ik heb liever wat tijd ervoor over dan geldquote:Op zondag 17 maart 2013 19:33 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Gewoon fotocheat doen joh...tijd is te waardevol om te verpesten aan nutteloze gesprekken.
Toen ik m tegenkwam op paiq, had ie gewoon z'n voornaam als naamquote:Op zondag 17 maart 2013 18:30 schreef Joysa het volgende:
[..]awkward
Ik krijg best vaak battledate/speeddate uitnodiging voor 'Silenus'.. ik durf nooit te klikken
Ja dat bedoelde ik ookquote:Op zondag 17 maart 2013 19:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Toen ik m tegenkwam op paiq, had ie gewoon z'n voornaam als naam
Ohquote:
soms is het gewoon een slechte foto? iets als grammatica fake je toch ook niet echtquote:Op zondag 17 maart 2013 19:58 schreef Sannne het volgende:
Dan vraag je toch gewoon of ze slank is?
Ik had laatst een heel leuk gesprek op Paiq. Man die grammaticaal erg sterk was (dat is een dingetje voor mij..), in de buurt woont, goede baan heeft.. Maar die foto.. Echt tokkie! Zo jammer
Ik ben al zoveel bekende tegengekomen.. Zelfs 2 vrienden waar ik echt veel mee om ga. awkward.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh
Mwah, ik zou er niet mee kunnen zittengewoon ff ouwehoeren en weer door
Ja, want goede grammatica = niet tokkiequote:Op zondag 17 maart 2013 20:02 schreef All-out het volgende:
[..]
soms is het gewoon een slechte foto? iets als grammatica fake je toch ook niet echt
zo'n vreemde redenering is dat toch niet?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, want goede grammatica = niet tokkie
Sommige mensen komen verbaal heel intelligent over, maar hebben wel een ontzettende aso-uitstraling. Ik zou dan ook afknappen.
Vind ik eigenlijk wel.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:05 schreef All-out het volgende:
[..]
zo'n vreemde redenering is dat toch niet?
ik nietquote:
Hier nog wat tegenspraak voor je:quote:Op zondag 17 maart 2013 20:14 schreef All-out het volgende:
[..]
ik niet
neuken? ik hou wel van wat tegenspraak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door All-out op 17-03-2013 20:31:04 ]"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
Nee, dit is echt grammatica. Ik ervoor, ik erachter, jij erachter stam.. Anders stam plus tquote:Op zondag 17 maart 2013 20:24 schreef All-out het volgende:
darn...
ik zei nog, grammatica kun je niet faken
valt dit niet onder spelling, trouwens? en typen met 1 hand vraagt al concentratie genoeg
ok ok, I surrenderquote:Op zondag 17 maart 2013 20:30 schreef Sannne het volgende:
[..]
Nee, dit is echt grammatica. Ik ervoor, ik erachter, jij erachter stam.. Anders stam plus t
Die foto van mijn chat-tokkie was trouwens niet zomaar een slechte foto. Haarstijl, kledingstijl, gouden kettingen, tattoo's.. Brrr..
Klinkt als een Guidoquote:Op zondag 17 maart 2013 20:30 schreef Sannne het volgende:
[..]
Nee, dit is echt grammatica. Ik ervoor, ik erachter, jij erachter stam.. Anders stam plus t
Die foto van mijn chat-tokkie was trouwens niet zomaar een slechte foto. Haarstijl, kledingstijl, gouden kettingen, tattoo's.. Brrr..
Dat laatste zou ik meer waarderen.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:40 schreef mr-green het volgende:
Wat is beter: de dames die ik eigenlijk niet echt zie zitten gewoon verwijderen of nog even een standaard zinnetje achter laten van: sorry maar dit gaat hem niet worden ofzo?
Maar geeft ruimte voor discussie.. Heb het een tijd geprobeerd, netjes afwimpelen, maar altijd reacties en vragen terug..quote:
gewoon zeggen. kleine moeite en je bent er direct vanafquote:Op zondag 17 maart 2013 20:40 schreef mr-green het volgende:
Wat is beter: de dames die ik eigenlijk niet echt zie zitten gewoon verwijderen of nog even een standaard zinnetje achter laten van: sorry maar dit gaat hem niet worden ofzo?
Net als nu: ben aan het chatten met een dame op Paiq en heb nu haar foto gezien en het is gewoon niet mijn type. Gesprek was ook wel beetje stroef maar zij laat wel weten dat ze het naar de zin heeft. Moeilijk...
Ja daarom. moeilijkquote:Op zondag 17 maart 2013 20:42 schreef Sannne het volgende:
[..]
Maar geeft ruimte voor discussie.. Heb het een tijd geprobeerd, netjes afwimpelen, maar altijd reacties en vragen terug..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |