![SKNik.png]()
Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, iphone vs samsung, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke levensstijl van drumstickNL, praktische voorbeelden waarin mender censuur aanmoedigt, maurisioo's eindeloze stroom van zombiemaps, de illuminatie, de gezondheid verbeteren, eigenschappen van MineraalWater,Bobbers banfetish, Loon die de server sloopt, wat er in de OP moet staan, frikandellen, Victoria Justice aanbidden, poepbroeders, Flodders kerken-en-treinenfetish, een kalende zuurpruim genaamd mschol, waar shaderon over het beloofde land Australië praat, waar mar456 nog steeds geen topicventjeshoofd heeft en waar wij Miley keihard willen palen!
De echte reeks vind je hier:
Topicreeks: MinecraftSPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFT
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het boek over Bestemmingsplan.SPOILER
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Curlbrah
dun dun dun
quote:
zit hier met een 800kb verbinding dus ik sla alles op.

quote:
zomaar?
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Curlbrah
dun dun dun
quote:
Op zaterdag 16 maart 2013 15:16 schreef shaderon het volgende:[..]
amd 1090t 6 cores
16 gb ddr3 ram (corsair 1866mhz)
2x amd 5870 crossfire
3 hdd's 1tb per stuk
256gb ssd
crosshair formula IV moederbord
geen idee hoe die kast ook al weer heet, maar zit vol fans ingebouwd, 5 in totaal
cpu koeling geen idee hoe die heet uit mijn hoofd.
750W voeding
2 jaar geleden gekocht, de upgrade was meer ram en een ssd
edit oh de kast is een antec 300

daar kun je een tijdje mee vooruit
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken