Jammer eigenlijk. Schop in de reet van die zeurTurken en negeren was beter geweest.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:54 schreef sonnyspek het volgende:
DE discussie van de komende week wordt dit.
Ja, tot blijkt dat er donderdag 10 natte Turken in de regen staan.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:54 schreef sonnyspek het volgende:
Gefeliciteerd! Geertje weer in het nieuws.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:54 schreef sonnyspek het volgende:
zeurpeuterquote:
Nou, we merken het.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Voor jou ja. Ik heb hier geen tijd voor.
We merken het.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Voor jou ja. Ik heb hier geen tijd voor.
Omdat... goeie vraag eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik wil niks zeggen hoor, maar als demoeder eens haar handjes uit gaat mouwen had gestoken en voor haar kind had gezorgd, was deze hele poppenkast er niet geweest.
Waarom gaat zij in dit verhaal vrij uit?
Wat ik verwacht is dit: Erdogan komt hier en heeft weereens ronkende aanvallende taal, waar als puntje bij paaltje komt niets van terecht komt, omdat dit beter is voor zijn achterban.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Geertje weer in het nieuws.
Ze huilde op TV. Dat werkt.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik wil niks zeggen hoor, maar als demoeder eens haar handjes uit gaat mouwen had gestoken en voor haar kind had gezorgd, was deze hele poppenkast er niet geweest.
Waarom gaat zij in dit verhaal vrij uit?
Erdogan heeft dan ook het meeste weg van een...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat ik verwacht is dit: Erdogan komt hier en heeft weereens ronkende aanvallende taal, waar als puntje bij paaltje komt niets van terecht komt, omdat dit beter is voor zijn achterban.
En als er dan lui, journalisten, users zijn die die taal van Erdogan eik niet zo goed kennen dan krijgen we een eindeloos gedoe dat groter en groter gemaakt wordt. Groter dan het hoort te zijn.
Nee, Guido, dit gaat jou ook aan het hart.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:58 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Moet jij niet doen alsof je een miljonair bent?
Wonen die ouders nou in TR of in Holland?quote:
Guido? Verschrikkelijke naam gelijk deporteren naar Italiëquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, Guido, dit gaat jou ook aan het hart.
Of hij wordt tijdelijk persona non grata verklaard dat is ook een optie.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat ik verwacht is dit: Erdogan komt hier en heeft weereens ronkende aanvallende taal, waar als puntje bij paaltje komt niets van terecht komt, omdat dit beter is voor zijn achterban.
En als er dan lui, journalisten, users zijn die die taal van Erdogan eik niet zo goed kennen dan krijgen we een eindeloos gedoe dat groter en groter gemaakt wordt. Groter dan het hoort te zijn.
Niet happenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:58 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Moet jij niet doen alsof je een miljonair bent?
Weet niet wat je met TR bedoeld maar ze wonen in Turkijestan.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wonen die ouders nou in TR of in Holland?
Ik vrees het ook.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik vind het onnodig.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, Guido, dit gaat jou ook aan het hart.
Bullshit natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
In Turkije gaat het verhaal dat er papieren zijn verduisterd door een van de pleegouders en op Facebook zeggen ze dat dit de bron is hiervoor. En daardoor kan de biologische moeder haar kind niet krijgen.
Kan iemand zeggen wat ze vertellen hier?
Vraag me af of dit lulkoek is of niet.
TR=Turkijequote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:00 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Weet niet wat je met TR bedoeld maar ze wonen in Turkijestan.
Deze hele kwestie was onnodig als iedereen zich met zijn eigen zaken zou bemoeien.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:02 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik vind het onnodig.
Ach god, ze huilde. Poeh, wat is ze zielig.quote:
Punt is dat het hele land Turkijestan het graag weer aangrijpt om de verontwaardigde en vingerwijzende uit te hangen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ach god, ze huilde. Poeh, wat is ze zielig.
9 jaar geleden te belazerd zijn geweest om voor haar zoon te zorgen en nu de boel op stelten zetten. Dát kan ze dan weer wel.
Ze mag in haar handjes knijpen dat haar zoon bij een liefdevol stel terecht is gekomen die hem een toekomst bieden.
Deze hele circus heeft niets te maken met moederliefde, wel met aandacht en geld.
Bah.
En al zo lang voor haar kind zorgen. Die twee vrouwen gaan nu ook door een hel.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ach god, ze huilde. Poeh, wat is ze zielig.
9 jaar geleden te belazerd zijn geweest om voor haar zoon te zorgen en nu de boel op stelten zetten. Dát kan ze dan weer wel.
Ze mag in haar handjes knijpen dat haar zoon bij een liefdevol stel terecht is gekomen die hem een toekomst bieden.
Deze hele circus heeft niets te maken met moederliefde, wel met aandacht en geld.
Bah.
Dit kan ook gewoon door een PVDA`er gepost zijn, als ik die argumenten lees..quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:00 schreef sonnyspek het volgende:
Een van die reactie's op die facebook pagina:
Dimitri Oivaizmir
Wie denken die Nederlanders wel niet dat ze zijn???? Eerst willen ze hoofddoeken verbieden, wordt seks met dieren illegaal, nu plaatsen ze kinderen in gezinnen met lesbo's en homo's, wat is de volgende stap?? Iedereen die anders is het land uit sturen??? Hier moeten wij het niet bij laten zitten!!!! — bij Overschie.
Serieus, waarom doe jij altijd zo denigrerend?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Punt is dat het hele land Turkijestan het graag weer aangrijpt om de verontwaardigde en vingerwijzende uit te hangen.
Die moeder -> meh. Dat land met dat huttevolk en politiek, wat nooooit bereid is hand in eigen boezem te steken (moslimtrekje), is veel erger.
De dankbaarheid straalt er weer vanaf he?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En al zo lang voor haar kind zorgen. Die twee vrouwen gaan nu ook door een hel.
Dit. Tot op heden stonden Turken bekend als de wel goed geïntegreerde groep.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:10 schreef WammesWaggel het volgende:
Toch knap dat Turken zelf de laatste weken het de laatste jaren sterk verbeterde imago van Turken in Nederland zo rap geweld aan doen.
Misschien doen ze het niet zelf.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:10 schreef WammesWaggel het volgende:
Toch knap dat Turken zelf de laatste weken het de laatste jaren sterk verbeterde imago van Turken in Nederland zo rap geweld aan doen.
Ik sta er boven. Serieus.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Serieus, waarom doe jij altijd zo denigrerend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |