Ook in VBL, niet zo schijnheilig doenquote:
Nee niet meer.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook in VBL, niet zo schijnheilig doen
Zijquote:
Het is mij om het even hoor. Als jij jezelf graag een naamtopic kado doetquote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is mij om het even hoor. Als jij jezelf graag een naamtopic kado doet
M&Mquote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:06 schreef Fok-it het volgende:
I never meant to make you cry but tonight, Im cleanin out my closet
Blijf ik nog steeds waarderenquote:
Ja hoor. Ajax gaat toch punten verspelen dit weekend dus dan ben je nog meer welkomquote:
Ik ben er ook bang voor ouwe reus.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hoor. Ajax gaat toch punten verspelen dit weekend dus dan ben je nog meer welkom
Ik eigenlijk ook wel al luister ik het nagenoeg nooit meerquote:
Niet zo gek ook, Al stond AZ laatste. is na PSV gewoon hun moeilijkste wedstrijd van alle die ze nog moetenquote:
Ik tik niet zo vaak Beyonce in op Youtube dus nee sorryquote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:10 schreef JRRY het volgende:
Bah als ik nu op YouTube Beyonce of Rihanna of wat dan ook intyp, krijg ik niet meer de grote video's maar allemaal rare dingen, simpele covers. Hebben jullie dat de laatste dagen ook?![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik tik nooit Beyonce in op Youtube dus nee sorry
Probeer dan eventjes.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik tik niet zo vaak Beyonce in op Youtube dus nee sorry
Ja ben jij ook zo mooi?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
als ik beyonce wil zien kijk ik gewoon in de spiegel
Als ik Beyonce in tik krijg ik gewoon haar nummers eerst te zien?quote:
Krijg je maar een paar nummers te zien en dan bovenaan een lijstje met Beyonce - 75 nummers - en dan een paar nummers, in een vierkant stukje? Bovenaan?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik Beyonce in tik krijg ik gewoon haar nummers eerst te zien?
Nou, dat ben ik niet hoor. Ik zou er geen punt van makenquote:
Nee geloof het niet hoor.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
Krijg je maar een paar nummers te zien en dan bovenaan een lijstje met Beyonce - 75 nummers - en dan een paar nummers, in een vierkant stukje? Bovenaan?
En dan waar de normale video's horen te staan maar heel weinig?
Doritos zijn kk lekker, wist je dat?quote:
Nu lopen ze me uit te lachenquote:
Ik vind het niet zo gezellig daarquote:
Ik ook nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |