Moet je die vage zakjes niet door je noodles doen?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:43 schreef Drugshond het volgende:
In Noodles soep (<< 0,60 euro ct) zitten wat vaak vage zakjes bij.
Maar verzamel deze eens voor de grap en gooi deze ingredienten eens in een verzamelbak (en mixen).
• Toevoegen met diverse soorten poeder
• Gebakken uitjes , los te koop
• Gestampte coctail nootjes.
• Bami groenten uit een zakje
• Kaas bolletjes (niet de roomkaas variant - die zijn te nat) fijn gestampt
• Een zooi crackers ook fijn gestampt.
etc etc...
En gewoon een losse zak egg-noodles kopen. En een leuke hap uit je verzamelbakje toevoegen.
-------------------------
Is goedkoper smaakt beter
Juist niet, mixen met eigen creativiteit.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Moet je die vage zakjes niet door je noodles doen?
Wat doe je dan met de rest van je noodlessoep?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Juist niet, mixen met eigen creativiteit.
Die gestampte kaasbollekes maken de soep juist machtiger.
Het gemixed exemplaar toevoegen....quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat doe je dan met de rest van je noodlessoep?
Wat?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:04 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Het gemixed exemplaar toevoegen....
Als je er nou een volledige zin van maakt, dan is het ook beter te snappen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:08 schreef Drugshond het volgende:
Back to OP.
Ik verzamel eerst alle poeders en droog groenten appart, mix deze in een aparte bak (magnetron doos) en wat ik later alleen de noodles (au naturel) en mijn bakje.
Beter dan een waterig soepje me dunkt.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:21 schreef LittleLady het volgende:
Ik weet niet of ik dit ooit wel lekker ga vinden
Tja ik heb dan liever de soep van mijn tante waar zoveel vlees in zit dat je de lepel er rechtop in kan laten staanquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Beter dan een waterig soepje me dunkt.
Owke... Tartaar bakken dezelfde plastieke kom voor gebruiken. Fijn stampen .. Noodles + water erbij + bakje mix (1 eetlepel) en eventueel wat geraspte kaas erbijquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:25 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Tja ik heb dan liever de soep van mijn tante waar zoveel vlees in zit dat je de lepel er rechtop in kan laten staan
Maar jouw 'soep' is heet water met wat zooi erin. Prima, hoor. Maar echt soep koken is toch wel van een hogere orde.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Beter dan een waterig soepje me dunkt.
Dit is een recept voor crisis tijden als je aan de eind van de maand een stukje maand overhoud inplaats van loonquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar jouw 'soep' is heet water met wat zooi erin. Prima, hoor. Maar echt soep koken is toch wel van een hogere orde.
Wat wil je in 3 minuten.... noodles met een zakje poeder of wat creativiteit met wat droge supermarkt ingredienten. Wat het meer crispy afmaakt.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar jouw 'soep' is heet water met wat zooi erin. Prima, hoor. Maar echt soep koken is toch wel van een hogere orde.
Ja nee maar ik zie dat je enorme voorliefde voor dingen bewaren hebt, ik wil de zakjes gedroogde groente, rijst met kruiden en andere zakjes wel voor je bewaren, ik pleur die dingen altijd weg omdat ik verse ingredienten gebruik.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Owke... Tartaar bakken dezelfde plastieke kom voor gebruiken. Fijn stampen .. Noodles + water erbij + bakje mix (1 eetlepel) en eventueel wat geraspte kaas erbij
[AEX] verhuis het maar.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:30 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Dit is een recept voor crisis tijden als je aan de eind van de maand een stukje maand overhoud inplaats van loon
Klopt, ik gooi minder dan 5 % van al mijn eten weg.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:32 schreef LittleLady het volgende:
Ja nee maar ik zie dat je enorme voorliefde voor dingen bewaren hebt
Neuh hoeft niet. Heb genoeg in huis.quote:ik wil de zakjes gedroogde groente, rijst met kruiden en andere zakjes wel voor je bewaren, ik pleur die dingen altijd weg omdat ik verse ingredienten gebruik.
Kan ze zo voor je opsturen
Ik gebruik geen drugs....quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Volgens mij moet je stoned zijn om dit soort dingen te eten, en je geld liever aan drugs uitgeven dan aan goed eten.
Wat is dat nou weer voor valse tegenstelling? Drugsgebruik gaat juist heel goed samen met goed eten.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Volgens mij moet je stoned zijn om dit soort dingen te eten, en je geld liever aan drugs uitgeven dan aan goed eten.
Munchies.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:58 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor valse tegenstelling? Drugsgebruik gaat juist heel goed samen met goed eten.
Ja, maar ook met goed eten. De lat gaat omlaag en boterhammen met kaas kunnen een godsgeschenk zijn, maar een fijne hash roken en dan een uurtje later eens even goed uit eten gaan is echt een ervaring.quote:
Blijkbaar gaat het niet samen met begrijpend lezen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:58 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor valse tegenstelling? Drugsgebruik gaat juist heel goed samen met goed eten.
Woknoodles kost 1,10 euro en daar haal je 5 volle bekers uit.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:09 schreef SaxoPower het volgende:
Waarom appart noodles kopen?
Die zitten toch ook in dat zakje?
Ja ja, lach me maar weer uit.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:51 schreef Klaploper het volgende:
Net geprobeerd! Echt lekker, vooral met een toefje slagroom.
Al was het de hongerwinter.. sorry maar dit is wat heroïnejunks naar binnen werken als ze geen waterkoker hebben om gado gado te maken.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:30 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Dit is een recept voor crisis tijden als je aan de eind van de maand een stukje maand overhoud inplaats van loon
Ik dacht dat je daar van die magnetron-cheeseburgers voor hadquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:44 schreef Pietverdriet het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |