SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, dan laat je het woordje 'gemak' weg. Het idee dat RKC bij PSV gaat winnen is gewoon lachwekkend.![]()
PSV vergooit altijd het kampioenschap rond Maart. Vorig jaar hadden ze het ook lastig tegen RKC, dit jaar tegen VVV was het ook ternauwernood, PEC Zwolle versloeg ze zelfs, Willem II werd verslagen met geluk. Er is geen enkele reden om te denken dat PSV er met gemak van gaat winnen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:00 schreef Chiappucci het volgende:
Nou, dan laat je het woordje 'gemak' weg. Het idee dat RKC bij PSV gaat winnen is gewoon lachwekkend.![]()
Oke, PSV is idd verre van overtuigend de laatste weken. Maar dat kun je van RKC toch ook niet zeggen. Die hebben 2 keer gescoord dit kalenderjaar. Dus ik verwacht een saaie 2-0 zege.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV vergooit altijd het kampioenschap rond Maart. Vorig jaar hadden ze het ook lastig tegen RKC, dit jaar tegen VVV was het ook ternauwernood, PEC Zwolle versloeg ze zelfs, Willem II werd verslagen met geluk. Er is geen enkele reden om te denken dat PSV er met gemak van gaat winnen.![]()
Dat zegt niets.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:05 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Oke, PSV is idd verre van overtuigend de laatste weken. Maar dat kun je van RKC toch ook niet zeggen. Die hebben 2 keer gescoord dit kalenderjaar. Dus ik verwacht een saaie 2-0 zege.![]()
Naja, ik sluit niks uit bij PSV, maar als RKC daar al gaat winnen is het wel heel erg misquote:. En daarbij ben jij natuurlijk niet echt objectief als het om PSV gaat, maar dat was al duidelijk.
![]()
In Eindhoven is het sowieso erg mis, die hebben al meer verloren dan ADO Den Haag. Dick wordt ook een oude seniele man, met zijn 3 verdedigende middenvelders bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:10 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Naja, ik sluit niks uit bij PSV, maar als RKC daar al gaat winnen is het wel heel erg mis.
![]()
Dat is wel erg treurig ja. Zegt veel over de Eredivisie dat je dan nog alle kans hebt op de titel.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Eindhoven is het sowieso erg mis, die hebben al meer verloren dan ADO Den Haag. Dick wordt ook een oude seniele man, met zijn 3 verdedigende middenvelders bijvoorbeeld.![]()
Het andere is dan weer dat je een leuke eredivisie hebt, by far de spannendste van Europa. Ik denk dat het bij PSV wéér niet goed gaat, omdat ze daar wéér een druk hebben van het moeten. Je ziet het aan alles, Van Bommel die constant de media uit loopt te dagen, Lens van slag, Van Bommel & Strootman iedere keer de scheidsrechter bemiddelen, Fans die al lopen te klagen bij rust terwijl ze 1- voor staan tegen VVV (met baggerspel dat dan wel). De verdediging krijgt om een onverklaarbare reden gewoon vertrouwen van Dickie. Er wordt niets gedaan aan de pijnpunten maar hebben juist overbezetting in de middenlinie & voorlinie.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:18 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat is wel erg treurig ja. Zegt veel over de Eredivisie dat je dan nog alle kans hebt op de titel.![]()
Zonder verdedigers maar proberen?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het andere is dan weer dat je een leuke eredivisie hebt, by far de spannendste van Europa. Ik denk dat het bij PSV wéér niet goed gaat, omdat ze daar wéér een druk hebben van het moeten. Je ziet het aan alles, Van Bommel die constant de media uit loopt te dagen, Lens van slag, Van Bommel & Strootman iedere keer de scheidsrechter bemiddelen, Fans die al lopen te klagen bij rust terwijl ze 1- voor staan tegen VVV (met baggerspel dat dan wel). De verdediging krijgt om een onverklaarbare reden gewoon vertrouwen van Dickie. Er wordt niets gedaan aan de pijnpunten maar hebben juist overbezetting in de middenlinie & voorlinie.![]()
0-5-5quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:37 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Zonder verdedigers maar proberen?![]()
![]()
Wat loop je nou weer dom te lullen Stijn. Vorige week zei je nog dat PSV eenvoudig van RKC ging winnen. Je weet ook niet wat je wil he.![]()
Ah, hebben we jou ook weer. Met betrekking tot PSV stress je maar al te vaak om mijn meningen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:46 schreef tompsv18 het volgende:
Wat loop je nou weer dom te lullen Stijn. Vorige week zei je nog dat PSV eenvoudig van RKC ging winnen. Je weet ook niet wat je wil he.![]()
Haha, je praat jezelf alleen maar de hele tijd tegen. Wel vermakelijk.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, hebben we jou ook weer. Met betrekking tot PSV stress je maar al te vaak om mijn meningen.![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
quote:Ton Ojers
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Ah dan zal het vast weer Driessen worden bij PSVquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet niemand.
Alleen weet ik dat Mark van Rijswijk bij VVV-HER zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |