SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
* AldoTheApache doet alvast zijn harnas aanquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij kraamt niet zoveel onzin uit als jij!!
En van hem ben ik ook geen fan dus dat wil al heel wat zeggen!!
Alsof ik hier kom om serieus te gaan pratenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij kraamt niet zoveel onzin uit als jij!!
En van hem ben ik ook geen fan dus dat wil al heel wat zeggen!!
Sja, moet je bij de school van Aldo zijn.quote:
Alleen een helm is voldoende hoorquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* AldoTheApache doet alvast zijn harnas aan
ah, dus het valt meequote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen een helm is voldoende hoor![]()
Welke film bevelen jullie me aan om te gaan kijken?
Doe ik met regelmaat maar af en toe komt er weer zoiets onzinnigs uit je vingers dat ik wel moet reageren.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Alsof ik hier kom om serieus te gaan praten
Als het je niet bevalt negeer je me toch gewoon
[..]
Sja, moet je bij de school van Aldo zijn.
Die is toch heul oud?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ah, dus het valt mee![]()
One flew over the Cuckoo's nest
En wat was er dan onzinnig?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe ik met regelmaat maar af en toe komt er weer zoiets onzinnigs uit je vingers dat ik wel moet reageren.
Die is mega vetquote:
Ja, om 9:30quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:59 schreef Tamashii het volgende:
WAT>?!?!?! zaterdag examen? Voor school?
Mens kruip een grot in en ga krassen ofzoquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En wat was er dan onzinnig?
Dat ik een gevoel heb dat ik een vet varken ben.. sja, dat is nu eenmaal m'n gevoel, kan ik ook niets aan doen
Nah geen zin om die te kijkenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Die is mega vetmet Jack Nicholson in een gekkenhuis
[..]
Ja, om 9:30
Pulp Fiction, Reservoir Dogs, Mama, Insidious, Scarface?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah geen zin om die te kijken![]()
Volgende suggestie?
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mens kruip een grot in en ga krassen ofzo
PF pas nog gezien, RD ook. Is Mama die nieuwe? Is die al te downloaden?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Pulp Fiction, Reservoir Dogs, Mama, Insidious, Scarface?
Is al te downloadenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
PF pas nog gezien, RD ook. Is Mama die nieuwe? Is die al te downloaden?
Het is dat ik een pathepas heb anders had ik bij die film mn geld terug gevraagd. Wat een verschrikkelijke bagger was dat zegquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:02 schreef Tamashii het volgende:
Welke goed is; Silver lining playbook.
Kan hem niet vindenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Is al te downloadennog niet gezien tho
Kijk dan shawshanks redemptionquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is dat ik een pathepas heb anders had ik bij die film mn geld terug gevraagd. Wat een verschrikkelijke bagger was dat zeg
Wat.....quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is dat ik een pathepas heb anders had ik bij die film mn geld terug gevraagd. Wat een verschrikkelijke bagger was dat zeg
Ok. Liever dan met jou hier rondhangen. Je maakt van geen probleem een probleem. Zal wel lekker leven zijn als je in het echt ook zo bent..quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mens kruip een grot in en ga krassen ofzo
Doei hequote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ok. Liever dan met jou hier rondhangen. Je maakt van geen probleem een probleem. Zal wel lekker leven zijn als je in het echt ook zo bent..
Sorryquote:
Ga janken.quote:
Lolaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:08 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben even boodschappen doen en ik mis weer wat?
Die is lief buiten aan het spelenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:09 schreef Tamashii het volgende:
Oh, ik zie het ook nu pas. Even lief doen huppelkind, je kan geen mensen wegjagen.
Geef ik je ook gelijk in hoorquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga janken.
Ik kan moeilijk iedereen in het topic aardig vinden
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die is lief buiten aan het spelen![]()
Ik jaag haar niet weg hoor, prima als ze blijft
Als dit al rellen is dan is FOK! echt heel erg veranderdquote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga op zoek naar een disney moviepack!!
Lekker Ariel en Pocahontas kijken en Bambi en Dombo en oh dan moet ik eerst tissues gaan kopen want dat wordt janken
Nee ik heb besloten dat ipv pizza toch iets anders ga etenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet hetgene vergeten waar je nu net voor naar de winkel ging hè
Dit ja.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nothing to see here, move along
[ afbeelding ]
Huppel op oorlogspad hoopte ik. tegenvaller hoorquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als dit al rellen is dan is FOK! echt heel erg veranderd
Ah, wat wordt het?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ik heb besloten dat ipv pizza toch iets anders ga eten
Word je nou boos?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Troost je zodra mn download klaar is ben ik weer wegquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Huppel op oorlogspad hoopte ik. tegenvaller hoor
recept van meneer driessenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, wat wordt het?
Nu heb ik zin in pizza
Mag ik het al niet meer zeggen?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Leuk voor je
wat doe je dan hier op Fok?
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Word je nou boos?
Rustig blijven!
Kom maar op met je knuppel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
je bent zelf een knuppelquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
a dirty mind is a joy forever
Zegt me niksquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
recept van meneer driessen
iets met kipboursincremesausnomz
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
a dirty mind is a joy forever
Het ging over lobotomie, en dan denk je aan die filmquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:20 schreef sararaats het volgende:
wat hebben koekoeksnesten met seks te maken?
doet me halvelings denken aan het programma dat vroeger op Radio 2 in België kwam
We rulequote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:22 schreef Tamashii het volgende:
DIT TOPIC WERD NEERGEPOOT DOOR TAMASHII, LOVELYLADY, HUPPELMUTS, MURDERA, VINNIIEE, ALDOTHEAPACHE, ZEEFJE, SARARAATS. - DE MODS VAN 'SEKSUALITEIT': TALLY, TAMASHII, STBABYLON - ZIE DE ALGEMENE VOORWAARDEN VOOR ONZE ALGEMENE VOORWAARDEN - ZIJN WE JE VERGETEN? MAIL OF MELD HET EVEN IN FB!
ZO VET
Waar staat Tong80?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:22 schreef Tamashii het volgende:
DIT TOPIC WERD NEERGEPOOT DOOR TAMASHII, LOVELYLADY, HUPPELMUTS, MURDERA, VINNIIEE, ALDOTHEAPACHE, ZEEFJE, SARARAATS. - DE MODS VAN 'SEKSUALITEIT': TALLY, TAMASHII, STBABYLON - ZIE DE ALGEMENE VOORWAARDEN VOOR ONZE ALGEMENE VOORWAARDEN - ZIJN WE JE VERGETEN? MAIL OF MELD HET EVEN IN FB!
ZO VET
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:22 schreef Tamashii het volgende:
ZO VET
Ja maar jij staat er dus altijd, zelfs al heb je niet gepost hier.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:22 schreef Tamashii het volgende:
ZO VET
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:22 schreef Tamashii het volgende:
ZO VET
Als je dat nou ook eens doet ipv alleen maar zeggen dat je een keer komt etenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik nou eens bij jou kom eten een keer, dan weet ik ook of het lekker is
Hihiquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je dat nou ook eens doet ipv alleen maar zeggen dat je een keer komt eten
Jeesusquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
MogguhMiddag! Pffff, net wakker
Same herequote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
MogguhMiddag! Pffff, net wakker
Ja, gister een beetje laat gewordenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jeesusdat is nog eens uitslapen
Ach ja, the good life!quote:
Hier is het al 7,5 graadquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HihiJa maar het is erg koud om dat stuk op de motor te rijden
En OV geen zin in.
Moet rap beter weer worden
Gezellig laat?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, gister een beetje laat geworden
[..]
Ach ja, the good life!![]()
Kijk eens naar de voorspellingen. Het gaat weer vriezenquote:
Tjeempie, pak een leuk boek over vibraties ofzo en ga die trein dan in.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HihiJa maar het is erg koud om dat stuk op de motor te rijden
En OV geen zin in.
Ja, ik zat met een vriend te skypenquote:
Godver de godverdomme godnondeju!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kijk eens naar de voorspellingen. Het gaat weer vriezen
Volgens de voorspellingen tot eind maart_!!!
Hij wil me gewoon niet zien WTquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tjeempie, pak een leuk boek over vibraties ofzo en ga die trein dan in.
Ik hou niet van lezenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tjeempie, pak een leuk boek over vibraties ofzo en ga die trein dan in.
Oh tof is datquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik zat met een vriend te skypen
Heeft ie World of Tanks geinstalleerd en een paar potjes gedaan en heb nog een aantal keer meegekeken hoe hij werd afgeschoten
Ik hoor het je gewoon zeggen met je zachte gquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |