Terecht.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:11 schreef polderturk het volgende:
Nu vindt Wilders dat Turken die gaan demonstreren hier niet horen en dat de integratie gefaald is. Dus katholieken die ook vinden dat hun kinderen niet door homos opgevoed mogen worden horen hier ook niet thuis? Mensen mogen tegenwoordig geen afwijkende mening hebben?
Idd, alles om hun gelijk te halen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:43 schreef mootie het volgende:
Je moet er toch niet aan denken wat de pleegmoeders en het jongetje nu doormaken...
Maar dat zal de demonstranten, moeder, Erdogan etc. worst wezen.
Hoe debiel kan een reactie zijn. Zulke uitspraken horen niet in Nederland. Dat doe je maar in verwegistan.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:19 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Terecht.
De Turks nationalist uithangen doe je maar in Turkije.
Voor opvoeding zijn die lesbische moeders niet ongeschikt, dat ze lesbisch zijn zegt niks over de kwaliteit van de opvoeding. En het gaat om de opvoeding. En als dat kind een neutrale opvoeding geniet dan zie ik later genoeg ruimte voor de moeder om haar invloeden op haar kind uit te oefenen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:21 schreef Disana het volgende:
[..]
De biologische moeder is dus overduidelijk ongeschikt, maar men vindt lesbische moeders ook ongeschikt. Wat wil men dan? Je kunt zo'n kind niet zomaar even na al die jaren overplaatsen naar een nieuw gezin - en waar vind je een Turks gezin dat bereid is tot opvang?
Zijn alle Turken intolerant?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:26 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat een triest intolerant volkje die Turken.
quote:
Dus een katholieke Nederlander mag wel vinden dat zijn kinderen niet door homo pleegouders wordt opgevangen maar een islamitische Turk mag dat niet?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:25 schreef IPA35 het volgende:
Je bent 100% Nederlander of je bent het niet. Er is geen tussenweg. Ben je geen 100% Nederlander dan ben je het Nederlanderschap niet waard en zou het m.i. afgepakt moeten worden.
-- Vrij naar Theodore Rooseveldt.
Ik denk eerder dat die doelt op het turks nationalisme dat in de reacties wordt getoond, en dan ben ik het toch echt met hem eens, de turkse nationalist hang je maar lekker in turkije uit.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:24 schreef polderturk het volgende:
[..]
Hoe debiel kan een reactie zijn. Zulke uitspraken horen niet in Nederland. Dat doe je maar in verwegistan.
Dat de moeders geschikt zijn kunnen wij wel vinden, maar voor Erdogan en andere tegenstanders is het kennelijk een principekwestie. Ik zie tenminste niemand beweren dat de moeders niet geschikt zijn - ik zie alleen maar dat een kind niet bij lesbiennes thuishoort.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:25 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Voor opvoeding zijn die lesbische moeders niet ongeschikt, dat ze lesbisch zijn zegt niks over de kwaliteit van de opvoeding. En het gaat om de opvoeding. En als dat kind een neutrale opvoeding geniet dan zie ik later genoeg ruimte voor de moeder om haar invloeden op haar kind uit te oefenen.
Als dat kind bij zijn mishandelende moeder blijft denk ik niet dat dat kind later veel liefde en begrip voor zijn moeder zal hebben.
Natuurlijk wel. Maar Vaticaanstad bemoeit zich er toch ook niet mee?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:28 schreef polderturk het volgende:
[..]
Dus een katholieke Nederlander mag wel vinden dat zijn kinderen niet door homo pleegouders wordt opgevangen maar een islamitische Turk mag dat niet?
Logisch toch. Als een Nederlands kind wordt opgevoed door een fundamentalistische islamiet, dan staan hier ook een paar mensen te schreeuwen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:30 schreef IPA35 het volgende:
Natuurlijk wel. Maar Vaticaanstad bemoeit zich er toch ook niet mee?
Deze demonstranten haten niet alleen op homo's en christenen maar op iedereen die niet-Turks is. Immers een niet-Turk is onwaardig om een Turks kind op te voeden omdat die de oh-zo-prachtige Turkse cultuur niet aan het kind bij brengen.
in beide gevallen heeft een buitenlandse premier er iig geen moer mee te maken.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:28 schreef polderturk het volgende:
[..]
Dus een katholieke Nederlander mag wel vinden dat zijn kinderen niet door homo pleegouders wordt opgevangen maar een islamitische Turk mag dat niet?
Blijkbaar is de Turkse regering zo in-en-in triest dat ze de kleinkinderen van emigrant gaan opsporen en ze de Turkse nationaliteit op te dringen. Heeft alles te maken met de Turkse ultranationalistische denkwijze. (Waar wij eerlijk gezegd nog wel eea van kunnen leren.)quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:32 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Logisch toch. Als een Nederlands kind wordt opgevoed door een fundamentalistische islamiet, dan staan hier ook een paar mensen te schreeuwen.
Nee, die mama heeft toch haar huilie huilie verhaal in de Turkse media gedaan?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:33 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Blijkbaar is de Turkse regering zo in-en-in triest dat ze de kleinkinderen van emigrant gaan opsporen en ze de Turkse nationaliteit op te dringen. Heeft alles te maken met de Turkse ultranationalistische denkwijze. (Waar wij eerlijk gezegd nog wel eea van kunnen leren.)
Ach ja, zolang wij het maar blijven tolereren...
Omdat lesbiennes > niet geschiktquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat de moeders geschikt zijn kunnen wij wel vinden, maar voor Erdogan en andere tegenstanders is het kennelijk een principekwestie. Ik zie tenminste niemand beweren dat de moeders niet geschikt zijn - ik zie alleen maar dat een kind niet bij lesbiennes thuishoort.
Wat zit je nou de hele tijd te doen alsof ik het niet met je eens ben.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:38 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Omdat lesbiennes > niet geschikt
Het welzijn van het kind hoort centraal te staan en niet een of andere principekwestie.
Sorryquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat zit je nou de hele tijd te doen alsof ik het niet met je eens ben.
Een Islamitische Turk mag dat zeker vinden, maar voor Turken in Turkije (en met name politici zoals Erdogan) is dit een binnenlandse aangelegenheid waar zij zich niet mee dienen te bemoeien. Nederland bemoeit zich ook niet met (onbelangrijke) Turkse zaken.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:28 schreef polderturk het volgende:
[..]
Maar daar zie ik niemand over klagen. Ik zie alleen geklaag over het feit dat ze lesbisch zijn. Of suggereer je nu dat lesbische moeders vaak kinderen misbruiken?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:05 schreef polderturk het volgende:
Terecht dat mensen zich zorgen maken. Veel pleegkinderen worden seksueel misbruikt door hun pleegouders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |