contact willen blijven met turkije.
Misschien is het voor jou wel verstandig te gaan demonstreren als je zo boos bent.
  zondag 17 maart 2013 @ 00:35:50 #250
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_124150330
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:35 schreef miera het volgende:

[..]

aldus Greet Wilders.
  zondag 17 maart 2013 @ 00:36:40 #251
397659 Psycoturko
The Turkish Nationalist
pi_124150361
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:32 schreef n00b13 het volgende:

[..]

1. http://www.europa-nu.nl/i(...)_de_europese_unie#p6
2. Normaal doet jeugdzorg dat ook. Maar deze mevrouw maakte het blijkbaar zo bond dat er een spoedprocedure moest worden gevolgd en er geen tijd was voor een zorgvuldige afweging. Als mevrouw nou gewoon normaal deed, dan hoefde dit niet te gebeuren.
3. Als je het ergens niet mee eens bent kun je best demonstreren om te laten merken wat je vindt. Dat werkt beter dan achter je computer huilen.
Spoedprocedure van 9 jaar? Zozo...
  zondag 17 maart 2013 @ 00:38:26 #252
397659 Psycoturko
The Turkish Nationalist
pi_124150406
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:35 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Misschien is het voor jou wel verstandig te gaan demonstreren als je zo boos bent.
Nee. Ik word boos van mensen die niks van een onderwerp afweten maar toch komen praten :')
  zondag 17 maart 2013 @ 00:39:12 #253
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_124150425
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:36 schreef Psycoturko het volgende:

[..]

Spoedprocedure van 9 jaar? Zozo...
Je gaat toch ook niet een kind eerst op plek A zetten en na 2 jaar (na een zorgvuldige afweging) zeggen, nou zeg maar dag tegen mama en mama, hier is je nieuwe papa en mama.

Dat is zielig.
  zondag 17 maart 2013 @ 00:44:14 #254
397659 Psycoturko
The Turkish Nationalist
pi_124150566
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:39 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Je gaat toch ook niet een kind eerst op plek A zetten en na 2 jaar (na een zorgvuldige afweging) zeggen, nou zeg maar dag tegen mama en mama, hier is je nieuwe papa en mama.

Dat is zielig.
Ok. Daarom zetten ze zulke kinderen meestal in een tijdelijk gezin. Die lesbische stel is blijvend. Dat is heel de probleem
  zondag 17 maart 2013 @ 00:44:19 #255
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_124150569
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:38 schreef Psycoturko het volgende:

[..]

Nee. Ik word boos van mensen die niks van een onderwerp afweten maar toch komen praten :')
Misschien moet je daarom gaan demonstreren. Je weet er zelf ook niet veel van blijkbaar.
Deze mevrouw kon niet voor haar kind zorgen. Nederland heeft moeite gedaan voor een turkse staatsburger, om hem een goed huis te geven. Om hem een mooie toekomst te geven. Hem ondersteund. Net als zijn voogden.

En nu komt jou. De grote boze Turk. Jij zegt: "Jullie zijn 2 lesbischen. Dat is stom volgens Allah. Doe is kind teruggeven! Bedankt maar niet bedankt."

Daar wordt ik dan boos over. Dan denk ik, wij doen verdomme moeite. Die 2 vrouwen geven al hun liefde aan dat kind. Voeden hem goed op. Geven hem eten. Ze nemen hem mee op vakantie naar zijn vaderland om te laten zien waar hij vandaan komt. En het enige dat jij doet is boe roepen en huilen. Ga. Weg.
  zondag 17 maart 2013 @ 00:46:44 #256
397659 Psycoturko
The Turkish Nationalist
pi_124150630
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:35 schreef miera het volgende:

[..]

weer zo'n type die imhoudelijk niet kan reageren :')
  zondag 17 maart 2013 @ 00:48:33 #257
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_124150666
Maar ik weet het goed gemaakt. Vanaf nu zullen we alle Turkse kinderen niet meer opvangen, niet meer te eten geven. Hell, we geven niet eens meer kinderbijslag.
Als er dan toch een tussendoor glipt. En geld wil van onze hardwerkende hardwerkers. Dan sturen we een rekening naar de grote boze Erdogan.
pi_124150802
[..]

Ok. Daarom zetten ze zulke kinderen meestal in een tijdelijk gezin. Die lesbische stel is blijvend. Dat is heel de probleem
[/quote]

Dus als hij bij een hetero-stel terechtkomt die, voor mijn part, jehova-getuigen zijn dan is er geen probleem meer?
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_124150838
quote:

[..]

En wat jij ziek vind is voor iemand anders vanzelfsprekend. Turkije pakt het goed aan dat betreft. Een turk blijft uiteindelijk een turk. Ookal is tie in nl geboren. Waar die geboren is en opgegroeid is maakt geen verschil. En je zegt het heel goed. Personen die niks met turkije te maken HOREN hebben volgens JOU, maar wie ben jij dat jij daarop tegen bent? Uiteindelijk zijn het de turken zelf die voor hun land kiezen en in contact willen blijven met turkije.
In Nederland is er gewoon iets als de Nederlandse wet. Dat is niet zo moeilijk. En volgens die wet mag je kinderen niet mishandelen. Want dan is er Jeugdzorg. Turk of geen Turk. Je daaraan niet willen houden betekent gewoon dat je je kinderen maar hier niet moet opvoeden.
  zondag 17 maart 2013 @ 00:56:32 #260
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_124150863
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:46 schreef Psycoturko het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, kom even terug en maak af waar je aan begon.
pi_124150896
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:48 schreef n00b13 het volgende:
Maar ik weet het goed gemaakt. Vanaf nu zullen we alle Turkse kinderen niet meer opvangen, niet meer te eten geven. Hell, we geven niet eens meer kinderbijslag.
Als er dan toch een tussendoor glipt. En geld wil van onze hardwerkende hardwerkers. Dan sturen we een rekening naar de grote boze Erdogan.
Ja, als Turken zo graag Turks staatsburger willen blijven, dan hoeven ze inderdaad de Nederlandse voorzieningen niet - zorg onderwijs kinderbijslag - om een paar voorbeelden te noemen.

Sterker nog : ze hebben er dan niet eens recht op.

Ik krijg steeds vaker van dit soort neigingen als ik zie hoe de Turkse overheid zich gedraagt.
  zondag 17 maart 2013 @ 00:59:39 #262
397659 Psycoturko
The Turkish Nationalist
pi_124150940
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:44 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Misschien moet je daarom gaan demonstreren. Je weet er zelf ook niet veel van blijkbaar.
Deze mevrouw kon niet voor haar kind zorgen. Nederland heeft moeite gedaan voor een turkse staatsburger, om hem een goed huis te geven. Om hem een mooie toekomst te geven. Hem ondersteund. Net als zijn voogden.

En nu komt jou. De grote boze Turk. Jij zegt: "Jullie zijn 2 lesbischen. Dat is stom volgens Allah. Doe is kind teruggeven! Bedankt maar niet bedankt."

Daar wordt ik dan boos over. Dan denk ik, wij doen verdomme moeite. Die 2 vrouwen geven al hun liefde aan dat kind. Voeden hem goed op. Geven hem eten. Ze nemen hem mee op vakantie naar zijn vaderland om te laten zien waar hij vandaan komt. En het enige dat jij doet is boe roepen en huilen. Ga. Weg.
Wat de biologische moeder heeft uitgevreten weet ik niet. Ze zegt dat ze toen die kind zes maanden was , van de trap gevallen laten hebben.

Maar dat neemt niet weg dat je rekening mee moet houden dat het een kind is van een ouders/ die moslims zijn,en als je daar scheidt aan hebt als jeugdzorg: hou dan in ieder geval rekening mee dat het een kind is van turks komaf. Als je dat kind plaats bij een lesbisch stel dan heb je wel een hele grote fout gemaakt. Jeweet dat het niet gepast is bij zulke bevolkingsgroepen om lesbisch/homo zijn. Als je een turks kind in zo'n gezin plaatst dan... ja ,dat hoef ik niet uitteleggen denk ik. Wat ik zeg is: houw rekening mee met de de achtergrond van zo'n kind. Anders ga je zulke taferelen krijgen met een hele bevolkingsgroep en zelf een land!. Dat is dus schandalig: jeugdzorg zag dat niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Psycoturko op 17-03-2013 01:05:45 ]
pi_124150955
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:46 schreef Psycoturko het volgende:

[..]

Een Turk in NL geboren van de 2de, 3de of 4de generatie is een Nederlander met Turkse roots

Dan heb je je dus te houden aan de wetgeving van de Nederlandse staat en te houden aan de normen en waarden van Nederland want jullie wonen in NL

Er is democratisch verkozen dat homoadoptie mogelijk is in Nederland, indien je dit wenst af te schaffen kunnen degene die gaan protesteren in Rotterdam altijd opkomen bij de verkiezingen om de homoadoptie af te schaffen.
Of verhuizen natuurlijk
  zondag 17 maart 2013 @ 01:01:53 #264
397659 Psycoturko
The Turkish Nationalist
pi_124150991
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:54 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]

Dus als hij bij een hetero-stel terechtkomt die, voor mijn part, jehova-getuigen zijn dan is er geen probleem meer?
[/quote]
Nee. Een normale biologische ouder zou dan zn bek houden. Tenzij die weer andere dingen bijlult om een excuus te vinden
  zondag 17 maart 2013 @ 01:03:06 #265
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_124151019
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 01:01 schreef Psycoturko het volgende:

[..]

Nee. Een normale biologische ouder zou dan zn bek houden. Tenzij die weer andere dingen bijlult om een excuus te vinden
?
  Moderator zondag 17 maart 2013 @ 01:04:07 #266
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124151046
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 01:00 schreef miera het volgende:

[..]

Een Turk in NL geboren van de 2de, 3de of 4de generatie is een Nederlander met Turkse roots

Dan heb je je dus te houden aan de wetgeving van de Nederlandse staat en te houden aan de normen en waarden van Nederland want jullie wonen in NL

Er is democratisch verkozen dat homoadoptie mogelijk is in Nederland, indien je dit wenst af te schaffen kunnen degene die gaan protesteren in Rotterdam altijd opkomen bij de verkiezingen om de homoadoptie af te schaffen.
Of verhuizen natuurlijk
nee ze hebben zich te houden aan de Nederlandse wet ... net als de eerste generatie

Nederlandse normen en waarden is een te vaag idee om af te kunnen dwingen

mijn normen en waarden zijn anders dan die van jou waarschijnlijk, ze zijn beiden anders dan die van mijn oerhollandse buurman en gezamelijk verschillen ze flink van die van mijn Antilliaanse bovenbuurman
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 17 maart 2013 @ 01:04:24 #267
397659 Psycoturko
The Turkish Nationalist
pi_124151058
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:55 schreef skrn het volgende:

[..]

In Nederland is er gewoon iets als de Nederlandse wet. Dat is niet zo moeilijk. En volgens die wet mag je kinderen niet mishandelen. Want dan is er Jeugdzorg. Turk of geen Turk. Je daaraan niet willen houden betekent gewoon dat je je kinderen maar hier niet moet opvoeden.
Gozer , die wetten gelden ook in turkije. Maar daarover heb ik het niet. Een kind mishandelen is sowieso te ziek voor woorden. Daarover heb ik volgens mij niks over gezegd...
  zondag 17 maart 2013 @ 01:04:54 #268
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_124151074
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:59 schreef Psycoturko het volgende:

[..]

Wat de biologische moeder heeft uitgevreten weet ik niet. Ze zegt dat ze toen die kind zes maanden was , van de trap gevallen laten hebben.

Maar dat neemt niet weg dat je rekening mee moet houden dat het een kind is van een ouders/ die moslims zijn,en als je daar scheid aan hebt als jeugdzorg: hou dan in ieder geval rekening mee dat het een kind is van turks komaf. Als je dat kind plaats bij een lesbisch stel dan heb je wel een hele grote fout gemaakt. Jeweet dat het niet gepast is bij zulke bevolkingsgroepen om lesbisch/homo zijn. Als je een turks kind in zo'n gezin plaatst dan... ja ,dat hoef ik niet uitteleggen denk ik. Wat ik zeg is: houw rekening mee met de de achtergrond van zo'n kind. Anders ga je zulke taferelen krijgen met een hele bevolkingsgroep en zelf een land!. Dat is dus schandalig: jeugdzorg zag dat niet.
Het is simpel:
1. Kinderen worden geplaatst volgens de Nederlandse regels. Het Nederlands recht. En dus wordt er gehandeld IN BELANG VAN HET KIND, óf:
2. Kinderen worden retour afzender gestuurd naar dhr. Erdogan.

De Turkse bevolking mag van mij kiezen.
  zondag 17 maart 2013 @ 01:05:31 #269
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_124151087
Iedereen mag zijn voorkeuren hebben , maar dat mag geen reden zijn om mensen als pleegouder af te wijzen op basis van geaardheid, staat namelijk in de grondwet, het is discriminatie.

Turken doen er goed aan zich massaal aan te melden als pleegouder :Y
  Moderator zondag 17 maart 2013 @ 01:05:39 #270
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124151093
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 01:04 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Het is simpel:
1. Kinderen worden geplaatst volgens de Nederlandse regels. Het Nederlands recht. En dus wordt er gehandeld IN BELANG VAN HET KIND, óf:
2. Kinderen worden retour afzender gestuurd naar dhr. Erdogan.

De Turkse bevolking mag van mij kiezen.
de Turkse bevolking heeft niet te kiezen

Nederlandse aangelegenheid
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')