Hij woont er al 9 jaarquote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:37 schreef niels0 het volgende:
Een turks jochie laten opvoeden door 2 lesbiennes is vragen om problemen.
9 Jaar al? Sorry, had de bron niet gelezen. Ja dan is het wel raar.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:38 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hij woont er al 9 jaarHad al die ophef 9 jaar geleden gemaakt.
Ik denk dat hij zelf over een jaar of 10 op tv verschijnt en zegt dat hij er geen enkel probleem mee had.
Dat dusquote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:38 schreef StephanL het volgende:
[..]
Over ejaculatie hoeven ze niet bang te zijn.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:35 schreef tong80 het volgende:
We hopen escalatie te hebben voorkomen.”
En dan komt die 'biologische moeder' ook nog aan het woord bij sbs6 met d'r hysterische geschreeuw in het Turks.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:38 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zelf over een jaar of 10 op tv verschijnt en zegt dat hij er geen enkel probleem mee had.
ik vind dat ook nogal wat. zo'n ventje kan niet kiezen waar hij terecht komt. als de tijd komt dat hij erover na kan denken kan het wel eens een probleem worden als hij niks met "lesbisch" heeft.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:35 schreef tong80 het volgende:
De commotie wordt veroorzaakt door de zaak rond de 9-jarige Yunus die wordt opgevoed door twee lesbische ouders.
Staat ook niet in het artikel, maar was wel gister op tv. Toen hij een paar maanden oud was is hij al weggehaald daar en ondergebracht bij het lesbische stel.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:40 schreef niels0 het volgende:
[..]
9 Jaar al? Sorry, had de bron niet gelezen. Ja dan is het wel raar.
waar is het feestje ?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:45 schreef niels0 het volgende:
Zal me benieuwen hoeveel demonstranten er komen opdagen. Hoop stiekum dat het uit de hand loopt. Ben ik slecht?
Ik hoop in het centrum tussen het winkelend publiek. Ach, heeft de oproerpolitie ook weer wat te doen.quote:
Echt he...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:42 schreef Hyperdude het volgende:
Handig dat ze die dag net ff tijd hebben.
Waarom?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:37 schreef niels0 het volgende:
Precies, zoals Micha Wertheim dat gister ook al zei bij P&W.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
Trouwens, die Turken die strakscyaan demonstreren, geven geen reetje om dat kind, noch de situatie.
Ze willen alleen maar ff lekker flink rellen en nu hebben ze een aanleiding.
Ik gok 30.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:45 schreef niels0 het volgende:
Zal me benieuwen hoeveel demonstranten er komen opdagen.
Dat ventje was een paar maanden, dan heb je geen keuze. Geen enkel kind kan kiezen waar hij of zij terecht komt. Of het nu om de biologische ouders of pleegouders gaat. Je kunt er van uitgaan dat ouders bewust voor een kind kiezen en hij of zij er het beste mee voorhebben. Dan gaat het er niet om of dat een "traditioneel" paar is of twee dames/heren.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:42 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ik vind dat ook nogal wat. zo'n ventje kan niet kiezen waar hij terecht komt. als de tijd komt dat hij erover na kan denken kan het wel eens een probleem worden als hij niks met "lesbisch" heeft.
het is verstandiger om jonge kinderen die nog niet kunnen kiezen laat staan snappen tussen en wat homo/lesbisch/hetero is, bij "normale" gezinnen te plaatsen.
kinderen ouder dan 12 kunnen bijvoorbeeld de keus krijgen om ondergebracht te worden bij homo/lesbo.
Ja, want als 100 wannabe rellertjes de boel verkloten moet je een compleet land negeren.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:18 schreef ocho het volgende:
En. als dit uit de hand loopt die demonstratie, zou ik zeggen boycotten heel Turkije.
Ja, maar we zitten hier.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:15 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik denk omdat homofilie wordt afgekeurd in islamitische kringen.
Jeugdzorg is een hele foute instantie, maar de Turkse media lijkt me nou niet echt de meest objectieve in deze zaak. Een beetje het hele vuurtje opstoken werkt altijd goed natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:39 schreef expans het volgende:
Jammer dat er in de Nederlandse media alleen maar gepraat word over het feit dat ze lesbisch zijn terwijl er in de Turkse media meer dingen worden verteld; o.a dat het kind onterecht is afgepakt, dat ze hem per jaar maar 4x mogen zien oid, dat het stel connecties zou hebben bij Jeugdzorg, dat ze bedreigd werden om Yunus op te geven of anders ook hun twee andere kinderen zouden kwijtraken, dat er rapporten zijn 'verdwenen', dat het kind nu mannen haat oid.
Geen idee wat er waar van is maar gaat dus niet alleen om de lesbiennes maar ook meer op de manier hoe Jeugdzorg te werk gaat, er werd ook uitgebreid aandacht getoond aan de zaak van dat Lets/Russisch gezin met die opmerkelijke video van een tijd terug.
Ik zag wat Turkse nieuwsflitsen voorbij komen in het NOS journaal en in de headlines stond overduidelijk het woord 'lesbiennes' Als dit niet het probleem was, dan zou er ook geen reden zijn om het zo expliciet te vermelden.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:39 schreef expans het volgende:
Jammer dat er in de Nederlandse media alleen maar gepraat word over het feit dat ze lesbisch zijn terwijl er in de Turkse media meer dingen worden verteld; o.a dat het kind onterecht is afgepakt, dat ze hem per jaar maar 4x mogen zien oid, dat het stel connecties zou hebben bij Jeugdzorg, dat ze bedreigd werden om Yunus op te geven of anders ook hun twee andere kinderen zouden kwijtraken, dat er rapporten zijn 'verdwenen', dat het kind nu mannen haat oid.
Geen idee wat er waar van is maar gaat dus niet alleen om de lesbiennes maar ook meer op de manier hoe Jeugdzorg te werk gaat, er werd ook uitgebreid aandacht getoond aan de zaak van dat Lets/Russisch gezin met die opmerkelijke video van een tijd terug.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:17 schreef ocho het volgende:
Ook als het christenen zouden zijn hebben ze daar dus ook een probleem.
De islam is oke maar christenen zijn in hun ogen varkens.
Ik zou zeggen weg met al die Turken ga fijn in Turkije wonen.
Hoe komen ze aan dat getal. Never nooit komen daar duizenden mensen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:49 schreef klipper het volgende:
duizenden turken demonstreren donderdag...........
En het dan nog vreemd vinden dat ons sociaal stelsel naar de knoppen gaat.
Ga gvd werken of hou je bek dicht.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:49 schreef klipper het volgende:
duizenden turken demonstreren donderdag...........
En het dan nog vreemd vinden dat ons sociaal stelsel naar de knoppen gaat.
Ga gvd werken of hou je bek dicht.
Enquête gehouden?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hoe komen ze aan dat getal. Never nooit komen daar duizenden mensen.
Marokkanen sloopten een half stadion met een paar duizend man.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hoe komen ze aan dat getal. Never nooit komen daar duizenden mensen.
Er zijn wel vaker Turkse demonstraties geweest in Nederland.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Marokkanen sloopten een half stadion met een paar duizend man.
Zuid Koreaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:59 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Net als de Noord-Koreaanse fans bij het WK
Spaanse.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:08 schreef ocho het volgende:
Yolanthe heeft Turkse ouders, volgens de Turken.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:08 schreef ocho het volgende:
Yolanthe heeft Turkse ouders, volgens de Turken.
De Telegraaf gaat fout, net als in de oorlog.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:09 schreef KoosVogels het volgende:
Oproep op Facebook. Telegraaf: duizenden Turken gaan demonstreren.
Wat gaat hier fout?
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:37 schreef niels0 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |