Ik sta ook wel eens bij vrienden of in een winkel te kijken hoe mensen er anders uitzien op zo'n nieuwe tvquote:Op zondag 24 maart 2013 02:05 schreef Strega het volgende:
Wij hebben nieuwe tv, LED, HD weet ik veel, ook 3D, vanavond wat dingen gekeken. Nu zag ik wel dat onze ouwe echt wel brak was na 15 jaar!
Kakquote:Op zondag 24 maart 2013 07:36 schreef oh-oh het volgende:
Ik word hier wakker in een witte wereld.
Dik pak sneeuw. Ik ga weer slapen
Hier het hele weekend al een snijdende poolwind. Gevoelstemperatuur van -15.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:14 schreef oh-oh het volgende:
Wat is toch eigenlijk altijd dat Limburg gedoe?
Ik weet niet eens in welke provincie jij woont zo boeiend is dat...
Tis echt alleen hier die sneeuw schijnbaar. Sittard niks, Kerkrade niks.
Chico vreet weer geen hap en loopt al de hele dag binnen te schijten en gal te kotsen.
Feestelijk...
Ja, we zijn allemaal wel klaar met deze winter denk ik.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:25 schreef Barbaaf het volgende:
Aww, arme ouwe. Dat het naar snel voorbij mag zijn met die kou, die ouwe (motor) van mij wil ook wel weer eens naar buiten.
Zal bestquote:
Bah ik hoop dat hij snel weer wil eten en dat het eens lente wordt, dat is voor Chicoquote:Op zondag 24 maart 2013 17:14 schreef oh-oh het volgende:
Chico vreet weer geen hap en loopt al de hele dag binnen te schijten en gal te kotsen.
Feestelijk...
Sterkte hé, straks....jullie beidenquote:Op zondag 24 maart 2013 19:38 schreef indaha het volgende:
[..]
Zal best, maar wij hebben vlaai
![]()
[..]
Bah ik hoop dat hij snel weer wil eten en dat het eens lente wordt, dat is voor Chicoen de rest van de wereld veel beter
hier was idd ook niets, t was gister echt een pak bij jullie hequote:Op zondag 24 maart 2013 17:14 schreef oh-oh het volgende:
Feestelijk...
gelukkig!quote:Op maandag 25 maart 2013 09:51 schreef oh-oh het volgende:
Chico heeft gisteravond goed gegeten en vanmorgen ook, pfieuw!
Indaha, succes vandaag met P.!
quote:Op maandag 25 maart 2013 11:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Had vanmorgen een interview geregeld. Fantastisch verhaal, enthousiaste man, werd ie teruggefloten door zijn vrouw.!!
Oehquote:Op maandag 25 maart 2013 12:32 schreef -Vaduz- het volgende:
O ja inderdaad! Dat viel toen helemaal niet tegen. Nog de barbecue aangestoken toen, met vrienden.
Niet kwakkelenquote:Op maandag 25 maart 2013 12:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben alweer helemaal aan het kwakkelen. Ik sterk me aan de gedachte dat we vorig jaar met Koninginnedag zulk warm weer hadden
Ik ging de goeie kant net op, maar iedereen is ziek en echt veel rust heb ik niet genomen, het is hier gewoon veel te druk, dus tja.quote:
Als ze uit je mond komen moet je naar de dokter denk ik....quote:
Wat fijn dat het goed is gegaan indaha!quote:Op maandag 25 maart 2013 19:44 schreef indaha het volgende:
Beterschap Pisces en Strega![]()
Fijn dat Chico weer eet.![]()
Mijn man is ook weer boven water, de operatie is goed verlopen.
Hij moet wel nog minimaal 72 uur in het ziekenhuis blijven ivm een antibiotica infuus .
Sterktequote:Op maandag 25 maart 2013 18:39 schreef Strega het volgende:
Bllll. bijna hele dag in bed gelegen. Staartje winter doet niet goed.
Dat is goed nieuws.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:44 schreef indaha het volgende:
Hij moet wel nog minimaal 72 uur in het ziekenhuis blijven ivm een antibiotica infuus .
Hé gelukkig Indaha, nu op naar een spoedig herstel.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:44 schreef indaha het volgende:
Nog niet Strega, ze hebben alle ijzerwaren uit de voet gehaald en zijn eigenlijk weer van voor of aan begonnen met aan elkaar zetten van de botten en hebben daarvoor beenmerg uit zijn kuitbeen getransplanteerd, dit als laatste poging om zijn voet te behouden.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 02:04 schreef Strega het volgende:
[..]
Hé gelukkig Indaha, nu op naar een spoedig herstel.Hebben ze nu de hele voet weggehaald of de helft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |