hij zit echt te schuddebuiken al pijprokend achter zijn linux pc met wollen trui aan.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:16 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Volgens mij vind jij dit echt leuk he?
quote:Op zondag 17 maart 2013 22:39 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
hij zit echt te schuddebuiken al pijprokend achter zijn linux pc met wollen trui aan.
hij was er; moest even opschrijven wat er mis mee wat omdat de dienstdoende monteur niet kon schrijven.. - maar ze zijn wel goedkoop.quote:
hahahaquote:Op maandag 18 maart 2013 08:37 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
hij was er; moest even opschrijven wat er mis mee wat omdat de dienstdoende monteur niet kon schrijven.. - maar ze zijn wel goedkoop.
Wat voor auto heb je nu ?quote:Op maandag 18 maart 2013 08:37 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
hij was er; moest even opschrijven wat er mis mee wat omdat de dienstdoende monteur niet kon schrijven.. - maar ze zijn wel goedkoop.
Ik heb gmod; wel een tijd gedaan op een vaste server maar de community viel een beetje uit elkaar.quote:Op maandag 18 maart 2013 08:44 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Wat voor auto heb je nu ?
Heeft iemand hier trouwens Gmod?
join onze communityquote:Op maandag 18 maart 2013 08:45 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Ik heb gmod; wel een tijd gedaan op een vaste server maar de community viel een beetje uit elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |