SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
* AldoTheApache doet alvast zijn harnas aanquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij kraamt niet zoveel onzin uit als jij!!
En van hem ben ik ook geen fan dus dat wil al heel wat zeggen!!
Alsof ik hier kom om serieus te gaan pratenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij kraamt niet zoveel onzin uit als jij!!
En van hem ben ik ook geen fan dus dat wil al heel wat zeggen!!
Sja, moet je bij de school van Aldo zijn.quote:
Alleen een helm is voldoende hoorquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* AldoTheApache doet alvast zijn harnas aan
ah, dus het valt meequote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen een helm is voldoende hoor![]()
Welke film bevelen jullie me aan om te gaan kijken?
Doe ik met regelmaat maar af en toe komt er weer zoiets onzinnigs uit je vingers dat ik wel moet reageren.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Alsof ik hier kom om serieus te gaan praten
Als het je niet bevalt negeer je me toch gewoon
[..]
Sja, moet je bij de school van Aldo zijn.
Die is toch heul oud?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ah, dus het valt mee![]()
One flew over the Cuckoo's nest
En wat was er dan onzinnig?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe ik met regelmaat maar af en toe komt er weer zoiets onzinnigs uit je vingers dat ik wel moet reageren.
Die is mega vetquote:
Ja, om 9:30quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:59 schreef Tamashii het volgende:
WAT>?!?!?! zaterdag examen? Voor school?
Mens kruip een grot in en ga krassen ofzoquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En wat was er dan onzinnig?
Dat ik een gevoel heb dat ik een vet varken ben.. sja, dat is nu eenmaal m'n gevoel, kan ik ook niets aan doen
Nah geen zin om die te kijkenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Die is mega vetmet Jack Nicholson in een gekkenhuis
[..]
Ja, om 9:30
Pulp Fiction, Reservoir Dogs, Mama, Insidious, Scarface?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah geen zin om die te kijken![]()
Volgende suggestie?
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mens kruip een grot in en ga krassen ofzo
PF pas nog gezien, RD ook. Is Mama die nieuwe? Is die al te downloaden?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Pulp Fiction, Reservoir Dogs, Mama, Insidious, Scarface?
Is al te downloadenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
PF pas nog gezien, RD ook. Is Mama die nieuwe? Is die al te downloaden?
Het is dat ik een pathepas heb anders had ik bij die film mn geld terug gevraagd. Wat een verschrikkelijke bagger was dat zegquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:02 schreef Tamashii het volgende:
Welke goed is; Silver lining playbook.
Kan hem niet vindenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Is al te downloadennog niet gezien tho
Kijk dan shawshanks redemptionquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is dat ik een pathepas heb anders had ik bij die film mn geld terug gevraagd. Wat een verschrikkelijke bagger was dat zeg
Wat.....quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is dat ik een pathepas heb anders had ik bij die film mn geld terug gevraagd. Wat een verschrikkelijke bagger was dat zeg
Ok. Liever dan met jou hier rondhangen. Je maakt van geen probleem een probleem. Zal wel lekker leven zijn als je in het echt ook zo bent..quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mens kruip een grot in en ga krassen ofzo
Doei hequote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ok. Liever dan met jou hier rondhangen. Je maakt van geen probleem een probleem. Zal wel lekker leven zijn als je in het echt ook zo bent..
Sorryquote:
Ga janken.quote:
Lolaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:08 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben even boodschappen doen en ik mis weer wat?
Die is lief buiten aan het spelenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:09 schreef Tamashii het volgende:
Oh, ik zie het ook nu pas. Even lief doen huppelkind, je kan geen mensen wegjagen.
Geef ik je ook gelijk in hoorquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga janken.
Ik kan moeilijk iedereen in het topic aardig vinden
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die is lief buiten aan het spelen![]()
Ik jaag haar niet weg hoor, prima als ze blijft
Als dit al rellen is dan is FOK! echt heel erg veranderdquote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga op zoek naar een disney moviepack!!
Lekker Ariel en Pocahontas kijken en Bambi en Dombo en oh dan moet ik eerst tissues gaan kopen want dat wordt janken
Nee ik heb besloten dat ipv pizza toch iets anders ga etenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet hetgene vergeten waar je nu net voor naar de winkel ging hè
Dit ja.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nothing to see here, move along
[ afbeelding ]
Huppel op oorlogspad hoopte ik. tegenvaller hoorquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als dit al rellen is dan is FOK! echt heel erg veranderd
Ah, wat wordt het?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ik heb besloten dat ipv pizza toch iets anders ga eten
Word je nou boos?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Troost je zodra mn download klaar is ben ik weer wegquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Huppel op oorlogspad hoopte ik. tegenvaller hoor
recept van meneer driessenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, wat wordt het?
Nu heb ik zin in pizza
Mag ik het al niet meer zeggen?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Leuk voor je
wat doe je dan hier op Fok?
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Word je nou boos?
Rustig blijven!
Kom maar op met je knuppel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
je bent zelf een knuppelquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
a dirty mind is a joy forever
Zegt me niksquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
recept van meneer driessen
iets met kipboursincremesausnomz
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
a dirty mind is a joy forever
Het ging over lobotomie, en dan denk je aan die filmquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:20 schreef sararaats het volgende:
wat hebben koekoeksnesten met seks te maken?
doet me halvelings denken aan het programma dat vroeger op Radio 2 in België kwam
We rulequote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:22 schreef Tamashii het volgende:
DIT TOPIC WERD NEERGEPOOT DOOR TAMASHII, LOVELYLADY, HUPPELMUTS, MURDERA, VINNIIEE, ALDOTHEAPACHE, ZEEFJE, SARARAATS. - DE MODS VAN 'SEKSUALITEIT': TALLY, TAMASHII, STBABYLON - ZIE DE ALGEMENE VOORWAARDEN VOOR ONZE ALGEMENE VOORWAARDEN - ZIJN WE JE VERGETEN? MAIL OF MELD HET EVEN IN FB!
ZO VET
Waar staat Tong80?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:22 schreef Tamashii het volgende:
DIT TOPIC WERD NEERGEPOOT DOOR TAMASHII, LOVELYLADY, HUPPELMUTS, MURDERA, VINNIIEE, ALDOTHEAPACHE, ZEEFJE, SARARAATS. - DE MODS VAN 'SEKSUALITEIT': TALLY, TAMASHII, STBABYLON - ZIE DE ALGEMENE VOORWAARDEN VOOR ONZE ALGEMENE VOORWAARDEN - ZIJN WE JE VERGETEN? MAIL OF MELD HET EVEN IN FB!
ZO VET
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:22 schreef Tamashii het volgende:
ZO VET
Ja maar jij staat er dus altijd, zelfs al heb je niet gepost hier.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:22 schreef Tamashii het volgende:
ZO VET
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:22 schreef Tamashii het volgende:
ZO VET
Als je dat nou ook eens doet ipv alleen maar zeggen dat je een keer komt etenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik nou eens bij jou kom eten een keer, dan weet ik ook of het lekker is
Hihiquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je dat nou ook eens doet ipv alleen maar zeggen dat je een keer komt eten
Jeesusquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
MogguhMiddag! Pffff, net wakker
Same herequote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
MogguhMiddag! Pffff, net wakker
Ja, gister een beetje laat gewordenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jeesusdat is nog eens uitslapen
Ach ja, the good life!quote:
Hier is het al 7,5 graadquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HihiJa maar het is erg koud om dat stuk op de motor te rijden
En OV geen zin in.
Moet rap beter weer worden
Gezellig laat?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, gister een beetje laat geworden
[..]
Ach ja, the good life!![]()
Kijk eens naar de voorspellingen. Het gaat weer vriezenquote:
Tjeempie, pak een leuk boek over vibraties ofzo en ga die trein dan in.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HihiJa maar het is erg koud om dat stuk op de motor te rijden
En OV geen zin in.
Ja, ik zat met een vriend te skypenquote:
Godver de godverdomme godnondeju!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kijk eens naar de voorspellingen. Het gaat weer vriezen
Volgens de voorspellingen tot eind maart_!!!
Hij wil me gewoon niet zien WTquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tjeempie, pak een leuk boek over vibraties ofzo en ga die trein dan in.
Ik hou niet van lezenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tjeempie, pak een leuk boek over vibraties ofzo en ga die trein dan in.
Oh tof is datquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik zat met een vriend te skypen
Heeft ie World of Tanks geinstalleerd en een paar potjes gedaan en heb nog een aantal keer meegekeken hoe hij werd afgeschoten
Ik hoor het je gewoon zeggen met je zachte gquote:
Dan ga je filosoferen terwijl je uit het raam kijken, of lekker patiencen/minesweepen op de smartphone/tablet.quote:
Hem ontvoeren? Schoppen/slaan? Negeren!!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij wil me gewoon niet zien WTwat moet ik nu?
/dramaqueenmodus
Hoezo? Het gaat alleen maar 's nachts vriezen hoor, en dat deed het toch alquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kijk eens naar de voorspellingen. Het gaat weer vriezen
Volgens de voorspellingen tot eind maart_!!!
Gaan we een ritje maken in m'n auto zodra ik mijn rijbewijs heb?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
/dramaqueenmodus
Daar is niks fouts aanquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:33 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hoor het je gewoon zeggen met je zachte ghoe fout is dat
Zorgen dat je iets hebt waardoor hij je erg graag wil zien en het dan op het laatste moment afblazen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
/dramaqueenmodus
Voor zover ik weet heeft het nog nooit gevroren tot eind maart.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoezo? Het gaat alleen maar 's nachts vriezen hoor, en dat deed het toch al
Wat voor een geluiden maar die harde L?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar is niks fouts aan.
Wacht maar tot je mijn harde L hoort.
Ja ontvoeren hihaho dan mag ik dat takke eind gaan afleggen..quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hem ontvoeren? Schoppen/slaan? Negeren!!
Boringquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan ga je filosoferen terwijl je uit het raam kijken, of lekker patiencen/minesweepen op de smartphone/tablet.
Een kloppend geluidquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor een geluiden maar die harde L?
Welke autoquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gaan we een ritje maken in m'n auto zodra ik mijn rijbewijs heb?
Likken krengquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar is niks fouts aan.
Wacht maar tot je mijn harde L hoort.
Ja hallo ik heb toch tieten?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zorgen dat je iets hebt waardoor hij je erg graag wil zien en het dan op het laatste moment afblazen.
Dat zal hem leren.
Mijn handen en voeten vroren er gisteren bijna af na een half uurquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ontvoeren hihaho dan mag ik dat takke eind gaan afleggen..
Nou als iemand mij wil ontmoeten dan moet dat wel met volle overtuiging gaan he?
dit soort slappe excuusjes heb ik niets aan
/dramaqueenhandje boven hoofd houdt
Maar jij tikte dat het weer gaat vriezen, ofwel het heeft ervoor niet gevroren ofwel het gaat kouder worden, en geen van beiden is het gevalquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft het nog nooit gevroren tot eind maart.
Straks zit ik nog met m'n verjaardag in de sneeuw
Warm huis, warm welkom, warm eten, warme knuffelsquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn handen en voeten vroren er gisteren bijna af na een half uurNaar jou is het nog wel iets langer
Cassis...zo, dat heb ik al jaren niet meer gedronken!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hier heb je een glaasje Cassis *wink wink*.
Whehehehequote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hier heb je een glaasje Cassis *wink wink*.
Jij krijgt niks van mij!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Cassis...zo, dat heb ik al jaren niet meer gedronken!
Truequote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Warm huis, warm welkom, warm eten, warme knuffels
Wie weet heeft ie het wel heel erg druk enz. Tegenwoordig werkt ie ook weer en dat vreet wel heul veul tijd natuurlijkquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ontvoeren hihaho dan mag ik dat takke eind gaan afleggen..
Nou als iemand mij wil ontmoeten dan moet dat wel met volle overtuiging gaan he?
dit soort slappe excuusjes heb ik niets aan
/dramaqueenhandje boven hoofd houdt
ik ga wel naar de supermarkt vanmiddag (ofwel, straksquote:
Jawel, want gisteren t/m dinsdag zou het niet gaan vriezenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar jij tikte dat het weer gaat vriezen, ofwel het heeft ervoor niet gevroren ofwel het gaat kouder worden, en geen van beiden is het geval
Maar goed, ik hoop ook dat het in April beter weer gaat worden. Echt lenteweer!
quote:
Ja is ook wel heeeeul vermoeiend enzo, dan moet hij een heel weekend gaan bijkomen enzoquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie weet heeft ie het wel heel erg druk enz. Tegenwoordig werkt ie ook weer en dat vreet wel heul veul tijd natuurlijk
Niks gewend joh die jeugd van tegenwoordigquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja is ook wel heeeeul vermoeiend enzo, dan moet hij een heel weekend gaan bijkomen enzo
Ja pfff, dat kleine beetje nachtvorst. Dat overleven we welquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, want gisteren t/m dinsdag zou het niet gaan vriezen.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja is ook wel heeeeul vermoeiend enzo, dan moet hij een heel weekend gaan bijkomen enzo
Geestelijk ja, lichamelijk nietquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks gewend joh die jeugd van tegenwoordig
auwquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Geestelijk ja, lichamelijk niet
Oja, dat is waarquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar jij hebt een auto en dus warrum
Dat dacht ik dus ookquote:
Het is dit topic he, zie jij hem?quote:
Sowiesoquote:
Vaker kijken.quote:
quote:
Goed he.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja maar jij staat er dus altijd, zelfs al heb je niet gepost hier.
Tijd om te zwijgenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Geestelijk ja, lichamelijk niet
DM, wat welke wat.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:41 schreef Huppelmuts het volgende:
TAM NEGEER DIE DM VAN MIJ MAAR!! IK HEB HET AL GEVONDEN!! "*
Nevermind, gewoon negerenquote:
Hokai. DMmelding is weer eens kaduuk.quote:
Apeldoorn - Hoorn is toch niet zo heel erg ver?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij bent dan al relatief in de buurt.
Jawel HEUL ver johquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Apeldoorn - Hoorn is toch niet zo heel erg ver?
Jup, alleen als ik daar moet zijnquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij bent dan al relatief in de buurt.
120km ongeveer.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Apeldoorn - Hoorn is toch niet zo heel erg ver?
Nog zo'n 4 minuten en dan ga ik Brother Bear kijkenquote:
Ja anders niet hoor, ben godverdomme geen restaurant zegquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jup, alleen als ik daar moet zijn.
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jup, alleen als ik daar moet zijn.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog zo'n 4 minuten en dan ga ik Brother Bear kijken![]()
En ik moet ff bedenken hoe ik het voor elkaar kan krijgen dat er bier in mn koelkast komt te staan zonder dat ik naar buiten hoef![]()
* Huppelmuts is lui vandaag
En ik wilde net een tafeltje reserverenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja anders niet hoor, ben godverdomme geen restaurant zeg
Owquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja anders niet hoor, ben godverdomme geen restaurant zeg
Mn zoon is nog niet oud genoeg om bier te kopen in de winkelquote:
Voor wanneer?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik wilde net een tafeltje reserveren
Als het uitkomt is iedereen welkom hoorquote:
Sambal bij?quote:
Ik geloof dat ik pas in juni weer tijd hebquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voor wanneer?
[..]
Als het uitkomt is iedereen welkom hoor
* LovelyLady streept huppel van de lijst af voor uitnodiging verjaardagquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik pas in juni weer tijd heb
DRAAAAANK!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady streept huppel van de lijst af voor uitnodiging verjaardag
Schatje ik zit dan ook ongeveer met een verjaardag hier hequote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady streept huppel van de lijst af voor uitnodiging verjaardag
Dat is ook zoquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schatje ik zit dan ook ongeveer met een verjaardag hier he![]()
Al denk ik niet dat ik mn zoon zn verjaardag nog ga vieren aangezien hij me net heeft aangevallen, naar de grond heeft gewerkt en toen keihard in mn neusdopje kneep
Clown inhuren en allesquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is ook zo
Ik zou zwaar overwegen om een ouderwets kinderpartijtje te regelen, met slingers, koek/spekhappen, appel in waterbak etc etc
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is ook zo
Ik zou zwaar overwegen om een ouderwets kinderpartijtje te regelen, met slingers, koek/spekhappen, appel in waterbak etc etc
quote:
Buurmannen, kennissen, vrienden, ouders?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn zoon is nog niet oud genoeg om bier te kopen in de winkel
En dan alle chickies die hij kent uitnodigen!!quote:
Met van die leuke uitnodiginen, neem je zwemkleding mee maar we gaan niet zeggen wat we gaan doen...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan alle chickies die hij kent uitnodigen!!
Hoef ik ook niet bang te zijn dat ik anytime soon oma word
Voor elke peuk die je niet rookt moet je een shotje wodka nemen. Dus elke keer als je de neiging onderdrukt een shotquote:
BOHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met van die leuke uitnodiginen, neem je zwemkleding mee maar we gaan niet zeggen wat we gaan doen...
en vervolgens niet gaan zwemmen, teleurstelling alom
Hahaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met van die leuke uitnodiginen, neem je zwemkleding mee maar we gaan niet zeggen wat we gaan doen...
hehe vetquote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is dus NIET de bedoeling dat hij een vet feestje krijgtquote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hehe vet
gewoon gaan karten, dat waren altijd de vetste feestjes
Dat ga ik nooit niet overleven!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Voor elke peuk die je niet rookt moet je een shotje wodka nemen. Dus elke keer als je de neiging onderdrukt een shot
dan wordt het de macdonaldsquote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is dus NIET de bedoeling dat hij een vet feestje krijgt
Daaromquote:
Het idee was dat ik niet voor mn 50e overlijdt of 60e overlijdt .. dus dan lijkt me nu doodgaan ernstig naarderquote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dan wordt het de macdonalds
[..]
DaaromDan hou je vanzelf op met roken
euhm, tja, dan weet ik het ook nietquote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Het idee was dat ik niet voor mn 50e overlijdt of 60e overlijdt .. dus dan lijkt me nu doodgaan ernstig naarder
En dan een prinsessen themaquote:
Even mn zoon op de hoogte brengenquote:
ik zou dat niet eens aankondigenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Even mn zoon op de hoogte brengen
Angst is echt geweldige motivatie!!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zou dat niet eens aankondigen
Hoppaaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Angst is echt geweldige motivatie!!
Als hij denkt dat ie een prinsessenfeestje in ballorig krijgt op zn verjaardag wil dat zeggen dat hij tot aan zn feestje alles doet wat ik vraag in een poging om dat feestje om zeep te helpen
Dat mag hij vanaf mei volgend jaar doen voor mequote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoppaa
ohnee hij mocht nog geen bier halen
Hopende dat hij het zelf niet op zuiptquote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat mag hij vanaf mei volgend jaar doen voor me
Het is natuurlijk wel een kind van mij dus die kans is heel groot!!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hopende dat hij het zelf niet op zuipt
Oh, dan is er nog goede hoop.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een kind van mij dus die kans is heel groot!!
Al moet ik zeggen dat ik nooit drank van mn ouders heb opgezopen, ik kocht het altijd zelf
Ik lag hier net op de grond, in een houdgreep, kind zn voet op mijn borst terwijl hij VICTORIE brulde!!quote:
hahahahaahahhaaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lag hier net op de grond, in een houdgreep, kind zn voet op mijn borst terwijl hij VICTORIE brulde!!
Niks arm kind
F1 kijken?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
Tijd gaat laaaaaaaaaaaangzaaaaaaaaaaaaaam
Staand met een stijve nek?quote:
Je krijgt er allemaal wilde fantasieën bij?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:54 schreef LovelyLady het volgende:
Hoe zou die odol zijn alstie wakker wordt?
Uh neequote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je krijgt er allemaal wilde fantasieën bij?
Neuh, geen interesse in odols hiero.quote:
ik wel maar die van dieren dat is niet zo mijn ding.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, geen interesse in odols hiero.
alles?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:16 schreef Tamashii het volgende:
Nondeju alles is saai aan het worden op internet.
http://www.theuselessweb.com/quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:16 schreef Tamashii het volgende:
Nondeju alles is saai aan het worden op internet.
Da fuq is dat.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://www.theuselessweb.com/
Veel plezier
ja die krijg ik nu ook na 3 keer klikken, maar verder laadt het niet echt.quote:
Ah thanks, die zocht ik eigenlijkquote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:40 schreef Tamashii het volgende:
Deze site: http://awkwardfamilyphotos.com/
![]()
![]()
![]()
![]()
nooohquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:45 schreef AldoTheApache het volgende:
ah fuck, stukje hand gebrand aan een pan![]()
gewoon een witte vlek nu![]()
Ja, het ruikt hier nu ook naar verbrand vleesquote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:45 schreef AldoTheApache het volgende:
ah fuck, stukje hand gebrand aan een pan![]()
gewoon een witte vlek nu![]()
Minimaal 10 min. koelen met lauw stromend waterquote:
Gewoon shotje wodka er overheen om de boel te ontsmettenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
al gedaanquote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Minimaal 10 min. koelen met lauw stromend water
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon shotje wodka er overheen om de boel te ontsmetten
Straks gaat het nog ontsteken en krijg je gangreenjuist niets eroverheen toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
zal ik je verzorgen? Ik doe toch niks andersquote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
al gedaan![]()
Ik voel me echt een kind van 5 nu![]()
[..]
juist niets eroverheen toch?
wij kijken nu paniek op de prairiequote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moest net huilen bij Brother Bear
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zal ik je verzorgen? Ik doe toch niks anders
Luilakquote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:24 schreef Viro het volgende:
* Viro meldt zich weer in de land der wakkeren![]()
Hallon.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:24 schreef Viro het volgende:
* Viro meldt zich weer in de land der wakkeren![]()
Was het maar een kutdagquote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:29 schreef AldoTheApache het volgende:
antwoordformulier terug van tentamen van vandaag![]()
hmm, het onderdeel vul in de lege plekken in de zin helemaal verneuktGodverdomme
![]()
kutdag
Dan was er tenminste nog 1 positief iets gebeurdquote:
Dat is kutquote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan was er tenminste nog 1 positief iets gebeurd![]()
maar de tering, als je lege dingen moet invullen in een zinWie de fuck kan dat?
SOms zijn ook meerdere dingen goed, denk ik
maar die staan er natuurlijk niet ;")
van de 20 weet ik zeker dat ik er meer dan 10 fout hebquote:
Heb je toch nog een zesje!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
van de 20 weet ik zeker dat ik er meer dan 10 fout hebSloeg echt helemaal nergens op
en van de 30 mc heb ik er 29 goed
dus je kunt me niet wijsmaken dat ik de stof niet ken
Dan zou ik blij zijn, maar volgens de calculator van de uni heb ik met deze score een 5,1quote:
Tussen de stof kennen en de stof begrijpen en toepassen zit een verschil. Dat heb ik ook een keer gehad.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
van de 20 weet ik zeker dat ik er meer dan 10 fout hebSloeg echt helemaal nergens op
en van de 30 mc heb ik er 29 goed
dus je kunt me niet wijsmaken dat ik de stof niet ken
Dit is niet toepassen, dit is gewoon een woord invullenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tussen de stof kennen en de stof begrijpen en toepassen zit een verschil. Dat heb ik ook een keer gehad.
Alleen de vrouwen hebben iets te vrezen van mequote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je van plan bent maar het bevalt me niet.
En wat is jouw excuus?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vervelingswerk anders postte ze niet op FOK
Oh?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alleen de vrouwen hebben iets te vrezen van me
Niet allemaal mag ik hopenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alleen de vrouwen hebben iets te vrezen van me
Die heb ik niet nodig, maar als je het zo graag persé wilt weten: ik heb gewoon een kutweekend.quote:
Ahwquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die heb ik niet nodig, maar als je het zo graag persé wilt weten: ik heb gewoon een kutweekend.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet je hoe ver
En dan nog... Wat wou je doen
quote:
Op jouw elleboog... Suc6quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ahw
Kusje op een plekje die je zelf mag uitkiezen dan
kontje verkopen achter het station zeker, maar je wordt weinig gehuurd, dus meer tijd voor FOK! ?quote:
Welk station?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kontje verkopen achter het station zeker, maar je wordt weinig gehuurd, dus meer tijd voor FOK! ?
Hahaha, ja hoor.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kontje verkopen achter het station zeker, maar je wordt weinig gehuurd, dus meer tijd voor FOK! ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |