Tuurlijk was dat niet in 1060. Toen vielen de Turken de Byzantijnen lastig. Toen kwamen wij onze matties daar te hulp en meteen de situatie onder westerse controle. Al die moeite gedaan om ze buiten Europa te houden en daarna maken ze er een potje van.quote:
En agenten.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Wel apart dat die mevrouw geen opvang kon vinden voor die kinderen binnen haar eigen familie.... De meeste Turkse families doen niet zo moeilijk over dat soort zaken.
Enfin, duizenden demonstreren? Ik gok op max 100 demonstranten en evenveel journalisten.
Ik vind stiekem 1060 wel een leuke tikfout in dezequote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tuurlijk was dat niet in 1060. Toen vielen de Turken de Byzantijnen lastig. Toen kwamen wij onze matties daar te hulp en meteen de situatie onder westerse controle. Al die moeite gedaan om ze buiten Europa te houden en daarna maken ze er een potje van.Dat kan toch niet Yvonne, dat is toch niet aardig van ze?
Misschien omdat het kind via het ziekenhuis meteen al uit huis geplaatst is?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Wel apart dat die mevrouw geen opvang kon vinden voor die kinderen binnen haar eigen familie.... De meeste Turkse families doen niet zo moeilijk over dat soort zaken.
Enfin, duizenden demonstreren? Ik gok op max 100 demonstranten en evenveel journalisten.
Vraag dat de protestanten nu nog maar eensquote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:24 schreef De_Guidance het volgende:
Liever Turks dan Paaps meneer de Kardinaal
Ik denk dat ze het op 'geen van beide' houden.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vraag dat de protestanten nu nog maar eens
Ja dat kind was gevallen, omdat ze de draagtas/ding/geval niet goed gesloten was. Echter dat was niet de enige aantekening. In 2008 wilde jeugdzorg haar 2 andere kinderen naar pleeggezinnen overdragen. Om dat te voorkomen zijn die 2 naar Turkije gegaan. Ze had dus al een voorgeschiedenis bij jeugdzorg.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
De Turkse media zeggen dat zelfs in een ziekenhuis hier in nederland is gezegd dat de jongen niet mishandelt is maar door een val gewond is geraakt en die papieren zijn weggemoffeld door de pleegouders...
Heb eens gevraagd welk ziekenhuis dat dan is, dat moet toch wel na te vragen zijn??
Waar een barbaarse invasie al niet goed voor is.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tuurlijk was dat niet in 1060. Toen vielen de Turken de Byzantijnen lastig. Toen kwamen wij onze matties daar te hulp en meteen de situatie onder westerse controle. Al die moeite gedaan om ze buiten Europa te houden en daarna maken ze er een potje van.Dat kan toch niet Yvonne, dat is toch niet aardig van ze?
Ik vind het een zeer precaire situatie dat Turkije meteen zijn scheur openzet als 'die denkt dat zijn onderdaden in Europa, want zo ziet Turkijke alle Turkse Nederlanders nog, onrecht wordt aangedaan.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg ik dat?
Je moet bij alles wat je in de turkse kranten leest een behoorlijk portie zout nemen.
Echte vrijheid in kranten en actualiteitenprogramma's is een zeer precaire zaak.
Als dat écht zo is is dit het zoveelste Jeugdzorgschandaal.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
De Turkse media zeggen dat zelfs in een ziekenhuis hier in nederland is gezegd dat de jongen niet mishandelt is maar door een val gewond is geraakt en die papieren zijn weggemoffeld door de pleegouders...
Heb eens gevraagd welk ziekenhuis dat dan is, dat moet toch wel na te vragen zijn??
Nou, op die Facebook-pagina zeggen ze dus dat het Nederlandse ziekenhuis heeft gezegd dat die mishandeling dus niet klopt. Maar ze kunnen niet zeggen welk ziekenhuis. Denk je niet dat een ziekenhuis in NL ondertussen wel zou hebben gereageerd?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als dat écht zo is is dit het zoveelste Jeugdzorgschandaal.
BJZ is al een Schandaal op zichquote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als dat écht zo is is dit het zoveelste Jeugdzorgschandaal.
Nee, dat denk ik niet eerlijk gezegd: zoveel jaar geleden, medewerkers die allang met iets anders bezig zijn, ander werk, noem maar op.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou, op die Facebook-pagina zeggen ze dus dat het Nederlandse ziekenhuis heeft gezegd dat die mishandeling dus niet klopt. Maar ze kunnen niet zeggen welk ziekenhuis. Denk je niet dat een ziekenhuis in NL ondertussen wel zou hebben gereageerd?
nee natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou, op die Facebook-pagina zeggen ze dus dat het Nederlandse ziekenhuis heeft gezegd dat die mishandeling dus niet klopt. Maar ze kunnen niet zeggen welk ziekenhuis. Denk je niet dat een ziekenhuis in NL ondertussen wel zou hebben gereageerd?
Een arts stelt uiteindelijk een diagnose en die komt ook op papier te staan en het archief wordt jaren bewaard.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet eerlijk gezegd: zoveel jaar geleden, medewerkers die allang met iets anders bezig zijn, ander werk, noem maar op.
Dikke duim. Ze zoeken een schandpaal.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoelde meer dat er een zuster naar de krant stapt en het verhaal doetquote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Een arts stelt uiteindelijk een diagnose en die komt ook op papier te staan en het archief wordt jaren bewaard.
Tientallen jaren zelfs. Is wettelijk vastgelegd.
Juist niet. Ze stonden bekend als de minder overlast creeërende groep.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:13 schreef superworm het volgende:
[..]
Dit. Tot op heden stonden Turken bekend als de wel goed geïntegreerde groep.
Mee eens. Turken hebben een sterk onderling groepsgevoel.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:57 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Juist niet. Ze stonden bekend als de minder overlast creeërende groep.
Wat integratie betreft zijn Turken erger dan Joden.
Mijn tante is met een Turk getrouwdquote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:57 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Juist niet. Ze stonden bekend als de minder overlast creeërende groep.
Wat integratie betreft zijn Turken erger dan Joden.
Mijn Turkse tante is met een NL'er getrouwd.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:07 schreef GJonline het volgende:
[..]
Mijn tante is met een Turk getrouwdMaar volledig geïntegreerd. Sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |