SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, dan laat je het woordje 'gemak' weg. Het idee dat RKC bij PSV gaat winnen is gewoon lachwekkend.![]()
PSV vergooit altijd het kampioenschap rond Maart. Vorig jaar hadden ze het ook lastig tegen RKC, dit jaar tegen VVV was het ook ternauwernood, PEC Zwolle versloeg ze zelfs, Willem II werd verslagen met geluk. Er is geen enkele reden om te denken dat PSV er met gemak van gaat winnen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:00 schreef Chiappucci het volgende:
Nou, dan laat je het woordje 'gemak' weg. Het idee dat RKC bij PSV gaat winnen is gewoon lachwekkend.![]()
Oke, PSV is idd verre van overtuigend de laatste weken. Maar dat kun je van RKC toch ook niet zeggen. Die hebben 2 keer gescoord dit kalenderjaar. Dus ik verwacht een saaie 2-0 zege.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV vergooit altijd het kampioenschap rond Maart. Vorig jaar hadden ze het ook lastig tegen RKC, dit jaar tegen VVV was het ook ternauwernood, PEC Zwolle versloeg ze zelfs, Willem II werd verslagen met geluk. Er is geen enkele reden om te denken dat PSV er met gemak van gaat winnen.![]()
Dat zegt niets.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:05 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Oke, PSV is idd verre van overtuigend de laatste weken. Maar dat kun je van RKC toch ook niet zeggen. Die hebben 2 keer gescoord dit kalenderjaar. Dus ik verwacht een saaie 2-0 zege.![]()
Naja, ik sluit niks uit bij PSV, maar als RKC daar al gaat winnen is het wel heel erg misquote:. En daarbij ben jij natuurlijk niet echt objectief als het om PSV gaat, maar dat was al duidelijk.
![]()
In Eindhoven is het sowieso erg mis, die hebben al meer verloren dan ADO Den Haag. Dick wordt ook een oude seniele man, met zijn 3 verdedigende middenvelders bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:10 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Naja, ik sluit niks uit bij PSV, maar als RKC daar al gaat winnen is het wel heel erg mis.
![]()
Dat is wel erg treurig ja. Zegt veel over de Eredivisie dat je dan nog alle kans hebt op de titel.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Eindhoven is het sowieso erg mis, die hebben al meer verloren dan ADO Den Haag. Dick wordt ook een oude seniele man, met zijn 3 verdedigende middenvelders bijvoorbeeld.![]()
Het andere is dan weer dat je een leuke eredivisie hebt, by far de spannendste van Europa. Ik denk dat het bij PSV wéér niet goed gaat, omdat ze daar wéér een druk hebben van het moeten. Je ziet het aan alles, Van Bommel die constant de media uit loopt te dagen, Lens van slag, Van Bommel & Strootman iedere keer de scheidsrechter bemiddelen, Fans die al lopen te klagen bij rust terwijl ze 1- voor staan tegen VVV (met baggerspel dat dan wel). De verdediging krijgt om een onverklaarbare reden gewoon vertrouwen van Dickie. Er wordt niets gedaan aan de pijnpunten maar hebben juist overbezetting in de middenlinie & voorlinie.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:18 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat is wel erg treurig ja. Zegt veel over de Eredivisie dat je dan nog alle kans hebt op de titel.![]()
Zonder verdedigers maar proberen?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het andere is dan weer dat je een leuke eredivisie hebt, by far de spannendste van Europa. Ik denk dat het bij PSV wéér niet goed gaat, omdat ze daar wéér een druk hebben van het moeten. Je ziet het aan alles, Van Bommel die constant de media uit loopt te dagen, Lens van slag, Van Bommel & Strootman iedere keer de scheidsrechter bemiddelen, Fans die al lopen te klagen bij rust terwijl ze 1- voor staan tegen VVV (met baggerspel dat dan wel). De verdediging krijgt om een onverklaarbare reden gewoon vertrouwen van Dickie. Er wordt niets gedaan aan de pijnpunten maar hebben juist overbezetting in de middenlinie & voorlinie.![]()
0-5-5quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:37 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Zonder verdedigers maar proberen?![]()
![]()
Wat loop je nou weer dom te lullen Stijn. Vorige week zei je nog dat PSV eenvoudig van RKC ging winnen. Je weet ook niet wat je wil he.![]()
Ah, hebben we jou ook weer. Met betrekking tot PSV stress je maar al te vaak om mijn meningen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:46 schreef tompsv18 het volgende:
Wat loop je nou weer dom te lullen Stijn. Vorige week zei je nog dat PSV eenvoudig van RKC ging winnen. Je weet ook niet wat je wil he.![]()
Haha, je praat jezelf alleen maar de hele tijd tegen. Wel vermakelijk.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, hebben we jou ook weer. Met betrekking tot PSV stress je maar al te vaak om mijn meningen.![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
quote:Ton Ojers
![]()
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Ah dan zal het vast weer Driessen worden bij PSVquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet niemand.
Alleen weet ik dat Mark van Rijswijk bij VVV-HER zit.![]()
Bijna altijd manquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ah dan zal het vast weer Driessen worden bij PSV![]()
![]()
Vrijdag 15 maart
20.00 uur: PEC Zwolle-Roda JC Kerkrade, Eredivisie Live 1, commentaar: Ron de Rijk
Zaterdag 16 maart
18.45 uur: NEC-sc Heerenveen, Eredivisie Live 1, commentaar: Leo Driessen
19.45 uur: PSV-RKC Waalwijk, Eredivisie Live 2, commentaar: Michiel Teeling
19.45 uur: VVV-Venlo-Heracles Almelo, Eredivisie Live 3, commentaar: Mark van Rijswijk
20.45 uur: ADO Den Haag-Vitesse, Eredivisie Live 1, commentaar: Ron de Rijk
Zondag 17 maart
12.30 uur: NAC Breda-Willem II, Eredivisie Live 1, commentaar: Michiel Teeling
14.30 uur: Feyenoord-FC Utrecht, Eredivisie Live 1, commentaar: Leo Driessen
14.30 uur: AZ-Ajax, Eredivisie Live 2, commentaar: Mark van Rijswijk
16.30 uur: FC Groningen-FC Twente, Eredivisie Live 1, commentaar: Ron de Rijk"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ah, gelukkig.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:35 schreef mrstylo het volgende:
Vrijdag 15 maart
20.00 uur: PEC Zwolle-Roda JC Kerkrade, Eredivisie Live 1, commentaar: Ron de Rijk
Zaterdag 16 maart
19.45 uur: VVV-Venlo-Heracles Almelo, Eredivisie Live 3, commentaar: Mark van Rijswijk
Zondag 17 maart
16.30 uur: FC Groningen-FC Twente, Eredivisie Live 1, commentaar: Ron de Rijk![]()
Waterman
Hutch - Marcelo - Bouma- Willems
van Bommel - Toivonen - Strootman
Wijnaldum - Matavz - Mertens![]()
Fixquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waterman
Hutch- Marcelo
![]()
- Bouma
- Willems
Wijnaldum - Matavz - Mertens"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Fix.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waterman
Hutch![]()
- Marcelo
![]()
- Bouma
![]()
![]()
- Willems
van Bommel- Toivonen - Strootman
Wijnaldum - Matavz - Mertens![]()
Mooiquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:35 schreef mrstylo het volgende:
Vrijdag 15 maart
Zaterdag 16 maart
Zondag 17 maart
16.30 uur: FC Groningen-FC Twente, Eredivisie Live 1, commentaar: Ron de Rijk![]()
Fixquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waterman
Hutch- Marcelo
![]()
- Bouma
- Willems
![]()
van Bommel- Toivonen
![]()
- Strootman
![]()
![]()
![]()
![]()
Wijnaldum- Matavz - Mertens
![]()
Heb je soms een ban daar?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:40 schreef j0rdiiii het volgende:
weet iemand hoe ik in contact kan komen met psv.netwerk.to??![]()
Hoezo?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
IP ban, mag alleen het nieuws nog maar bekijken"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ik zal eens kijken wat er te vinden valt.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
IP ban, mag alleen het nieuws nog maar bekijken![]()
Ze kunnen niet eens een IP ban uitdelen volgens mijquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
IP ban, mag alleen het nieuws nog maar bekijken![]()
fixquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waterman
Hutch - Marcelo - Bouma- Willems
Wijnaldum - Matavz - Mertens
Waren jullie vergeten.![]()
j0rdiiii, ik zie wel contactadressen, alleen moet ik geregistreerd zijn om daarop te mogen klikken.
Als ik de linkbestanden zo zie, moet je naar psv@netwerk.to gaan![]()
Ik denk dat het komt dat je TomPSV zijn post allemaal hier heen kopieerde.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb al een halfjaar niks gepost daar.
[ afbeelding ]"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
ja daar kom ik dus ook niet opquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:44 schreef Panzaet het volgende:
j0rdiiii, ik zie wel contactadressen, alleen moet ik geregistreerd zijn om daarop te mogen klikken.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt dat je TomPSV zijn post allemaal hier heen kopieerde.Ja, hun kunnen dat helemaal niet aan elkaar koppelen man.
![]()
Ik bedoel dat ik de info wel kan zien, maar als ik op een doorstuurlink klik, dan moet ik me registreren.quote:![]()
Nec-Hee, niet echt een topper
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Misschien heeft hij geklaagd en konden ze weten wat je oude inlognaam was bij hun? Is ook niet zo moeilijk hoor.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Ja, hun kunnen dat helemaal niet aan elkaar koppelen man.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Oh, ik maak wel even een keer een account via proxy dan.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:46 schreef Panzaet het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik de info wel kan zien, maar als ik op een doorstuurlink klik, dan moet ik me registreren.![]()
Hoe lang ben je er al gebanned dan?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Ja, hun kunnen dat helemaal niet aan elkaar koppelen man.
![]()
PSV@netwerk.to is de e-mail waar je heen moet gaan, denk ik.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Oh, ik maak wel even een keer een account via proxy dan.![]()
Eigen jeugd laatstequote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:48 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Engelaar kiezen boven Ritzgod.
Advocaat.![]()
Hoe dan? Zoals ik zeg kunnen ze dat niet.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Misschien heeft hij geklaagd en konden ze weten wat je oude inlognaam was bij hun? Is ook niet zo moeilijk hoor.Weekje.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:47 schreef Panzaet het volgende:
[..]
Hoe lang ben je er al gebanned dan?![]()
erwin koeman vergooit de winst.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:48 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Engelaar kiezen boven Ritzgod.
Advocaat.![]()
Wie speelt als spits dan?quote:
Ik kan aan de namen het niet zien eigenlijk."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Liederquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wie speelt als spits dan?
Ik kan aan de namen het niet zien eigenlijk.![]()
Ik ben weer vergeten mijn team aan te passen![]()
Zoet
Martina - Ramos - Drost - van Peppen
Braber - Duits - Sneijder/Boekhari
Jozefzoon - Lieder - Boukhari/Sneijder![]()
Dit is toch ook niet echt een kijkspektakel.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
straks voorbeschouwing PSV.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:04 schreef AFCNiels het volgende:
Dit is toch ook niet echt een kijkspektakel.![]()
quote:Ik ben benieuwd wat dat gaat worden, normaal moet PSV makkelijk winnen, maar dit jaar weet je het nooit.
Meh, thuis winnen ze wel van RKC. Zó vreemd is de Eredivisie nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik ben benieuwd wat dat gaat worden, normaal moet PSV makkelijk winnen, maar dit jaar weet je het nooit.
ADO - Vitesse is interessanter.![]()
![]()
PSV heeft het dit seizoen lastig genoeg tegen degradatiekandidaten.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, thuis winnen ze wel van RKC. Zó vreemd is de Eredivisie nou ook weer niet.![]()
Niet thuis.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV heeft het dit seizoen lastig genoeg tegen degradatiekandidaten.![]()
ADO mist nog al wat spelers hoorde ik net. Moet normaal gesproken een simpele winst worden voor Fretquote:![]()
rkc is niet zo veel. ze graven zich niet in en kunnen ook geen druk zetten. dan houdt het al snel opquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV heeft het dit seizoen lastig genoeg tegen degradatiekandidaten.![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit keer PSV via EL Go kijken. Topploegen moet je wel met mooi beeld kijken.
PEC staat 12dequote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
thuis wel hoor.
PSV 1-3 PEC Zwolle
PSV 2-0 VVV (ternauwernood)
PSV 3-2 Willem II![]()
ipv stream?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit keer PSV via EL Go kijken. Topploegen moet je wel met mooi beeld kijken.![]()
Ik zit gewoon PSV tv te kijken
Hoeveel werd het toenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach ja, RKC was in Amsterdam ook niet veel.![]()
45-10quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vraag mij af wat het doelsaldo van PSV thuis is.![]()
Maar 2-0. 1-0 was een van de beste goals van Ajax dit seizoen, 2-0 een frommelgoal. RKC kwam er niet veel aan te pas, maar Ajax was nou niet zoooo spectaculair goed.quote:![]()
2-0 voor de godenzonen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Afellay
Meer. Pas 13 gespeeldquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gemiddeld 3 goals per thuiswedstrijd.![]()
Waar zal Afellay volgend jaar spelen?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Het was te spannend voor mij, ik ben maar naar een voorbeschouwing overgeschakeld.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Jeetje wat een spannende wedstrijd tot nu toe.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Dszudszak, Afellay, Toivonen, Reis, fap fap fap.
Amrabat is ook beter tegenwoordig. Geen oogkleppen meer.![]()
blessurequote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:18 schreef GGMM het volgende:
Hoe doet Afellay het eigenlijk bij Schalke? Hoor er weinig over.![]()
Blessure tochquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:18 schreef GGMM het volgende:
Hoe doet Afellay het eigenlijk bij Schalke? Hoor er weinig over.![]()
Ze hebben al verteld dat ze hem aan het einde na het seizoen niet meer hoeven.quote:
Robben heeft zijn basisplaats wel weer terugveroverd bij Bayern.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Mwah, heb wel EL app + abo op m'n telefoon. Maar streampje via internet pakken is dan toch wat makkelijker.![]()
Was weer bij het trainen. Vind ik best raar eigenlijk. 2 lange blessures vlak achter elkaar tijdens het trainen.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Hij is ook te duur voor Schalke. Hem huren kostte Schalke al enkele miljoenen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze hebben al verteld dat ze hem aan het einde na het seizoen niet meer hoeven.
Robben heeft zijn basisplaats wel weer terugveroverd bij Bayern."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
1000 viewsquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was weer bij het trainen. Vind ik best raar eigenlijk. 2 lange blessures vlak achter elkaar tijdens het trainen.![]()
![]()
Jouw filmpje van gisteren gaat ook lekkerquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Fischer heeft 999 views, Mark van Bommel 1002, het gaat wel lekker gelijk op.
Bijna.quote:
Had het niet verwacht.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
1065, komt door die grandioze weblogquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jouw filmpje van gisteren gaat ook lekker![]()
Het is een uitstekende directeur, Johan Derksen heeft het zelf gezegdquote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
https://twitter.com/thijs(...)215551410176/photo/1
Hier duidelijker![]()
![]()
Heeft hij nooit gedaan. Doet het altijd goed tegen PSV.quote:![]()
Nu moet het.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heeft hij nooit gedaan. Doet het altijd goed tegen PSV.![]()
![]()
iddquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:30 schreef avaz het volgende:
Weet nog wel dat Schaars zo uit z'n dak ging in de catacomben over Luijkx. HahaHoe liep dat af?
![]()
Ja ok, maar Genee zegt vast wat andersquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is een uitstekende directeur, Johan Derksen heeft het zelf gezegd![]()
![]()
Na een telefoontje van Sanders zelf.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja ok, maar Genee zegt vast wat anders![]()
Voor hoeveel u-mad's ga je vandaag?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Komt wel goed, schatje![]()
Hangt er van af hoe PSV speeltquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Voor hoeveel u-mad's ga je vandaag?![]()
![]()
Dat zeg jij?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Voor hoeveel u-mad's ga je vandaag?![]()
Maar dat is geen journalist, die zit daar alleen om de boel aan elkaar te praten en te zeggen "Goedenavond dames en heren"quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja ok, maar Genee zegt vast wat andersOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Voor hoeveel u-mad's ga je vandaag?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
en dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik ook. Statement verworpen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
Oh ik dacht dat je misschien bedoelde dat hij dan zou stoppen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
de beslissingen in de Eredivise.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Kijken hoe lang het duurt voor de eerste PSV'er een kaart heeftquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
PSV
Straks weer ruzie maken na het verlies![]()
![]()
Strootman staat op scherp.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kijken hoe lang het duurt voor de eerste PSV'er een kaart heeft![]()
ze hebben aanjager toivonen nu, niemand stopt ze manquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
PSV
Straks weer ruzie maken na het verlies![]()
Toivonen gaat gelijk rood pakken zoquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:46 schreef j0rdiiii het volgende:
ze hebben aanjager toivonen nu, niemand stop ze man![]()
Wat is dat?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:46 schreef Caland het volgende:
PSV handicap -2 gepakt. Gratis geld jonge.
ja lekker aanjagenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Toivonen gaat gelijk rood pakken zo![]()
Wat lul je nou steeds? Niemand heeft PSV afgeschreven en doe nou niet of de gemiddelde Ajacied liever Feyenoord dan PSV kampioen ziet worden. Ik niet in ieder geval.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
watquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat lul je nou steeds? Niemand heeft PSV afgeschreven en doe nou niet of de gemiddelde Ajacied liever Feyenoord dan PSV kampioen ziet worden. Ik niet in ieder geval.![]()
Maar jij bent een vage user die PSV echt overschat.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat lul je nou steeds? Niemand heeft PSV afgeschreven en doe nou niet of de gemiddelde Ajacied liever Feyenoord dan PSV kampioen ziet worden. Ik niet in ieder geval.![]()
En een bal voor de keeper.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijk ,eerste actie van Dries al, gelijk een hoekschop.![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat lul je nou steeds? Niemand heeft PSV afgeschreven en doe nou niet of de gemiddelde Ajacied liever Feyenoord dan PSV kampioen ziet worden. Ik niet in ieder geval.ik wel
![]()
Vage user ok, maar PSV overschatten doe ik niet. Ik ben benieuwd met wat voor argument of excuus jij komt als PSV straks gewoon de schaal heeft.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar jij bent een vage user die PSV echt overschat.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Schwalbe van Mertens, zoals we hem kennen.![]()
![]()
Ja want het heeft veel zin om daar nep te vallen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Schwalbe van Mertens, zoals we hem kennen.![]()
Gelijk een kaart geven.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Schwalbe van Mertens, zoals we hem kennen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Kijk, jij hebt er ten minste verstand van, natuurlijk wint PSV thuis van RKCquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelul over kampioen van de armoede ofzo.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vage user ok, maar PSV overschatten doe ik niet. Ik ben benieuwd met wat voor argument of excuus jij komt als PSV straks gewoon de schaal heeft.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:
Wie er ook kampioen wordt, de gehele competitie is echt pure armoede dit seizoen, het zou me niet verbazen als de kampioen minder dan 70 punten heeft.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelul over kampioen van de armoede ofzo.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je kampioen wordt geef je daar echt geen fuck om.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wie er ook kampioen wordt, de gehele competitie is echt pure armoede dit seizoen, het zou me niet verbazen als de kampioen minder dan 70 punten heeft.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Het zou wel gelijk je ontmaagding zijn.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Callie en ik tussen alleen maar ajaciedenDon't rape me.
![]()
Hoiquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Callie en ik tussen alleen maar ajaciedenDon't rape me.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Vorige twee ook.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wie er ook kampioen wordt, de gehele competitie is echt pure armoede dit seizoen, het zou me niet verbazen als de kampioen minder dan 70 punten heeft.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
homoquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het zou wel gelijk je ontmaagding zijn.![]()
![]()
Ajax wordt kampioen met 78 punten. Feyenoord haalt op doelsaldo de CL (72 punten), Vitesse 3e. PSV ergens in een kloof 4e.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wie er ook kampioen wordt, de gehele competitie is echt pure armoede dit seizoen, het zou me niet verbazen als de kampioen minder dan 70 punten heeft.![]()
Wat een onzin weer.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wie er ook kampioen wordt, de gehele competitie is echt pure armoede dit seizoen, het zou me niet verbazen als de kampioen minder dan 70 punten heeft.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Als Feyenoorder niet idd. Die zijn het al zolang niet geworden dat de manier waarop totaal niet meer boeit.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je kampioen wordt geef je daar echt geen fuck om.![]()
![]()
Topscheids
In het geval van Feyenoord niet nee, die worden namelijk één keer per 15 jaar kampioen ofzo. Maar Ajax (en PSV) zijn ploegen die liever kampioen worden met mooi voetbal en goede resultaten in het gespeelde seizoen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je kampioen wordt geef je daar echt geen fuck om.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
O toch strafschop, ik had het niet eens door![]()
![]()
voor mezelf.
Dat is 4.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:52 schreef Zorro het volgende:
O toch strafschop, ik had het niet eens door![]()
![]()
voor mezelf.
![]()
Was wel een terechte pingel, helaasquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mertens
PSV geholpen door de scheids![]()
Kampioen worden met betonvoetbal of sterven in schoonheid. Elke supporter zou optie 1 kiezen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als Feyenoorder niet idd. Die zijn het al zolang niet geworden dat de manier waarop totaal niet meer boeit.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Lucky PSVOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Je verandert m'n vergelijking.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Kampioen worden met betonvoetbal of sterven in schoonheid. Elke supporter zou optie 1 kiezen.![]()
En PSV staat gewoon vroeg voor, nu spelen ze dit makkelijk uit. Reken maar op 5-0 ofzo, maar ja dat was te verwachten natuurlijk
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag of over het hele seizoen?quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Wat is je punt dan. Alsof je er als supporter een biertje minder om drinkt als je zogenaamd kampioen van de armoede wordt.quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Vorige week welquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan eerder spreken over Lucky Feyenoord.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2013 19:55:25 ]![]()
Was niet serieus, ik was benieuwd of er veel mensen zouden reageren.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Was een ajacied ja, maar een rotjong sinds hij weg is,quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zal wel weer zo'n Ajacied zijn idd![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Was niet serieus, ik was benieuwd of er veel mensen zouden reageren.
Op het moment zelf niet, nee.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is je punt dan. Alsof je er als supporter een biertje minder om drinkt als je zogenaamd kampioen van de armoede wordt.
Maar ik kijk trotser terug op seizoenen waarin we naast het feit dat we kampioen werden ook nog eens heel goed waren dan op de kampioenschappen "van de armoede".![]()
Terecht, want VVVquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:55 schreef Saekerhett het volgende:
Zuiver doelpunt afgekeurd voor Heracles![]()
![]()
sowieso is dat "van de armoede" gejank van de bovenste plank... Alsof het zo leuk is als een team met 20/30 punten voorsprong wintquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op het moment zelf niet, nee.
Maar ik kijk trotser terug op seizoenen waarin we naast het feit dat we kampioen werden ook nog eens heel goed waren dan op de kampioenschappen "van de armoede".. Op deze manier is het veel spannender
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |