Vooral in SintNicolaasga, Oldeholtpade en Tytsjerksteradielquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:31 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dit sowieso,
Ben in een jaar tijd met 170 vrouwen in contact gekomen via paiq...
Plus, ik pak 3 grote steden in de buurt waar ik woon. Het kilometerverschil is niet zo heel groot.
Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die daar een probleem van maakte.
Enige wat je soms hoort: "oh ik dacht dat je daar en daar woonde, vanwege de locatiebalk"
waarop ik dan bijv zeg: "ja klopt, is een foutje van paiq in mijn account"
Antwoord op jou vraag trouwens: Omdat je dan ook eens meiden uit andere regio's treft, of aangeboden krijgt... zo vouw je een klein beetje je kansen uit
Eigenlijk is het wel heel komisch...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:33 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Vooral in SintNicolaasga, Oldeholtpade en Tytsjerksteradiel
Bij die dorpen stel ik mij eerder een drooggevallen poel voor vol met resten afgewerkte olie en besmeurde vissen die amechtig spartelen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:35 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Eigenlijk is het wel heel komisch...
Ik heb wel eens een periode, dat ik meiden uit een bepaald dorp tref...
Achter elkaar door gaat dat dan... super grappig.
Alsof je bepaalde vijvers één voor één aan het leegvissen bent
Vond ik ook al! Misschien dat je als je geen moeite hebt met een match iets verder weg gewoon geen mensen uit je woonplaats als match krijgt? Anders zou ik het ook niet weten.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:43 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat is wel apart, ik heb bij zo'n 50% van mijn Paiq contacten wel uit mijn eigen woonplaats of anders heel dichtbij een paar kilometer afstand ofzo.
Dat zal het zijn, ik heb locatie als belangrijk criterium. Ik heb gewoon niet veel zin lang te reizen voor een datequote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:46 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Vond ik ook al! Misschien dat je als je geen moeite hebt met een match iets verder weg gewoon geen mensen uit je woonplaats als match krijgt? Anders zou ik het ook niet weten.
Ik ook maar hey, ik woon in Utrecht. M-V verhouding van 40-60. Max.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:37 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik heb eigenlijk alleen maar interesse in contacten uit mijn eigen woonplaats
Als het uit gaat, is het vele malen makkelijker als zo'n persoon ver weg woont, dan wanneer je die wekelijks kan treffen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:49 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat zal het zijn, ik heb locatie als belangrijk criterium. Ik heb gewoon niet veel zin lang te reizen voor een date
Ik kom echt nooit voormalige dates tegen, maar ik woon wel in een redelijk grote plaats 150.000+ inwoners.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Als het uit gaat, is het vele malen makkelijker als zo'n persoon ver weg woont, dan wanneer je die wekelijks kan treffen.
Dat is althans mijn filosofie
Weer nagels in je rug en pijnlijke lippen?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:00 schreef bizzle het volgende:
2e date was ook leuk. uiteten geweest en zij betaalde de rekening haha. Daarna weer bij haar geslapen
Nagels in rugquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Weer nagels in je rug en pijnlijke lippen?
ABORT!quote:Mijn 2 zonnetjes zijn momenteel mijn 2 zoontjes,
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:28 schreef DaFan het volgende:
'Oh leuk meissie...' leuke foto's ook... 22 jaar...nice. Lees profiel...niet slecht!
[..]
ABORT!
True, maar stel het niet als eerste vraag. Ik wil best kinderen binnen een jaar of 5 (Ben dan +/- 30), maar als iemand er meteen over begint als eerste vraag ren ik wel weg. Aangezien ik t niet binnen een jaar zie zitten.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:09 schreef Pvoesss het volgende:
Was voor mij ook altijd een eis hoor..
Al vanaf jongs af aan.. niet dat ik ze snel of jong wilde hebben maar voor mij gewoon wel iets wat ik heel graag wilde weten voor het te serieus werd.
Anders verdoe je gewoon je tijd met iemand als blijkt dat hij die wens totaal niet heeft en jij wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |