Ik gebruik geen drugs....quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Volgens mij moet je stoned zijn om dit soort dingen te eten, en je geld liever aan drugs uitgeven dan aan goed eten.
Wat is dat nou weer voor valse tegenstelling? Drugsgebruik gaat juist heel goed samen met goed eten.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Volgens mij moet je stoned zijn om dit soort dingen te eten, en je geld liever aan drugs uitgeven dan aan goed eten.
Munchies.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:58 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor valse tegenstelling? Drugsgebruik gaat juist heel goed samen met goed eten.
Ja, maar ook met goed eten. De lat gaat omlaag en boterhammen met kaas kunnen een godsgeschenk zijn, maar een fijne hash roken en dan een uurtje later eens even goed uit eten gaan is echt een ervaring.quote:
Blijkbaar gaat het niet samen met begrijpend lezen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:58 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor valse tegenstelling? Drugsgebruik gaat juist heel goed samen met goed eten.
Woknoodles kost 1,10 euro en daar haal je 5 volle bekers uit.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:09 schreef SaxoPower het volgende:
Waarom appart noodles kopen?
Die zitten toch ook in dat zakje?
Ja ja, lach me maar weer uit.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:51 schreef Klaploper het volgende:
Net geprobeerd! Echt lekker, vooral met een toefje slagroom.
Al was het de hongerwinter.. sorry maar dit is wat heroïnejunks naar binnen werken als ze geen waterkoker hebben om gado gado te maken.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:30 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Dit is een recept voor crisis tijden als je aan de eind van de maand een stukje maand overhoud inplaats van loon
Ik dacht dat je daar van die magnetron-cheeseburgers voor hadquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:44 schreef Pietverdriet het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |