Jammer eigenlijk. Schop in de reet van die zeurTurken en negeren was beter geweest.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:54 schreef sonnyspek het volgende:
DE discussie van de komende week wordt dit.
Ja, tot blijkt dat er donderdag 10 natte Turken in de regen staan.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:54 schreef sonnyspek het volgende:
Gefeliciteerd! Geertje weer in het nieuws.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:54 schreef sonnyspek het volgende:
zeurpeuterquote:
Nou, we merken het.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Voor jou ja. Ik heb hier geen tijd voor.
We merken het.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Voor jou ja. Ik heb hier geen tijd voor.
Omdat... goeie vraag eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik wil niks zeggen hoor, maar als demoeder eens haar handjes uit gaat mouwen had gestoken en voor haar kind had gezorgd, was deze hele poppenkast er niet geweest.
Waarom gaat zij in dit verhaal vrij uit?
Wat ik verwacht is dit: Erdogan komt hier en heeft weereens ronkende aanvallende taal, waar als puntje bij paaltje komt niets van terecht komt, omdat dit beter is voor zijn achterban.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Geertje weer in het nieuws.
Ze huilde op TV. Dat werkt.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik wil niks zeggen hoor, maar als demoeder eens haar handjes uit gaat mouwen had gestoken en voor haar kind had gezorgd, was deze hele poppenkast er niet geweest.
Waarom gaat zij in dit verhaal vrij uit?
Erdogan heeft dan ook het meeste weg van een...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat ik verwacht is dit: Erdogan komt hier en heeft weereens ronkende aanvallende taal, waar als puntje bij paaltje komt niets van terecht komt, omdat dit beter is voor zijn achterban.
En als er dan lui, journalisten, users zijn die die taal van Erdogan eik niet zo goed kennen dan krijgen we een eindeloos gedoe dat groter en groter gemaakt wordt. Groter dan het hoort te zijn.
Nee, Guido, dit gaat jou ook aan het hart.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:58 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Moet jij niet doen alsof je een miljonair bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |