Met nadruk op hád..... na zijn negende en alle heisa die er gemaakt werd veranderde dat.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:38 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hij woont er al 9 jaarHad al die ophef 9 jaar geleden gemaakt.
Ik denk dat hij zelf over een jaar of 10 op tv verschijnt en zegt dat hij er geen enkel probleem mee had.
Ik begrijp dat jij op die wijze de grammaticaregels probeert te veranderen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:20 schreef ocho het volgende:
Als je dingen maar vaak genoeg herhaald gaan mensen het vanzelf geloven.
Dit vind ik wel een relevante vraag eigenlijk. Nederlanders zo lang zo openminded niet als ze willen doen geloven.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:24 schreef denizZ30 het volgende:
Hollanders, hoe vinden jullie het als jou kind bij lesbies terecht komt.
Je quote jezelf ook echtquote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Over ejaculatie hoeven ze niet bang te zijn.
1. Wij krijgen geen kinderen want die geven ze nooit aan ons alleen aan homo's of lesbies.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:27 schreef Aloulou het volgende:
Dan is het aan de Turken in Nederland om zich beschikbaar te stellen als pleegouders, maar iets zegt dat tot noch toe daar een schrijnend tekort aan is. In het algemeen is er een schrijnend tekort aan Islamitische pleegouders. Het resultaat is dat ze bij niet-Moslims terecht komen. Hand eerst in eigen boezem dus. Het is in ieder geval zeker niet de taak van de Nederlandse overheid om zich met dit soort zaken te bemoeien.
Nee, was nep.quote:
Klote, nu blijf ik aan het quoten.quote:
Als jij in een land gaat wonen ben je het toch eens met de cultuur van dat land? Ik hoef niet dat mijn kind in Saudi-Arabië opgroeit bij een gezin aldaar, dus ga ik daar ook niet wonen. Als je in Nederland gaat wonen weet je dat dit kan gebeuren.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:24 schreef denizZ30 het volgende:
Ik woon niet in Noord- of Zuid-Holland maar ik zou het prima vinden. Waarom zou je tegen zijn? Omdat er zogenaamd geen vaderfiguur is?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:24 schreef denizZ30 het volgende:
Nee, dat onze kinderen bij homo's terecht komen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
DUIZENDEN? Dat moet ik zien. 5.000 turken WOEST over homoseksualiteit. Tis erger met die turken dan ik dacht.
If you can't take the heat stay out of the kitchen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:37 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Nee, dat onze kinderen bij homo's terecht komen.
Nederland echt een goed land man geef alle buitenlandse kinderen aan lesbisch en homo's.
Volgens mij is het grootste deel van de Nederlanders nog steeds tegen adoptie van kinderen door homostellen. Dus voordat we heel verontwaardigd gaan doen over andere landen kunnen we misschien beter eerst de hand in eigen boezem steken ?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik woon niet in Noord- of Zuid-Holland maar ik zou het prima vinden. Waarom zou je tegen zijn? Omdat er zogenaamd geen vaderfiguur is?
Dit is in dit ene geval gebeurt en ik zie nergens dat het buitenpropotioneel gebeurtquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:37 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Nee, dat onze kinderen bij homo's terecht komen.
Nederland echt een goed land man geef alle buitenlandse kinderen aan lesbisch en homo's.
Waar haal je dat vandaan?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:39 schreef gelly het volgende:
[..]
Volgens mij is het grootste deel van de Nederlanders nog steeds tegen adoptie van kinderen door homostellen. Dus voordat we heel verontwaardigd gaan doen over andere landen kunnen we misschien beter eerst de hand in eigen boezem steken ?
Goede vraag, en altijd goed om de zaken even om te draaien om te wisselen van perspectief, maar ik zou mijn kind nooit afstaan, dat ten eerste.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:24 schreef denizZ30 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |